Dus dan maar helemaal niet?quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef Compliment het volgende:
[..]
Het is een beetje selectief treuren he?
quote:Hij was nog prima te redden, en toch hebben ze hem laten gaan.
Je blijft altijd bij ons in het hart, Bultrug Johannes.
UPDATE: CONDOLEANCEREGISTER GESLOTEN.
UPDATE:
Jullie kunnen opgelucht ademhalen best Nederland, dit was geen serieus condoleance bericht.
Niet om te spotten met condoleance's, nee, maar het doel hiervan was om Nederland een spiegel voor te houden. De natuur gaat eenmaal op een bepaalde manier in zijn werk. Waarom houd de goed werkende Nederlander zich in godsnaam daarmee bezig? Een dier gaat eenmaal dood. Punt. That's life!
Het was hilarisch om te zien hoeveel mensen überhaupt een reactie plaatsen, soms serieus ook nog. Waarom zou je je druk maken om mensen die zich druk maken.
Het bericht hiervan is gewoon: Alsjeblieft beste Nederland, sluit het af, het is inderdaad zielig, maar sluit het af en laat het achter je. Bedankt, ik hoop dat jullie de strekking van het verhaal enigszins begrijpen.
Deze condoleance gaat om 20:00 definitief weg,
Wat achterlijk, hebben ze iedereen compleet belachelijk zitten maken.quote:
wat een triestheid. HET IS MAAR EEN DIER DIE GAAT DOOD uhhh, ja dat zeg je vast ook over je eigen huisdier.quote:
Maar Johannes was toch geen huisdierquote:Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef Kola het volgende:
[..]
wat een triestheid. HET IS MAAR EEN DIER DIE GAAT DOOD uhhh, ja dat zeg je vast ook over je eigen huisdier.
Kunnen mensen er nog wel een soort band mee hebben, een dag of 2 meegeleefd.quote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef Wing het volgende:
[..]
Maar Johannes was toch geen huisdier.
Ik vind het overigens ook wel zielig voor hem...
Ik snap het echt wel hoor. Ik volgde nieuws ook over Johannes en vond wel zielig dat ie 'afgemaakt' moest worden en uiteindelijk echt dood was. Zelf zal ik iig niets schrijven in een condoleanceregister, maar ik heb totaal niets tegen mensen die wel in zoiets zouden schrijven. Ieder mens moet het maar zelf weten he?quote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Kunnen mensen er nog wel een soort band mee hebben, een dag of 2 meegeleefd.![]()
Dan iets schijven in zo'n condoleanceregister .. vragen ze zich af waar mensen zich in godsnaam mee bezig houden..
Ik vind het alleen maar getuigen van compassie en medeleven. Misschien selectief voor "maar" een walvis, terwijl er ergere dingen zijn in de wereld. Maar dat maakt het gebaar er niet minder op.
Er zo mee gaan spotten is pas echt triest, die mensen zouden zichzelf eens een spiegel voor moeten houden.
Ja, ik zou er ook niets in schrijven, maar van de mensen die het wel doen vind ik het alleen maar lief en positiefquote:Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik snap het echt wel hoor. Ik volgde nieuws ook over Johannes en vond wel zielig dat ie 'afgemaakt' moest worden en uiteindelijk echt dood was. Zelf zal ik iig niets schrijven in een condoleanceregister, maar ik heb totaal niets tegen mensen die wel in zoiets zouden schrijven. Ieder mens moet het maar zelf weten he?
Wees maar blij dat je het niet gedaan hebt, want dat condoleanceregister was nep.quote:Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik snap het echt wel hoor. Ik volgde nieuws ook over Johannes en vond wel zielig dat ie 'afgemaakt' moest worden en uiteindelijk echt dood was. Zelf zal ik iig niets schrijven in een condoleanceregister, maar ik heb totaal niets tegen mensen die wel in zoiets zouden schrijven. Ieder mens moet het maar zelf weten he?
er zijnquote:Op zondag 16 december 2012 19:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook niets in schrijven, maar van de mensen die het wel doen vind ik het alleen maar lief en positief
Was jij trouwens niet degene van biologische voedsel? Ik heb biologische vleeswaren in mijn koelkastquote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je het niet gedaan hebt, want dat condoleanceregister was nep.
[..]
er zijn
43 condoleances voor Johannes de Bultrug
en de meeste reacties zijn weggehaald, dus zoveel mensen hebben er nou ook weer niet gereageerd.
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
ja..quote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef Wing het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet degene van biologische voedsel? Ik heb biologische vleeswaren in mijn koelkast
Je snapt waarschijnlijk niet dat de reden dat zo'n beest doodgaat is omdat zijn organen kapot worden gedrukt. Dan kun je leuk een tankje gaan bouwen, maar de grootste schade is dan al gedaan. Roepen dat we in een lang met techniek leven wil niet gelijk zeggen dat er een oplossing voor handen is.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een tank om hem heen bouwen, vol met water laten lopen en dan die tank optillen/slepen naar het water
een walvis is geen visquote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die hadden mooi die vis op kunnen knagen!
Dat is de natuurquote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Iedereen jankt om de bultrug, niemand om de vissen en de kril die hij op zijn geweten heeft
die zandbank niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |