Ehh...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
Nou, zoals de TT eigenlijk al zegt, ik vind iedere avond weer veel smegma op mijn eikel, zelfs als ik mijn eikel die ochtend nog goed heb gewassen. Vroeger produceerde ik nooit zoveel smegma, nu in ene heel veel. Ik was mijn eikel iedere ochtend onder de douche met water, daarin is niks veranderd. Laatst heb ik wel eens te hard gefapt waardoor er een klein scheurtje in dat stukje tussen de eikel en de voorhuid kwam, zou het daar door komen?
Anyway, het begint best wel irritant te worden, tips om er vanaf te komen?
Natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Je dacht 'laat ik dáár eens op klikken!'
Wat is deze?quote:Heb één man in mijn leven gehad die iets deed (baal er nog steeds van dat ik hem nooit gevraagd heb wat hij precies deed), maar wat denk ik vergelijkbaar met die 'blaasscheetjes' die je met je mond ook op de buik kan maken (wat ouders bij kindjes vaak doen). Weet het niet zeker, maar was goddelijk. Nog nooit zulke heftige orgasmes gehad.
Geweldigquote:Romantiek. Ik vind romantiek zo ongeveer het minst geile dat er is. Als ze klaar ligt in een bed of bad met rozeblaadjes en zegt 'ik hou van je', wil ik misschien hand in hand met haar in de wei huppelen, maar zeker niet neuken.
Split second geschrokken van de TSquote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
END / 20/12/2012 - Ultiem einde van de wereld bareback orgie
Dat allemaal pas kunnen als je op jezelf woontquote:Op zondag 16 december 2012 19:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb 9 jaar op mezelf gewoond en daarnaast deed ik al een deel. Dat wist ik al wel hoor
.
Ja, dat is wat ik zeiquote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Split second geschrokken van de TS.
[..]
Dat allemaal pas kunnen als je op jezelf woont[ afbeelding ].
quote:
Thanks. Ook raar, kwaliteit van dat filmpje is vet slecht, en van dat gifje vet goed.quote:
post pic dat jij het beter kan dan.quote:
quote:
quote:
the matrixquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |