Zo. Hier verder.quote:http://www.nu.nl/binnenla(...)g-niet-geslaagd.html
http://binnenland.nieuws.nl/730949/bultrug_plengt_laatste_tranen
Er kan misschien met een paar graafmachines een 'dijk' van zeg 2 m hoog om de bultrug heen worden gelegd en die vervolgens volpompen met water zodat de bultrug in een voorlopig 'basinnetje' komt te liggen (in iedergeval weer drijvend), en dan bij harde wind (die komt) en hoog tij in een keer die dijk doorsteken aan de diepste kant zodat de bultrug via die geul in dieper water terrecht kan komen. Hij is nog sterk volgens Ecomare.
Ierland heeft maar 1 fjord, Killary fjord, en dat ligt niet bepaald afgelegenquote:Op zondag 16 december 2012 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach. Was hij op een verlaten plekje ergens in een afgelegen fjord in Ierland aangespoeld was dat ook het resultaat.
Fixed.quote:Op zondag 16 december 2012 13:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Condoleren op een website. Wat een niveau weer.
Vertel me ajb dat dit niet serieus isquote:Ik ben erg geschokt door het vreselijke nieuws dat Johannes de Bultrug niet meer onder ons is. Wat gaan we hem missen. Johannes. Je was altijd een goede vriend en stond altijd voor iedereen klaar. Spijtig dat je zo aan je einde bent
gekomen. Ik wens de familie en vrienden van Johannes heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
De grap is dat je dit soort reacties ook bij registers van personen ziet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vertel me ajb dat dit niet serieus is
quote:Condoleance 19 is geplaatst door:
Robijn Jackson
Grote beek, 16 december 2012 13:25
Lieve Johannes,
Onbegrepen door de hele wereld, kwam jij in Nederland aan je einde.
Ik voel ontzettend met je mee, als eenling zijnde
Mijn einde is nog lang niet in zicht
Maar ik hoop dat dat niet op een standplaats ligt
Tot zover mijn zeemansgroet
Lieve Johannes, het gaat je na de dood goed!
quote:Op zondag 16 december 2012 13:54 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen kan meedoen voor de stille tocht, doe aub mee!
http://www.noordhollandsd(...)ultrug-in-Den-Helder
quote:UPDATE: We hebben dit register opgezet voor serieuze dingen, dit kan blijkbaar niet. Ook worden we bespot door omstanders die dit register belachelijk vinden. Zo is het niet bedoeld.
Om 14.00 Nederlandse tijd word dit register gesloten.
UPDATE: CONDOLEANCEREGISTER GESLOTEN.
Tja. Dat zeiden ze vroeger over kinderen met een handicap ook. Uit medemenselijkheid of dierlievendheid iemand of iets helpen is het probleem niet. We moeten alleen waken voor vals sentiment.quote:Op zondag 16 december 2012 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn... het beest is nu dus eindelijk écht dood? Mooi, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag. Wat een debiel gedoe zeg. Zieke vis spoelt aan, kan niet gered worden. So be it.
Vroeger, toen mensen nog geen machines hadden, zijn er ongetwijfeld ook bultruggen aangespoeld. Is gewoon het lot van de natuur.
De media maakt er zo'n spektakel van hoor (en FOKkers)quote:Op zondag 16 december 2012 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn... het beest is nu dus eindelijk écht dood? Mooi, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag. Wat een debiel gedoe zeg. Zieke vis spoelt aan, kan niet gered worden. So be it.
Vroeger, toen mensen nog geen machines hadden, zijn er ongetwijfeld ook bultruggen aangespoeld. Is gewoon het lot van de natuur.
hoeveel zouden er per jaar op de rotsen knallen en verscheurd worden of aanspoelen op lege stranden in africa ??quote:Op zondag 16 december 2012 14:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kom op. Het is toch niet grappig dat zo'n mooi dier sterft? Tuurlijk is het de natuur and all, maar dat gepruts van de autoriteiten verdient geen schoonheidsprijs.
En dit is relevant waarom?quote:Op zondag 16 december 2012 14:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoeveel zouden er per jaar op de rotsen knallen en verscheurd worden of aanspoelen op lege stranden in africa ??
De dood is niet grappig, maar de reacties wel.quote:Op zondag 16 december 2012 14:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kom op. Het is toch niet grappig dat zo'n mooi dier sterft? Tuurlijk is het de natuur and all, maar dat gepruts van de autoriteiten verdient geen schoonheidsprijs.
Het draagt bij aan de verloedering van de samenleving. En daar heb ik wel degelijk last van. Daarbij geloof ik in de opvoedende waarde van afkeurend reageren op dit soort stille tochten of registers. Laat het besef dat het achterlijk gedrag is maar groeien.quote:Op zondag 16 december 2012 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie hebben verder toch geen last van een stille tocht ja of nee?
laat ze dan gewoon met rust.
Ow... oké !quote:Op zondag 16 december 2012 14:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Het draagt bij aan de verloedering van de samenleving. En daar heb ik wel degelijk last van. Daarbij geloof ik in de opvoedende waarde van afkeurend reageren op dit soort stille tochten of registers. Laat het besef dat het achterlijk gedrag is maar groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |