quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 16-12-2012 22:14:19 ]
Netjes!quote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan.
quote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Alles weer in eigen hand, komende 17 wedstrijden winnen en je bent kampioen
Die beelden heb ik niet, sorry.quote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef Smoofie het volgende:
Als je gifjes gaat maken van al het balverlies van Eriksen en Hoesen en het gefaal van Toby en moisander ben je lang bezig denk ik.
Ja dat wel. Ik heb het idee als we zo slecht spelen als vandaag en toch winnen, dat we fluitend kampioen worden..quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
14 op rij, 17 op rij.. klein verschil
quote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan.
Omdat ze iemand willen die met z'n rug naar de goal kan spelen en die zijn schaars. Eigenlijk zouden ze Pelle moeten hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat ik niet snap is dat Ajax nooit een keer een fatsoenlijke spits haalt. Gewoon een type Dost. Groot en sterk en die kan koppen. Sinds Suarez weg is is het dramatisch.
In de jeugd schoot hij ze er allemaal geweldig in.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef TheArt het volgende:
Wat ik dus niet snap. Waarom schiet Eriksen altijd zo matig van afstand. Het is toch niet zo moeilijk om daar een beetje op te trainen. En helaas is hij niet de enige in dit team met datzelfde probleem.
Met topspitsen zijn we geen kampioen geworden, zonder nu wel 2xquote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat ik niet snap is dat Ajax nooit een keer een fatsoenlijke spits haalt. Gewoon een type Dost. Groot en sterk en die kan koppen. Sinds Suarez weg is is het dramatisch.
20 december.quote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef Amoeba het volgende:
Wanneer is de loting voor de EL bekend?
Klopt maar bijna elke spits in de Eredivisie zou het beter doen bij Ajax dan Hoesen nu doet.quote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ze iemand willen die met z'n rug naar de goal kan spelen en die zijn schaars. Eigenlijk zouden ze Pelle moeten hebben.
Dus als Suarez nu komt word ajax geen kampioen? Onzin. Het hele team is verbeterd/niet slechter geworden sinds Suarez weg is op de spitspositie na.quote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Met topspitsen zijn we geen kampioen geworden, zonder nu wel 2x
Suarez was bij ons geen echt spits natuurlijk. Dat waren Huntelaar, Pantelic en El Hamdaoui wel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dus als Suarez nu komt word ajax geen kampioen? Onzin. Het hele team is verbeterd/niet slechter geworden sinds Suarez weg is op de spitspositie na.
Zo is t wel ,aar in Utrecht ruiken ze bloed hoor. We hebben thuis al slecht tegen ze gespeeld en de bekerwedstrijd in Utrecht gewonnen. Vandaag kregen we ook weer te makkelijk 2 goals tegen. Ik ben er voor komende zondag niet gerust op met ook nog een uitwedstrijd in Groningen voor de boeg.quote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Alles weer in eigen hand, komende 17 wedstrijden winnen en je bent kampioen
Wat een onzinquote:Op zondag 16 december 2012 20:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt maar bijna elke spits in de Eredivisie zou het beter doen bij Ajax dan Hoesen nu doet.
Waar zeg ik dat? Het probleem met een topspits is dat je daar als team op gaat leunen. Een goed draaiend Ajax heeft dat niet nodig en heeft scorend vermogen in de breedte.quote:Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dus als Suarez nu komt word ajax geen kampioen? Onzin. Het hele team is verbeterd/niet slechter geworden sinds Suarez weg is op de spitspositie na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |