SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Bilge op 16-12-2012 17:25:00 ]
Jij betaald voor een bibliotheek, je mag toch ook niet even zonder lidmaatschap het boek mee naar huisnemen of terplekke kopieren lezen en dan het weggooien, dat zou toch ook onrechtmatig zijn of niet. Dat is afgesproken tussen uitgevers en bibliotheken. Belangrijkste vraag is dus, verkrijg jij het door het te downloaden - wanneer er copyright / vergoeding op zit - onrechtmatig, ja of nee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay. Even opnieuw.
Je gaat naar de bibliotheek. Je neemt de boeken mee naar huis, voor niks. Je leest ze en je brengt ze terug.
Stel je voor de bibliotheek gaat online, je kan daar digitaal de boeken tijdelijk lenen en na die periode verwijdert het bestand zichzelf automatisch.
Ik zie geen verschil? De mensen op internet nemen gewoon recht in handen om eigen bibliotheek online te beginnen.
Ik betaal niks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij betaald voor een bibliotheek, je mag toch ook niet even zonder lidmaatschap het boek mee naar huisnemen of terplekke kopieren lezen en dan het weggooien, dat zou toch ook onrechtmatig zijn of niet. Dat is afgesproken tussen uitgevers en bibliotheken. Belangrijkste vraag is dus, verkrijg jij het door het te downloaden - wanneer er copyright / vergoeding op zit - onrechtmatig, ja of nee?
kijk met mij katekyo hitman reborn, ben nu bij ep. 167quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kijk the 40 year old virgin
quote:However, some scholars stated that if a person needs to copy a program due to the lack of its original copy or that he is unable to buy it, then it becomes permissible for him to copy it for his own benefit only provided that he does not use it as a means for earning money or trading with it.
Ik kijk geen manga meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kijk met mij katekyo hitman reborn, ben nu bij ep. 167
Dan word er voor jou betaald, je lidmaadschap wordt ergens door gesponsord, sowieso word er betaald.quote:
`quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
@TT Niks.
Dan dacht je dat de avond niet erger kon, kom je thuis en zitten er 20 Turkse vrouwen.
Uiteraard ben ik gelijk naar boven gevlucht
Ga erbij zitten. Confrontatie met je toekomst aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
@TT Niks.
Dan dacht je dat de avond niet erger kon, kom je thuis en zitten er 20 Turkse vrouwen.
Uiteraard ben ik gelijk naar boven gevlucht
Noooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga erbij zitten. Confrontatie met je toekomst aan.
Degene die het boek koopt en upload, sponsort mij dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan word er voor jou betaald, je lidmaadschap wordt ergens door gesponsord, sowieso word er betaald.
Troll je nou ofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene die het boek koopt en upload, sponsort mij dan?
Waar is jouw moeder op dit moment, wie weet zit ze ertussen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`Heb ik nooit meer..... Mis die sneaky momenten wel.
ANIME!!quote:
Wat praat je over mijn moeder, jij weet niks vriend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij denkt dat je moeder dit als toekomst zag? Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |