Ik had geen enkele aflevering gezien van TUF, maar ik had al binnen 3 seconde een bloedhekel aan die vent. Dana stond er ook bij alsof hij op een begrafenis was.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:
even over colton smith tuf 16 winnaar, waarom ik hem een teringlijer vind:
1) hij is lelijk, inteelt white trash look
2) meer overroided vind je ze niet alleen bovenlichaam trainen, no legs
3) 3 ronden lay & pray waar fitch nog een puntje aan kan zuigen
4) hij humped in zijn boxer, te arm om een fatsoenlijk broekje te kopen
5) hij is een combat instructor, zie je hem al een taliban dryhumpen in de desert?
bij een combat instructor, denk ik aan cung le, die met een driedubbele schroef flying spinning heelkick zo'n taliban zijn kop eraf schopt!
6) negeert harley man
7) schreeuwen dat het easy is, na 15 sub attempts and no finish
8) hij is een gelovige ala bendo
9) naast zijn knappe vriendin is hij nog lelijker dan standalone
10) lult over militair zijn, we hadden al genoeg aan brian stann.
11) vult maar aan
Dat is heel goed mogelijk. Maar als je ziet war Nate Diaz in de derde ronde van hun gevecht deed, is een KO van siyar ook realistisch.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef Fenomeno het volgende:
Siyar heeft echt veel te veel praat deze keer. Stun Gun is een top 5 WW en gaat hem compleet schoolen op de grond ben ik bang.
wow, haha.. douchebag vs douchebagquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler returns to UFC, meets Josh Koscheck at UFC 157
http://www.mmajunkie.com/(...)-koscheck-at-ufc-157
Een Strikeforce record van 3-5 en hij mag tegen Kos?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler returns to UFC, meets Josh Koscheck at UFC 157
http://www.mmajunkie.com/(...)-koscheck-at-ufc-157
als ze robbie niet hadden overgenomen, hadden ze flink moeten dokken, dus gewoon in de ufc, verliezen en cutten, is veel goedkoper!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een Strikeforce record van 3-5 en hij mag tegen Kos?
Ja, van mij mogen ze deze card zo inwisselen voor de originele. Ik denk dat Faber nog verliest ookquote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef n00cL30n het volgende:
Had je Fedor (vs Menjivar) ook al terug gevonden?
Kom op nou. Faber wordt na een KO in de eerste twee minuten aangeklaagd voor mishandeling.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ja, van mij mogen ze deze card zo inwisselen voor de originele. Ik denk dat Faber nog verliest ook
Ik denk dat hij aardig in de juiste richting zit. Ik ben zelf ooit behoorlijk gewond geraakt door takedowns te oefenen met iemand ver boven mijn gewichtsklasse. Ik brak en verbrijzelde mijn elleboog. Als ik het zo hoor gaan dit soort vreemde matchups ook op voor St. Pierre tijdens een camp. Tegen Carwin? Waarom? De kans op blessures wordt ineens een stuk groter.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef THEFXR het volgende:
Dana White: MMA camps need 'a more professional approach'
Dana White had a story Wednesday which illustrated his theory on why there are so many training injuries in the UFC these days.
Speaking to reporters at a media luncheon, he related an item told to him by UFC welterweight champion Georges St-Pierre.
"Georges St-Pierre told me a story where, he showed up to camp one time," White said. "They were going to have him spar with Shane Carwin. Georges said, ‘Why the f--- would I spar with Shane Carwin? How does that help me?What does that do for me, for my career?' When you hear stupid s--- like that its like, no wonder why guys are getting hurt left and right."
The way White sees it, mixed martial arts camps were once run the way major boxing gyms approached big fights, and it wouldn't hurt if the sport went back in that direction.
"Back 10 years ago, Chuck Liddell was at his camp, he was the top dog, Tito [Ortiz] was down at his camp, [Randy] Couture at his," White said. "[Matt] Hughes had probably the most guys, you look at [Pat] Miletich's crew, they had the most killers, the top gym. Nowadays these gyms are packed. Look how boxing does it. If Floyd Mayweather is training for a fight, they build a camp around Floyd. Guys come in and you have sparring partners and all this stuff. [In MMA] they have 10 guys where they're all training for a fight. It's so hard, its different now. They need to start building these camps around one guy.
"We had a situation, and I'm not singling out Greg Jackson here, I can't remember if it was Rashad [Evans] who rolled over onto Diego Sanchez's knee, or the other way. They were training right next to each other. There needs to be a more professional approach to training camps than there is right now."
As a promoter, though, it's not White's job to tell trainers and coaches how to do theirs, and he knows it.
"It's one of those things I can't control though. I can't call them and go, 'I want you to do this and I want you to do that.'"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
in nederland traint toch iedereen met elkaar, helemaal geen probleem.
ik denk dat dana het in de verkeerde hoek zoekt.
Inderdaad, vreemd dat ze weer zo'n risico nemen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef THEFXR het volgende:
als hendo of machida uitvalt op 157, heb je geen card meer, beetje zoals een 151
aaah, dana white zijn bitch spreektquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ja beter doen ze 25 fights programmeren want er vallen er toch 10 af elke right..
Kom op man, als je de kleintjes niks aan vind en niet vind dat de vrouwen daar horen tja dan blijft er weinig over je voor je.
Die laatste 2 cards.. TUF en die Aussie kaart waren wel met high profiled names wou je zeggen? Kijk hoe die card was.. ik snap je punt wel maar als de rest je niet bevalt kijk je toch alleen het co-main eventquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaah, dana white zijn bitch spreekt
ik zeg niks over wmma of over de kleintjes, maar het is wel een PPV, dus je verwacht wel grote match ups, deze card is gebaseerd op hendo vs machida en als dat wegvalt heb je 151.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die laatste 2 cards.. TUF en die Aussie kaart waren wel met high profiled names wou je zeggen? Kijk hoe die card was.. ik snap je punt wel maar als de rest je niet bevalt kijk je toch alleen het co-main event![]()
Jullie noemen mij de casual terwijl jullie lopen te bitchen dat je alleen maar kijkt voor de grote namen!?
Ik heb het niet over mezelf lullo, het gaat over het kijkersaantal dat veel kleiner wordt wanneer er geen grote namen zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die laatste 2 cards.. TUF en die Aussie kaart waren wel met high profiled names wou je zeggen? Kijk hoe die card was.. ik snap je punt wel maar als de rest je niet bevalt kijk je toch alleen het co-main event![]()
Jullie noemen mij de casual terwijl jullie lopen te bitchen dat je alleen maar kijkt voor de grote namen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |