Nog op zoek naar borderlands 2?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:36 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil: metal gear rising: revengeance
Die zijn nieuw voor tussen de 15 en 20 euro te koop. AC3 voor 23 euro.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef CruisinDen het volgende:
Ben opzoek naar assassins creed 1, 2 en 3. Niet brotherhood of die andere!
Heb Brotherhood en Revelations zo goed als al gefixt. Vandaar dat ik opzoek ben naar die andere.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zijn nieuw voor tussen de 15 en 20 euro te koop. AC3 voor 23 euro.
En waarom Brotherhood niet? AC2 en AC Brotherhood zijn de beste en leukste uit de reeks. En Revelations vind ik ook best nog wel meevallen, en het rond het Ezio verhaal af.
tot zondag 18eur bij mediamarkt...quote:
Interesse om het spel te ruilen voor 1 of meerdere van mijn spellen? V&A / [TK/TR] PS3 spellenquote:
nee manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Interesse om het spel te ruilen voor 1 of meerdere van mijn spellen? V&A / [TK/TR] PS3 spellen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:10 schreef Beaudelaire het volgende:
FIFA 12 met werkende online code voor 10 euro inclusief verzenden.
Heb je m nu al uitgespeeld? Had m nog niet zo lang geleden naar je opgestuurd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heb Godfather pt. 2 in de aanbieding!
10¤ incl.
Yepquote:Op donderdag 18 juli 2013 04:52 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heb je m nu al uitgespeeld? Had m nog niet zo lang geleden naar je opgestuurd.
Interesse in Far Cry 3?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef VampiricDemon het volgende:
History Great Battles Medieval,
Sims 3,
Scene it? Bright lights! Big screen!
Nier
Knight's Contract
Buzz: The ultimate music quiz + Buzzers
Sorcery
Singstar Abba
Mirror's Edge
Hitman Absolution
How to train your dragon
Tomb Raider
Te ruil
Nee sorry, first person shooters zijn niks voor mijquote:
Ook niet voor mij. Maar ik vond het tof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee sorry, first person shooters zijn niks voor mij
Ik heb interesse in Tomb Raider. Staat er wat voor je bij in mijn topic om te ruilen? V&A / [TK/TR] PS3 spellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef VampiricDemon het volgende:
History Great Battles Medieval,
Sims 3,
Scene it? Bright lights! Big screen!
Nier
Knight's Contract
Buzz: The ultimate music quiz + Buzzers
Sorcery
Singstar Abba
Mirror's Edge
Hitman Absolution
How to train your dragon
Tomb Raider
Te ruil
Lollipop Chainsaw en God of War Ascension lijken me wel leukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:21 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Tomb Raider. Staat er wat voor je bij in mijn topic om te ruilen? V&A / [TK/TR] PS3 spellen.
God of War Ascension is inmiddels ook beschikbaar.
PMquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:33 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Lollipop Chainsaw en God of War Ascension lijken me wel leuk
Ik heb darksiders 1 en 2. Heb je wat te ruil of wil je ze graag overkopen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef sinestium het volgende:
Gezocht :
Ni No Kuni
Dragon Age 2
Darksiders
Darksiders 2
DMquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef sinestium het volgende:
Ik heb de volgende spellen eventueel te ruil :
- Fifa 10,12
- Gran Turismo 5 (+prologue)
- Assassins Creed
Maar overkopen kan altijd
God of War: Ascension heb ik, online code is wel gebruikt. Normale editie overigens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef KaranB het volgende:
Ik ben op zoek naar God of War: Ascension, Tomb Raider, Last of Us, Batman Arkham games, als het kan wil ik graag de steelcase editions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |