abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121124572
Ik hoop naar dat olivia net zwanger is..
pi_121186257
Laatste aflevering was aardig, maar ik vind het verder maar een waardeloos seizoen eerlijk gezegd. Het gaat van de hak op de tak, met af en toe simpelweg saaie afleveringen. Walter met die acid trip was bijvoorbeeld weer een poging om origineel te zijn, maar ik vond het eerder irritant. En Peter die een paar epi's lang Observertech in zijn hoofd heeft maar uiteindelijk toch weer niet. Het draagt zo weinig bij aan de hoofdverhaallijn, die dan wel weer interessant is.

Hopen op een waardige afsluiting.
Amen.
pi_121186282
Ze hadden moeten stoppen bij seizoen 4, perfect einde.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:04:36 #29
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_121266184
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:27 schreef Jivis het volgende:
Laatste aflevering was aardig, maar ik vind het verder maar een waardeloos seizoen eerlijk gezegd. Het gaat van de hak op de tak, met af en toe simpelweg saaie afleveringen. Walter met die acid trip was bijvoorbeeld weer een poging om origineel te zijn, maar ik vond het eerder irritant. En Peter die een paar epi's lang Observertech in zijn hoofd heeft maar uiteindelijk toch weer niet. Het draagt zo weinig bij aan de hoofdverhaallijn, die dan wel weer interessant is.

Hopen op een waardige afsluiting.
Inderdaad, erg jammer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 7 januari 2013 @ 13:16:44 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121266575
Ik verwacht dat ze de boel gaan resetten dus het hele laatste seizoen zal overbodig zijn
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 januari 2013 @ 13:17:18 #31
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121266591
Misschien loopt t wel slecht af, Quantum Leap had ook geen happy end na 5 seizoenen
pi_121268738
Heb zelf ook gemengde gevoelens over dit seizoen. Soms lijkt het de goede kant op te gaan, maar dan blijkt het vervolg toch weer een teleurstelling te zijn. Het is allemaal een beetje eentonig dit seizoen en daarnaast vind ik het zonde dat Broyles er zo weinig in betrokken wordt. Pas in 1 aflevering dit seizoen verschenen..

Aan de ene kant hartstikke mooi dat Fringe de kans krijgt het verhaal fatsoenlijk af te sluiten. Aan de andere kant stellen slotseizoenen van series in de meeste gevallen teleur door oa te hoge verwachtingen. Geldt misschien ook wel een beetje voor Fringe.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:33:21 #33
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_121465304
Hmm de time reset was al te verwachten. Fijn dat de finale gelijk achterelkaar uitgezonden wordt trouwens :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_121468884
Ik moet zeggen dat ik het nog wel kijk, maar doordat het plot zo 'messy' is geworden, ik er minder voor ben gaan voelen. Je kijkt het en neemt het voor kennis aan. Maar echt nadenken over alles doe ik niet meer. Het hele door elkaar gooien van de dimensies en mensen opeens zomaar dingen gingen herinneren is waar ik het kwijt raakte. Alsof de schrijvers er gewoon niet meer uitkwamen en er dus een makkelijke oplossing voor zochten oid. Zo kwam het iig op mij over. Waarschijnlijk is het iets dat ze wel degelijk vooraf al zo bedacht hadden, en ik de charme gewoon niet van zie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Die invasie van de observers vond ik overigens ook een keus die erg als een soort van 'extra' op me over kwam. De verhoudingen en motieven in de serie kwamen daarmee opeens heel anders te liggen. Dat dus volgend op het door elkaar gooien van de dimensies dat al geen meerwaarde had.
Dat ze verder dat kind gebruikte en allerlei zaken die mensen allang vergeten waren helpt je ook niet bepaald om in het verhaal te blijven. Wellicht dat mensen die achteraf alles in één ruk kunnen doorkijken er veel meer plezier aan beleven. Jammer, zou zo niet moeten zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Misschien loopt t wel slecht af, Quantum Leap had ook geen happy end na 5 seizoenen
Daar zou ik niets tegen hebben. Maar waarschijnlijk hebben ze dat lef niet. Gezien de situatie waarin ze nu zitten, kan ik me sowieso niet voorstellen dat het slot op een dermate goede manier gedaan zal worden dat de waardering die ik momenteel voor de serie heb omhoog zal gaan.
pi_121469469
Ik geloof niet dat de tijd gereset wordt, waarom zou Michael anders de trein uitstappen? Zonder hem gaat het plan niet eens werken.
pi_121470169
Ik vond dat deze episode wat 'recht zette'.. waar eerst zoals Xao al zei alles heel messy aanvoelde en een beetje niet echt door dacht zoals we gewend waren..

Ben zeker benieuwd naar de finale!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:05:28 #37
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_121471044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik geloof niet dat de tijd gereset wordt, waarom zou Michael anders de trein uitstappen? Zonder hem gaat het plan niet eens werken.
Nou, dat joch heeft alles al gezien geloof ik dus dat is met opzet. Volgens mij wordt Windmark een hulp uit onverwachte hoek. Hij zat deze aflevering aan een piano en semi-onopvallend van muziek te genieten ;)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_121474168
Nog maar 1 week en dan zit het erop, blij toe, vond het al steeds minder worden en ik wilde wel gewoon weten hoe het ging eindigen. En serieus, als je een boobytrap plaatst waarom moet er dan z'n overduidelijk lampje bij gebruikt worden? Alsof een explosie niet mogelijk is zonder dat een groen lamp eerst in rood veranderd
pi_121477102
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:52 schreef opreis het volgende:
Nog maar 1 week en dan zit het erop, blij toe, vond het al steeds minder worden en ik wilde wel gewoon weten hoe het ging eindigen. En serieus, als je een boobytrap plaatst waarom moet er dan z'n overduidelijk lampje bij gebruikt worden? Alsof een explosie niet mogelijk is zonder dat een groen lamp eerst in rood veranderd
En die delay dan _O- duurde veel te lang voor dat hij af ging.. maarja omdat ze nog niet van Windmark afwillen.
pi_121477204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

En die delay dan _O- duurde veel te lang voor dat hij af ging.. maarja omdat ze nog niet van Windmark afwillen.
Ja, maar doe die bom dan niet, ze hebben gvd technology om de meest zieke dingen te doen en dan komen ze met zo een oplossing. Dat soort dingen erger ik me gewoon af en toe aan bij fringe, maarja dat valt in hetzelfde kader als dat de badguys altijd misschieten en de goodguys altijd raak vress ik.
pi_121482426
Hmm, Windmark wordt denk ik inderdaad een hulp uit onverwachte hoek!
pi_121482940
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:05 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Nou, dat joch heeft alles al gezien geloof ik dus dat is met opzet. Volgens mij wordt Windmark een hulp uit onverwachte hoek. Hij zat deze aflevering aan een piano en semi-onopvallend van muziek te genieten ;)
Ik denk dat juist het tegendeel het geval zal zijn. Hij haat ze juist, en die emotie komt dus bij hem op, denk ik dan.

quote:
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Totaal niet logisch. En inderdaad ook die vertraging.

Wat zijn eigenlijk de regels omtrent het teleporteren? Want ze rijden wel gewoon in auto en ed. Maar soms lijkt het alsof ze gewoon veel grotere afstanden kunnen afleggen, en sowieso door de tijd heen...
pi_121484027
quote:
Dat green-green-green-red wordt gebruikt bij bepaalde technologie, onder andere om iemand in een trance te zetten (seizoen 1, aflevering 8). En de Observers gebruiken het in veel van hun devices. Het is een onbeantwoord mysterie van de serie.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_121488738
I LOVED Fringe.... Ik heb niks meer te kijken na dit seizoen... Een paar matige sitcoms misschien... Wellicht Suits...
  zondag 13 januari 2013 @ 02:15:14 #45
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121493070
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef Basson het volgende:
I LOVED Fringe.... Ik heb niks meer te kijken na dit seizoen... Een paar matige sitcoms misschien... Wellicht Suits...
Ik zou zeggen: Check het algemene serie-topic. Er is echt zat in je backlog te plaatsen Fringe is echt niet het beste dat er te zien is...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121503735
Deze aflevering dit imho wel weer wat meer recht aan de serie. De reset klinkt ook best interessant. Op naar de finale!
pi_121506679
Ik dacht even dat die head observer Herman den Blijker was _O-
pi_121521839
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Check het algemene serie-topic. Er is echt zat in je backlog te plaatsen Fringe is echt niet het beste dat er te zien is...
In hetzelfde genre zit je echter al moeilijker. Misschien dat Revolution meer de sci-fi kant opgaat en nog goed wordt...

Anders zit je met dit interessegebied al snel met Once Upon a Time (te zoetsappig) of Game of Thrones (wel goed, maar geen sci-fi)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 14 januari 2013 @ 00:05:07 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121531556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef Basson het volgende:
Person of Interest al gezien?
  maandag 14 januari 2013 @ 01:02:00 #50
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121533383
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

In hetzelfde genre zit je echter al moeilijker. Misschien dat Revolution meer de sci-fi kant opgaat en nog goed wordt...

Anders zit je met dit interessegebied al snel met Once Upon a Time (te zoetsappig) of Game of Thrones (wel goed, maar geen sci-fi)
Klopt, het sci-fi-genre wordt niet bepaald goed bezet op het moment. Maar de animo daarvoor is e ook minder. Verder zijn het ook erg dure series om te maken. Zeker wanneer ze ook nog eens van een kwaliteit moeten zijn om head to head te moeten gaan met succesvolle series als Breaking Bad, GoT en Dexter, of makkelijkere en veel goedkopere kost als de USA Network-series. Maar een serie hoeft natuurlijk geen sci-fy te zijn om goed te zijn.

Revolution is klote, en blijft klote. Dat wordt echt niet beter. Het is ook geen sci-fi. Dus vreemd genoeg is het beste wat er uit de reguliere sci-fi hoek komt, Falling Skies....... En dat is inderdaad best treurig voor de sci-fi fan.

Je hebt natuurlijk ook wel Doctor Who, maar dat is lastiger te vinden, en lijkt sowieso voor een apart soort publiek te zijn (hoewel dat ook zomaar met de verkrijgbaarheid te maken kan hebben. Ik kan de eerste seizoenen sinds de reboot iig niet niet vinden in HD).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')