Oh nu is het BQ? Zonet was het nog Cc.quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jij en BQ zijn uit op een bannetje te ritselen voor mij, te opvallend
Wie beweert dat dan? Je klinkt wat verward, ben je en beetje vroeg aangevangen met de sherry misschien?quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dus alles wat hier beweerd wordt is waar, nice!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijf je zeiken Schrutz, ga een ander lastig vallen, lijk wel gek om je steeds beleefd antwoord te gevenquote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nu is het BQ? Zonet was het nog Cc.
Als je geband zou worden ligt dat aan jezelf.
Verwar je mij niet met een ander?quote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan? Je klinkt wat verward, ben je en beetje vroeg aangevangen met de sherry misschien?
Je mag rustig iemand de onderkant van een tram laten zien hoor, als je maar niet hoopt dat Ajax verliest en opa zich daardoor ophangt, hè ordinaire Utrechtse sneakquote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijf je zeiken Schrutz, ga een ander lastig vallen, lijk wel gek om je steeds beleefd antwoord te gevenGa naar Gert als je vind dat ik een ban verdien
, zet het in de FB maar laat mij ff lekker met rust.
Nee hoor, ik verwar je echt niet met een anderquote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Verwar je mij niet met een ander?
Ik drink geen alcohol, is ook zo verwarrend hier he
Ben nu geen vriendjes met Opa, die is voor ADOquote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef beequeen het volgende:
Oh kut, hij maakt zich zo druk. Dacht dat het om Ajax ging. Me bad.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:55 schreef Jian het volgende:
ow, vergeten,
sorry Gert!
(dat schijnt tegenwoordig te moeten hier)
Enjoyquote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een wijntje drinken bij mijn pa, dus kom wrs weer stomdronken thuis. Laterzzzzzz/![]()
Sorry Gert!.
Vaak last van obstipatie?quote:Op zondag 16 december 2012 15:53 schreef beequeen het volgende:
Er kan iemand niet poepen, zie ik. Altijd lastig, verstopping.
Pas op wild overstekende tramsquote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een wijntje drinken bij mijn pa, dus kom wrs weer stomdronken thuis. Laterzzzzzz/![]()
Sorry Gert!.
Nee hoor. Maar vind het een beetje schijnheilig gedrag van je. Zeg je A, ga er dan geen slap Z-verhaal van maken.quote:Op zondag 16 december 2012 15:20 schreef Toverheks het volgende:
ach Cc ook uit op een ban voor mij? een drionpil dat is oke? ik wens niemand dood dus datfijne middag
Er rijden al bijna twee jaar geen trams meer door de Takkenstraat hoor..quote:Op zondag 16 december 2012 15:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Pas op wild overstekende trams
Nee joh, het is allemaal omdat BQ zich niet aan de regels van Gert houdt. Toverheks heeft het sindsdien helemaal niet meer op andere users voorzien.quote:Op zondag 16 december 2012 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar vind het een beetje schijnheilig gedrag van je. Zeg je A, ga er dan geen slap Z-verhaal van maken.
"En dan willen die scheidsrechters respect." Hij zegt nog net niet dat ze 'm de tyfus moeten slaan.quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef Jian het volgende:
"sjonge, sjonge, wat een kutscheidsrechter" en hij gaat maar door.
Eigenlijk ben ik wel blij dat hij nooit in een stadion komt, die ouwe is zo'n typische hooligan, die erop los gaat op het moment dat "zijn" cluppie niet wint. Ja, ik weet wel die ouwe slaat geen deuk in een pakkie boter, maar hij zou wel anderen op verkeerde gedachten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |