SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
FIPOOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, ik weet het. Ik kan maar beter mijn mond houden, dit gebeurt namelijk altijd.quote:
Vorig week was ik er heilig van overtuigd dat Feyenoord met 2-1 voor en 10 tegen 10 het niet meer weg zou geven. Een minuut later hing hij in het mandje.![]()
Die verdediging speelt weer alsof ze morgen met pensioen gaan of zo, lijken godverdomme wel ambtenaren.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ze hebben al 2x gescoord.quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Ach, zolang Ajax niet scoort gaan ze niet winnen![]()
Guyt MotMOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
[youdontsay.jpg]quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Ach, zolang Ajax niet scoort gaan ze niet winnen![]()
Dat valt te bezien. Ik schrijf hem zeker niet af zoals jij dat blijkbaar gedaan hebt.quote:
Mis verder de relevantie van je vraag volledig trouwens.![]()
Tsja wie niet?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Karelnoord het volgende:
Boerrigter. Ook al zo overschat. Wat een prutser is dat zeg.
![]()
Hij presteert zo weinig, jammer genoeg. Geweldige voetballer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Karelnoord het volgende:
![]()
Mooi om te zien hoe positiviteit razendsnel omslaat naar negativiteit
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wat heeft Ajax eigenlijk voor alternatieven voor Boerrigter op rechts? Vind het een prima buitenspeler, maar dan wel aan de linkerkant.![]()
Ze moeten Lukoki opstellenquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Karelnoord het volgende:
![]()
Lukoki bra.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat heeft Ajax eigenlijk voor alternatieven voor Boerrigter op rechts? Vind het een prima buitenspeler, maar dan wel aan de linkerkant.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi om te zien hoe positiviteit razendsnel omslaat naar negativiteit
Prachtig toch![]()
![]()
Loopt wel genoeg rond in de jeugd, toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat heeft Ajax eigenlijk voor alternatieven voor Boerrigter op rechts? Vind het een prima buitenspeler, maar dan wel aan de linkerkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |