abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 20:47:05 #51
32029 Basson
Dodge This!
pi_121564043
Zowaar Dexter vergeten te noemen :)

Doctor Who kijk ik zo nu en dan als er echt niets anders meer is.

Game of Thrones maar eens proberen.
  maandag 14 januari 2013 @ 21:03:27 #52
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121564956
Dexter s alleen d eerte 4 seizoenen goed
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121582193
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:02 schreef Kenju het volgende:

[..]

Klopt, het sci-fi-genre wordt niet bepaald goed bezet op het moment. Maar de animo daarvoor is e ook minder. Verder zijn het ook erg dure series om te maken. Zeker wanneer ze ook nog eens van een kwaliteit moeten zijn om head to head te moeten gaan met succesvolle series als Breaking Bad, GoT en Dexter, of makkelijkere en veel goedkopere kost als de USA Network-series. Maar een serie hoeft natuurlijk geen sci-fy te zijn om goed te zijn.

Revolution is klote, en blijft klote. Dat wordt echt niet beter. Het is ook geen sci-fi. Dus vreemd genoeg is het beste wat er uit de reguliere sci-fi hoek komt, Falling Skies....... En dat is inderdaad best treurig voor de sci-fi fan.

Je hebt natuurlijk ook wel Doctor Who, maar dat is lastiger te vinden, en lijkt sowieso voor een apart soort publiek te zijn (hoewel dat ook zomaar met de verkrijgbaarheid te maken kan hebben. Ik kan de eerste seizoenen sinds de reboot iig niet niet vinden in HD).
Ik zat even te kijken, maar inderdaad: behalve Fringe volg ik helemaal geen sci-fi meer. Supernatural en The Walking Dead kun je een klein beetje in die hoek scharen, maar is eerder fantasy/horror.

Ik vind dat niet heel vreemd, omdat alle pogingen tot een nieuwe sci-fi serie de laatste jaren jammerlijk hebben gefaald. Vooral na Lost had je een hoop rip-offs (Flashforward :r). Dan liever niks, als ze niets origineels weten te verzinnen. Het reduceert echter wel de kansen dat een zender nog een dergelijk concept aandurft, ook als het wel sterk is.

Eigenlijk is Fringe nog het enige dat een beetje uniek is. Je hebt nog de syfy-channel, maar de series daar vind ik altijd te lowbudget overkomen. Het enige dat wel tof was is Caprica (prequel van Battlestar Galactica), maar dat is al heel snel gecanceld ;(.
Amen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:47:43 #54
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121584227
Je had ook nog V(2009) maar dat is ook gestopt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_121591758
Misschien volgend tv-seizoen...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_121592256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:47 schreef jcdragon het volgende:
Je had ook nog V(2009) maar dat is ook gestopt.
Was ook bagger.
Amen.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 15 januari 2013 @ 14:30:00 #57
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_121592399
Continuum gok ik.
pi_121593005
Ik keek graag Invasion en Threshold, maar die zijn ook alweer van 8 jaar geleden. En beide shows werden gecancelled volgens mij.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:48:42 #59
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121593045
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:26 schreef Jivis het volgende:

[..]

Was ook bagger.
Laura Vandervoort :9~

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:08:15 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121593882
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:26 schreef Jivis het volgende:

[..]

Was ook bagger.
de jaren 80 serie wss goed
pi_121595807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Jivis het volgende:

Eigenlijk is Fringe nog het enige dat een beetje uniek is. Je hebt nog de syfy-channel, maar de series daar vind ik altijd te lowbudget overkomen. Het enige dat wel tof was is Caprica (prequel van Battlestar Galactica), maar dat is al heel snel gecanceld ;(.
Caprica was op een gegeven moment gewoon over, totaal niet levensvatbaar. Terecht gecancelled dus.

Overigens was ik Continuüm vergeten. Dat is best aardig. Al hebben ze zich daarvoor wel erg in de kaders geschaard die nodig zijn om iets tot een succes te laten verworden. Dus vrij braaf, een redelijk basic verhaallijn (niet tè sci-fy) en weinig effecten (=kosten). Niettemin een prima serie.
  donderdag 17 januari 2013 @ 05:05:20 #62
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_121667796
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef Jivis het volgende:

Ik vond Fringe veel weghebben van 'The 4400'. Beiden vind ik gaaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 17-01-2013 05:10:29 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:59:52 #63
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_121670405
Loopt Fringe al op z'n einde? Ik ben opgehouden met kijken net nadat ze het andere universum waren binnengetreden, maar heb nog wel alles gedownload daarna.

Nu wil ik dus bijkijken en kwam ik hier even buurten om aan m'n FOK!-vriendjes te vragen of het wel de moeite is om dat te doen, zonder dat er spoilers gegeven worden :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 januari 2013 @ 11:08:59 #64
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_121672465
Wordt een marathon. Komend weekend de finale.
pi_121672973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt Fringe al op z'n einde? Ik ben opgehouden met kijken net nadat ze het andere universum waren binnengetreden, maar heb nog wel alles gedownload daarna.

Nu wil ik dus bijkijken en kwam ik hier even buurten om aan m'n FOK!-vriendjes te vragen of het wel de moeite is om dat te doen, zonder dat er spoilers gegeven worden :)
Een van de betere series van de laatste jaren, dus zeker de moeite waard om af te kijken ja.
Amen.
pi_121673054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Caprica was op een gegeven moment gewoon over, totaal niet levensvatbaar. Terecht gecancelled dus.
Ja, qua verhaal werd dat wat te vaag. Het sfeertje, de wereld, maar ook de special effects vond ik echter wel zeer sterk voor een sci-fi serie. Dat had ik met BSG ook.

In Fringe vind ik de special effects ook altijd prima trouwens.
Amen.
pi_121673603
Ik denk eindelijk weer wat actie in het Fringe topic na maanden.. is het een slowchat geworden :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:45:26 #68
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_121679694
Einde van een tijdperk, zo vlak voor mijn verjaardag de allerlaatste aflevering.
Ik ben er voorstander van dat ze series op een gegeven moment afronden en dan het liefst met een vette climax, maar toch had Fringe nog wel een seizoen extra kunnen hebben.

Jammer, maar helaas. Leuke serie, vooral de laatste twee seizoenen.
John Noble verdient echt een hele grote waardering voor zijn rol als Walter en Walternate, wat een acteur. _O_
Je moeder is een hamster
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:45:58 #69
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_121679721
Joshua Jackson is ook baas.
Je moeder is een hamster
pi_121681624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef Crutch het volgende:
Einde van een tijdperk, zo vlak voor mijn verjaardag de allerlaatste aflevering.
Ik ben er voorstander van dat ze series op een gegeven moment afronden en dan het liefst met een vette climax, maar toch had Fringe nog wel een seizoen extra kunnen hebben.

Jammer, maar helaas. Leuke serie, vooral de laatste twee seizoenen.
John Noble verdient echt een hele grote waardering voor zijn rol als Walter en Walternate, wat een acteur. _O_
Voor mij hoeft er geen extra seizoen bij. Seizoen 5 is al een matig genoeg geweest ..
pi_121683128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef Crutch het volgende:
Joshua Jackson is ook baas.
Joshua is zó cute O+
pi_121683820
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, qua verhaal werd dat wat te vaag. Het sfeertje, de wereld, maar ook de special effects vond ik echter wel zeer sterk voor een sci-fi serie. Dat had ik met BSG ook.
BSG was top, dat staat buiten kijf. Maar het sfeertje in Caprica had ik eigenlijk niet zoveel mee. Niet dat het slecht was, maar het klopte gewoon niet. Het moest een prequel zijn van BSG, maar de wereld leek meer op wat we vandaag de dag hebben dan wat BSG leek te zijn.
Het is iets dat ook op aarde zou kunnen afspelen. Auto's met wielen, het type gebouwen, de kleding, etc. etc. Het had misschien als opzichzelf staande serie waarin ze geen rekening hoefde te houden met BSG, misschien meer kans van slagen gehad. Al kun je je dan weer afvragen hoeveel mensen er dan naar zouden kijken.
pi_121693454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

BSG was top, dat staat buiten kijf. Maar het sfeertje in Caprica had ik eigenlijk niet zoveel mee. Niet dat het slecht was, maar het klopte gewoon niet. Het moest een prequel zijn van BSG, maar de wereld leek meer op wat we vandaag de dag hebben dan wat BSG leek te zijn.
Het is iets dat ook op aarde zou kunnen afspelen. Auto's met wielen, het type gebouwen, de kleding, etc. etc. Het had misschien als opzichzelf staande serie waarin ze geen rekening hoefde te houden met BSG, misschien meer kans van slagen gehad. Al kun je je dan weer afvragen hoeveel mensen er dan naar zouden kijken.
Nog minder kijkers had bijna niet meer gekund in het geval van Caprica :P.

Ben het verder wel met je eens, maar vond het nog steeds wel vermakelijk. Maar laten we het weer over Fringe gaan hebben ;).
Amen.
pi_121750555
Nog even en de enige goede sci-fi serie op dit moment (imo) is afgelopen. Ik heb er i.i.g. van genoten al die jaren :)

P.S: Ik wil bloopers zien van die kerel die Windmark speelt, dat ie zich verspreekt o.i.d. en je 'm dan opeens hartelijk ziet lachen, hoe raar zou dat zijn :D (hij speelt een geweldige rol vind ik)
  zaterdag 19 januari 2013 @ 09:45:24 #75
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121754891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

Nou als je daar bent afgehaakt, het wordt alleen maar slechter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')