Het is wel leuk dat hij in al die shops een veel rodere kleur heeft dan de persoon waarop zijn kop is geplaatst.quote:
Ze durft niet anders.quote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw gaat het peertje eten. Jammie, jammie. OMG.
Mazzel dat zijn kleinzoon de banaan wilde. Stel je voor, die ook nog verplicht opeten.quote:
Oma moet veel vaker fruit eten, dat is goed voor haar, volgens opa. Voor hem is bier veel gezonder.quote:Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef beequeen het volgende:
Het peertje was voor zijn kleinzoon, maar die verkoos de banaan. Oh wacht.....
Ik zou het niet verzonnen kunnen hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef pullup het volgende:
Nu hoor ik hem ook alle positieve punten van het eten van fruit bezingen![]()
![]()
.
Hilarisch
Whahaha, ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 16 december 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De stream is uit, opa dwingt oma nu mandarijntjes te eten.
zijn mandarijntjes?quote:Op zondag 16 december 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft haar die zelf voor haar zelf laten kopen dus nu zal ze ze opvreten ook dat ondankbare kreng.quote:Op zondag 16 december 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Die blijft dan ook buiten de deur als wij langskomen met kerst.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft liever niet dat we het over zijn kleinzoon hebben.
niet eens "de tyfus slaan"?quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral als je je gasten moet neerknuppelen.
Die stallen we met een banaantje op de gang. The good old days.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft liever niet dat we het over zijn kleinzoon hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |