SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus IK DENK DAT dat kind September IS, vandaar dat hij wel enige emotie/empathie heeft en altijd een band met Olivia/Peter had.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 18:14:49 ]

En ook toen al die beelden door Walters hoofd schoten. Toffe ep!
  En ook toen al die beelden door Walters hoofd schoten. Toffe ep!  

Zou me niets verbazen als het uiteindelijk allemaalquote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Herwintering het volgende:
Inderdaad mooi! Maar ik vind het niet leuk dat iedereen maar doodgaat, aan het einde moeten ze maar terugskippen naar daar waar het vorige seizoen stopte, ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Promo 5x11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER: Promo 5x11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.

quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat zie je idd al van ver aankomenquote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Herwintering het volgende:
Inderdaad mooi! Maar ik vind het niet leuk dat iedereen maar doodgaat, aan het einde moeten ze maar terugskippen naar daar waar het vorige seizoen stopte, ofzo
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |