Titel is een nummer van Halford's Crucible.
quote:Nee, gaaf!
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:02 schreef Downer het volgende:
Hebben jullie deze foto's van Graspop al gezien?
quote:Nee, schande!
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:02 schreef Downer het volgende:
Hebben jullie deze foto's van Graspop al gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 27-08-2002 14:05]
quote:Die van Lowlands ook nog niet.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:05 schreef Kipman het volgende:
De line-up van Graspop 2003 is ook nog niet eens bekent
quote:Hoe was Lowlands???
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:05 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hoi, ik leef ook weer.
quote:GE-WEL-DIG! Heb me echt megagoed vermaakt. Jammer van de grote regenbui op zaterdag, maar dat maakte het alleen maar gezelliger.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:06 schreef Kipman het volgende:[..]
Hoe was Lowlands???
quote:Dat maakt niks uit, de mensen komen toch wel of ze de line-up weten of nit
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:05 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Die van Lowlands ook nog niet.
Gave foto.
quote:Mooi joh! Ik wil ook nog een keer naar Lowlands. Dan niet om de bands, maar om het sfeertje dat er hangt. Lijkt me erg relaxed.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:07 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
GE-WEL-DIG! Heb me echt megagoed vermaakt. Jammer van de grote regenbui op zaterdag, maar dat maakte het alleen maar gezelliger.
quote:Yup, gezelligheid boven alles.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:07 schreef Kipman het volgende:[..]
Dat maakt niks uit, de mensen komen toch wel of ze de line-up weten of nit
Nu maar hopen dat de introductieweek van de HRO niet samenvalt met Lowlands.
quote:Het was weer erg relaxed, er liepen alleen veel meer "newbie" alto'tjes (bellenblazen enzo *zucht*) rond. Ook het feit dat o.a. Tiesto kwam zorgde ervoor dat er veel meer dancepubliek was dan voorheen, an sich niet erg, maar die zanikten zo over die modder.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:09 schreef Kipman het volgende:[..]
Mooi joh! Ik wil ook nog een keer naar Lowlands. Dan niet om de bands, maar om het sfeertje dat er hangt. Lijkt me erg relaxed.
quote:Dat bellenblazen vind ik echt de meest belachelijke trend van de laatste tijd...
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:11 schreef FLIPNEUS het volgende:
er liepen alleen veel meer "newbie" alto'tjes (bellenblazen enzo *zucht*) rond.
quote:Haha, lachen toch? Hoe vond je Peter Pan Speedrock?
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:11 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Het was weer erg relaxed, er liepen alleen veel meer "newbie" alto'tjes (bellenblazen enzo *zucht*) rond. Ook het feit dat o.a. Tiesto kwam zorgde ervoor dat er veel meer dancepubliek was dan voorheen, an sich niet erg, maar die zanikten zo over die modder.
quote:Niet echt iets van meegekregen, stond op het moment dat zij speelden in de Charlie-tent voor TRUSTcompany. Maar wat ik van ze ken vind ik wel aardig.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:16 schreef Kipman het volgende:[..]
Haha, lachen toch? Hoe vond je Peter Pan Speedrock?
quote:Kweenie of ze in een erg grot tent spelen, maar volgens mij komt hun optreden beter tot zijn recht in een kleine zaal.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:33 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Niet echt iets van meegekregen, stond op het moment dat zij speelden in de Charlie-tent voor TRUSTcompany. Maar wat ik van ze ken vind ik wel aardig.
quote:Ja, behoorlijk stom en erg irritant.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:13 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat bellenblazen vind ik echt de meest belachelijke trend van de laatste tijd...
quote:Ze speelden in de op een na grootste tent.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Kweenie of ze in een erg grot tent spelen, maar volgens mij komt hun optreden beter tot zijn recht in een kleine zaal.
quote:Ik heb M.a.r.i.e.k.j.e. nog gemeet.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben blij dat alle de mij bekende Lowlanders het zo'n naar hun zin gehad hebben.
quote:Nee, het overlapte voor een deel met KoRn en als ik Dimmu had willen zien had ik ook nog een deel van Incubus moeten missen en ik had in de stromende regen het hele terrein moeten oversteken, aangezien KoRn en Dimmu in resp. de Alpha en de Golf stonden en daardoor aan weerszijden van het terrein speelden. Dus die heb ik niet kunnen zien, een maat van me heeft wel handtekeningen van ze.
Heb je Dimmu nog kunnen zien, Flipneus?
quote:Cool.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb M.a.r.i.e.k.j.e. nog gemeet.
quote:Yeah, Pietjuh ook in het team.
Op dinsdag 27 augustus 2002 16:36 schreef Pietjuh het volgende:
Dat wordt alvast sparen voor graspop volgend jaarVolgend jaar is dynamo toch ook 3 dagen of niet ? Mischien dat daar ook wel vette line-up komt dan
heb dan ook een half jaar om daar alles aan te kunnen doen....
quote:Als ik echt genoeg geld heb ga ik mee, maar Lowlands heeft absolute prioriteit. Daarna Dynamo en dan is het OF Waldrock OF Graspop. Graspop is het minst interessant voor mij, omdat daar amper bands komen die ik ECHT heel gaaf vind.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
Volgend jaar gaan we met een nog grotere groep en als het kan één groep!
quote:Dat heb ik nu met Lowlands.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:32 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Als ik echt genoeg geld heb ga ik mee, maar Lowlands heeft absolute prioriteit. Daarna Dynamo en dan is het OF Waldrock OF Graspop. Graspop is het minst interessant voor mij, omdat daar amper bands komen die ik ECHT heel gaaf vind.
quote:Lowlands is sowieso leuk, ook als er geen bands zijn die je leuk vind. Of dat met Graspop ook zo is betwijfel ik, omdat het veel meer voor een bepaalde doelgroep is.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat heb ik nu met Lowlands.
quote:Toch denk ik dat ik me op Lowlands nie zal vermaken....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:35 schreef FLIPNEUS het volgende:Lowlands is sowieso leuk, ook als er geen bands zijn die je leuk vind. Of dat met Graspop ook zo is betwijfel ik, omdat het veel meer voor een bepaalde doelgroep is.
quote:Tsja, als je echt niets anders leuk vind dan Black/Death of Speed/Power Metal dan heb je bar weinig te zoeken op Lowlands. Voor mij is er echt van alles te doen, eerst sta ik te polonaisen bij Flogging Molly om vervolgens te springen op KoRn, daarna uit mijn naad te gaan op DJ Shapeshifter & MC Vin-E (Drum & Bass) en mijn dag sluit ik af in de Juliet tent met een vage collectie van films, waar het publiek veel leuker was dan de films zelf.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:37 schreef Evil het volgende:[..]
Toch denk ik dat ik me op Lowlands nie zal vermaken....
quote:Nou, ik wel. Zeker als ik met mensen als Flipneus er ben
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:37 schreef Evil het volgende:[..]
Toch denk ik dat ik me op Lowlands nie zal vermaken....
quote:Hou gerust van meer muziek hoor, maar nie wat er op Lowlands komt....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:40 schreef FLIPNEUS het volgende:Tsja, als je echt niets anders leuk vind dan Black/Death of Speed/Power Metal dan heb je bar weinig te zoeken op Lowlands. Voor mij is er echt van alles te doen, eerst sta ik te polonaisen bij Flogging Molly om vervolgens te springen op KoRn, daarna uit mijn naad te gaan op DJ Shapeshifter & MC Vin-E (Drum & Bass) en mijn dag sluit ik af in de Juliet tent met een vage collectie van films, waar het publiek veel leuker was dan de films zelf.
quote:LieV.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, ik wel. Zeker als ik met mensen als Flipneus er ben
quote:Als je er maar niet als een zoutzak bij gaat lopen als de gozer die met ons meeging, die vond echt niets leuk behalve Dimmu en liet dat ook merken.
Maar ik weet niet dat ik me zal vermaken door de acts of door wat anders...
En Witchfynder, Maarten heeft zich ook prima vermaakt.
quote:Het enige wat er nog meer niet op Lowlands komt is klassieke muziek.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:41 schreef Evil het volgende:[..]
Hou gerust van meer muziek hoor, maar nie wat er op Lowlands komt....
quote:Nou, bij mij is het zo dat alle muziek die ik leuk vind niet op één festival te vinden is, zeker niet Lowlands. Kijk, als daar Hammerfall, James Darren, Celtas Cortos, The Tannahill Weavers, Eric Clapton èn een leuk barok-ensemble komt, kijk, dan ben ik er zeker voor te porren.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:40 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Tsja, als je echt niets anders leuk vind dan Black/Death of Speed/Power Metal dan heb je bar weinig te zoeken op Lowlands. Voor mij is er echt van alles te doen, eerst sta ik te polonaisen bij Flogging Molly om vervolgens te springen op KoRn, daarna uit mijn naad te gaan op DJ Shapeshifter & MC Vin-E (Drum & Bass) en mijn dag sluit ik af in de Juliet tent met een vage collectie van films, waar het publiek veel leuker was dan de films zelf.
quote:You know what you are to me, man
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
LieV.
quote:Nou ja, je kent mij. Ik houd echt niet van alleen Metal, maar ik moet me toch een beetje bij Evil aansluiten en te zeggen dat het meeste wat op Lowlands komt toch niet helemaal mijn stijl is.
Als je er maar niet als een zoutzak bij gaat lopen als de gozer die met ons meeging, die vond echt niets leuk behalve Dimmu en liet dat ook merken.Lekker negatief was dat zeg, ben blij dat'ie zondagmiddag wegging, konden Dustbunny en ik lekker nog onze gang gaan.
En Witchfynder, Maarten heeft zich ook prima vermaakt.
quote:Kan ik ook wel begrijpen, maar Lowlands is in tegenstelling tot andere festivals meer dan alleen maar muziek, het is echt een "dorp" waar je van alles kunt doen. En als je je echt verveeld kun je alle etenstentjes gaan uitproberen, want het eten is zoooooooooo lekker.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:47 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou ja, je kent mij. Ik houd echt niet van alleen Metal, maar ik moet me toch een beetje bij Evil aansluiten en te zeggen dat het meeste wat op Lowlands komt toch niet helemaal mijn stijl is.
quote:Wel die prachtplaatjes binnen besloten kring houden toch
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:26 schreef Evil het volgende:
Komen de foto's van de meeting nog online te staan eigenlijk??
quote:Vind ik ook goed, maar wil ze wel ZIEN....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:49 schreef Diverse_Reality het volgende:Wel die prachtplaatjes binnen besloten kring houden toch
.
quote:Bah, ik houd alleen van dorpen die ik bezit.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:48 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Kan ik ook wel begrijpen, maar Lowlands is in tegenstelling tot andere festivals meer dan alleen maar muziek, het is echt een "dorp" waar je van alles kunt doen. En als je je echt verveeld kun je alle etenstentjes gaan uitproberen, want het eten is zoooooooooo lekker.
Nou, misschien ga ik ooit weleens, misschien als ik in de vierde zit en elke maand rond de 1200 piek vang voor mijn stage.
quote:En dan willen we je nie meer horen dat je geen geld hebt....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:54 schreef Witchfynder het volgende:Nou, misschien ga ik ooit weleens, misschien als ik in de vierde zit en elke maand rond de 1200 piek vang voor mijn stage.
quote:Gurgeh zei dat de foto's die ik gemaakt heb in de Irish Pub allemaal mislukt zijn, dat is wel jammer.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:50 schreef Evil het volgende:[..]
Vind ik ook goed, maar wil ze wel ZIEN....
![]()
quote:Hoe kan dat nou??!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:01 schreef Seborik het volgende:Gurgeh zei dat de foto's die ik gemaakt heb in de Irish Pub allemaal mislukt zijn, dat is wel jammer.
Erug jammer, want dat waren wel leuke foto's....
Gelukkig haddie er nog 1tje van 's avonds....
Dan gaat onze hoop naar Summoner, die heeft foto's tijdens het eten genomen....
quote:Nou, dan ben ik ook flink aan het sparen voor mijn huisje.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:57 schreef Evil het volgende:[..]
En dan willen we je nie meer horen dat je geen geld hebt....
quote:En om het helemaal in Rococo stijl in te richten.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, dan ben ik ook flink aan het sparen voor mijn huisje.
quote:Nee, niet Roccoco, gekkie, Imperial/Biedemeijer.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:17 schreef Seborik het volgende:[..]
En om het helemaal in Rococo stijl in te richten.
Btw: wat zijn goede CD-webwinkels? Niet per se voor Metal hoor. Ik ben op zoek de live CD van Celtas Cortos, een folk rock band, genaamd "Nos Vemos En Los Bares". Bij BOL kost hij 18 euro en is de levertijd 6 tot 8 weken, bij CDon kost hij of 9 euro of 27, zelf zijn ze er nog niet geheel uit, en is de levertijd ook lang. Dammit.
"Skaparate Nacional!!!" *ska-huppel*
En http://www.nlstore.nl is best wel goedkoop, alleen weet ik niet of die ook goed is, daar heb je in ieder geval geen verzendkosten.
quote:Hebbie al wat op het oog????
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:10 schreef Witchfynder het volgende:Nou, dan ben ik ook flink aan het sparen voor mijn huisje.
En met dat geld wat je verdient, kom je een heel eind....
quote:www.marktplaats.nl zie ik er altijd wel staan
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
Thanks.Weten jullie ook waar ik aan een goede, doch goedkope tweedehand hoge hoed kan komen?
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 27-08-2002 19:36]
quote:Zal dit dan de enige herinnering aan de meet zijn?
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:01 schreef Seborik het volgende:
Gurgeh zei dat de foto's die ik gemaakt heb in de Irish Pub allemaal mislukt zijn, dat is wel jammer.
Nlstore: 15,91
Rockhouse: 22,40
CDON: 29,90
Ok, wie weet hoe goed NLStore is?
quote:De enige zichtbare herinnering denk ik....
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:35 schreef MuadDib het volgende:Zal dit dan de enige herinnering aan de meet zijn?
quote:Oe!!! Dank je wel!
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
www.marktplaats.nl zie ik er altijd wel staan
tadaaa
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=kleding&u=hoeden&ID=433&av=a&fv=&fo=&rv=40&pv=&zoek=&tk=&trefwoord=&oudei=&n=&t=&wp=
I like you more every day
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:41 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oe!!! Dank je wel!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I like you more every day
quote:Nee, nog niks op het oog.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:34 schreef Evil het volgende:[..]
Hebbie al wat op het oog????
En met dat geld wat je verdient, kom je een heel eind....
En qua geld, kweenie of ik een eind kom. Ik zag laatst mijn ideal bureau staan..1340 euro.
Ik heb een erg moeilijke en dure smaak, maar ik vind het helemaal zonde om eerst dingen te kopen die ik niet helemaal goed vind, want dan voel je je niet lekker en later koop je weer wat anders en is dat eerste weggegooid geld, dus ik ga gelijk voor mahonie-meubelen.
quote:Die heb je dus binnen 1 maand bij elkaar met dat geld wat je verdient....
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:43 schreef Witchfynder het volgende:Nee, nog niks op het oog.
En qua geld, kweenie of ik een eind kom. Ik zag laatst mijn ideal bureau staan..1340 euro.
![]()
Ik heb een erg moeilijke en dure smaak, maar ik vind het helemaal zonde om eerst dingen te kopen die ik niet helemaal goed vind, want dan voel je je niet lekker en later koop je weer wat anders en is dat eerste weggegooid geld, dus ik ga gelijk voor mahonie-meubelen.
Het is mij ook gelukt, in 5 maanden, met veel minder geld....
quote:Cool
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:47 schreef Evil het volgende:[..]
Die heb je dus binnen 1 maand bij elkaar met dat geld wat je verdient....
Weet nie hoe lang je stage gaat lopen, maar geloof mij met dat geld kom je echt een heel eind hoor....Het is mij ook gelukt, in 5 maanden, met veel minder geld....
quote:Moet je die wel hebben natuurlijk, of een schuur waarvan je zeker weet dat het dak het ook houdt....
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:55 schreef DOMINIUM het volgende:
In een garagebox kan behoorlijk wat, hoor.
quote:Nu niet, maar ja, zie ik over twee jaar wel.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:53 schreef Evil het volgende:
Heb je genoeg ruimte om alles op te slaan dan??
quote:Haha, dat is gewoon het nieuwe album. "Let Mortal Heroes Sing Your Fame".
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:34 schreef FLIPNEUS het volgende:
Summoner, ik zag in de Boudisque op Lowlands een tribute CD voor Summoning staan (Let Heroes Sing Your blablanogiets ofzo). Moet ik mijzelf voor me kop slaan dat ik die niet gehaald heb of moet ik heel blij zijn dat ik gevrijwaard ben gebleven van een miskoop?
Die had je desondanks wel moeten kopen.
quote:* Evil dacht dat ook, als je de zolder ziet ben je blij dat je weet dat het nog maar voor iets van 8 weken is....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:02 schreef Witchfynder het volgende:Nu niet, maar ja, zie ik over twee jaar wel.
quote:Ok ik pak Er EeN BrEeZaH BiJ
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:44 schreef Witchfynder het volgende:[..]
MSN'uH??
![]()
* ParanoidEv vind het gewoon leuk om dingetjes op te zoeken enzo soms
Ik heb wel Evil, Gurgeh, MuadDib, Witchfynder, Diverse en een stuk Anton op de foto.
quote:Laat maar, snap hem al....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:06 schreef Summoner het volgende:
Helaas zijn de foto's van Sebbo en Downer mislukt.Ik heb wel Evil, Gurgeh, MuadDib, Witchfynder, Diverse en een stuk Anton op de foto.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil op 27-08-2002 20:09]
quote:MetalBreezerchick
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:06 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ok ik pak Er EeN BrEeZaH BiJ
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:06 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ok ik pak Er EeN BrEeZaH BiJ
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:05 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil dacht dat ook, als je de zolder ziet ben je blij dat je weet dat het nog maar voor iets van 8 weken is....
![]()
Wat heb je al qua meubilair?
quote:dat heet nie mislukt, zo sta ik altijd op foto's
Helaas zijn de foto's van Sebbo en Downer mislukt.
Ik heb wel Evil, Gurgeh, MuadDib, Witchfynder, Diverse en een stuk Anton op de foto.
van Seborik is jammer
maar de rest wil ik wel zien
quote:Waar we, al vechtend tegen de zwaartekracht, boven het water hangen?
quote:Als jullie maar niet echt gaan denken dat ik die zooi zuip...
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:08 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
MetalBreezerchick
* ParanoidEv pakt Grolsch beugel
* ParanoidEv deelt hem met iedereen die dorst heeft
ik ben lief lalala heel lief
quote:Te laat!!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:55 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Als jullie maar niet echt gaan denken dat ik die zooi zuip...
quote:ah potver
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:56 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Te laat!!!
quote:Alleen Anton en jij hingen boven het water....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:55 schreef MuadDib het volgende:Waar we, al vechtend tegen de zwaartekracht, boven het water hangen?
quote:Dat dacht ik ook, misschien moet ik toch beter mn best doen op foto's....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:44 schreef Downer het volgende:dat heet nie mislukt, zo sta ik altijd op foto's
![]()
van Seborik is jammer
maar de rest wil ik wel zien
quote:Enkel onze Thaise vriend was een nog grotere waaghals!
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:02 schreef Evil het volgende:[..]
Alleen Anton en jij hingen boven het water....
![]()
quote:Heb liever een Palm....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:55 schreef ParanoidEv het volgende:Als jullie maar niet echt gaan denken dat ik die zooi zuip...
quote:Dat kun je wel zeggen ja!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:03 schreef MuadDib het volgende:Enkel onze Thaise vriend was een nog grotere waaghals!
quote:There ya go
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:03 schreef Evil het volgende:[..]
Heb liever een Palm....
Glas bij?
quote:hehe
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:03 schreef Evil het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, misschien moet ik toch beter mn best doen op foto's....
trouwens, Summoner zelf komt er ook weer mooi onderuit
quote:Wacht maar tot de volgende meet, neem ik zelf wel een toestel mee....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:11 schreef Downer het volgende:hehe
trouwens, Summoner zelf komt er ook weer mooi onderuit
quote:Liever een lekkere jongeman....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:11 schreef Witchfynder het volgende:There ya go
Glas bij?
quote:I'm reserved
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:13 schreef Evil het volgende:[..]
Liever een lekkere jongeman....
quote:*afvalt*
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:13 schreef Evil het volgende:[..]
Liever een lekkere jongeman....
quote:Thnx, but no thnx....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:25 schreef Witchfynder het volgende:I'm reserved
quote:Je bedankt omdat ik zeg dat ik gereserveer ben door iemand anders?
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:26 schreef Evil het volgende:[..]
Thnx, but no thnx....
quote:Nee, eerder om de achterliggende gedachte dat jij je een lekkere jongeman vind....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:28 schreef Witchfynder het volgende:Je bedankt omdat ik zeg dat ik gereserveer ben door iemand anders?
quote:lol
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:31 schreef Evil het volgende:[..]
Nee, eerder om de achterliggende gedachte dat jij je een lekkere jongeman vind....
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:31 schreef Evil het volgende:[..]
Nee, eerder om de achterliggende gedachte dat jij je een lekkere jongeman vind....
nog goed wakker Evil
quote:Jah.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
ah potver
Daar gaat mn imago
quote:En zo venijnig eerlijk.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:39 schreef Downer het volgende:[..]
![]()
nog goed wakker Evil
quote:Ikke wel, jij ook??
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:39 schreef Downer het volgende:
![]()
nog goed wakker Evil
quote:Heb nie voor niets deze nick genomen....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:42 schreef Witchfynder het volgende:En zo venijnig eerlijk.
quote:Hmpf, ik maakte maar een geintje en dan doe je zo gemeen.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:44 schreef Evil het volgende:[..]
Heb nie voor niets deze nick genomen....
![]()
Hehehe
quote:En toch ben je IRL niet zi Evil
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:44 schreef Evil het volgende:[..]
Heb nie voor niets deze nick genomen....
![]()
*helpt Imago aan gort*
quote:komt omdat je me pas 2 keer gezien heb, en 2 keer in een groep....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:51 schreef Anthraxx het volgende:En toch ben je IRL niet zi Evil
*helpt Imago aan gort*
Ken ik je wat langer, dan gaat dat ook wel veranderen, is een b-tje nog kat uit de boom kijken....
quote:Jaja...
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:53 schreef Evil het volgende:[..]
komt omdat je me pas 2 keer gezien heb, en 2 keer in een groep....
Ken ik je wat langer, dan gaat dat ook wel veranderen, is een b-tje nog kat uit de boom kijken....
2 keer, waaronder 1 keer voor iets van 2,5 dag
quote:* Evil ook, maar ga er lekker op door....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:47 schreef Witchfynder het volgende:Hmpf, ik maakte maar een geintje en dan doe je zo gemeen.
Hehehe
quote:En toen moest ik ook een paar keer alvast gaan rennen van je....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:54 schreef Anthraxx het volgende:Jaja...
2 keer, waaronder 1 keer voor iets van 2,5 dag
quote:Ik ken je al wat langer hoor
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:54 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil ook, maar ga er lekker op door....
quote:Weet ik hoor....
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:56 schreef Witchfynder het volgende:Ik ken je al wat langer hoor
![]()
quote:En nog steeds ben je nog niet voor me uit gerend
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:55 schreef Evil het volgende:[..]
En toen moest ik ook een paar keer alvast gaan rennen van je....
![]()
quote:voorlopig nog wel
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:42 schreef Evil het volgende:[..]
Ikke wel, jij ook??
![]()
oja Evil hier staan foto's van Ancient Rites op Eurorock, waar ik ze heb gezien.
quote:Heil, zoon van Beorn!
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:44 schreef Summoner het volgende:
Heil, Volgelingen van de Metalen Leer.
En truste
quote:Hallo Hallo en dag maar weer.
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:54 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Heil, zoon van Beorn!
En truste
quote:Yeah, een officiële.
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:08 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
MetalBreezerchick
quote:Ik vind het geweldig.
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:44 schreef Downer het volgende:
van Seborik is jammer
quote:Yes!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Yeah, een officiële.
quote:Die gaan we inlijsten.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:14 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Yes!!
quote:Zeker
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Die gaan we inlijsten.
quote:Wie moeten we missen dan???
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:34 schreef Witchfynder het volgende:
En, missen jullie ons al?
quote:ParanoidEv en mij. Wij zijn lekker aan het ICQ'en. Yeah!
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:35 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Wie moeten we missen dan???
quote:Waarom moeten we die missen dan???
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:35 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Wie moeten we missen dan???
quote:RIVELLA!!!!! Snel!! vraag!! op ICQ!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:36 schreef Witchfynder het volgende:[..]
ParanoidEv en mij. Wij zijn lekker aan het ICQ'en. Yeah!
quote:te laat
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:37 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
RIVELLA!!!!! Snel!! vraag!! op ICQ!!
quote:Nou en!!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:39 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
te laat
quote:hEy wat bedoelde je eigenlijk?
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:39 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Nou en!!!
ok rivalla
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 27-08-2002 23:41]
quote:Ik ben er nog.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:40 schreef ParanoidEv het volgende:
hey mr onageeee u bent er nog
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:41 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ik ben er nog.
quote:Zuip eens minder.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:40 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
hEy wat bedoelde je eigenlijk?
edit- al uitleg gehad-ok rivalla
Nou kom, we gaan naar Spanje.
quote:Wf heeft ze alles uitgelegd gekregen???
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:40 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
hEy wat bedoelde je eigenlijk?
edit- al uitleg gehad-ok rivella
quote:Yeps.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:43 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Wf heeft ze alles uitgelegd gekregen???
quote:Wel veel
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:43 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Wf heeft ze alles uitgelegd gekregen???
quote:Mooi.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:42 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zuip eens minder.
![]()
quote:Oe
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:43 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Wel veel
maar ik heb gezegd dat ik mee wil werken als het moet
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 27-08-2002 23:45]
quote:Heb je goed gedaan Wf, beter dan bij de andere kanidaten
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:43 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oe
quote:UK ook goed???
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar das warm
* ParanoidEv houd van regen en kou
quote:Het meer is nat en met zo weinig aan is het niet warm hoor.
Maar das warm
quote:Maar dan is het idee van de rivella weg...
Maar das warm
wacht wacht CUTCUT
we doen het in de sneeuw met ieffol headbangers in de sneeuw in noorwegen enzo
quote:Schotland.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:45 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
UK ook goed???
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben dan ook famlie van witchfynder
quote:moooi
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Schotland.
quote:Dan gaan we in kilts (zoals die van In Extremo)
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Schotland.
quote:Hey, gaan we niet meer naar Zwitserland?
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:47 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
moooi
misschien verhuis is ooit nog eens naar daar
quote:Als jij me egld geeft :/
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
ParanoidEv, ga je nog naar Ayreon/StarOne?
ikwil eerst mn schoenen dat is priority
mijn aanstaande(N):
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 27-08-2002 23:50]
quote:Jaja... jij met je schoenenfetisj... hmpf.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Als jij me geld geeft :/
nationale forum geld inzamelings actie!!!ikwil eerst mn schoenen dat is priority
quote:mjah ze zijn gewoon geil
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:49 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Jaja... jij met je schoenenfetisj... hmpf.
quote:You're weird.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:50 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
mjah ze zijn gewoon geil
Hey, Mr.Orange, ze heeft gewoon nooit Python gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 27-08-2002 23:54]
quote:jij ook
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
You're weird.
quote:Omdat het kan.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:53 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
jij ook
9waaorm dan)
*spamt haar met Skyclad*
quote:PARDON!?! Dat kan echt niet hoor, dan moeten we maar is een keer een Monty python marathon houden: alle alfleveringen en alle specials en alle films. Dan heeft ze wel Monty Python gezien.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
You're weird.
Hey, Mr.Orange, ze heeft gewoon nooit Python gezien.
quote:deal
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:55 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Pardon??? Dat kan echt niet hoor, dan moeten we maar is een keer een Monty python marathon houden: alle alfleveringen en alle specials en alle films. Dan heeft ze wel Monty Python gezien.
quote:Precies. We ontvoeren haar en dan een weekend enkel Megadeth, Skyclad en Python! Ha!
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:55 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
PARDON!?! Dat kan echt niet hoor, dan moeten we maar is een keer een Monty python marathon houden: alle alfleveringen en alle specials en alle films. Dan heeft ze wel Monty Python gezien.
quote:Yeah!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:56 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Precies. We ontvoeren haar en dan een weekend enkel Megadeth, Skyclad en Python! Ha!
quote:Als Monty Python gekeken word, moet er wel nuchter gebleven worden.
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:58 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
geen bezwaar
quote::/
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:59 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Als Monty Python gekeken word, moet er wel nuchter gebleven worden.
quote:Dacht ik al...
Op woensdag 28 augustus 2002 00:00 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
:/
bezwaar
1 a 2 biertjes per uur wordt nog ge-accepteerd.
quote:Ok dan is het prima
Op woensdag 28 augustus 2002 00:00 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Dacht ik al...
quote:Truste.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:05 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ok dan is het prima
* ParanoidEv gaat slapen.
Morgen doe ik weer normaal
Ik vond je vandaag aardig normaal.
quote:Mits men er nootjes bij eet! Of anders een albatros.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:00 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Dacht ik al...
quote:Die nootjes moeten wel aangevlogen worden door een afrikaanse zwaluw.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:07 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mits men er nootjes bij eet! Of anders een albatros.
quote:Als je maar niet gaat "hibibibibibibibibibi'en."
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:42 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zuip eens minder.
![]()
quote:JaWel!!! leuk...
Op woensdag 28 augustus 2002 00:10 schreef Seborik het volgende:[..]
Als je maar niet gaat "hibibibibibibibibibi'en."
quote:Hasta que el cuerpo aguante!
Op woensdag 28 augustus 2002 00:10 schreef Seborik het volgende:[..]
Als je maar niet gaat "hibibibibibibibibibi'en."
quote:Ook gij Brutus.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:10 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
JaWel!!! leuk...
Judas Priest - Metal Mods
We've taken too much for granted
And all the time it had grown
From metal topics we first planted
Evolved a forum of its own
Marching in the streets
Dragging iron feet
Laser beaming hearts
Ripping men apart
From off I've seen my perfection
Where we could do as we please
In secrecy this infection
Was spreading like a disease
Hiding underground
Knowing we'd be found
Fearing for our lives
Reaped by robot's scythes
Metal Mods
Metal Mods
Metal Mods
Metal Mods
The mods are taking all over
With users in their command
In time they'd like to discover
How they can make their demand
Better be the slaves
To their wicked ways
But meeting with our death
Engulfed in molten breath
quote:Met een biertje op en een leuke meid in de buurt, wil je wel is dat dansje meedoen...
Op woensdag 28 augustus 2002 00:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Ook gij Brutus.
quote:Ok, kan ik begrijpen.
Op woensdag 28 augustus 2002 01:22 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Met dertig biertjes op en een berg leuke meiden in de buurt, wil je wel is dat dansje meedoen...
quote:Ok, bij nightwish ben ik gewoon weer de 'oude'.
Op woensdag 28 augustus 2002 01:24 schreef Seborik het volgende:[..]
Ok, kan ik begrijpen.
quote:Gelukkig, daar kun je liters bier drinken en leuke meiden zien zonder dat dansje.
Op woensdag 28 augustus 2002 01:25 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Ok, bij nightwish ben ik gewoon weer de 'oude'.
quote:chicks dig Nightwish, die zijn er echt veel daar.
Op woensdag 28 augustus 2002 01:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Gelukkig, daar kun je liters bier drinken en leuke meiden zien zonder dat dansje.
quote:Liters nou ook weer niet. Als ze dat dansje doen ziet dat er nog best leuk uit
Op woensdag 28 augustus 2002 01:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Gelukkig, daar kun je liters bier drinken en leuke meiden zien zonder dat dansje.
*schopt Windows Media Player*
Godverdomme een beetje automatisch dingen toevoegen in mijn zorgvuldige gegenereerde ID3-tags, kon alles opnieuw gaan invoeren. Heb nu alle albums af, nu nog de compilaties en bootlegs, maar dat doe ik morgen wel, ik duik nu mijn nest in.
quote:Dat zijn aardige foto's Downer!!!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:02 schreef Downer het volgende:voorlopig nog wel
oja Evil hier staan foto's van Ancient Rites op Eurorock, waar ik ze heb gezien.
quote:Zolang die nootjes geen kokosnootjes zijn...
Op woensdag 28 augustus 2002 00:08 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Die nootjes moeten wel aangevlogen worden door een afrikaanse zwaluw.
Your distinct personality, The Benevolent Ruler might be found in most of the thriving kingdoms of the time. You are the idealistic social dreamer. Your overriding goal is to solve the people problems of your world. You are a social reformer who wants everyone to be happy in a world that you can visualize. You are exceptionally perceptive about the woes and needs of humankind. You often have the understanding and skill to readily conceive and implement the solutions to your perceptions. On the positive side, you are creatively persuasive, charismatic and ideologically concerned. On the negative side, you may be unrealistically sentimental, scattered and impulsive, as well as deviously manipulative. Interestingly, your preference is just as applicable in today's corporate kingdoms.
quote:[zeer offtopic]
Op woensdag 28 augustus 2002 01:19 schreef Tokus het volgende:
Seborik durfde het zelf niet, dus dan doe ik dat maar:Judas Priest - Metal Mods
We've taken too much for granted
And all the time it had grown
From metal topics we first planted
Evolved a forum of its ownMarching in the streets
Dragging iron feet
Laser beaming hearts
Ripping men apartFrom off I've seen my perfection
Where we could do as we please
In secrecy this infection
Was spreading like a diseaseHiding underground
Knowing we'd be found
Fearing for our lives
Reaped by robot's scythesMetal Mods
Metal ModsMetal Mods
Metal ModsThe mods are taking all over
With users in their command
In time they'd like to discover
How they can make their demandBetter be the slaves
To their wicked ways
But meeting with our death
Engulfed in molten breath
ROFL!
[/zeer offtopic]
En goeiemorgen btw!
quote:Grinder, looking for meat.
Op woensdag 28 augustus 2002 01:38 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Liters nou ook weer niet. Als ze dat dansje doen ziet dat er nog best leuk uit
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 08:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hoi
quote:Parental Guidance op eenzelfde pagina als waar een songtekst van Judas Priest staat ..
Parental Guidance: this user has seen too many Martial Arts films
quote:Door dat gepriest zit ik nu weer met Out in the Cold in mijn hoofd...
Op woensdag 28 augustus 2002 13:32 schreef Seborik het volgende:
Jah!!! Judas Priest Live in London is binnen!![]()
quote:Dan kun je in ieder geval niet klagen dat je geen leuke muziek in je kop hebt.
Op woensdag 28 augustus 2002 13:56 schreef Eendenkroos het volgende:[..]
Door dat gepriest zit ik nu weer met Out in the Cold in mijn hoofd...
quote:Dat is waar. De lyrics van 'the ketchup song' herhalen zich wel steeds, maar die krijg ik toch niet in mijn kop
Op woensdag 28 augustus 2002 14:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Dan kun je in ieder geval niet klagen dat je geen leuke muziek in je kop hebt.
Zit ook wel een aardig interview bij met wat achter de schermen materiaal.
quote:Maar die vast wel coole tekst van Mägo de Oz krijg ik er ook niet in. Bloody Spanish.
Op woensdag 28 augustus 2002 14:35 schreef Eendenkroos het volgende:[..]
Dat is waar. De lyrics van 'the ketchup song' herhalen zich wel steeds, maar die krijg ik toch niet in mijn kop
(Thank God!)
quote:Hoe bedoel je? Victem Of Changes is één van de weinige nummers (ben ik het niet mee eens overigens) die Ripper harstikke goed zingt.
Op woensdag 28 augustus 2002 16:11 schreef Seborik het volgende:
Die DVD van Priest is gaaf, het enige minpuntje is dat Victim of Changes helemaal verknoeid wordt en Ripper een tijdje met een stom petje op loopt.
Dan maar eerst Thyrfing ontleden....
En mijn beste cd van 2002 tot nu toe is Dream Theater.
quote:Nieuwe Deftones.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:36 schreef Kipman het volgende:
Wat is er dan 16 november
quote:Glenn Tipton verprutst de solo helemaal, tenminste, ik vind het niet mooi zoals hij het doet, Ripper zingt wel heel erg goed op die dvd. Alleen haalde hij bij Turbo Lover de tekst van het tweede en derde couplet even door elkaar.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:49 schreef Kipman het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Victem Of Changes is één van de weinige nummers (ben ik het niet mee eens overigens) die Ripper harstikke goed zingt.
quote:Ga jij?
Op woensdag 28 augustus 2002 21:05 schreef Tokus het volgende:
Murderdolls zijn geweldig!
7 september in de Melkweg...
Ik zit er aan te denken om te gaan. Maar ik heb geen zin om alleen te gaan. De kans bestaat dat Dustbunny meegaat, dus dan ga ik wel, dan plak ik er meteen een dagje Amsterdam aan vast.
quote:Waarschijnlijk wel. tis maar 8 euro (plus dat domme lidmaadschap..). Moet alleen nog ff wat aanvragen bij de platenmaatschappij...
Op woensdag 28 augustus 2002 21:41 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ga jij?
Ik zit er aan te denken om te gaan. Maar ik heb geen zin om alleen te gaan. De kans bestaat dat Dustbunny meegaat, dus dan ga ik wel, dan plak ik er meteen een dagje Amsterdam aan vast.
quote:Da's waar, maar het parkeren in Amsterdam is zo godvergeten duur, was 12 euro kwijt voor 5 uurtjes parkeren.
Op woensdag 28 augustus 2002 21:44 schreef Tokus het volgende:[..]
Waarschijnlijk wel. tis maar 8 euro (plus dat domme lidmaadschap..).
Ik heb M.a.r.i.e.k.j.e. nog gemeet.
ghehe ik zat met haar in 1 tentenkamp en ik ben de hele meeting vergeten
quote:Dat vind ik juist wel gaaf.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:23 schreef Evil het volgende:
Nightwish (of hoe je dat schrijft) is best tof, alleen jammer van die vrouw....![]()
quote:Als je "die vrouw" weghaalt houdt je gewoon symfonische power metal over, dus zoek het eens in die richting.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:23 schreef Evil het volgende:
Nightwish (of hoe je dat schrijft) is best tof, alleen jammer van die vrouw....![]()
quote:ze studeert in ieder geval wel opera, dus dat is wel een aanwijzing ja
Op woensdag 28 augustus 2002 22:26 schreef FLIPNEUS het volgende:De zangeres van Nightwish is volgens mij een echte operazangeres ofzo, zooo ongelofelijk zuiver, echt heel mooi.
En live is ze ook geweldig, itt tot Sharon, die ik laatste tijd live toch een stuk vond tegenvallen. In ieder geval op bootlegs en als je ze op tv ziet.
quote:Ja, idd. Ik vind Sharon een beetje te ijl. Het is echter een totaal andere stijl. In Sharons stijl vind ik zowel Floor Janssen als Sandra Schleret (Siegfried) beter.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:26 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat vind ik juist wel gaaf.
Vind haar stem sowieso een heel klap beter dan die rotstem van de zangeres van Within Temptation (ja, ik weet het, een boutvergelijking, maar toch). De zangeres van Nightwish is volgens mij een echte operazangeres ofzo, zooo ongelofelijk zuiver, echt heel mooi. En ze is zelf nog heel knap ook.
quote:Ja, neem nou In Flames ofzo.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:33 schreef Summoner het volgende:[..]
Als je "die vrouw" weghaalt houdt je gewoon symfonische power metal over, dus zoek het eens in die richting.
Nah, symphonische power metal? Hmmz, Majestic? Nah, toch niet vergelijkbaar.
quote:MC Witchfynder in tha house!
Op donderdag 29 augustus 2002 00:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vind Sharon een beetje te ijl.
Het is echter een totaal andere stijl.
quote:mwah, week of 5 ofzo al
Op donderdag 29 augustus 2002 00:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
Tokus, aangezien jij vaak promo's opgestuurd krijgt, heb jij de CD van Stone Sour al (met de zanger van Slipknot)?
quote:yup, tis zeker een leuk cdtje. De riffs doen me vaak erg aan Slipknot denken (wat niet zo gek is, met een van hun gitaristen ook), en de zang is zeg maar van erg rustig tot Slipknot schreeuw-stijl. Corey kan echt van alles met z'n stem.
Zo ja, is het wat? Ik stond er nog mee in mijn handen in de Boudisque op Lowlands, maar had al 9 CD's gekocht en vond het wel welletjes.
quote:Op de 1 of andere manier zijn dit dezelfde foto's als waar Downer van de week mee aankwam....
Op woensdag 28 augustus 2002 22:30 schreef DOMINIUM het volgende:
De graspop foto's staan online !!!iedereen naar www.graspop.com !!!
quote:Maar ik hou nie zo van power metal....
Op woensdag 28 augustus 2002 22:33 schreef Summoner het volgende:Als je "die vrouw" weghaalt houdt je gewoon symfonische power metal over, dus zoek het eens in die richting.
Hou meer van Summoning, en als je dat power metal vind, tja....
Ik vind dat dus nie....
quote:Wat is er mis met Power Metal?
Op donderdag 29 augustus 2002 07:47 schreef Evil het volgende:[..]
Maar ik hou nie zo van power metal....
Symfonisch of nie....Hou meer van Summoning, en als je dat power metal vind, tja....
Ik vind dat dus nie....
En goeiemorgen btw
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 00:49 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
MC Witchfynder in tha house!
quote:Ik ben nu eenmaal archaïsch.
Op donderdag 29 augustus 2002 00:37 schreef Seborik het volgende:
* Seborik vindt het niet symfonisch.Trouwens WF... symphonisch?
Ik vind Nightwish btw ook niet zo symphonisch. Erg veel orkestige partijen enzo hebben ze niet.
quote:Sharon probeert volgens mij dingen die ze niet (meer?) kan. Als ze dat nu afleert dan wordt het vast (weer) beter.
Op donderdag 29 augustus 2002 00:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, idd. Ik vind Sharon een beetje te ijl. Het is echter een totaal andere stijl. In Sharons stijl vind ik zowel Floor Janssen als Sandra Schleret (Siegfried) beter.
Ik ben trouwens echt gaar maar wel blij. Gisteravond bijna onder een tram gekomen bij Paradiso, maar die nieuwe trams in A'dam maken echt geen geluid. Nouja misschien wel maar toch niet zoveel als dat ik daarvoor al tot me had genomen
Ik was er eigenlijk nog nooit geweest en wist eigenlijk maar half waar Paradiso was, maar ja... "volg mensen in zwart T-Shirt" werk vrij goed. Ik ga weer aan de koffie want ik moet nog werken...
Ik was ook nog nooit naar Nightwish geweest, en het was echt super kewl naar mijn 'leken' oordeel. Maar de webbroadcast is vast ook ergens dus oordeel zelf...
quote:Wat een stomme review
Op donderdag 29 augustus 2002 10:16 schreef Eendenkroos het volgende:[..]
Sharon probeert volgens mij dingen die ze niet (meer?) kan. Als ze dat nu afleert dan wordt het vast (weer) beter.
Ik ben trouwens echt gaar maar wel blij. Gisteravond bijna onder een tram gekomen bij Paradiso, maar die nieuwe trams in A'dam maken echt geen geluid. Nouja misschien wel maar toch niet zoveel als dat ik daarvoor al tot me had genomen
Ik was er eigenlijk nog nooit geweest en wist eigenlijk maar half waar Paradiso was, maar ja... "volg mensen in zwart T-Shirt" werk vrij goed. Ik ga weer aan de koffie want ik moet nog werken...
Ik was ook nog nooit naar Nightwish geweest, en het was echt super kewl naar mijn 'leken' oordeel. Maar de webbroadcast is vast ook ergens dus oordeel zelf...
quote:Mijn geblaat was iig zo goed dat je het al als review kwalificeerde, daar was ik zelf nog niet aan toe.
Op donderdag 29 augustus 2002 11:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat een stomme review
Nou ja, iig was het cool.![]()
quote:Niet iedereen vind het mooi. Ik heb er inmiddels mee leren levn.
Op donderdag 29 augustus 2002 08:31 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Wat is er mis met Power Metal?
quote:Eerder anglicistisch.
Op donderdag 29 augustus 2002 09:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ben nu eenmaal archaïsch.
quote:2 september.
Op donderdag 29 augustus 2002 12:26 schreef Cynic het volgende:
Hi! Weet iemand of de nieuwe Nile al uit is? Ben bijzonder op de hoogte, ik weet het............
quote:welke?
Op donderdag 29 augustus 2002 12:33 schreef Seborik het volgende:
* Seborik heeft z'n eerste Metallica-album gekocht.
quote:Bedankt, verklaart ook een beetje waarom ik hem niet kon vinden.
Op donderdag 29 augustus 2002 12:34 schreef Seborik het volgende:[..]
2 september.
quote:De beste dus...
Op donderdag 29 augustus 2002 12:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Master of Puppets.
quote:Jah, stond bovenaan in die lijst.
Op donderdag 29 augustus 2002 12:37 schreef MuadDib het volgende:[..]
De beste dus...
quote:Dat wel, maar toch vind ik Load en Reload helemaal niet zulke slechte albums.
Op donderdag 29 augustus 2002 12:54 schreef Kipman het volgende:
Metallica was vroeger wel cool, maar ze zijn nu soft geworden.
quote:Ben jij nou een echte metalhead
Op donderdag 29 augustus 2002 13:07 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat wel, maar toch vind ik Load en Reload helemaal niet zulke slechte albums.
quote:Nee
Op donderdag 29 augustus 2002 13:09 schreef Kipman het volgende:[..]
Ben jij nou een echte metalhead
Maar als Load/Reload door een andere band als Metallica gemaakt zou zijn was er waarschijnlijk meer waardering voor geweest.
Verder vind ik ze vooral gehyped.
quote:Als het door een rockband gemaakt zou zijn wel ja. Maar als een trash/speedmetalband met zulke albums aankomt, dan verdien je mijn respect niet.
Op donderdag 29 augustus 2002 13:09 schreef MuadDib het volgende:[..]
Nee
Maar als Load/Reload door een andere band als Metallica gemaakt zou zijn was er waarschijnlijk meer waardering voor geweest.
quote:S&M vind ik juist een goed album! Vooral Fuel en The Memory Remains worden er nog(!) beter door. Het uiterlijk is natuurlijk ook beter zo, als ze willen geaccepteerd worden door het grotere publiek. En door dat Napster gedoe hebben ze in ieder geval geld achter de hand als hun volgend album flopt. Slim.
Op donderdag 29 augustus 2002 13:23 schreef MuadDib het volgende:
Maar het Black album was eigenlijk ook al een afscheid van de speed/thrashmetal.
Eerlijk gezegd vond ik vooral de uiterlijke verandering en het S&M grotere afknappers.
En het hele Napster-gedoe waaruit bleek dat ze gewoon alles voor geld doen, dat wel...
quote:Vroeger schreef men hier ook met ph. Photograaf enzo.
Op donderdag 29 augustus 2002 12:31 schreef Seborik het volgende:[..]
Eerder anglicistisch.
quote:Toen de Grieken Nederland nog overheersten natuurlijk.
Op donderdag 29 augustus 2002 13:34 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Vroeger schreef men hier ook met ph. Photograaf enzo.
quote:Toen Kipman nog een Kuikentjesman was
Op donderdag 29 augustus 2002 13:33 schreef Kipman het volgende:
Ik volg ze vanaf het begin. Ook toen ze nog optraden in stinkende clubs in 1982. Ik was toen 2 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |