Bedankt voor de tip. Ziet er redelijk veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:40 schreef janspj het volgende:
Wel een redelijk einde miste wel de spanning zoals in eerdere seizoenen. Aflevering in dat paradox universe vind ik nog de beste.
Op 16 april komt Syfy met deze serie:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/Defiance-summary
Lijkt een beetje op Battlestar Galactica en wil ik wel een kans geven, trailer ziet er wel goed uit. Als het soap drama gehalte maar niet te groot wordt.
Ligt er aan wat je bedoelt met die andere weg. Het begon als een soort van nep-X-Files, en later in het eerste seizoen zijn zie van die JJ Abrams-weg afgestapt en werd het wat het uiteindelijk geworden is. Het uitwissen van Peter had ik ook minder mee, maar was op zich niet zo slecht. Waar ze mij verloren was de overgang van het één na laatste seizoen naar het laatste seizoen. Ik wist niet echt meer wat er gebeurd was, en dat ze opeens in de toekomst zaten (een setting waar ik sowieso minder mee had) was een te grote overstap. Het was opeens 'Fringe in een andere setting', en het deed me daarmee vrij weinig.quote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Seizoen 1 en 2 waren echt top, een case of the week met beetje verhaallijn, maar daarna werd Peter uitgewist en werd het steeds meer een scifisoap, die andere universum had voor mij ook niet gehoeven per se en dat laatste seizoen met die saaie Kojaks was het toppunt.
Jammer dat ze een andere weg zijn ingeslagen gaandeweg
Ik vond het beter als X Files Light, leuke cases, goede SFX, lekker wijf, Scully had ik niks mee qua lekker. Daarna werd het een heel andere serie. Dat het op een gegeven moment alleen maar toekomst werd was klote.quote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je bedoelt met die andere weg. Het begon als een soort van nep-X-Files, en later in het eerste seizoen zijn zie van die JJ Abrams-weg afgestapt en werd het wat het uiteindelijk geworden is. Het uitwissen van Peter had ik ook minder mee, maar was op zich niet zo slecht. Waar ze mij verloren was de overgang van het één na laatste seizoen naar het laatste seizoen. Ik wist niet echt meer wat er gebeurd was, en dat ze opeens in de toekomst zaten (een setting waar ik sowieso minder mee had) was een te grote overstap. Het was opeens 'Fringe in een andere setting', en het deed me daarmee vrij weinig.
Als je zoekt naar een lekker wijf in een dergelijke serie wordt het lastig om je oordeel serieus te nemen. X-Files was echt veel beter dan Fringe. Het was origineler, de verhalen waren beter, de acteurs waren beter, en het was in veel opzichten baanbrekend. Toen op een gegeven moment dat hele conspiracy-deel erin kwam deden ze echt iets dat nog nooit door iemand anders gedaan was.quote:Op maandag 2 september 2013 20:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond het beter als X Files Light, leuke cases, goede SFX, lekker wijf, Scully had ik niks mee qua lekker. Daarna werd het een heel andere serie. Dat het op een gegeven moment alleen maar toekomst werd was klote.
Mischien ga ik dat eens kijken(heb echt maar paar eps op tv gezien ooit:P)quote:Op maandag 2 september 2013 20:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond het beter als X Files Light, leuke cases, goede SFX, lekker wijf, Scully had ik niks mee qua lekker. Daarna werd het een heel andere serie. Dat het op een gegeven moment alleen maar toekomst werd was klote.
Ik vond Fringe veel toegankelijker dan X files, zeker in latere seizoenen vond ik er niet veel meer aan. Toen Robert Patrick erbij kwam haakte ik helemaal afquote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je zoekt naar een lekker wijf in een dergelijke serie wordt het lastig om je oordeel serieus te nemen. X-Files was echt veel beter dan Fringe. Het was origineler, de verhalen waren beter, de acteurs waren beter, en het was in veel opzichten baanbrekend. Toen op een gegeven moment dat hele conspiracy-deel erin kwam deden ze echt iets dat nog nooit door iemand anders gedaan was.
Robert Patrick/Dogget had ik inderdaad ook weinig mee. Maar het verhaal was nog steeds goed.quote:Op maandag 2 september 2013 20:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond Fringe veel toegankelijker dan X files, zeker in latere seizoenen vond ik er niet veel meer aan. Toen Robert Patrick erbij kwam haakte ik helemaal af
Ook X Files begon met Case of the Week, heb ik met dit soort detective series toch t meeste mee. CSI , person of interest, allemaal case of the week, alleen bij Dexter trok ik de verhaallijn omdat t maar 12 eps was.quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Robert Patrick/Dogget had ik inderdaad ook weinig mee. Maar het verhaal was nog steeds goed.
Ok, bij mij is het dus net andersom, omdat ik een 'case of the week' snel saai vind worden doordat het zo vaak hetzelfde is en er geen/amper ontwikkeling, hoewel ik wel een paar van dit soort series kijk. Maar goed, dat is een verschil in voorkeur en heeft verder niet zoveel moet goed of slecht te maken. Maar Fringe zal nooit de iconische staat bereiken van The X-Files. Daar was het gewoon niet goed genoeg voor. Het werd ook bijna gecancelled.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ook X Files begon met Case of the Week, heb ik met dit soort detective series toch t meeste mee. CSI , person of interest, allemaal case of the week, alleen bij Dexter trok ik de verhaallijn omdat t maar 12 eps was.
Maar verder hou ik niet van langslepende verhaallijnen, daarom snel afgehaakt bij Lost, Prison Break en Breaking Bad
de serie gister afgekeken..vaag einde met die roos. Eerder vertelde walter idd dat hij een brief had gestuurd, maar betekent dit dan ook dat hij de video nog krijgt? Of niet omdat ik ergens terug ern post van iemand las waar de filmmakers uitleggen dat ze erop vertrouwen dat peter door zijn ervaring er achter zal komen dat er iets gebeurd moet zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nou ja aangezien het het einde is wil je met een positieve noot eindigen dus de die andere tijdslijn hoef je niet meer te laten zien.
Kaartje was gestuurd door Walter, in één van zijn laatste tapes vertelde hij dat peter een brief zou ontvangen en niet zou weten waarom als ik het goed heb.
[..]
Niet puur eeen kinderserie, meer echt op de familiegericht. Er zit voor iedereen wat in en het is intelligent genoeg om volwassen te vermaken. Het is niet voor niets ontzettend populair. Torchwood is dan wel weer een stuk volwassener.
hoe zit t met die roos, weet jij het?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds deze serie kan ik "The Man Who Sold The World niet meer normaal luisteren vrees ik...
quote:Meaning & symbolism of Tulip
Originally from Persia and Turkey, tulips were brought to Europe in the 16th century, where they got their common name from the Turkish word for gauze (with which turbans were wrapped) - reflecting the turban-like appearance of a tulip in full bloom. By the 17th century, the popularity of tulips, particularly in the Netherlands, became so great that the price of a single bulb soared to new heights, causing markets to crash and putting into motion "tulip mania."
Although different tulip colors carry distinct meanings - yellow tulips symbolizing cheerful thoughts, white conveying forgiveness and purple representing royalty - a Turkish legend may be responsible for the red tulip's symbolism. The story goes that a prince named Farhad was love struck by a maiden named Shirin. When Farhad learned that Shirin had been killed, he was so overcome with grief that he killed himself - riding his horse over the edge of a cliff. It's said that a scarlet tulip sprang up from each droplet of his blood, giving the red tulip the meaning "perfect love."
The 11th wedding anniversary flower, it's said that the tulip's velvety black center represents a lover's heart, darkened by the heat of passion. With the power to rival roses in their red variety and the sweet charm to express simple joy when yellow, it's no wonder that in addition to all its other symbolism, in the language of flowers, a tulip bouquet represents elegance and grace.
oke dus geen video..zou hij zich de toekomst nog herinneren? Hij keek zo geschokt of ietsquote:Op maandag 12 januari 2015 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zal vanavond even terugkijken, is wel aardig weggezakt helaas
Then again: meer reden om binnenkort weer eens te bingen.
Edit: even teruggelezen inmiddels, maar aangezien de tijdlijn gereset wordt is dat alles wat van Walter overblijft, het is verzonden vóór het punt tot waar de reset loopt (de invasie als ik het wel heb) en blijft ondanks het wegketsen van Walter's bestaan in de betreffende tijdlijn kennelijk bestaan, symbolisch raakte het me omdat het Walter's laatste aandenken is en zo simpel en gericht naar Peter als uiting van zijn liefde voor zijn zoon, een laatste dank.
[..]
mss is hij gewoon een klootzak en is er daarom goed inquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat vond ik in Fringe ook in het begin, en het is ook het soort rollen waar hij goed in is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |