Ik denk van niet. Er zijn bepaalde series waarbij verrassingen en wendingen heel erg centraal staan. Dat was hier behoorlijk het geval van alles wat er gebeurde. Dus als ik het een tweede keer zou kijken dan weet ik toch al wat er allemaal gaat gebeuren en dan geniet ik er ook een stuk minder van.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef RichardRichard het volgende:
Genoten van deze serie. Ga hem bewaren en later nog een keer kijken.
Ja ik heb het gevolgd vanaf het begin, dus nog geen kans gehad echt alles achter elkaar te zien. Ik neem me altijd voor om zoveel mogelijk te wachten tot een seizoen is afgelopen. Helaas kriebelt het altijd te veel om dan toch meteen te kijken =pquote:Op zondag 20 januari 2013 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Er zijn bepaalde series waarbij verrassingen en wendingen heel erg centraal staan. Dat was hier behoorlijk het geval van alles wat er gebeurde. Dus als ik het een tweede keer zou kijken dan weet ik toch al wat er allemaal gaat gebeuren en dan geniet ik er ook een stuk minder van.
Dit maakt de serie er natuurlijk niet minder op hoor, maar zo zie ik bepaalde series en films
Hekrenbaar jaquote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevolgd vanaf het begin, dus nog geen kans gehad echt alles achter elkaar te zien. Ik neem me altijd voor om zoveel mogelijk te wachten tot een seizoen is afgelopen. Helaas kriebelt het altijd te veel om dan toch meteen te kijken =p
211 van Donald.. 11-2 = 9 = September?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:20 schreef DJKoster het volgende:
Ah, room 5 13.. Nu snap ik hem. Nog 1 aflevering te gaan.
ja zei zij nou iets van: stop looking at my younger ass ofzo? tegen Lincoln?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
Fauliviaook dat ga ik missen. Fucking sexy.
Jepquote:Op maandag 21 januari 2013 18:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja zei zij nou iets van: stop looking at my younger ass ofzo? tegen Lincoln?
Nee. In principe is alles wat daarna gebeurd is gewoon weg toch? Anders is het wel vreemd dat ze vervolgens niet meer lieten zien van die tijdslijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:00 schreef Tweek het volgende:
Wordt dat niet meestal opgelost door te stellen dat na de reset er een nieuwe vertakking is op de tijdlijn, dat in principe beide tijdlijnen bestaan en verder gaan, maar dat Peter en co zich bevinden in de tijdlijn waar geen observers zijn.
Rauwe filmmateriaal is altijd van veel hogere resolutie dan waarin het uiteindelijk aan de bioscopen geleverd wordt. Dat is de reden dat oude series en films in HD uit te brengen zijn. Het is echt niet altijd zomaar upscaling. Daar is de kwaliteit soms gewoon te goed voor. Die hogere resolutie geldt ook voor de special effects. Het ding is alleen dat die special-efects bij een hogere resolutie er wel minder uit kunnen zien. Goed voorbeeld is de LotR-serie die er gewoon ouderwets en nep uitziet.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Doctor Who is een familie serie, die eigenlijk op kinderen gericht is. Voor de rest is het allemaal makkelijk te vinden, de reden dat je de eerste 4 seizoenen niet in HD kan vinden is dat ze niet in HD opgenomen zijn. Normaal wordt het dan later gewoon omgezet, maar dat was niet mogelijk zonder alle special effects opnieuw te maken want daar was geen rekening gehouden met HD. Die seizoenen zullen dus ook nooit in HD uitgegeven worden.
Jammer dat Fringe afgelopen is, was eigenlijk de laatste fatsoenlijke scifi serie.
Mooi stukje inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
Redelijk einde.
Voor mij lag de emotionele climax bij Liv en Peter toen Peter de Observer tech uit zijn nek haalde.
Dat het puur een kinderserie is, ben ik het niet mee eens. Ik zou zeggen probeer het zelf eens uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar goed, ik wist niet dat het een pure kinderserie was. Dan is het inderdaad geen alternatief...
Nou ja aangezien het het einde is wil je met een positieve noot eindigen dus de die andere tijdslijn hoef je niet meer te laten zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Hert einde deed me echt helemaal niets. Maar dat kwam vooral doordat ik de feel met het verhaal gewoon kwijt was. Ik wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat er gebeurde doordat ik de interesse verloor. Er is gewoon te veel teruggegrepen op zaken die te lang geleden gebeurd waren waar niets mee gedaan is.
[..]
Nee. In principe is alles wat daarna gebeurd is gewoon weg toch? Anders is het wel vreemd dat ze vervolgens niet meer lieten zien van die tijdslijn.
Met die witte roos laten ze dan zien dat Peter zich alles toch wel herinnerd? En hoe is dat kaartje bij hem terecht gekomen? Het is ergens in de laatste twee weken uitgelegd, maar ik ben de focus zo verloren dat ik zelfs dat niet kon onthouden....
Niet puur een kinderserie, meer echt op de familiegericht. Er zit voor iedereen wat in en het is intelligent genoeg om volwassen te vermaken. Het is niet voor niets ontzettend populair. Torchwood is dan wel weer een stuk volwassener.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Rauwe filmmateriaal is altijd van veel hogere resolutie dan waarin het uiteindelijk aan de bioscopen geleverd wordt. Dat is de reden dat oude series en films in HD uit te brengen zijn. Het is echt niet altijd zomaar upscaling. Daar is de kwaliteit soms gewoon te goed voor. Die hogere resolutie geldt ook voor de special effects. Het ding is alleen dat die special-efects bij een hogere resolutie er wel minder uit kunnen zien. Goed voorbeeld is de LotR-serie die er gewoon ouderwets en nep uitziet.
Maar goed, ik wist niet dat het een pure kinderserie was. Dan is het inderdaad geen alternatief...
Dit dus. De verhaallijn van dit seizoen had een seizoen eerder moeten plaatsvinden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Hert einde deed me echt helemaal niets. Maar dat kwam vooral doordat ik de feel met het verhaal gewoon kwijt was. Ik wist op een gegeven moment gewoon niet meer wat er gebeurde doordat ik de interesse verloor. Er is gewoon te veel teruggegrepen op zaken die te lang geleden gebeurd waren waar niets mee gedaan is.
Dat vond ik zoooooo cheesyquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
Redelijk einde.
Voor mij lag de emotionele climax bij Liv en Peter toen Peter de Observer tech uit zijn nek haalde.
Thnx voor het filmpje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef Goofoyou het volgende:
De cast kijkt terug op het einde van de serie:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |