Je snakt gewoon naar een goeie rel, ..... al dan niet bij kaarslichtquote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je begrijpt mijn intenties verkeerd. Ik bedoel kaarslicht want dat is heel gezellig!
Mijn afkeer voor die ouwe kreeg de overhandquote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij raakt ook zo langzamerhand van het padje af he, waar is je AJAX liefde gebleven
Jij wil weer een ABO he?quote:Op zondag 16 december 2012 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Je snakt gewoon naar een goeie rel, ..... al dan niet bij kaarslicht
Opa doet het en mag hetquote:
voor deze keer vergeef ik het jequote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn afkeer voor die ouwe kreeg de overhand
0-3 teken ik voorquote:Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor deze keer vergeef ik het jewer gaan zo beginnen, ff reklame dan sturen we Willem 2 weer naar de kleedkamer........0/3
Neeee want ze moeten uit hahahahaquote:Op zondag 16 december 2012 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
wil jij zelf dat mijn cluppie wint
http://www.omroepbrabant.(...)ders+in+Tilburg.aspxquote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Peter Smulders= wie is dat daar wordt zo een minuut stilte voor gehouden
Veel plezierquote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft het gewaagd het beddengoed te verschonen. Opa is daar niet blij mee, hij wil z'n Ajax-dekbedovertrek. Ik verzin het niet![]()
Ik ga gezellig een biertje drinken. Ik vertel maar niet waar ik dat ga doen.
quote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft het gewaagd het beddengoed te verschonen. Opa is daar niet blij mee, hij wil z'n Ajax-dekbedovertrek. Ik verzin het niet![]()
Ik zou het OV voorlopig maar even uit de weg gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ders+in+Tilburg.aspx
Hij dekt zich voor de wedstrijd al in "ik zei het toch van die scheids"quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop ziet de wedstrijd van Ajax vanavond met weinig vertrouwen tegemoet. Er fluit een heel slechte scheidsrechter..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |