SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Bilge op 16-12-2012 17:25:00 ]
Jij betaald voor een bibliotheek, je mag toch ook niet even zonder lidmaatschap het boek mee naar huisnemen of terplekke kopieren lezen en dan het weggooien, dat zou toch ook onrechtmatig zijn of niet. Dat is afgesproken tussen uitgevers en bibliotheken. Belangrijkste vraag is dus, verkrijg jij het door het te downloaden - wanneer er copyright / vergoeding op zit - onrechtmatig, ja of nee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay. Even opnieuw.
Je gaat naar de bibliotheek. Je neemt de boeken mee naar huis, voor niks. Je leest ze en je brengt ze terug.
Stel je voor de bibliotheek gaat online, je kan daar digitaal de boeken tijdelijk lenen en na die periode verwijdert het bestand zichzelf automatisch.
Ik zie geen verschil? De mensen op internet nemen gewoon recht in handen om eigen bibliotheek online te beginnen.
Ik betaal niks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij betaald voor een bibliotheek, je mag toch ook niet even zonder lidmaatschap het boek mee naar huisnemen of terplekke kopieren lezen en dan het weggooien, dat zou toch ook onrechtmatig zijn of niet. Dat is afgesproken tussen uitgevers en bibliotheken. Belangrijkste vraag is dus, verkrijg jij het door het te downloaden - wanneer er copyright / vergoeding op zit - onrechtmatig, ja of nee?
kijk met mij katekyo hitman reborn, ben nu bij ep. 167quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kijk the 40 year old virgin
quote:However, some scholars stated that if a person needs to copy a program due to the lack of its original copy or that he is unable to buy it, then it becomes permissible for him to copy it for his own benefit only provided that he does not use it as a means for earning money or trading with it.
Ik kijk geen manga meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kijk met mij katekyo hitman reborn, ben nu bij ep. 167
Dan word er voor jou betaald, je lidmaadschap wordt ergens door gesponsord, sowieso word er betaald.quote:
`quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
@TT Niks.
Dan dacht je dat de avond niet erger kon, kom je thuis en zitten er 20 Turkse vrouwen.
Uiteraard ben ik gelijk naar boven gevlucht
Ga erbij zitten. Confrontatie met je toekomst aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
@TT Niks.
Dan dacht je dat de avond niet erger kon, kom je thuis en zitten er 20 Turkse vrouwen.
Uiteraard ben ik gelijk naar boven gevlucht
Noooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga erbij zitten. Confrontatie met je toekomst aan.
Degene die het boek koopt en upload, sponsort mij dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan word er voor jou betaald, je lidmaadschap wordt ergens door gesponsord, sowieso word er betaald.
Troll je nou ofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene die het boek koopt en upload, sponsort mij dan?
Waar is jouw moeder op dit moment, wie weet zit ze ertussen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`Heb ik nooit meer..... Mis die sneaky momenten wel.
ANIME!!quote:
Wat praat je over mijn moeder, jij weet niks vriend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij denkt dat je moeder dit als toekomst zag? Nee.
Als de bieb er geen toestemming voor heeft, is het net zo fout bezig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als het in de bieb ligt, wordt er ook maar eenmalig voor het boek betaald.
Nee, mama was thuis met papa. Heb net het ouderlijk huis bezochtquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar is jouw moeder op dit moment, wie weet zit ze ertussen.
Ohaaaaa, ik bedoelde er niets mee, chillquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat praat je over mijn moeder, jij weet niks vriend.
Als jij een auto koopt, mogen anderen er in rijden? Als jij een paraplu koopt, mogen anderen het gebruiken? Het is jouw eigendom, je mag ermee doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de bieb er geen toestemming voor heeft, is het net zo fout bezig.
Dat X er toestemming voor heeft, betekent niet dat jij of ik er toestemming voor heeft.
Je bent zo ver weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Arme Ayca. Kom maar hier heen.
Home alone enzo
Nee ik ben home alone!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent zo ver weg.
Ah ik hou van die film
Ja met een tomaat mag jij ook doen wat je wilt, met een boek niet, daar zitten dus additionele rechten op wat je beperken. Ga nu maar een dvd (film) kopen en massaal aanbieden, kijk hoe lang je internet nog aanstaat en of je geen problemen krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jij een auto koopt, mogen anderen er in rijden? Als jij een paraplu koopt, mogen anderen het gebruiken? Het is jouw eigendom, je mag ermee doen wat je wilt.
Bak gizzz, cok olmaya basladin.quote:
me no habla turkischquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bak gizzz, cok olmaya basladin.
Taco taco, Senior hablas espaniol? taco taco?quote:
Ja! Hij heeft een lelijke nestel.quote:
burrito burrito!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taco taco, Senior hablas espaniol? taco taco?
SI! we engrish verry goord torgerther.quote:
Waarom boek niet en auto wel. Allebei consumptiemateriaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja met een tomaat mag jij ook doen wat je wilt, met een boek niet, daar zitten dus additionele rechten op wat je beperken. Ga nu maar een dvd (film) kopen en massaal aanbieden, kijk hoe lang je internet nog aanstaat en of je geen problemen krijgt.
Si senor,buenos noches, tortila nachosquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
SI! we engrish verry goord torgerther.
Maar wel de laatste, want morgen krijgt je vaders nestel een grote beurt, PIMP MA NESTEL MA NIGGAHquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zou niet de eerste zijn.
what the hell is een nestel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar wel de laatste, want morgen krijgt je vaders nestel een grote beurt, PIMP MA NESTEL MA NIGGAH
wil je niet weten,quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
what the hell is een nestel.
Besef je nou serieus niet dat je door het te downloaden de uitgever die er moeite in heeft gestoken geld misloopt? Dat er voor een boek en auto andere regels geldenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom boek niet en auto wel. Allebei consumptiemateriaal.
NUNCAquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Por favor, casarse con mi taco.
Wie dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zou niet de eerste zijn.
Yo si tuviera dinero suficiente.quote:
Shit, zit dit weer in mijn hoofd. Naptin sen ya..quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taco taco, Senior hablas espaniol? taco taco?
Well that escalated quickly?quote:
Sorry, was niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit, zit dit weer in mijn hoofd. Naptin sen ya..
Jouw taco?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Well that escalated quickly?
Wanneer bruiloft dit dat?
Mijn taco en ik kunnen niet wachten!
Synoniem voor mijn hartquote:
Je moet mijn hart ook niet opeten gekkie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind taco's niet lekker.
Oh! Vreemd gaan, hoe durf jequote:
wat moet ik er dan mee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je moet mijn hart ook niet opeten gekkie.
Vreemdgaan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh! Vreemd gaan, hoe durf je![]()
![]()
![]()
Je hebt je kans vergooidquote:
Stuur even een handleiding dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je hebt je kans vergooid![]()
http://www.loverecovery.com/main/will_it_backquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stuur even een handleiding dan.
serieus hehe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
http://www.loverecovery.com/main/will_it_back
ook afgekeken dan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb wel bleach gekeken ooit he
Nee, het werd me te lang.quote:
Kijk uit inderdaad. Ze gaan je dan helemaal keuren, of je studeert enzo. Potentiële kandidaat voor hun zonen.quote:
Dat was de jaren 90, joh. Doet niemand meer.quote:Op zondag 16 december 2012 00:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk uit inderdaad. Ze gaan je dan helemaal keuren, of je studeert enzo. Potentiële kandidaat voor hun zonen.
Je hebt geen idee Ambi..quote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was de jaren 90, joh. Doet niemand meer.
Mijn lijstje tot nu toe: (s.c. = still counting)quote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, het werd me te lang.Ik weet niet of er ook shipuuden van waren. Wel van Naruto, dat weet ik nog wel.
Vaak jaquote:Op zondag 16 december 2012 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh.. Gebeurt het nog? Ik ben nu tweedehands, dus bij mij doen ze het niet
..quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn lijstje tot nu toe: (s.c. = still counting)
Naruto: 220 episodes
Naruto Shippuuden: 293 episodes s.c.
Katakeyo Hitman Reborn: 167 episodes s.c.
Magi: 10 episodes s.c.
One Piece: 576 episodes s.c.
Bleach: 366 episodes
Fairy tail: 161 episodes s.c.
Gintama: 120 episodes s.c.
Death Note: 37 episodes
Fullmetal Alchemist brotherhood: 80 episodes
Fullmetal alchemist: 54 episodes
boku wa tomodachi ga sukunai: 13 episodes
Oda Nobuna No Yabou: 12 episodes
Digimon was fucked up.quote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Natuurlijk goldies niet meegeteld zoals Dragonball Z, pokemon en digimon.
Als ik me niet vergis: hoofd persoon Haruhi toch?quote:
Geen idee, te lang geleden.quote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis: hoofd persoon Haruhi toch?
soon:quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Digimon was fucked up.
Dragonball Z, puur goud.
sowieso doen voordat film uit komtquote:Op zondag 16 december 2012 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet het echt helemaal opnieuw kijken.
Komt ie in de bioscoop denk je?quote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sowieso doen voordat film uit komt
Kleine kans, maar als het draait ben ik er als eerste bijquote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt ie in de bioscoop denk je?
Ik ook. Wauw. Ik vond Avatar ook leukquote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kleine kans, maar als het draait ben ik er als eerste bij!
Daarom Future Gohan.quote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
waar gohan nog super saiyan kan worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |