abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120385886
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef Compliment het volgende:

[..]

Het is een beetje selectief treuren he? :')
Dus dan maar helemaal niet?
pi_120385909
quote:
Hij was nog prima te redden, en toch hebben ze hem laten gaan.
Je blijft altijd bij ons in het hart, Bultrug Johannes.

UPDATE: CONDOLEANCEREGISTER GESLOTEN.

UPDATE:
Jullie kunnen opgelucht ademhalen best Nederland, dit was geen serieus condoleance bericht.
Niet om te spotten met condoleance's, nee, maar het doel hiervan was om Nederland een spiegel voor te houden. De natuur gaat eenmaal op een bepaalde manier in zijn werk. Waarom houd de goed werkende Nederlander zich in godsnaam daarmee bezig? Een dier gaat eenmaal dood. Punt. That's life!

Het was hilarisch om te zien hoeveel mensen überhaupt een reactie plaatsen, soms serieus ook nog. Waarom zou je je druk maken om mensen die zich druk maken.
Het bericht hiervan is gewoon: Alsjeblieft beste Nederland, sluit het af, het is inderdaad zielig, maar sluit het af en laat het achter je. Bedankt, ik hoop dat jullie de strekking van het verhaal enigszins begrijpen.
Deze condoleance gaat om 20:00 definitief weg,
life goes by...
pi_120385998
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef Wing het volgende:

[..]

Wat achterlijk, hebben ze iedereen compleet belachelijk zitten maken.
Had dan onder je eigen naam zo'n register geopend. :r
pi_120386034
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef Wing het volgende:

[..]

wat een triestheid. HET IS MAAR EEN DIER DIE GAAT DOOD uhhh, ja dat zeg je vast ook over je eigen huisdier. :')
pi_120386141
quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef Kola het volgende:

[..]

wat een triestheid. HET IS MAAR EEN DIER DIE GAAT DOOD uhhh, ja dat zeg je vast ook over je eigen huisdier. :')
Maar Johannes was toch geen huisdier :o.

Ik vind het overigens ook wel zielig voor hem...
life goes by...
pi_120386143
Sowieso helemaal niets van meegekregen die walvis. :Z
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120386410
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef Wing het volgende:

[..]

Maar Johannes was toch geen huisdier :o.

Ik vind het overigens ook wel zielig voor hem...
Kunnen mensen er nog wel een soort band mee hebben, een dag of 2 meegeleefd. O+
Dan iets schijven in zo'n condoleanceregister .. vragen ze zich af waar mensen zich in godsnaam mee bezig houden..
Ik vind het alleen maar getuigen van compassie en medeleven. Misschien selectief voor "maar" een walvis, terwijl er ergere dingen zijn in de wereld. Maar dat maakt het gebaar er niet minder op.
Er zo mee gaan spotten is pas echt triest, die mensen zouden zichzelf eens een spiegel voor moeten houden.
pi_120386544
quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef Kola het volgende:

[..]

Kunnen mensen er nog wel een soort band mee hebben, een dag of 2 meegeleefd. O+
Dan iets schijven in zo'n condoleanceregister .. vragen ze zich af waar mensen zich in godsnaam mee bezig houden..
Ik vind het alleen maar getuigen van compassie en medeleven. Misschien selectief voor "maar" een walvis, terwijl er ergere dingen zijn in de wereld. Maar dat maakt het gebaar er niet minder op.
Er zo mee gaan spotten is pas echt triest, die mensen zouden zichzelf eens een spiegel voor moeten houden.
Ik snap het echt wel hoor. Ik volgde nieuws ook over Johannes en vond wel zielig dat ie 'afgemaakt' moest worden en uiteindelijk echt dood was. Zelf zal ik iig niets schrijven in een condoleanceregister, maar ik heb totaal niets tegen mensen die wel in zoiets zouden schrijven. Ieder mens moet het maar zelf weten he?
life goes by...
pi_120386638
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Wing het volgende:

[..]

Ik snap het echt wel hoor. Ik volgde nieuws ook over Johannes en vond wel zielig dat ie 'afgemaakt' moest worden en uiteindelijk echt dood was. Zelf zal ik iig niets schrijven in een condoleanceregister, maar ik heb totaal niets tegen mensen die wel in zoiets zouden schrijven. Ieder mens moet het maar zelf weten he?
Ja, ik zou er ook niets in schrijven, maar van de mensen die het wel doen vind ik het alleen maar lief en positief O+
pi_120386788
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Wing het volgende:

[..]

Wees maar blij dat je het niet gedaan hebt, want dat condoleanceregister was nep.

quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 19:54 schreef Kola het volgende:

[..]

Ja, ik zou er ook niets in schrijven, maar van de mensen die het wel doen vind ik het alleen maar lief en positief O+
er zijn

43 condoleances voor Johannes de Bultrug

en de meeste reacties zijn weggehaald, dus zoveel mensen hebben er nou ook weer niet gereageerd.

http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
pi_120386898
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wees maar blij dat je het niet gedaan hebt, want dat condoleanceregister was nep.

[..]

er zijn

43 condoleances voor Johannes de Bultrug

en de meeste reacties zijn weggehaald, dus zoveel mensen hebben er nou ook weer niet gereageerd.

http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
Was jij trouwens niet degene van biologische voedsel? Ik heb biologische vleeswaren in mijn koelkast ^O^
life goes by...
pi_120386937
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef Wing het volgende:

[..]

Was jij trouwens niet degene van biologische voedsel? Ik heb biologische vleeswaren in mijn koelkast ^O^
ja.. :P

en Goed zo ! :D
  zondag 16 december 2012 @ 20:04:20 #288
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120387108
Kees Anker-Kachel die het over een nat strand had...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 16 december 2012 @ 20:45:58 #289
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_120389388
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

een tank om hem heen bouwen, vol met water laten lopen en dan die tank optillen/slepen naar het water
Je snapt waarschijnlijk niet dat de reden dat zo'n beest doodgaat is omdat zijn organen kapot worden gedrukt. Dan kun je leuk een tankje gaan bouwen, maar de grootste schade is dan al gedaan. Roepen dat we in een lang met techniek leven wil niet gelijk zeggen dat er een oplossing voor handen is.
Overigens kun je ook niet zomaar, zoals die mongolen van de Sea Shepherds wilden doen, een geul gaan graven. Ben je gek, dan verstoor je die hele waterstromingen daar.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 16 december 2012 @ 20:58:29 #290
323881 vlutje
Altijd in voor een feestje
pi_120390119
Wát? Triest volk :')
pi_120392302
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Die hadden mooi die vis op kunnen knagen!
een walvis is geen vis :(
  zondag 16 december 2012 @ 22:32:14 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_120396491
RIP Johannes :'(
pi_120396532
hypocrieten zijn het
  zondag 16 december 2012 @ 22:40:58 #294
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120397070
Iedereen jankt om de bultrug, niemand om de vissen en de kril die hij op zijn geweten heeft
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 16 december 2012 @ 23:03:57 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_120398694
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Iedereen jankt om de bultrug, niemand om de vissen en de kril die hij op zijn geweten heeft
Dat is de natuur ;)
  PR/Manusje van alles zondag 16 december 2012 @ 23:06:42 #296
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_120398882
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is de natuur ;)
die zandbank niet? :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 16 december 2012 @ 23:10:10 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_120399118
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

die zandbank niet? :D
Jawel! De mensen hadden hem met rust moeten laten ;)
pi_120402715
Vroeger had je altijd op zondagmorgen "Meta de Vries" juist op zondag.
Met allerlei uitgaanstips. Bv een speciale tentoonstelling in het pannenlappenmuseum van Roelofarendsveen. Of een Golden Retriever-keuring in altijd bruisende Sint Oedenrode. Of een spectaculair bloemencorso in nergens minder dan Emmer Compascuum. Het lijkt me een goede zaak.... wat zeg ik: het is vijf voor twaalf..... het wordt hoog tijd voor een wekelijks programma over stille tochten. Waar zijn vandaag de stille tochten? Of iets voor het "Hart van Nederland". De wekelijkse vijf-minuten-stille-tochten-lijst.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_120403094
Kunnen we niet een gecombineerde stille tocht houden voor het Johannes-leed.
Johannes schijnt ook tweeds (dus verliezer) te zijn geworden bij "the voice of holland".
Dus: een slechte week voor de Johannessen.
Eén stille tocht voor één Johannes is misschien wel wat overdone.
Maar nu hebben we er twee voor de prijs van één. Dit compenseert de stille-tocht-inflatie wellicht iets.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')