Precies, en dan hebben die beesten ook eens een verzetje.quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon om eens te kijken hoe dat er nou uitziet... Toch?
Eriksen en Blind hè standaard, Opa weet het natuurlijk allemaal veel beter dan Frank de Boer, tsjaquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
De stand in Tilburg stemt me voorlopig mild, na dat sneue gerel hier.
Aan wie ligt het volgens opa dat ajax gelijk staat tegen de nummer laatst?
Aan die ***scheids natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Eriksen en Blind hè standaard, Opa weet het natuurlijk allemaal veel beter dan Frank de Boer, tsjaoh, en de scheids natuurlijk, die is kut, altijd ...
Daar geef ik hem dan gelijk in dit keer. Als Ajax hier van verliest is dat ook om je dood te generenquote:
Gaat niet gebeuren gelukkigquote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar geef ik hem dan gelijk in dit keer. Als Ajax hier van verliest is dat ook om je dood te generen
Het is een leuke competitie vind ik. Psv heeft punten gemorst bij NEC. Vitesse weet thuis niet te winnen van RKC. Feyenoord moest letterlijk knokken voor drie punten tegen ADO (al was de penalty tegen plus de rode kaart zeer onterecht) en ajax heeft het moeilijk tegen de nr 18. Gènag, al zal opa daar anders over denken. Ik verwacht eigenlijk dat ajax nog orde op zaken gaat stellen en dat het gewoon 2-5 wordt of zo. Maar als de stand lang zo blijft of nog dramatischer wordt voor 020 dan ga ik even stream kijken.quote:
In eerste instantie aan Ajax zelf. Als ze zo ook tegen Feyenoord spelen komen ze van een koude kermis thuis, De verdediging van Ajax is heel zwak, aldus oopquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Oop is gewoon een objectief watcher.quote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef Jian het volgende:
Ik word zo moe van dit soort kleuters hè "nou, voor zoiets heb ik tegen Ajax wel een penalty zien geven, maar ja dat is tegen Ajax hè, dan kan dat altijd" jankende kleuter dat het is
Oop is een simpele lul, die alleen maar kan schelden op scheidsrechters en obligate bullshit kan uitslaan en verder de balle verstand heeft van voetbalquote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onzin. Oop is gewoon een objectief watcher.
Ja als hij het zegt dan zal het wel, als er iemand verstand heeft van hard werken is hij het wel ......quote:Op zondag 16 december 2012 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
dat zijn ook harde werkers en als je hard werkt behaal je resultaat, filosofeert Oop
[ afbeelding ]
Aldus de resultaatloze man?quote:Op zondag 16 december 2012 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende week krijgen ze het ook moeilijk tegen Utrecht, dat zijn ook harde werkers en als je hard werkt behaal je resultaat, filosofeert Oop
[ afbeelding ]
Maakt het uit, voor de wedstrijd Ajax-PSV zei Opa toch als we deze winnen wordt Ajax kampioen, tv gewoon uitzetten Opa en wachten tot mei of zoquote:Op zondag 16 december 2012 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende week krijgen ze het ook moeilijk tegen Utrecht, dat zijn ook harde werkers en als je hard werkt behaal je resultaat, filosofeert Oop
[ afbeelding ]
zeg je nou allemaalquote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maakt het uit, voor de wedstrijd Ajax-PSV zei Opa toch als we deze winnen wordt Ajax kampioen, tv gewoon uitzetten Opa en wachten tot mei of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |