ik luister zo vaak als ik kan 3Fm welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schold je niet uit hoor!![]()
En gewoon doen, er wordt wel vaker gepost zonder dat er geluisterd wordt
Top! In dat geval; wees welkomquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik luister zo vaak als ik kan 3Fm wel
Dat kun je niet tegelijk?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet nu, ik zit wat Spotify-lijstjes te maken
Lekker vals mee brullen johquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
Ah, Mariah Carey... Sander houdt niet van me
Ik luister eigenlijk de hele dag door, op Giel naquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Het meeste wat ik meekrijg is Giel en Coen en Sander.
Vanavond een stuk live geluisterd, was ook wel tof
Maar SR. Normaal woon ik dan in het topic. Nu gaan we op vakantie
en dat is wel tof, maar toch...
quote:
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kįn er wel van brullen, telt dat ook?
Oh, maar dat is niet leuk om ergens middenin te duikenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Even twee vliegen in een klap
Besparen van postsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Even twee vliegen in een klap
dan ga ik gegarandeerd zappen. Ik weiger te luisteren naar Mariah, Glennis en Trijntjequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
Ah, Mariah Carey... Sander houdt niet van me
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet leuk om ergens middenin te duiken
Ik mag je nu alquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik gegarandeerd zappen. Ik weiger te luisteren naar Mariah, Glennis en Trijntje
Ik niet. Als ik er lekker bijhang qua stemming, dan post ik vrij veelquote:
Nou, prettig is anders... Het knijpt m'n adem afquote:
Ik hou me altijd inquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik er lekker bijhang qua stemming, dan post ik vrij veel![]()
quote:
Ik ga wel elders heenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, prettig is anders... Het knijpt m'n adem af
Ouwe lul? Oh fijn, versterking!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak zelf ook radio en doe als ouwe lul nu een soort top 40 show
Maar ik heb mijn grenzen
Tijdens die SR dat je op vakantie bent bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop wel dat tijdens SR Swedish House mafia vaker voorbij gaat komen.
Lekker nummer
Je laat je wel erg gemakkelijk wegjagen, ik plaag je maarquote:
Ik plaag ook maar, mij krijg je echt niet wegquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je wel erg gemakkelijk wegjagen, ik plaag je maar
mijn ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe lul? Oh fijn, versterking!![]()
De meeste ouwe lullen hier laten het afweten![]()
Zingende dames hebben sowieso niet m'n voorkeur
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tijdens die SR dat je op vakantie bent bedoel je?
Een oud broekie. Versleten, met van die gaten erinquote:
Oh, gelukkig maar!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik plaag ook maar, mij krijg je echt niet weg
Die zegt me zo niets... Maar dan nog, doe mij maar een lekker zingende kerelquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn ook niet
Hoewel er wel uitzonderingen zijn
Sabrina Starke bijvoorbeeld
Ik heb mijn gat ook in een broekquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Een oud broekie. Versleten, met van die gaten erin
Die kun je ook annulerenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die heb je niet op huwelijken
Nee, geen ervaring meequote:
Da's iets positiefs? Of is dat een waarschuwing?quote:En ik heb een vrouw die WoW speelt
whehehehequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee
[..]
Da's iets positiefs? Of is dat een waarschuwing?
Ik ook, een flinke. Maar die bedoelde ik nietquote:
Verwarrend allemaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, een flinke. Maar die bedoelde ik niet
Sorry, dat was niet mijn bedoeling... Wil je erover praten? Ik heb een zeer rustig dienstje achter de rug op het werk, dus ik kan nog best even doorgaan met therapeutisch begeleidenquote:
Nee dank je, ik krop graag alles opquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet mijn bedoeling... Wil je erover praten? Ik heb een zeer rustig dienstje achter de rug op het werk, dus ik kan nog best even doorgaan met therapeutisch begeleiden
Nog steeds voor Radio49?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag eenmp3 speler gekocht. Mijn studio is nu bijna compleet....
Alleen nog een echo, start switches, en Dalet, dan heb ik alles wel ±D
MP3-speler begrijp ik nog, de rest is abracadabra...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag eenmp3 speler gekocht. Mijn studio is nu bijna compleet....
Alleen nog een echo, start switches, en Dalet, dan heb ik alles wel ±D
Radiomeuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
MP3-speler begrijp ik nog, de rest is abracadabra...
ookquote:
Echo, o, o, o, oquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
MP3-speler begrijp ik nog, de rest is abracadabra...
Je hebt het dj-virus te pakken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
Dit jaar niet meer, in januari weeren de zender in mijn sig.
Ik wil volgend jaar solliciteren bij een regionale zender
Oh... Zo kom je wel over namelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik verstandig ben
Ik ben slim, en intelligent. Dan lijk je al snel verstandigquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Zo kom je wel over namelijk
Lubach en Kamps komen nu op Nld3quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik weet zelf niet meer wat te luisteren, dus ik schakel nog maar even in
ik ken D. al heel lang op FOK! en ik vinnum al heel lang tofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Zo kom je wel over namelijk
Herkenbaar... Dan word je snel overschatquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben slim, en intelligent. Dan lijk je al snel verstandig
Dank jequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken D. al heel lang op FOK! en ik vinnum al heel lang tof
Tof zeker, dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken D. al heel lang op FOK! en ik vinnum al heel lang tof
Don't you just hate that?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Dan word je snel overschat
3 on stage? Dat komt om 0:30uquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kwam daar zo niet de 3voor12-uitzending op?
Ja. Hoor je dat nu pas?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
Zei Sander dat echt?! "Die dikke van The Gossip"?
Gruwelijk. Gaan mensen je ineens tof vinden enzo, terwijl dat eigenlijk stiekem helemaal niet zo isquote:
Neen, ik zag een retweet op Twitter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jij ziet dat zij het leest?
De techniek staat voor niets
Ow, dat ken ik allemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, ik zag een retweet op Twitter.
vorig jaar was echt tofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef Evertjan het volgende:
op het themakanaal van UPC zenden ze de hele tijd hoogtepunten uit van SR 2011echt grappig om terug te kijken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop trouwens dat Living Doll niet voorbij gaat komen
vast welquote:
Vinylquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
We beginnen echt goed wel
Nieuw vinyl in de serre...
weer een stukje ex de deur uit
Jep, vorig jaar was het Bouncer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Was het nou twee jaar geleden dat Hello de gimmick was?
Gimmicks zijn jammerquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Was het nou twee jaar geleden dat Hello de gimmick was?
Scherpquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Cindy heeft dus al een vriend, zitten we op het verkeerde spoor.
NS waarschuwen danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Cindy heeft dus al een vriend, zitten we op het verkeerde spoor.
ik wil er wel een met USB. Heb nog wel een gewone, ga toch eens kijken of ik daar weer wat mee kan. Snelstart inbouwen en dan wat vinyl op de kop tikkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Vinyl
Moet toch weer eens een platenspeler aanschaffen
Is dat niet enorm pijnlijk??quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil er wel een met USB. Heb nog wel een gewone, ga toch eens kijken of ik daar weer wat mee kan. Snelstart inbouwen en dan wat vinyl op de kop tikken
Het liedje wellicht, maar het pushen houd ik niet vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet altijd... Hello was gewoon tof
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het liedje wellicht, maar het pushen houd ik niet van
Ervan houden is wmb overdreven, maar af en toe is het best lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Daar houd ik wel van
Was mijn 2e lp ooit
Ik drijf weleens overquote:Op zondag 16 december 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ervan houden is wmb overdreven, maar af en toe is het best lekker
Waarop? Ik heb al lange tijd niet meer gedreven. Overdrijven is tot daar aan toe, maar drijven?quote:
Waterquote:Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarop? Ik heb al lange tijd niet meer gedreven. Overdrijven is tot daar aan toe, maar drijven?
die hebben het al druk genoeg met elkaars kontsnor te kussenquote:Op zondag 16 december 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien die twee in je UI wel ja.
Omdat het een Nederlandse omroep is en hij niet hipper wil overkomen dan ie is?quote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom spreekt Tiesto BNN op z'n Nederlands uit?
quote:
Oh, dat is al met gemak 3 eeuwen geleden voor mijquote:
die jongen heeft nog nooit van die hele omroep gehoord joh, ondanks dat ie ervoor werktquote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom spreekt Tiesto BNN op z'n Nederlands uit?
Dan ben je toch minder broekie dan ik dachtquote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is al met gemak 3 eeuwen geleden voor mij
Je moet me wat dat betreft dan ook op m'n woord geloven, ik ben een oud broekiequote:Op zondag 16 december 2012 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je toch minder broekie dan ik dacht
Ik drijf iedere week
Ik ga naar de sauna, en drijf daarnaast ook een potjequote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet me wat dat betreft dan ook op m'n woord geloven, ik ben een oud broekie![]()
Dat drijven vind ik niks aan. Of het zwemmen ansich vind ik nog niet zo erg, maar het geloer van iedereen naar elkaar![]()
Ah. Nee, die sla ik ook over. Nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga naar de sauna, en drijf daarnaast ook een potje
Zeg nooit nooitquote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Nee, die sla ik ook over. Nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.
Flauwquote:Blijkbaar heb ik zo toch m'n grenzen
"nooit nooit". Zo goed?quote:
Braafquote:
Ik ook. Nog steedsquote:Geen enkele behoefte aan een sauna. Van al dat vlees zou ik vegetariėr worden en dat zou zonde zijn. ik hou namelijk van vlees.
1 keertje je eroverheen zetten, ik spreek uit ervaringquote:Zonder gekheid; alles behalve preuts hier, maar dan 1 op 1 en niet met de wereld aan vreemden erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dank je, dat ik braaf ben hoor ik graag!quote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Braaf
[..]
Ik ook. Nog steeds
[..]
1 keertje je eroverheen zetten, ik spreek uit ervaring
Ooit een verwendagje gehad, incl sauna, sindsdien (zeker 5 jaar geleden) ga ik (bijna) iedere weekquote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, dat ik braaf ben hoor ik graag!![]()
En dat heb ik vaker gehoord... Dat zou hier in het meest gunstige geval 3 weken aan stress opleveren en dan krabbel ik op het eind alsnog terug![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga niet meer naar de sauna. wil andere mannen geen minderwaardigheidscomplex laten krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Mocht ik dat ooit eens cadeau krijgen, dan gaf ik het wegquote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ooit een verwendagje gehad, incl sauna, sindsdien (zeker 5 jaar geleden) ga ik (bijna) iedere week
quote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga niet meer naar de sauna. wil andere mannen geen minderwaardigheidscomplex laten krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mazzel, mijn ding zal nooit per ongeluk tussen een deur komen, dus hoezo minderwaardigheidscomplex?
Juin uit Eigen Tuin!
Ik vind het lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik dat ooit eens cadeau krijgen, dan gaf ik het weg
mijn ding ook niet. die krijg ik namelijk amper door de deuropening...quote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, mijn ding zal nooit per ongeluk tussen een deur komen, dus hoezo minderwaardigheidscomplex?
Ik zie ook geen reden waarom je 'm tussen de deuropening zou stoppenquote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ben jij het die altijd de deur veel te lang op laat staanquote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ding ook niet. die krijg ik namelijk amper door de deuropening...
Wees blij, dat zou er maar raar uitzien in de supermarkt...quote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Steekwagentjequote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ding ook niet. die krijg ik namelijk amper door de deuropening...
Vooral van blijven genietenquote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerKan niet meer zonder denk ik
ligt eraan waar....quote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ben jij het die altijd de deur veel te lang op laat staan
doet me denken aan een hele oude,maar wel leuke mopquote:Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij, dat zou er maar raar uitzien in de supermarkt...
[..]
Steekwagentje
Vertel, ik ben in een vrolijke stemmingquote:Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doet me denken aan een hele oude,maar wel leuke mop
Top!quote:Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
Damn, dikke +veel voor 3FM qua aanleveren van hoge kwaliteit beeldmateriaal aan logo's, foto's enz.
Dat was twee jaar geleden wel anders.
en daar kom ik dus nooit. dus ik laat daar de deur nooit openstaanquote:
Laats pakte mijn vrouw een halve kip uit de diepvries... ze bukte en ik kon door het uitzicht de verleiding niet weerstaan. Ik heb haar een enorme beurt gegeven....quote:Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Vertel, ik ben in een vrolijke stemming
quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laats pakte mijn vrouw een halve kip uit de diepvries... ze bukte en ik kon door het uitzicht de verleiding niet weerstaan. Ik heb haar een enorme beurt gegeven....
Sindsdien mogen we de Aldi niet meer in...
Roos is volgens mij afgevallen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Caberet op Nld 3
Nu zie ik de dikke kop van Roos
Oh, dat!quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Caberet op Nld 3
Nu zie ik de dikke kop van Roos
Topwijf, zou er best eens een avondje mee aan de bar willen hangenquote:
vrouwen op de radio in het algemeenquote:Op zondag 16 december 2012 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Roos echt..... zo zonde van de zendtijd
Om toch een beetje te happen: dat valt doorgaans best mee hier. En daarnaast vind ik het vrij sneu om iemand op uiterlijk af te krakenquote:Op zondag 16 december 2012 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Typisch dat ze alleen vrouwelijke 'fans' heeft
Ik kraak haar niet op uiterlijk af hoorquote:Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Om toch een beetje te happen: dat valt doorgaans best mee hier. En daarnaast vind ik het vrij sneu om iemand op uiterlijk af te kraken
Dat. Biertje erbij, het liefst de controle over de muziekkeuze.quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Topwijf, zou er best eens een avondje mee aan de bar willen hangen
Topideequote:Op zondag 16 december 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat. Biertje erbij, het liefst de controle over de muziekkeuze.
Ach... Een beetje kerel verdraagt een heleboelquote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij wist hoeveel pijn dat kon doen nam je ook het zekere voor het onzekere
Dus ik ben geen 'beetje kerel'?quote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Een beetje kerel verdraagt een heleboel
Soms? Nooit.quote:Op zondag 16 december 2012 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen goede dj, maar ze heeft als voordeel dat ze soms grappig is
geen idee. eerst je piemel laten zien!quote:
Geen idee, maar als je een plagerig beetje al niet kan verdragenquote:
Die heb ik gisteren ook maar weer bijgewerkt, kreeg weer eens een melding dat ik nog maar 24u had...quote:
En jouw minderwaardigheidscomplex dan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee. eerst je piemel laten zien!
Datquote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee. eerst je piemel laten zien!
Owwwww, dat kan ik welquote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je een plagerig beetje al niet kan verdragen
[..]
Ik werk het de hele dag door bij, alleen nu was if even hier bezigquote:Die heb ik gisteren ook maar weer bijgewerkt, kreeg weer eens een melding dat ik nog maar 24u had...
dat heb ik niet ,dat bezorg ik anderen met mijn "pas op, zwenkt uit"quote:
Zei er iemand TETTEN???quote:Op zondag 16 december 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
Ah, het gaat eens over piemels in plaats van tetten
Ja, eindelijk!!quote:Op zondag 16 december 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
Ah, het gaat eens over piemels in plaats van tetten
Het kan alleen als je piemel niet al te groot isquote:Op zondag 16 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ging niet via PM enzo was mij verteld
Dat zou mijn vervolgvraag zijn, ik wist niet dat ze nog onder ons was...quote:Op zondag 16 december 2012 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ze is nog steeds op de radio, 2 dagen in de week
Tja, dan houdt het op hequote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan alleen als je piemel niet al te groot is
ziet er goed uit. missen wel Tetten!quote:
ja zeker, up and runningquote:Op zondag 16 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou mijn vervolgvraag zijn, ik wist niet dat ze nog onder ons was...
Kan je geen bestanden uitwisselen via WF? Zo ja, dan dm ik je mijn username daarquote:
Had ik niet gedacht!quote:
Nee dat kan niet, maar als je zin hebt in een potje dm je maarquote:Op zondag 16 december 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je geen bestanden uitwisselen via WF? Zo ja, dan dm ik je mijn username daar
quote:Op zondag 16 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht!
Ken haar ergens vanuit de jaren '80 gok ik
ja klopt welquote:Op zondag 16 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht!
Ken haar ergens vanuit de jaren '80 gok ik
Toch een gemis aan zo'n programmaquote:Op zondag 16 december 2012 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, maar als je zin hebt in een potje dm je maar
quote:Op zondag 16 december 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ziet er goed uit. missen wel Tetten!
Ah, vandaar dat ik het nooit hoor, is een heel andere windrichting dan waar ik woonquote:Op zondag 16 december 2012 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ja klopt wel
Begin jaren '80
Nu draait ze op zaterdag en zondag bij rtvnh
HELLYEAH!quote:
Niet dat die mannen op de radio wel om aan te zien zijnquote:Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
die kop van Roos
Damn, ik kan er niets aan doen, maar ik zie hem liever niet
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
en met de tetters van Pino ga ik mijn bedje maar eens opzoeken
ze zijn niet voor niets op de radioquote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat die mannen op de radio wel om aan te zien zijnq
Klopt, maar de dames hebben ook nog eens geen radiostemquote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn niet voor niets op de radio
eenschquote:Op zondag 16 december 2012 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar de dames hebben ook nog eens geen radiostem
Truste dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Ah, het zeikuurtje is weer losgebarsten. Tijd om te gaan
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Ah, het zeikuurtje is weer losgebarsten. Tijd om te gaan
Brede schouders, dus dat kan er ook nog wel bijquote:
Oh, ehmm...quote:Op zondag 16 december 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat was niet de bedoeling he, het moest een soort van straf zijn
Ow, dan is het goedquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ehmm...
Hč jakkes, daar hou ik niet van!
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef D. het volgende:
Ik ga maar weer eens kijken wat mijn boek te vertellen heeft![]()
tofquote:Op zondag 16 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
SR12-OP is af![]()
![]()
Nu wachten tot ergens op de dinsdag dat ik het eerste SR-topic mag openen.
Tof!!quote:Op zondag 16 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
SR12-OP is af![]()
![]()
Nu wachten tot ergens op de dinsdag dat ik het eerste SR-topic mag openen.
Komt goedquote:Op zondag 16 december 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Even heel duidelijk zijn hier maandag en dinsdag, zodat je hem ook echt zelf kan openen
dat lijkt me sowieso...quote:Op zondag 16 december 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Even heel duidelijk zijn hier maandag en dinsdag, zodat je hem ook echt zelf kan openen
Tofquote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Piles het volgende:
Zo, eerst Stenders maar eens terugluisteren. Gewoon, omdat het kan
En ondertussen de stats weer even verder fixen, het begint er weer op te lijken. Met dank aan die blauwe vogel
Als je zin hebt mag je nog wel een scriptje maken om de chain-lijst uit te lezenquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je nog wel een scriptje maken om de chain-lijst uit te lezenEn dan de topic-id's filteren, zodat ik de oude topics kan ophalen
quote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Zal wel weer rond 20 a 21u zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
iemand trouwens enig idee hoe laat de dj's Dinsdag het huis in gaan? kan het nergens vinden...
Volgens planning om 21:00 uur.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
iemand trouwens enig idee hoe laat de dj's Dinsdag het huis in gaan? kan het nergens vinden...
mmm, ik dacht eigenlijk al eerder. nuja, we zien het welquote:
Geen idee! Staat het niet op hun website? De meeste providers pochen er wel mee als ze gratis SR doorgevenquote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand of Digitenne weer 24/7 SR gaat uitzenden?
Ik zou zeggen; 'Kijk in de OP' maar dat kan nog nietquote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
Zeker! Free-to-air (dus óók zonder Digitenne-abonnement te ontvangen) op het Digitenne informatiekanaal. Kanaal 29 dus zoals Pino112 al aangaf.quote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
ik zou bijna ergens een digitennekastje vandaan halen ofzo.....heb nl alleen upc-analoog en die hebben vast geen gratis SR-kanaalquote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker! Free-to-air (dus óók zonder Digitenne-abonnement te ontvangen) op het Digitenne informatiekanaal. Kanaal 29 dus zoals Pino112 al aangaf.
Volgens mij gaan Coen en Sander 's middags vanuit het huis uitzenden, tijdens die show zullen de dj's ook wel aanschuiven om dan vanaf 19u zelf uit te zenden en tijdens de tv uitzending echt te worden opgesloten.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
ah mooi! heb nl vanaf dinsdagmiddag vakantie dus kan ik lekker veel meepikkenquote:Op zondag 16 december 2012 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaan Coen en Sander 's middags vanuit het huis uitzenden, tijdens die show zullen de dj's ook wel aanschuiven om dan vanaf 19u zelf uit te zenden en tijdens de tv uitzending echt te worden opgesloten.
101tv webstream geen optie?quote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou bijna ergens een digitennekastje vandaan halen ofzo.....heb nl alleen upc-analoog en die hebben vast geen gratis SR-kanaal
ja, dat kan natuurlijk ook welquote:
klopt alleen voor digitale kijkersquote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou bijna ergens een digitennekastje vandaan halen ofzo.....heb nl alleen upc-analoog en die hebben vast geen gratis SR-kanaal
Heb je een HDMI output op je PC en een kabel van 15 meter?quote:Op zondag 16 december 2012 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat kan natuurlijk ook welen die zal ik ook wel gebruiken, maar ik heb natuurlijk een moddervette bigasstv met megasuperturbosurround en dan kan ik lekker op de bank kijken. maar het merendeel vd kijktijd zal ik achter mijn pc zitten en met mijn piemel in de hand Fok!ken. leve voicecommand
vast wel, maar dat wordt me allemaal teveel gedoe voor een paar dagenquote:Op zondag 16 december 2012 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je een HDMI output op je PC en een kabel van 15 meter?
Kan ik me zomaar voorstellenquote:Op zondag 16 december 2012 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vast wel, maar dat wordt me allemaal teveel gedoe voor een paar dagen
Jij bent een van de laatst overgebleven analoge dinosauriėrs?quote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dan kan je beter de 3FM webcamstream pakken, hogere kwaliteit.quote:
16-19 Coen en Sanderquote:Op zondag 16 december 2012 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaan Coen en Sander 's middags vanuit het huis uitzenden, tijdens die show zullen de dj's ook wel aanschuiven om dan vanaf 19u zelf uit te zenden en tijdens de tv uitzending echt te worden opgesloten.
Heb ik al 2x gedaanquote:Op zondag 16 december 2012 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
Pino heb je niet alvast een OP teaser
yup, maar ik mis digitaal ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 12:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent een van de laatst overgebleven analoge dinosauriėrs?Klopt, alleen digitaal.
[..]
Dan kan je beter de 3FM webcamstream pakken, hogere kwaliteit.
[..]
16-19 Coen en Sander
19-20.30 Domien
... en dan de 3 DJ's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |