Inderdaad, erg jammer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:27 schreef Jivis het volgende:
Laatste aflevering was aardig, maar ik vind het verder maar een waardeloos seizoen eerlijk gezegd. Het gaat van de hak op de tak, met af en toe simpelweg saaie afleveringen. Walter met die acid trip was bijvoorbeeld weer een poging om origineel te zijn, maar ik vond het eerder irritant. En Peter die een paar epi's lang Observertech in zijn hoofd heeft maar uiteindelijk toch weer niet. Het draagt zo weinig bij aan de hoofdverhaallijn, die dan wel weer interessant is.
Hopen op een waardige afsluiting.
Daar zou ik niets tegen hebben. Maar waarschijnlijk hebben ze dat lef niet. Gezien de situatie waarin ze nu zitten, kan ik me sowieso niet voorstellen dat het slot op een dermate goede manier gedaan zal worden dat de waardering die ik momenteel voor de serie heb omhoog zal gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Misschien loopt t wel slecht af, Quantum Leap had ook geen happy end na 5 seizoenen
Nou, dat joch heeft alles al gezien geloof ik dus dat is met opzet. Volgens mij wordt Windmark een hulp uit onverwachte hoek. Hij zat deze aflevering aan een piano en semi-onopvallend van muziek te genietenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik geloof niet dat de tijd gereset wordt, waarom zou Michael anders de trein uitstappen? Zonder hem gaat het plan niet eens werken.
En die delay danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:52 schreef opreis het volgende:
Nog maar 1 week en dan zit het erop, blij toe, vond het al steeds minder worden en ik wilde wel gewoon weten hoe het ging eindigen. En serieus, als je een boobytrap plaatst waarom moet er dan z'n overduidelijk lampje bij gebruikt worden? Alsof een explosie niet mogelijk is zonder dat een groen lamp eerst in rood veranderd
Ja, maar doe die bom dan niet, ze hebben gvd technology om de meest zieke dingen te doen en dan komen ze met zo een oplossing. Dat soort dingen erger ik me gewoon af en toe aan bij fringe, maarja dat valt in hetzelfde kader als dat de badguys altijd misschieten en de goodguys altijd raak vress ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die delay danduurde veel te lang voor dat hij af ging.. maarja omdat ze nog niet van Windmark afwillen.
Ik denk dat juist het tegendeel het geval zal zijn. Hij haat ze juist, en die emotie komt dus bij hem op, denk ik dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:05 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Nou, dat joch heeft alles al gezien geloof ik dus dat is met opzet. Volgens mij wordt Windmark een hulp uit onverwachte hoek. Hij zat deze aflevering aan een piano en semi-onopvallend van muziek te genieten
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Totaal niet logisch. En inderdaad ook die vertraging.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:52 schreef opreis het volgende:
Nog maar 1 week en dan zit het erop, blij toe, vond het al steeds minder worden en ik wilde wel gewoon weten hoe het ging eindigen. En serieus, als je een boobytrap plaatst waarom moet er dan z'n overduidelijk lampje bij gebruikt worden? Alsof een explosie niet mogelijk is zonder dat een groen lamp eerst in rood veranderd
Dat green-green-green-red wordt gebruikt bij bepaalde technologie, onder andere om iemand in een trance te zetten (seizoen 1, aflevering 8). En de Observers gebruiken het in veel van hun devices. Het is een onbeantwoord mysterie van de serie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:52 schreef opreis het volgende:
Ik zou zeggen: Check het algemene serie-topic. Er is echt zat in je backlog te plaatsen Fringe is echt niet het beste dat er te zien is...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef Basson het volgende:
I LOVED Fringe.... Ik heb niks meer te kijken na dit seizoen... Een paar matige sitcoms misschien... Wellicht Suits...
In hetzelfde genre zit je echter al moeilijker. Misschien dat Revolution meer de sci-fi kant opgaat en nog goed wordt...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Check het algemene serie-topic. Er is echt zat in je backlog te plaatsen Fringe is echt niet het beste dat er te zien is...
Person of Interest al gezien?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef Basson het volgende:
I LOVED Fringe.... Ik heb niks meer te kijken na dit seizoen... Een paar matige sitcoms misschien... Wellicht Suits...
Klopt, het sci-fi-genre wordt niet bepaald goed bezet op het moment. Maar de animo daarvoor is e ook minder. Verder zijn het ook erg dure series om te maken. Zeker wanneer ze ook nog eens van een kwaliteit moeten zijn om head to head te moeten gaan met succesvolle series als Breaking Bad, GoT en Dexter, of makkelijkere en veel goedkopere kost als de USA Network-series. Maar een serie hoeft natuurlijk geen sci-fy te zijn om goed te zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
In hetzelfde genre zit je echter al moeilijker. Misschien dat Revolution meer de sci-fi kant opgaat en nog goed wordt...
Anders zit je met dit interessegebied al snel met Once Upon a Time (te zoetsappig) of Game of Thrones (wel goed, maar geen sci-fi)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |