SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will get my revenge.quote:
Niet hier neequote:
*rilquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
But don't forget I will never forget and never forgive, your mistake will be your dead
They got me mobbin like I'm - loc'd and ready to get my slug onquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
But don't forget I will never forget and never forgive, your mistake will be your dead
They see me rollin'quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
They got me mobbin like I'm - loc'd and ready to get my slug on
I load my clip and slip my motherfuckin gloves on
I ain't scared to blast on these suckers if they test me
Trust, I got my glock cocked, playa if they press me
Bust on motherfuckers with a - PASSION
Better duck 'cause I ain't lookin when I'm - BA-BLASTIN
("They'll never take me alive..." -> 2Pac)quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
They see me rollin'
They hatin'
me7tajak janby ter3any,tnaseeny jrou7y a7zanyquote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
("They'll never take me alive..." -> 2Pac)
Ohhhh, ohhhh, ohhhh, ohhhh, ohhhhh
I'm tired of the strain and the pain
Ooohhh, tired of the strain and the pain
I'm tired of the strain and the pain
Ooooooohhhhhh, nooooooooooooo
("Cocked on these suckers, time to die" -> 2Pac)
quote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
me7tajak janby ter3any,tnaseeny jrou7y a7zany
Moet je even naar de donerzaak gaan, kom je ook nog eens een keer buiten. Dikke papzak dat je bent.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Crazy-Al het volgende:
hallo ik wil graag 1 turkse pizza zonder knoflook dankje
met of zonder vleesquote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Crazy-Al het volgende:
hallo ik wil graag 1 turkse pizza zonder knoflook dankje
kquote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je even naar de donerzaak gaan, kom je ook nog eens een keer buiten. Dikke papzak dat je bent.
extra vlees. lam geen kip.quote:
Ik bedoelde dan ook niet daadwerkelijk knoflooksaus. Zie hoe het er staat, jij niet begraip abi?quote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
ik zei zonder knoflook versta je geen nederlands?!
sos olmadan
Viezert.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook niet daadwerkelijk knoflooksaus. Zie hoe het er staat, jij niet begraip abi?
Ja..quote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef Bilge het volgende:
Hay aq. 1-1
Beide doelpunten komen van jullie spelers.
[..]
Reclame weggekilkt?
Jouw link doet het! Thanksquote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Bilge het volgende:
2-1. Mooie vrijtrap Selçuk Ilhan.![]()
Ambi soms moet je herladen he.
Galatasaray - Fenerbahce.quote:
Ah toppertjequote:Op zondag 16 december 2012 19:54 schreef Bilge het volgende:
Jammer van de prijs, maar dit zijn wel toffe schoentjes: http://www.sarenza.nl/geox-u-james-d-s332-p0000049587
[..]
Galatasaray - Fenerbahce.![]()
Mooie schoenen, hoorquote:Op zondag 16 december 2012 19:54 schreef Bilge het volgende:
Jammer van de prijs, maar dit zijn wel toffe schoentjes: http://www.sarenza.nl/geox-u-james-d-s332-p0000049587
[..]
Galatasaray - Fenerbahce.![]()
Doen. Mooi, degelijke kwaliteit. Geox is goed.quote:Op zondag 16 december 2012 20:00 schreef Bilge het volgende:
Je hebt soortgelijke ook zonder die gaatjes, maar die vind ik weer minder mooi.
http://www.sarenza.nl/geox-uomo-jeff-a-s332-p0000061661
http://www.sarenza.nl/geox-u-city-g-s332-p0000049590
Door een kortingsbon krijg ik 30% korting op de prijs. Twijfels.
Die schoenen gaan lang mee. Deger bence.quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Bilge het volgende:
Geox schoenen ademen. De schoen is omhult met microgaatjes die wel lucht doorlaten maar geen water. Daarnaast lopen ze lekker en zien ze er aardig sportief/ sjiek uit. Alleen die prijs is kut.
Ilhan? Inan, bedoel je.quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Bilge het volgende:
2-1. Mooie vrijtrap Selçuk Ilhan.![]()
Ambi soms moet je herladen he.
Ik neig ook naar een ja.quote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die schoenen gaan lang mee. Deger bence.
Ilhanda nerden çikti ya.quote:
Wtf doe jij nog in dit topic?quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
[ afbeelding ]Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
Kun je wat plaatjes posten van schoenen die jij wel mooi vindt?quote:Op zondag 16 december 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
Dat zijn best lelijke schoenen, maar smaken verschillen eenmaal.
Kom jij niet naar de meet, pechvogel?quote:
Ik wist niet eens dat er een meet is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kun je wat plaatjes posten van schoenen die jij wel mooi vindt?
[..]
Kom jij niet naar de meet, pechvogel?
Meh, geen zin om te gaan zoeken naar schoentjes nu..quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Kun je wat plaatjes posten van schoenen die jij wel mooi vindt?
[..]
Kom jij niet naar de meet, pechvogel?
Ik zal mild zijn, lijkt me niet dat je deze uit vrije wil hebt gekochtquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, geen zin om te gaan zoeken naar schoentjes nu..
Heb deze laatst gekocht:
[ afbeelding ] maar dit is meer voor onder een pak.
In de OP staan de details.quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een meet is.
Pech-itis is trouwens besmettelijk, is het wel verstandig?
Mooi!quote:Op zondag 16 december 2012 20:37 schreef xminator het volgende:
Owja laatst zag ik nog een mooie paar schoenen, waren toen niet in mijn maat aanwezig. Ga deze kopen denk ik:
http://www.dolcis.nl/here(...)camel-bruin-03188222
O rly?quote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef Karzai het volgende:
Voor alle schoenen hier gepresenteert valt wel iets te zeggen, het hangt van de outfit die je erboven draagt
Dure schoenen zou ik ook nooit van internet kopen maar een paar gympies maakt niet zoveel uitquote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef xminator het volgende:
Zoals gezegd smaken verschillen, ik koop schoenen ook nooit van internet omdat ze in de realiteit of er slechter of er beter uitzien.
Meneer voelt zich weer eens verheven boven Turken hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Levolution het volgende:
Iets teveel Turkenschoenen hierboven vind ik.
Deze post.quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Meneer voelt zich weer eens verheven boven Turken hoor.Wat draag jij dan, Power Rangers schoenen met lichtgevende zolen?
http://inciswf.com/1298832300.swfquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Meneer voelt zich weer eens verheven boven Turken hoor.Wat draag jij dan, Power Rangers schoenen met lichtgevende zolen?
Stomme Aykut is gewoon een angsthaas bij de wat belangrijke wedstrijden.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Karzai het volgende:
Gs is gewoon beter, fb heeft bij mij een slechte indruk achter gelaten
Is het echt zo moeilijk om de tegenstander fatsoenlijk te behandelen? Dat geldt voor zowel GS als FB-supporters.quote:
Donkerbruine lederen boots, heb geen pics.quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef xminator het volgende:
Wat voor schoentjes dragen jullie dan? Posten allemaal
Als je dat al onfatsoenlijk vindt moet je nooit van je leven een wedstrijd bekijken in een Turks stadion of café.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om de tegenstander fatsoenlijk te behandelen? Dat geldt voor zowel GS als FB-supporters.
Sneakerssssss! Nu roze aanquote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef xminator het volgende:
Wat voor schoentjes dragen jullie dan? Posten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |