Ik zou het OV voorlopig maar even uit de weg gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft het gewaagd het beddengoed te verschonen. Opa is daar niet blij mee, hij wil z'n Ajax-dekbedovertrek. Ik verzin het niet![]()
Ik ga gezellig een biertje drinken. Ik vertel maar niet waar ik dat ga doen.
quote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ders+in+Tilburg.aspx
Hij dekt zich voor de wedstrijd al in "ik zei het toch van die scheids"quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop ziet de wedstrijd van Ajax vanavond met weinig vertrouwen tegemoet. Er fluit een heel slechte scheidsrechter..
[ afbeelding ]
Scrut is een ervaren professionalquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef pullup het volgende:
De middag rellen zijn hier beter te volgen dan die slappe ochtendpogingen
Brrrr, ik was zelf ff abuis ja met me 0-3quote:
Ik weet niet of jij met 1 sorry wel wegkomt vandaag, jeezusquote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef mootie het volgende:
Sorry Gert!
Dan hebben we dat maar vast gehad.
Is het al 1-2?quote:
Eigenlijk zou je in de fik moeten, niet omdat het dodelijk is, maar gewoon omdat het zo gezellig staat en je krijgt het er lekker warm van.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef pullup het volgende:
Ik heb me vandaag voorbeeldig gedragen en heb voorlopig niets om sorry voor te zeggen gedaan![]()
![]()
Hij heeft wel een 2-2-uitdrukking op z'n gezicht nu ja...quote:
Ik ook,maar ik heb het voor de zekerheid toch maar een keer gezegd, je weet hoe blind Gert om zich heen kan slaan als ie getergd wordtquote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef pullup het volgende:
Ik heb me vandaag voorbeeldig gedragen en heb voorlopig niets om sorry voor te zeggen gedaan![]()
![]()
De stand in Tilburg stemt me voorlopig mild, na dat sneue gerel hier.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook,maar ik heb het voor de zekerheid toch maar een keer gezegd, je weet hoe blind Gert om zich heen kan slaan als ie getergd wordt
Ik hoop dat jij onder een enorme kudde koeien terecht komt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in de fik moeten, niet omdat het dodelijk is, maar gewoon omdat het zo gezellig staat en je krijgt het er lekker warm van.
Gewoon om eens te kijken hoe dat er nou uitziet... Toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij onder een enorme kudde koeien terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |