abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120380990

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.
Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.
Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.
Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:Officiële SiteFringe op IMDbFringe op TV.comFringe Op Wikipedia
Fansites:FringeTVSeries.comFringe-TV.comFringe-Forum.comFringeTV.Blogspot.comFringepedia
Trailers & Interviews:Trailer - YouTubeYouTube - FringeOnline
Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
pi_120381055
Het is nog niet duidelijk of dat kind nou een observer is of niet.. !? Vaag..

Maar ik denk dat dat kind September is, nu zeker omdat Michael Cerveris, September speelt.(Als dat kan met al die paradoxen en timetravel shizzle)

Verder een toffe aflevering maar het gaat mij allemaal te traag, met maar een aantal episodes left vraag af hoe ze het gaan eindigen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus IK DENK DAT dat kind September IS, vandaar dat hij wel enige emotie/empathie heeft en altijd een band met Olivia/Peter had.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 18:14:49 ]
pi_120381986
Kun je die spoiler weghalen.
pi_120382153
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef glannie het volgende:
Kun je die spoiler weghalen.
Dat is geen spoiler, dat is een theorie. Is nergens bevestigd door de crew of uitgelekt oid :P
pi_120382305
je had beter je hele laatste zin in die spoiler kunnen zetten :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_120382402
Zo dan.
pi_120382466
Iedereen ging daar toch ook gewoon al van uit? Olivia zegt het zelfs als ze op dat eiland zijn en dat kind zien. Het is dus gewoon een oberver, en dat is zeker.
pi_120382557
Daarom, als iedereen al denkt dat Peter de eerste observer is en September, waarom zou je dat hier nu niet denken en er niet over mogen praten :P
  zondag 16 december 2012 @ 20:33:11 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_120388584
"Why are these mice shooting at us..."
Walter :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_120404750
Kans is natuurlijk ook groot dat ze ons steeds willen laten denken dat diegene September is dan Peter dan dat kind.. misschien is September wel gewoon September (uit de toekomst).
pi_120429887
Die kleine is toch september? Toch? Zou wel de eindjes perfect aan elkaar knopen. En stiekem hoop ik het ook.
Sowieso gaat het nu eindelijk beetje de goede kant op. Zaten echt een paar bloedeloze afleveringen bij dit seizoen.
pi_120630471
Nina :o
pi_120631053
Nou, we hebben het antwoord op wie September is :)
Spannende episode die ons grotendeels klaar maakt voor de grand finale, de rest daarvan zal over 3 weken wel komen.
pi_120636513
Ik had echt kippenvel vanwege Nina! :o ;( En ook toen al die beelden door Walters hoofd schoten. Toffe ep! O+
pi_120638114
Nog maar 3.. :'(
pi_120671117
Prachtige aflevering _O_

Toen Nina in het begin zoveel aandacht kreeg, kon je aanvoelen dat ze zou gaan sterven, but still.. :'(

Zouden we Broyles nog terug gaan zien?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120679220
Nina _O_ mooie ep.
pi_120683191
Inderdaad mooi! Maar ik vind het niet leuk dat iedereen maar doodgaat, aan het einde moeten ze maar terugskippen naar daar waar het vorige seizoen stopte, ofzo :o
pi_120683382
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Herwintering het volgende:
Inderdaad mooi! Maar ik vind het niet leuk dat iedereen maar doodgaat, aan het einde moeten ze maar terugskippen naar daar waar het vorige seizoen stopte, ofzo :o
Zou me niets verbazen als het uiteindelijk allemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
pi_120683960
SPOILER: Promo 5x11
pi_120764070
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER: Promo 5x11
SPOILER
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 25 december 2012 @ 20:47:01 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_120764725
Nina ;(

Het wordt wel beter naar mate het einde nadert ^O^
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_120771082
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 20:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 26 december 2012 @ 10:22:28 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120777507
Ik voorspelde in het begin van t seizoen dat ze de boel gaan resetten. Ben alleen benieuwd naar waar. Hopelijk niet dat dinges weer in t gesticht zit
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 26 december 2012 @ 10:24:05 #25
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120777528
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef Herwintering het volgende:
Dat zie je idd al van ver aankomen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')