Ik kan het beter van me af schrijven als dat mens aanvliegen maar het was erg moeilijk om me in te houdenquote:
Dat woord komt niet door het filter heenquote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef pussycatdoll het volgende:
@!#%$$@, en dit was wat voor woord?
Je gevoelens onder controle houden is doorgaans voor mensen van dit forum dan ook erg moeilijk.quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik kan het beter van me af schrijven als dat mens aanvliegen maar het was erg moeilijk om me in te houden
CENSUUR!!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat woord komt niet door het filter heen
Geldt dit verhaal ook voor ouders met k-kinderen?quote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Is het voor hondenbezitters zo lastig om te begrijpen dat mensen last van je lieve beestje kunnen hebben en dat het gewenst is dat je preventieve maatregelen neemt zodat men er geen last van heeft?
quote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geldt dit verhaal ook voor ouders met k-kinderen?
Fijn,dank u
Valt met mij wel mee hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso moeten honden en hun eigenaren standaard een spuitje krijgen. Kutbeesten en kutvolk.
En als ie dan bijt: ''dat heeft hij nou nog noooooooit gedaan!''.quote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef zoefschildpad het volgende:
En dan zeggen ze ook altijd "Hij doet niks hoor!" terwijl dat klotebeest je lastig valt en over je broek kwijlt
Wat een bullshit. Ook als een hond los mag lopen moet je er nog voor zorgen dat dat ding van je geen andere mensen lastigvalt.quote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Je moet ook niet gaan hardlopen op een plek waar honden blijkbaar los mogen lopen he![]()
![]()
(en als het geen losloopgebied was dan heb je, afgezien van het gescheld op de hond, gelijk dat het niet tof is)
Ik denk dat die honden bezitters echt op die manier denken. Wat een verschrikkelijk volk vind ik dat.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ook als een hond los mag lopen moet je er nog voor zorgen dat dat ding van je geen andere mensen lastigvalt.
Ja, dat is waarquote:Op zondag 16 december 2012 14:42 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Valt met mij wel mee hoor.
Denk dat er meer mensen zijn zónder hond dat kutter volk is..
Zo leuk dat je het zo serieus neemtquote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ook als een hond los mag lopen moet je er nog voor zorgen dat dat ding van je geen andere mensen lastigvalt.
Waarschijnlijk poep je in je broek en roep je je moeder voor een koekje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Redbullkid het volgende:
De eerste de beste hond die mij bijt, word door mij persoonlijk omgetoverd tot broodje hete hond van Unox. Grafbeesten
De bek van een hond is over het algemeen schoner dan jouw mondquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef dustbrain het volgende:
Vind honden zo smerig.
-stronteters
-kaas piemel likkers
-strontlopers en dan door het huis
-100% methaan scheten
-kleine kinderen in het gezicht likken met poep, urine en sperma bedolven tong.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tong van een hond is schoner dan het vaatdoek wat jij al 2 weken hebt liggen op je aanrecht smeerpijp.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef dustbrain het volgende:
Vind honden zo smerig.
-stronteters
-kaas piemel likkers
-strontlopers en dan door het huis
-100% methaan scheten
-kleine kinderen in het gezicht likken met poep, urine en sperma bedolven tong.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar is een hond ook niet voor jongen. Zoek een vriendin.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef dustbrain het volgende:
Vind honden zo smerig.
-stronteters
-kaas piemel likkers
Ok. cool story bro.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef GJonline het volgende:
[..]
Waarschijnlijk poep je in je broek en roep je je moeder voor een koekje.
Boeiend, een hond zal je echt niet zomaar bijten hoor, dan laten ze hem namelijk inslapen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Domme_Gans het volgende:
Eigenaren die zeggen, "Hij doet niks hoor" yeh sureWaarom laat dat kolere beest zijn tanden zien dan?
Tuurlijk schatje, vanavond kom ik Hans en Grietje voorlezen ok?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Boeiend, een hond zal je echt niet zomaar bijten hoor, dan laten ze hem namelijk inslapen.
Nee je wil te graag dus ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje, vanavond kom ik Hans en Grietje voorlezen ok?
Ik zou er echt niet zomaar op vertrouwen dat die hond die ik niet ken en die zijn tanden laat zien goede bedoelingen heeftquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Boeiend, een hond zal je echt niet zomaar bijten hoor, dan laten ze hem namelijk inslapen.
Als ik zomaar door een hond gebeten zal worden trap ik hem zelf dood.
Ze zijn gewoon nieuwsgierig en speels. Ze laten hun tanden zien en happen om te spelen. Je kan toch ook gewoon je hand in de bek leggen zonder dat ze die eraf eten?
De hond en het baasje zijn altijd harder de lul als het fout gaat. Bij volwassenen dan. Voor kinderen zou wel erg zijn natuurlijk ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou er echt niet zomaar op vertrouwen dat die hond die ik niet ken en die zijn tanden laat zien goede bedoelingen heeft
Heb je lekker veel aan als er gaatjes in je vel staan, het leed is dan al geleden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De hond en het baasje zijn altijd harder de lul als het fout gaat. Bij volwassenen dan. Voor kinderen zou wel erg zijn natuurlijk ja.
Maar ja, als je angst uitstraalt worden ze ook nieuwsgierig he en komen ze dichterbij.
Elke grote hond maar gaan aaien is een ander verhaal, maar er langs lopen moet gewoon kunnen hoor of ze hebben echt een probleem.
Een hond komt er bij mij echt niet weg om me te bijten hoor. Zeker als het een onbekende hond is of ik zie dat het baasje een pauper is en dus slecht voor het dier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als er gaatjes in je vel staan, het leed is dan al geleden.
Daarbij valt het wel mee hoe snel een hond ingeslapen wordt, ja een groter ras die echt zware schade aanbrengt wel, maar voor gescheurde kleding en wat putjes(tot bloedend toe) gebeurd er niets, zeker niet als de hond niet tot de powerbreeds behoort.
En ja, je kan zelf veel doen om beten te verkomen, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze weten om te gaan met alle slecht opgevoede honden op deze wereld.
Standaard dingen zoals aai geen vreemde hond zonder toestemming van de eigenaar, betreed geen erf met een hond erop zonder dat je weet dat het goed zit en dat soort dingen zou iedereen moeten weten. Maar weten hoe je omgaat met een hond die buiten op je af komt en dreigt is wel een stapje verder, dat zou gewoon niet moeten gebeuren, de eigenaar dient dan aangepakt te worden.
Tja, over het algemeen loopt het wel los met dat bijten, maar er zijn toch echt rotzakken en honden met wat meer gebruiksaanwijzing.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een hond komt er bij mij echt niet weg om me te bijten hoor. Zeker als het een onbekende hond is of ik zie dat het baasje een pauper is en dus slecht voor het dier.
Natuurlijk zou dit voor kinderen of vrouwen anders zijn maar ik betwijfel echt of er mensen zomaar gebeten worden buiten. Snap niet dat ze zoiets toelaten.
Je beschrijft echt dingen die ik nog nooit heb meegemaakt en eigenlijk hoop ooit een keer kan meemaken, gewoon voor de gerechtigheid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, over het algemeen loopt het wel los met dat bijten, maar er zijn toch echt rotzakken en honden met wat meer gebruiksaanwijzing.
Maar ook speels bedoeld kan prut zijn, een hond die achter een hardloper aangaat en even speels naar de kuiten hapt is alles behalve leuk.
Verder, ja de meeste honden kan ik ook wel hebben, maar niet alemaal. Zo durf ik met zekerheid te zeggen dat als ik mijn fila niet alleen naast me en onder appel tussen de mensen liet lopen dat het alles behalve verstandig zou zijn als je die als vreemde aan de kant probeert te zetten.
Dit ja. Kleine honden haat ik wel echt. Vuile ratten. Vooral als ze zo'n paris hilton baasje hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Nog nooit last gehad van een hont, ik geef honten altijd een aai over de bol als ik er 1 zie. Behalve chihuahas want dat zijn gewoon kk ratten.
In veel gevallen gaat het om kleinere honden(geen powerbreeds is beter gezegd misschien) die geen grote schade aanrichten, die blijven meestal gewoon rondlopen en doen dat vele keren in hun leven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je beschrijft echt dingen die ik nog nooit heb meegemaakt en eigenlijk hoop ooit een keer kan meemaken, gewoon voor de gerechtigheid.
Het is echt bizar als een hond zomaar iemand buiten op straat bijt hoor, dat mag echt niet en die wordt dan gewoon ingeslapen als die m'n schoenen overleeft.
Het zou heel erg zijn als je het erbij laat, volgende keer bijt die een kind namelijk en die gaat er wel dood aan
Nee ok dat is iets anders, een vieze broek door een hond. Maar ja ik zeg het nogmaals: als een hond je bijt heeft het baasje en de hond grote problemen. Zeker als je het kan aantonen met bloed of tanden in je been. Ik zou ze iig niet weg laten gaan voor het opgelost is. Als ze mij in m'n been bijten is het kut, maar lang niet zo erg als een klein kind, die weet natuurlijk niet wat die er mee moet en dan komen ze er nog mee weg ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef erodome het volgende:
[..]
In veel gevallen gaat het om kleinere honden(geen powerbreeds is beter gezegd misschien) die geen grote schade aanrichten, die blijven meestal gewoon rondlopen en doen dat vele keren in hun leven.
De hond die wel echt stevige schade aanricht komt wel in de problemen, maar er zit nog heel erg veel tussen grote schade aanrichten en een brave hond zijn.
Maar ook de zogenaamd brave honden kunnen veel irritatie opleveren, die schattige labrador bv die denkt dat de hele mensheid er is voor zijn plezier en die met zijn gore modderpoten tegen een wildvreemde aanspringt om aandacht. Is ook niet leuk.
Dat is dus echt niet waar dat ze dan standaard een probleem hebben. Dat hangt af van de schade.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee ok dat is iets anders, een vieze broek door een hond. Maar ja ik zeg het nogmaals: als een hond je bijt heeft het baasje en de hond grote problemen. Zeker als je het kan aantonen met bloed of tanden in je been. Ik zou ze iig niet weg laten gaan voor het opgelost is. Als ze mij in m'n been bijten is het kut, maar lang niet zo erg als een klein kind, die weet natuurlijk niet wat die er mee moet en dan komen ze er nog mee weg ook.
De schade is er sowieso want als ik door een onbekende hond in m'n been wordt gebeten trap ik hem tegen z'n kop en goed ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar dat ze dan standaard een probleem hebben. Dat hangt af van de schade.
Dan heb je de putten al in je been staan he, daar doe je dan niets meer aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De schade is er sowieso want als ik door een onbekende hond in m'n been wordt gebeten trap ik hem tegen z'n kop en goed ook
Stoere praat omdat je wat terugdoet als je gebeten bent?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je de putten al in je been staan he, daar doe je dan niets meer aan.
En die stoere praat van dan trap ik hem tegen zijn kop, die gaat te vaak helemaal niet op in de praktijk, zo'n dier blijft niet staan om zich te laten schoppen en kan echt veel meer hebben dan je zo op het eerste gezicht zou denken. De kans dat een al agressieve hond dan nog agressiever wordt is stevig aanwezig.
De echt gevaarlijke zaken kunnen wij als mens vrij weinig mee, behalve heel hard hopen dat het met een sisser afloopt.
Twee dingen:quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hi,
Net wezen hardlopen en ja hoor weer een loslopende hond achter me aan die bijtbewegingen maakt.
En een eigenaresse die vreemd op kijkt als ik haar hond een @!#%$$@HOND noem.
Ok ik was fout ik had haar een ^@#$%%^#% moeten noemen maar ze stond uit mijn blikveld.
Als je ^!#!$#$!verdomme weet dat je hond achter alles en iedereen aan rent geef dat beest dan een spuitje en daarna jezelf ook !
Of muilkorf dat beest en maak 'm vast aan een korte wurgketting.
Samenvatting mensen die negeren dat hun hond niet opgevoed is en mensen in gevaar brengt en dan verbaasd kijken als je er wat van zegt.
kleinere samenvatting.
Sterf mens sterf !! ik HAAT je.
Je wilt zeggen dat een hond een goede trap in de nek overleefd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je de putten al in je been staan he, daar doe je dan niets meer aan.
En die stoere praat van dan trap ik hem tegen zijn kop, die gaat te vaak helemaal niet op in de praktijk, zo'n dier blijft niet staan om zich te laten schoppen en kan echt veel meer hebben dan je zo op het eerste gezicht zou denken. De kans dat een al agressieve hond dan nog agressiever wordt is stevig aanwezig.
De echt gevaarlijke zaken kunnen wij als mens vrij weinig mee, behalve heel hard hopen dat het met een sisser afloopt.
Ik hoor veel mensen zeggen als een hond dat doet dan trap ik hem, maar in de praktijk valt dat vies tegen. Ja, die kuitenhapper die toch al niet van plan was echt te bijten, die kan je wel aan. Maar 2 honden die op strooptocht zijn(it happens) en echt serieus willen bijten doe je helemaal niets aan behalve hopen dat je het overleeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stoere praat omdat je wat terugdoet als je gebeten bent?
Ik heb geen idee wat je wil met deze discussie of waarom je me niet begrijpt
Ja we hebben het niet over hyena's in het wild we hadden het over honden met pauperbaasjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen zeggen als een hond dat doet dan trap ik hem, maar in de praktijk valt dat vies tegen. Ja, die kuitenhapper die toch al niet van plan was echt te bijten, die kan je wel aan. Maar 2 honden die op strooptocht zijn(it happens) en echt serieus willen bijten doe je helemaal niets aan behalve hopen dat je het overleeft.
Schoppen zal dan eerder averechts werken en daar heb je ook helemaal geen tijd voor, want als de ene voor je staat komt de ander achter je om je te pakken. Een echte aanval gaat razendsnel en keihard, je hebt geen tijd om rustig na te denken of je positie aan te passen zodat je die hond kan raken en zelfs al lukt het je om hem te raken dan is de kans meer dan groot dat de hond alleen maar harder erop gaat daardoor. Een hond neerschoppen is niet zo makkelijk als je denkt.
Yep, in veel gevallen wel. Het zijn geen mensen met dunne nekjes he. Daarbij, raak hem maar eens daar presies, hij gaat niet stil staan om je rustig de ruimte te geven om te schoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat een hond een goede trap in de nek overleefd?
Ik heb het toch echt over honden, niet over hyena's. Alles vanaf het maatje golden retriever is voor ons mensen amper tot niet te doen als ze echt kwaad willen doen. Gelukkig voor ons zijn er niet veel honden die dat echt willen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja we hebben het niet over hyena's in het wild we hadden het over honden met pauperbaasjes
Ik denk dat je het onderschat. Kinderen of vrouwen zullen waarschijnlijk moeilijker een hond uit kunnen schakelen, maar een flinke herder die mij bijt kan ik zo uitschakelen hoor. Als het moet dan moet het. En dat is bij de 1e hap. Want liever ik dan een kind. En sowieso krijgt het baasje erna ook de volle laag. En dan pas de politie bellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt over honden, niet over hyena's. Alles vanaf het maatje golden retriever is voor ons mensen amper tot niet te doen als ze echt kwaad willen doen. Gelukkig voor ons zijn er niet veel honden die dat echt willen.
Omdat ie met zijn bek niet in mijn vlees hoort te bijten. Als iets me bijt, gaat het gewoon kapot. Wet van de sterkeren zeggen we maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep, in veel gevallen wel. Het zijn geen mensen met dunne nekjes he. Daarbij, raak hem maar eens daar presies, hij gaat niet stil staan om je rustig de ruimte te geven om te schoppen.
Dat gaat alleen op bij honden die toch al niet van plan waren te bijten en waarom zou je die proberen dood te schoppen?
Zoals ik al zij, stoere praat, maar in de praktijk blijft dat niet staan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk dat je het onderschat. Kinderen of vrouwen zullen waarschijnlijk moeilijker een hond uit kunnen schakelen, maar een flinke herder die mij bijt kan ik zo uitschakelen hoor. Als het moet dan moet het. En dat is bij de 1e hap. Want liever ik dan een kind. En sowieso krijgt het baasje erna ook de volle laag. En dan pas de politie bellen.
Gewoon terwijl die in je onderarm hangt met je andere arm wurgen of de nek omdraaien, doet wel pijn daar niet van maar zo lastig is t niet. Sleutel in z'n oog. Poten breken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoals ik al zij, stoere praat, maar in de praktijk blijft dat niet staan.
Let maar eens op bij politiehonden, hoe die getraind worden en hoe mensen soms proberen die hond af te schrikken, dat lukt gewoon niet en dat herdertje met zijn 20/25 kilo krijgt mannen van over de 100 kilo gewoon neer. zonder al teveel problemen.
Ik denk dat je niet beseft hoe snel en hoe hard een echte aanval gaat, hoeveel pijn het doet als die tanden echt in je huid zinken.
Je hebt helemaal gelijk dat die hond dat niet hoort te doen, maar alle stoere praat daargelaten, een hond is geen zwak wezen die je snel neerlegt, je moet echt geluk hebben dat je de hond op presies de goede plek kan raken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Omdat ie met zijn bek niet in mijn vlees hoort te bijten. Als iets me bijt, gaat het gewoon kapot. Wet van de sterkeren zeggen we maar. Zelfde met een mug/wesp/watdanook. Kutbeesten
Ik weet het.. Gelukkig heb ik veel vrienden/familieleden met honden, en weet ik dus bepaalde plekken waarbij je honden snel uitschakeld. Ook zag ik dat hier in het topic, het schoppen onder de bek genoemd werd. Plus heb je ook altijd nog de neus van het beest. Keuze zatquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk dat die hond dat niet hoort te doen, maar alle stoere praat daargelaten, een hond is geen zwak wezen die je snel neerlegt, je moet echt geluk hebben dat je de hond op presies de goede plek kan raken.
Let wel he, honden zijn niet zwak, zo liep mijn hond na een zware buikoperatie na 3 dagen alweer rond zonder een krimp te geven, ze zijn niet gebouwt op pijn toegeven, zwakte tonen is namelijk dodelijk in de natuur. Pijn doet ze niet terugschrikken, het maakt ze alleen maar feller en gebrul enzo hitst ze alleen maar meer op.
Wurgen of nek breken, ben je superman ofzo? En rustig even je sleutels pakken terwijl binnen enkele seconde je arm volop opengehaald wordt zodat een hechting of 80 nodig is? Nogmaals, je bent superman niet. Poot breken, zels al lukt het je, het houdt de hond niet tegen, het tegendeel is eerder waar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon terwijl die in je onderarm hangt met je andere arm wurgen of de nek omdraaien, doet wel pijn daar niet van maar zo lastig is t niet. Sleutel in z'n oog. Poten breken.
En wordt je ook zo erg aangevallen door een hond op straat? Eerder een hap in je been. Maar het is gewoon kankerharde bullshit wat jij zegt. Dat je zomaar door een hond zo erg besprongen wordt alsof het een politiehond is.
Dat gebeurd gewoon niet. Komt niet voor.
Echt ik snap jou niet dat jij dit nie tbegrijpt
Ze kunnen je happen maar je wordt niet verscheurd op straat alsof het een hyena is. Wat denk je zelf
Ik denk niet dat jij het begrijpt. Jij denkt serieus dat zo'n gevaarlijke hond los loopt? En je zomaar zo erg bespringt? En dat baasje staat gewoon dan een peukje te roken of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Wurgen of nek breken, ben je superman ofzo? En rustig even je sleutels pakken terwijl binnen enkele seconde je arm volop opengehaald wordt zodat een hechting of 80 nodig is? Nogmaals, je bent superman niet. Poot breken, zels al lukt het je, het houdt de hond niet tegen, het tegendeel is eerder waar.
En ja, zulke brute aanvallen gebeuren, dat zijn de echt serieuse aanvallen en die zijn echt heel hard.
De rest van de honden bijt alleen als ze bang zijn en niet weg kunnen, of dreigen een beetje lafjes zonder echt te willen bijten. Daarvoor heb je geen geweld nodig, kalm blijven, de hond een vluchtweg geven en je eigen ruimte afbakenen zonder veel drukte te maken werkt dan het beste.
En hoe raak je dat dan, heb je daar weleens over nagedacht? Zoals gezegd, dat beest blijft niet netjes staan om jou te laten schoppen op je gemakje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik weet het.. Gelukkig heb ik veel vrienden/familieleden met honden, en weet ik dus bepaalde plekken waarbij je honden snel uitschakeld. Ook zag ik dat hier in het topic, het schoppen onder de bek genoemd werd. Plus heb je ook altijd nog de neus van het beest. Keuze zat
Het gebeurd echt, elke jaar worden er vele mensen gebeten wereldwijd en de echt brute aanvallen komen ook in vrij grote getalen voor, toch wel enkele duizenden per jaar wereldwijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het begrijpt. Jij denkt serieus dat zo'n gevaarlijke hond los loopt? En je zomaar zo erg bespringt? En dat baasje staat gewoon dan een peukje te roken of zo?
Doei
Pssst. Niet verder vertellen. Maar mensen hebben ook nog 2 handenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoe raak je dat dan, heb je daar weleens over nagedacht? Zoals gezegd, dat beest blijft niet netjes staan om jou te laten schoppen op je gemakje.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Pssst. Niet verder vertellen. Maar mensen hebben ook nog 2 handen
Nive vid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Hondje hier weegt een krappe 20 kilo, veel plezier ermee...
Mensen onderschatten honden nogal idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef erodome het volgende:
Zat nog meer filmpjes te kijken, bv 1 van agenten die aangevallen worden door een hond, 5 agenten ernstig gewond, hond 3 keer beschoten(raak), maar he, een shop en de hond is weg toch?
Heb zelf gezien hoe 2 honden die eigenlijk goed met elkaar moesten kunnen op elkaar doken, de boxer brak met 1 beet de voorpoot van de herder, waarbij de herder gewoon doorknokte trouwens.
Misschien waar.. Maar ik zal er alles aan doen die hond zijn verdiende loon te geven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mensen onderschatten honden nogal idd.![]()
Het zijn feitelijk nog steeds wolven, hetzij gedomesticeerd, maar niet minder gevaarlijk!
Beter geef je het bijbehorende "baasje" een verdiende loon, want daar ligt het probleem, niet bij de hond. Waarschijnlijk is betreffende hond de leider en het "baasje" de volger, en dan krijg je deze problemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Misschien waar.. Maar ik zal er alles aan doen die hond zijn verdiende loon te geven.
Het baasje komt ernaquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Beter geef je het bijbehorende "baasje" een verdiende loon, want daar ligt het probleem, niet bij de hond. Waarschijnlijk is betreffende hond de leider en het "baasje" de volger, en dan krijg je deze problemen.
Vervolgens ga jij die hond schoppen en slaan, die hond grijpt jou om vervolgens de hond in te laten slapen "omdat ie gevaarlijk is". Baasje in tranen, om vervolgens een andere hond aan te schaffen waarbij precies hetzelfde gaat gebeuren.
Succes & sterktequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:40 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het baasje komt erna. Het heeft niet echt zin om het baasje aan te vallen en dat beest meer reden te geven mij te bijten, nietwaar? Daarbij, dat beest bijt mij.
Plus het feit dat een mens doodschoppen strafbaar is, een hond immers niet![]()
Dat wist ik allang sufkous. En misschien moet jij beter lezen want ik spreek duidelijk van een pis, sperma en poep bedolven tong. Een hond loopt hier weliswaar niet 24/7 mee rond omdat het speegsel toevoer de tong voortdurend reinigt, maar dat garandeert dankzij de hond zijn smerige praktijken natuurlijk geen permanent schone tong.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De bek van een hond is over het algemeen schoner dan jouw mond
Leuke weetjes zijn dat he
En al die ramadan adem stinkmoslims maar vies doen op honden, zo hypocriet
Owja, want die druk ik natuurlijk in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
De tong van een hond is schoner dan het vaatdoek wat jij al 2 weken hebt liggen op je aanrecht smeerpijp.
linkjequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef erodome het volgende:
Zat nog meer filmpjes te kijken, bv 1 van agenten die aangevallen worden door een hond, 5 agenten ernstig gewond, hond 3 keer beschoten(raak), maar he, een schop en de hond is weg toch?
Heb zelf gezien hoe 2 honden die eigenlijk goed met elkaar moesten kunnen op elkaar doken, de boxer brak met 1 beet de voorpoot van de herder, waarbij de herder gewoon doorknokte trouwens.
Staphorst?quote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat woord komt niet door het filter heen
Sowieso, mensen die denken dat ze een sperende hond kunnen trappen. Dat vereist uiterste precieze die je alleen opgaat als je er veel mee te maken hebt gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nive vid.
En bovenstaande tips met trappen en schoppen naar aanvallende honden..vooral doen!11!!11 Kunnen we weer mooie plaatjes op internet vinden met verscheurde gezichten en veel bloed
Een km of 40/50 per uur met uitschieters naar boven tot net over de 60 km per uur bij windhonden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die denken dat ze een sperende hond kunnen trappen. Dat vereist uiterste precieze die je alleen opgaat als je er veel mee te maken hebt gehad.
Hoe snel gaat zo'n beest, 20/25 km/u? Hoe snel moet je je poot dan wel niet omhoogtrekken wil je zijn onderkaak goed raken.
Die zou ik dan terug moeten zoeken, daar heb ik niet echt zin op, zoek op youtube maar eens op dog attack.quote:
Dat doet me denken aan mijn vader die een keer zijn voet tussen 2 knokkende honden stak, geen van de honden was gewond, maar mijn vader had wel een gaatje in zijn voetquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:01 schreef Lastpost het volgende:
Overigens moet een andere hond de mijne ook niet te grazen nemen met d'r muilkorf om, dan is dat andere beest ook van mij, ondanks de eerder geposte filmpjes.
Ja dat is zijn topsnelheid, maar ik denk niet dat hij zo hard op een prooi duikt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Een km of 40/50 per uur met uitschieters naar boven tot net over de 60 km per uur bij windhonden.
Ben er die ene keer ook tussen gaan staan en de mijne maar naar me toe getrokken en d'r afgeschermd van de ander, valt nog niet mee met een Berner-Sint Bernhard kruising van een kleine 60 kilo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan mijn vader die een keer zijn voet tussen 2 knokkende honden stak, geen van de honden was gewond, maar mijn vader had wel een gaatje in zijn voet
Als 2 honden knokken kan je het beste de achterpoten van de aanvaller vastpakken en die onder hem uittrekken(pas op, hou vast, niet gelijk weer loslaten!). Daardoor verliezen ze hun evenwicht en moeten ze lossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |