UC3 is verkocht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:20 schreef ofnoavail het volgende:
[..]
Uncharted 3 ruilen voor
- Burnout Paradise - The Ultimate Box
of
- Red Dead Redemption
Interesse in God of War Collection 1?quote:
Ghost recon future soldier voor far cry 3?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Sickert het volgende:
Far Cry 3 te ruil Code ongebruikt.
Kom maar met wat leuks
Umcharted 3 mag ook weg.
Ik heb de God of War Saga collection al, sorry!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:16 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Interesse in God of War Collection 1?
Nee sorry Ghost Recon FS is geen game voor mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ghost recon future soldier voor far cry 3?
Far cry 3 ruilen tegen 2 van deze:quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Sickert het volgende:
Far Cry 3 te ruil Code ongebruikt.
Kom maar met wat leuks
Umcharted 3 mag ook weg.
Arkham City ben ik nu mee bezig via Ps+ Rage en PoP heb ik geen interesse inquote:Op maandag 7 januari 2013 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Far cry 3 ruilen tegen 2 van deze:
Batman: arkham city
Rage
Prince of persia trilogie
?
Welke games ben je naar opzoek?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nee sorry Ghost Recon FS is geen game voor mij.
ik zie dat er op het moment weinig is dat me bekoren kan op de PS3quote:Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Welke games ben je naar opzoek?
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zie dat er op het moment weinig is dat me bekoren kan op de PS3
geld dan maar? 35,- incl?
Ja ik alleen de online pass is wel gebruiktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:00 schreef aniihakobyan het volgende:
Heeft iemand toevallig Battlefield 3 liggen?
meh, toch bedanktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja ik alleen de online pass is wel gebruikt
Mogelijk akkoord. Heb Dishonored hier liggen, paar uur gespeeld. Ik geef het nog een kans en anders wil ik wel ruilen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef impact010 het volgende:
TK/TR
Hitman (online code ongebruikt)
Ruilen alleen tegen Dishonored
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop