SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Bilge op 16-12-2012 17:25:00 ]
Jij betaald voor een bibliotheek, je mag toch ook niet even zonder lidmaatschap het boek mee naar huisnemen of terplekke kopieren lezen en dan het weggooien, dat zou toch ook onrechtmatig zijn of niet. Dat is afgesproken tussen uitgevers en bibliotheken. Belangrijkste vraag is dus, verkrijg jij het door het te downloaden - wanneer er copyright / vergoeding op zit - onrechtmatig, ja of nee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay. Even opnieuw.
Je gaat naar de bibliotheek. Je neemt de boeken mee naar huis, voor niks. Je leest ze en je brengt ze terug.
Stel je voor de bibliotheek gaat online, je kan daar digitaal de boeken tijdelijk lenen en na die periode verwijdert het bestand zichzelf automatisch.
Ik zie geen verschil? De mensen op internet nemen gewoon recht in handen om eigen bibliotheek online te beginnen.
Ik betaal niks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij betaald voor een bibliotheek, je mag toch ook niet even zonder lidmaatschap het boek mee naar huisnemen of terplekke kopieren lezen en dan het weggooien, dat zou toch ook onrechtmatig zijn of niet. Dat is afgesproken tussen uitgevers en bibliotheken. Belangrijkste vraag is dus, verkrijg jij het door het te downloaden - wanneer er copyright / vergoeding op zit - onrechtmatig, ja of nee?
kijk met mij katekyo hitman reborn, ben nu bij ep. 167quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kijk the 40 year old virgin
quote:However, some scholars stated that if a person needs to copy a program due to the lack of its original copy or that he is unable to buy it, then it becomes permissible for him to copy it for his own benefit only provided that he does not use it as a means for earning money or trading with it.
Ik kijk geen manga meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kijk met mij katekyo hitman reborn, ben nu bij ep. 167
Dan word er voor jou betaald, je lidmaadschap wordt ergens door gesponsord, sowieso word er betaald.quote:
`quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
@TT Niks.
Dan dacht je dat de avond niet erger kon, kom je thuis en zitten er 20 Turkse vrouwen.
Uiteraard ben ik gelijk naar boven gevlucht
Ga erbij zitten. Confrontatie met je toekomst aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ayca het volgende:
@TT Niks.
Dan dacht je dat de avond niet erger kon, kom je thuis en zitten er 20 Turkse vrouwen.
Uiteraard ben ik gelijk naar boven gevlucht
Noooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga erbij zitten. Confrontatie met je toekomst aan.
Degene die het boek koopt en upload, sponsort mij dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan word er voor jou betaald, je lidmaadschap wordt ergens door gesponsord, sowieso word er betaald.
Troll je nou ofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene die het boek koopt en upload, sponsort mij dan?
Waar is jouw moeder op dit moment, wie weet zit ze ertussen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
`Heb ik nooit meer..... Mis die sneaky momenten wel.
ANIME!!quote:
Wat praat je over mijn moeder, jij weet niks vriend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij denkt dat je moeder dit als toekomst zag? Nee.
Als de bieb er geen toestemming voor heeft, is het net zo fout bezig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als het in de bieb ligt, wordt er ook maar eenmalig voor het boek betaald.
Nee, mama was thuis met papa. Heb net het ouderlijk huis bezochtquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar is jouw moeder op dit moment, wie weet zit ze ertussen.
Ohaaaaa, ik bedoelde er niets mee, chillquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat praat je over mijn moeder, jij weet niks vriend.
Als jij een auto koopt, mogen anderen er in rijden? Als jij een paraplu koopt, mogen anderen het gebruiken? Het is jouw eigendom, je mag ermee doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de bieb er geen toestemming voor heeft, is het net zo fout bezig.
Dat X er toestemming voor heeft, betekent niet dat jij of ik er toestemming voor heeft.
Je bent zo ver weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Arme Ayca. Kom maar hier heen.
Home alone enzo
Nee ik ben home alone!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent zo ver weg.
Ah ik hou van die film
Ja met een tomaat mag jij ook doen wat je wilt, met een boek niet, daar zitten dus additionele rechten op wat je beperken. Ga nu maar een dvd (film) kopen en massaal aanbieden, kijk hoe lang je internet nog aanstaat en of je geen problemen krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jij een auto koopt, mogen anderen er in rijden? Als jij een paraplu koopt, mogen anderen het gebruiken? Het is jouw eigendom, je mag ermee doen wat je wilt.
Bak gizzz, cok olmaya basladin.quote:
me no habla turkischquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bak gizzz, cok olmaya basladin.
Taco taco, Senior hablas espaniol? taco taco?quote:
Ja! Hij heeft een lelijke nestel.quote:
burrito burrito!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taco taco, Senior hablas espaniol? taco taco?
SI! we engrish verry goord torgerther.quote:
Waarom boek niet en auto wel. Allebei consumptiemateriaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja met een tomaat mag jij ook doen wat je wilt, met een boek niet, daar zitten dus additionele rechten op wat je beperken. Ga nu maar een dvd (film) kopen en massaal aanbieden, kijk hoe lang je internet nog aanstaat en of je geen problemen krijgt.
Si senor,buenos noches, tortila nachosquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
SI! we engrish verry goord torgerther.
Maar wel de laatste, want morgen krijgt je vaders nestel een grote beurt, PIMP MA NESTEL MA NIGGAHquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zou niet de eerste zijn.
what the hell is een nestel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar wel de laatste, want morgen krijgt je vaders nestel een grote beurt, PIMP MA NESTEL MA NIGGAH
wil je niet weten,quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
what the hell is een nestel.
Besef je nou serieus niet dat je door het te downloaden de uitgever die er moeite in heeft gestoken geld misloopt? Dat er voor een boek en auto andere regels geldenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom boek niet en auto wel. Allebei consumptiemateriaal.
NUNCAquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Por favor, casarse con mi taco.
Wie dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zou niet de eerste zijn.
Yo si tuviera dinero suficiente.quote:
Shit, zit dit weer in mijn hoofd. Naptin sen ya..quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Taco taco, Senior hablas espaniol? taco taco?
Well that escalated quickly?quote:
Sorry, was niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit, zit dit weer in mijn hoofd. Naptin sen ya..
Jouw taco?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Well that escalated quickly?
Wanneer bruiloft dit dat?
Mijn taco en ik kunnen niet wachten!
Synoniem voor mijn hartquote:
Je moet mijn hart ook niet opeten gekkie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind taco's niet lekker.
Oh! Vreemd gaan, hoe durf jequote:
wat moet ik er dan mee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je moet mijn hart ook niet opeten gekkie.
Vreemdgaan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh! Vreemd gaan, hoe durf je![]()
![]()
![]()
Je hebt je kans vergooidquote:
Stuur even een handleiding dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je hebt je kans vergooid![]()
http://www.loverecovery.com/main/will_it_backquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stuur even een handleiding dan.
serieus hehe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
http://www.loverecovery.com/main/will_it_back
ook afgekeken dan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb wel bleach gekeken ooit he
Nee, het werd me te lang.quote:
Kijk uit inderdaad. Ze gaan je dan helemaal keuren, of je studeert enzo. Potentiële kandidaat voor hun zonen.quote:
Dat was de jaren 90, joh. Doet niemand meer.quote:Op zondag 16 december 2012 00:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk uit inderdaad. Ze gaan je dan helemaal keuren, of je studeert enzo. Potentiële kandidaat voor hun zonen.
Je hebt geen idee Ambi..quote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat was de jaren 90, joh. Doet niemand meer.
Mijn lijstje tot nu toe: (s.c. = still counting)quote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, het werd me te lang.Ik weet niet of er ook shipuuden van waren. Wel van Naruto, dat weet ik nog wel.
Vaak jaquote:Op zondag 16 december 2012 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh.. Gebeurt het nog? Ik ben nu tweedehands, dus bij mij doen ze het niet
..quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn lijstje tot nu toe: (s.c. = still counting)
Naruto: 220 episodes
Naruto Shippuuden: 293 episodes s.c.
Katakeyo Hitman Reborn: 167 episodes s.c.
Magi: 10 episodes s.c.
One Piece: 576 episodes s.c.
Bleach: 366 episodes
Fairy tail: 161 episodes s.c.
Gintama: 120 episodes s.c.
Death Note: 37 episodes
Fullmetal Alchemist brotherhood: 80 episodes
Fullmetal alchemist: 54 episodes
boku wa tomodachi ga sukunai: 13 episodes
Oda Nobuna No Yabou: 12 episodes
Digimon was fucked up.quote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Natuurlijk goldies niet meegeteld zoals Dragonball Z, pokemon en digimon.
Als ik me niet vergis: hoofd persoon Haruhi toch?quote:
Geen idee, te lang geleden.quote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis: hoofd persoon Haruhi toch?
soon:quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Digimon was fucked up.
Dragonball Z, puur goud.
sowieso doen voordat film uit komtquote:Op zondag 16 december 2012 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet het echt helemaal opnieuw kijken.
Komt ie in de bioscoop denk je?quote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sowieso doen voordat film uit komt
Kleine kans, maar als het draait ben ik er als eerste bijquote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt ie in de bioscoop denk je?
Ik ook. Wauw. Ik vond Avatar ook leukquote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kleine kans, maar als het draait ben ik er als eerste bij!
Daarom Future Gohan.quote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
waar gohan nog super saiyan kan worden![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. Wauw. Ik vond Avatar ook leuk
quote:Op zondag 16 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom Future Gohan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op zondag 16 december 2012 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]ook gezien ja, what about legend of korra?
Nerdjequote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn lijstje tot nu toe: (s.c. = still counting)
Naruto: 220 episodes
Naruto Shippuuden: 293 episodes s.c.
Katakeyo Hitman Reborn: 167 episodes s.c.
Magi: 10 episodes s.c.
One Piece: 576 episodes s.c.
Bleach: 366 episodes
Fairy tail: 161 episodes s.c.
Gintama: 120 episodes s.c.
Death Note: 37 episodes
Fullmetal Alchemist brotherhood: 80 episodes
Fullmetal alchemist: 54 episodes
boku wa tomodachi ga sukunai: 13 episodes
Oda Nobuna No Yabou: 12 episodes
shame on you!quote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee. Ik vond trouwens de andere Avatar, blauwe mannetjes Avatar echt heel stom
Wat moet je anders doen als een HBO studentquote:
hero spuiten chicks ballenquote:Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen als een HBO student
Dan kan ik nog wel leukere dingen bedenken om te doen, maargoed anime is niet mijn ding, volg wel andere seriesquote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als school te makkelijk is dan heb je altijd tijd te veel.
Wat volg jij?quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel leukere dingen bedenken om te doen, maargoed anime is niet mijn ding, volg wel andere series
wat dan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel leukere dingen bedenken om te doen, maargoed anime is niet mijn ding, volg wel andere series
Ik ben een nette jongen, ik doe zulke dingen niet.quote:
Jij krijgt even een +1 van mijquote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Levolution het volgende:
Sowieso, waar zijn Berserk en Fist of the North Star?
Beetje meer testosteron mag wel.
Oud worden is echt niks voor mijquote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Yeah. Ik heb het te druk joh.
Volwassen worden ook niet he!quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oud worden is echt niks voor mij
Dat zal ook nooit gebeuren. Te veel passie:)quote:Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volwassen worden ook niet he!
passion for fashion.quote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat zal ook nooit gebeuren. Te veel passie:)
Het is zo duister hè. Dat trekt mij echt aan.quote:Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
Berserk. Die muziek. Die actie. Daar is trouwens nog een herwerkte editie van gekomen he Levo. Helaas heb ik nog geen intentie gekweekt om het te kijken.
Paar jaar terug!!!!1quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe lang geleden begonnen? Als dit een boek was, ik had het zo gelezen.
nee! passie voor de kleine dingen dat volwassenen over het hoofd zienquote:
pour example?quote:Op zondag 16 december 2012 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nee! passie voor de kleine dingen dat volwassenen over het hoofd zien
Ik heb een paar afleveringen gezien ja.quote:Op zondag 16 december 2012 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
En terecht, ga kijken en je leven verandert.
En toen?quote:Op zondag 16 december 2012 00:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een paar afleveringen gezien ja.
Hij scoort heel hoog op IMDB dus ik keek een paar afleveringen. Ik vond het wel wat hebben maar niet van wauw, tof, kwijl.quote:
Hehe, heeft niemand je verteld dat je moet doorbijten?quote:Op zondag 16 december 2012 00:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij scoort heel hoog op IMDB dus ik keek een paar afleveringen. Ik vond het wel wat hebben maar niet van wauw, tof, kwijl.
Sowiesoquote:
Over tijd gesproken.quote:Op zondag 16 december 2012 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sowieso![]()
BB, Dexter, parks & rec, modern family, tbbt, himym, walking dead, wilfred, community, cougar town, It's always sunny in Philadelphia, misfits, pretty little liars, switched at birth, new girl.. vergeet er vast nog een paar
Vooral comedy eigenlijk
Wat trekt mij wat? Aan die serie bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2012 00:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik volg niets nu, behalve expeditie robinson.![]()
![]()
Is goed Levo,maar wat trekt jou ?
Ja, je bent een en al lof.quote:Op zondag 16 december 2012 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat trekt mij wat? Aan die serie bedoel je?
Zoals ik boven al zei, houd ik wel van duistere verhalen. The Wire is echt deprimerend op een gegeven moment. Maar even technisch onderbouwen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, je bent een en al lof.
Ik de eerste keer ook.quote:Op zondag 16 december 2012 00:47 schreef Ayca het volgende:
Van the wire kwartier ofzo gekeken, toen afgezetmss later nog eens proberen
een stukje ja. Ik wil hem zo wel opnieuw kijken, thanks for the reminder.quote:Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM, heb je Persepolis wel eens gezien? Zo nee, een aanrader.
Persepolis (2007) - IMDb
Jep. Geeft mijns inziens een goed beeld van de Iraanse samenleving tijdens de revolutie.quote:Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een stukje ja. Ik wil hem zo wel opnieuw kijken, thanks for the reminder.
Jij gezien?
Een goede Iraanse film is A seperation.quote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Geeft mijns inziens een goed beeld van de Iraanse samenleving tijdens de revolutie.
Ja, die heb gezien. Mooi, inderdaad. Zeer sterk geacteerd. Ook een aanrader is The Stoning of Soraya M..quote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een goede Iraanse film is A seperation.
Geeft goed het dagelijkse leven van daar weer. Mooie film
Ook gezien. Moeilijk om naar te kijken. Heb daar nog lang over nagedacht.quote:Op zondag 16 december 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die heb gezien. Mooi, inderdaad. Zeer sterk geacteerd. Ook een aanrader is The Stoning of Soraya M..
Veel plezier!quote:Op zondag 16 december 2012 01:03 schreef Levolution het volgende:
Ik ga The Wire kijken, later. [ afbeelding ]
Wel een zwaar thema inderdaad, maar dat vind ik meestal de betere films. Incendies is er ook zo eentje.quote:Op zondag 16 december 2012 01:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook gezien. Moeilijk om naar te kijken. Heb daar nog lang over nagedacht.
Is dat echt leuk?quote:Op zondag 16 december 2012 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle kennis over Iraniers die ik nodig heb haal ik uit Shahs of Sunset, zeker een aanrader.
Het is mijn leven, zoals Jersey Shore dat in 2011 was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 02:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is mijn leven, zoals Jersey Shore dat in 2011 was.He is gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die leventjequote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je weet toch wanneer je halfgaar uit je bed strompelt op zondagmorgen/middag en rechtstreeks de douche instapt?
Douchequote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je weet toch wanneer je halfgaar uit je bed strompelt op zondagmorgen/middag en rechtstreeks de douche instapt?
Eckte mannen spuiten over zichzelf en smeren dat uit. Het sperma absorbeert alle viezigheid en wanneer het uitgedroogd is kun je de korstjes van je lichaam pulken en ben je brandschoon.quote:Op zondag 16 december 2012 12:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Douche![]()
Eckte eckte mannen leven in de natuur en springen de rivier in.
Is dit echt?quote:Op zondag 16 december 2012 12:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eckte mannen spuiten over zichzelf en smeren dat uit. Het sperma absorbeert alle viezigheid en wanneer het uitgedroogd is kun je de korstjes van je lichaam pulken en ben je brandschoon.
quote:Op zondag 16 december 2012 12:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij gebrek aan de mond van 'n vrouw: ja
quote:Op zondag 16 december 2012 12:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hou werk en privé graag gescheiden.
Natuurlijk. In de landen waar water en douchen niet vanzelfsprekend zijn maken ze kinderen op deze manier schoon.quote:
filthy fuckquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. In de landen waar water en douchen niet vanzelfsprekend zijn maken ze kinderen op deze manier schoon.
quote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. In de landen waar water en douchen niet vanzelfsprekend zijn maken ze kinderen op deze manier schoon.
Nooit.quote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je vreemdgaat is jouw zaak, maar dat je Trigger bedriegt... Je verdient klappen.
Pislik.quote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel ironisch, in onze samenleving word je juist van je mannelijkheid ontdaan als je dat doet.quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Ayca het volgende:
Er zijn samenlevingen waar jongetjes oudere mannen oraal moeten bevredigen om zo een man te worden. Geen grap.
Ik geloof je niet! Saka toch?quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Ayca het volgende:
Er zijn samenlevingen waar jongetjes oudere mannen oraal moeten bevredigen om zo een man te worden. Geen grap.
Hoe is het gisteravond afgelopen? Hebben de vrouwtjes je goedgekeurd?quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Ayca het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weiss,vertel der over eiwitten.quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik vind sperma opzich vies. Maar ik heb wel eens gehoord dat het gezond is enzo.
Waar laat jij 't?quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik vind sperma opzich vies. Maar ik heb wel eens gehoord dat het gezond is enzo.
Tissue pakken tijdens de seks.quote:
Is Ziba soms moslima?quote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tissue pakken tijdens de seks.![]()
"Alsjeblieft schat, spuit hier maar in."
Zeg het ze.quote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je vreemdgaat is jouw zaak, maar dat je Trigger bedriegt... Je verdient klappen.
Graag! Nu ben ik raar genoeg benieuwd!quote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, zoek later de link wel voor je op. irritant op mobiel
Ehm ik heb gewoon lekker geslapen hoor, ben niet meer naar beneden gegaan.quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe is het gisteravond afgelopen? Hebben de vrouwtjes je goedgekeurd?
Toen je sliep zijn ze met z'n 20en komen kijken. Kijk of je een plukje haar mist, büyü enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm ik heb gewoon lekker geslapen hoor, ben niet meer naar beneden gegaan.
Cultuurrelativisme allesquote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel ironisch, in onze samenleving word je juist van je mannelijkheid ontdaan als je dat doet.
Ligt aan wat we doen, tochquote:Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb geen seks met mannen meer want vrijgezel dus al een poosje geen last van. En jij?
Ken ik niet. Wat als ik een plukje haar mistte?quote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Toen je sliep zijn ze met z'n 20en komen kijken. Kijk of je een plukje haar mist, büyü enzo.
Die doen niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die houden niet van sperma?
quote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
En of hij ananas heeft gegeten.
Goodmorningquote:
Als ze een plukje haar van je hebben, kunnen ze allerlei rare heksenrituelen ermee uitvoeren om je met zwarte magie te bestoken.quote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat als ik een plukje haar mistte?
Respectquote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die doen niet aan seks voor het huwelijk.
Nog meer wensen?quote:Op zondag 16 december 2012 12:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Goodmorning
Kom je pannekoekjes, goji bessen/10 zaden flakes bij me eten?
idd ik ga witte lakens op me huwelijksnacht neerlegge als ze na afloop nie bebloed zijn dan scheid ik weer met haar en maak ik haar familie te schandequote:
En zo hoort het!quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd ik ga witte lakens op me huwelijksnacht neerlegge als ze na afloop nie bebloed zijn dan scheid ik weer met haar en maak ik haar familie te schande
Naltak Kahbeeee!quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
idd ik ga witte lakens op me huwelijksnacht neerlegge als ze na afloop nie bebloed zijn dan scheid ik weer met haar en maak ik haar familie te schande
quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een sufferd, iedereen weet dat je van tevoren in je polsen moet snijden zodat je dat op de lakens kan uitsmeren.
Nee, had zakje kippenbloed in vagina gedaan, zou tijdens stoten kapot gaan, ama olmadi!quote:Op zondag 16 december 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een sufferd, iedereen weet dat je van tevoren in je polsen moet snijden zodat je dat op de lakens kan uitsmeren.
Je weet toch dat dat niet werkt met de kleine penis van een gemiddelde Turkse man?quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, had zakje kippenbloed in vagina gedaan, zou tijdens stoten kapot gaan, ama olmadi!
Ja, blijkt. Daarom ik nu gescheiden he. Iedereen spuugt op me.. Tfoeeeee diye. Neyse, lesje voor de volgende x.quote:Op zondag 16 december 2012 12:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat niet werkt met de kleine penis van een gemiddelde Turkse man?
bahquote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, had zakje kippenbloed in vagina gedaan, zou tijdens stoten kapot gaan, ama olmadi!
Gebeurt veelal in islamtische landen.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gebeurt veelal in islamtische landen.
Saka bir yana, ik ken een vrouw, die dit is overkomen. Yapanlar var.
Een eckte zwarte magica haalt die haren gewoon uit je doucheputje, nog een reden om die iedere dag met je schone net gewassen vingertjes leeg te graaienquote:Op zondag 16 december 2012 12:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze een plukje haar van je hebben, kunnen ze allerlei rare heksenrituelen ermee uitvoeren om je met zwarte magie te bestoken.
Bijvoorbeeld dat ze dat haar samen met een stuk varkensvet in een lederen zakje begraven in het graf van een ontuchtige vrouw.
Zwarte Magicaquote:Op zondag 16 december 2012 13:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een eckte zwarte magica haalt die haren gewoon uit je doucheputje, nog een reden om die iedere dag met je schone net gewassen vingertjes leeg te graaien
Vrouwen trappen er altijd in als ik zeg dat ze er slanker van worden. En slikken dat ze doen ! Ze verspillen werkelijk geen druppel.quote:Op zondag 16 december 2012 12:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weiss,vertel der over eiwitten.
Deze boi weetquote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Siert je ook.quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen trappen er altijd in als ik zeg dat ze er slanker van worden. En slikken dat ze doen ! Ze verspillen werkelijk geen druppel.
Ik weet niet meer of ik het toen ook aan jou heb verteldquote:
Je was toen te klein geschapen voor mij remember, ik wilde niet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik het toen ook aan jou heb verteld
Zou best kunnen, ik heb ook maar een klein piemeltjequote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je was toen te klein geschapen voor mij remember, ik wilde niet.
Mooi weet je het?! Heb 2 dagen continu gelachen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik heb ook maar een klein piemeltje
Moest hardop lachen toen ik dat visualiseerde.quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Met die lakens tjokvol bloed over parkeerplaats rennen van je flat zodat de hele buurt weet dat je dochter als maagd het huwelijk mocht verkennen.
Misschien heb jij, relatief bekeken, gewoon een opmerkelijk grote mond?quote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je was toen te klein geschapen voor mij remember, ik wilde niet.
Damn, jij doet ook alles om Weiss zijn bitch te zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien heb jij, relatief bekeken, gewoon een opmerkelijk grote mond?
Turken zijn van nature loyaal en gaan voor hun abi door een vuur dat bestaan uit brandende ongelovigen om iemand die hun genen mag delen te redden van reuzinnen!quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn, jij doet ook alles om Weiss zijn bitch te zijn.
Kaaskopquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken zijn van nature loyaal en gaan voor hun abi door een vuur dat bestaan uit brandende ongelovigen om iemand die hun genen mag delen te redden van reuzinnen!
Deze man, zoveel bir , zoveel weissheidquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken zijn van nature loyaal en gaan voor hun abi door een vuur dat bestaan uit brandende ongelovigen om iemand die hun genen mag delen te redden van reuzinnen!
Alsof een zure sloot uitslobberen slechts uit hoogtepunten voor de man bestaatquote:Op zondag 16 december 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar je verwacht zeker wel dat je vent met zijn hoofd tussen je benen duikt
Vrouwen smaken seker gibi enzo jwt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
De smaak valt ook wel reuze mee, de geur niet altijd. Maar mij hoor je niet klagen hoorquote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vrouwen smaken seker gibi enzo jwt.
Uiteraard. Ik zeg niet dat ik andersom niet doe.quote:Op zondag 16 december 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 16:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
De smaak valt ook wel reuze mee, de geur niet altijd. Maar mij hoor je niet klagen hoor
Ga liever dood.quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus als Trigger niet wil kan je altijd nog bij mij terecht
Man whore.quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yakkie bah. Necrofilie.quote:Op zondag 16 december 2012 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]. En dat zou hem moeten stoppen? Jij kunt hem dan in ieder geval niet meer stoppen.
.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heb je aan een leuke man die niet eet. Gooi hem weg.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heb je aan een leuke man die niet eet. Gooi hem weg.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil dat prive vertellen, hier niet
Je kunt ook te ver gaan he.quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
okayquote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wmb spreek je die idiote randdebiel niet meer.
Ten minste één iemand die hier smaak heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |