Ach man, die rel is alweer voorbij.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Die rel gaat niet komen Pearlbitch, hoezeer je ook je best doet.
was er een relquote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach man, die rel is alweer voorbij.
Wel nee, er wordt hier heel liefdevol gepost!quote:
Ik hou me hier vooral met opa bezig. Af en toe, zoals vandaag, laat ik me uit de tent lokken maar scheld geen andere users uit, laat staan dat ik ze dood wens.quote:Op zondag 16 december 2012 16:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja en als "jullie" het doen is het in de vorm van "ow maar wij zijn leuk en zullie niet" ween ween
heb ik allemaal geen tijd voor, en straks moet me cluppiequote:
Jij blijft ook maar aan de gang he, triestquote:Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou me hier vooral met opa bezig. Af en toe, zoals vandaag, laat ik me uit de tent lokken maar scheld geen andere users uit, laat staan dat ik ze dood wens.
Dan heeft opa het ook weer druk met tv kijken, on topicquote:Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik allemaal geen tijd voor, en straks moet me cluppie
zit het vuurtje niet op te stoken, jahquote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet of ik meer verbazing voel of meer:
Wat dacht je van deze?quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet of ik meer verbazing voel of meer:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar aan de gang he, triest
Opa zal wel weer ouderwets commentaar gaan geven, maar daar luister ik niet naar want als ik zijn stream aanslinger en AJAX maakt een doelpuntje weet ik het een paar minuten eerder dan hem, storend de stream loopt niet gelijk met de tv.quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan heeft opa het ook weer druk met tv kijken, on topic
Wat ik al zei, ween ween, en je snapt nog steeds het verschil niet hè tussen iets posten en zeggen of iets doenquote:Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou me hier vooral met opa bezig. Af en toe, zoals vandaag, laat ik me uit de tent lokken maar scheld geen andere users uit, laat staan dat ik ze dood wens.
Nee je begrijpt mijn intenties verkeerd. Ik bedoel kaarslicht want dat is heel gezellig!quote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
zit het vuurtje niet op te stoken, jah
Das irri jaquote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa zal wel weer ouderwets commentaar gaan geven, maar daar luister ik niet naar want als ik zijn stream aanslinger en AJAX maakt een doelpuntje weet ik het een paar minuten eerder dan hem, storend de stream loopt niet gelijk met de tv.
Jij raakt ook zo langzamerhand van het padje af he, waar is je AJAX liefde geblevenquote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef Jian het volgende:
Hand in Hand, Kameraden, Hand in Hand voor Feyenoooooooooorod 1
Dan nog mag het niet, klaar.quote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ween ween, en je snapt nog steeds het verschil niet hè tussen iets posten en zeggen of iets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |