ik luister zo vaak als ik kan 3Fm welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schold je niet uit hoor!![]()
En gewoon doen, er wordt wel vaker gepost zonder dat er geluisterd wordt
Top! In dat geval; wees welkomquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik luister zo vaak als ik kan 3Fm wel
Dat kun je niet tegelijk?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet nu, ik zit wat Spotify-lijstjes te maken
Lekker vals mee brullen johquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
Ah, Mariah Carey... Sander houdt niet van me
Ik luister eigenlijk de hele dag door, op Giel naquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Het meeste wat ik meekrijg is Giel en Coen en Sander.
Vanavond een stuk live geluisterd, was ook wel tof
Maar SR. Normaal woon ik dan in het topic. Nu gaan we op vakantie
en dat is wel tof, maar toch...
quote:
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kán er wel van brullen, telt dat ook?
Oh, maar dat is niet leuk om ergens middenin te duikenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Even twee vliegen in een klap
Besparen van postsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Even twee vliegen in een klap
dan ga ik gegarandeerd zappen. Ik weiger te luisteren naar Mariah, Glennis en Trijntjequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
Ah, Mariah Carey... Sander houdt niet van me
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet leuk om ergens middenin te duiken
Ik mag je nu alquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik gegarandeerd zappen. Ik weiger te luisteren naar Mariah, Glennis en Trijntje
Ik niet. Als ik er lekker bijhang qua stemming, dan post ik vrij veelquote:
Nou, prettig is anders... Het knijpt m'n adem afquote:
Ik hou me altijd inquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik er lekker bijhang qua stemming, dan post ik vrij veel![]()
quote:
Ik ga wel elders heenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, prettig is anders... Het knijpt m'n adem af
Ouwe lul? Oh fijn, versterking!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak zelf ook radio en doe als ouwe lul nu een soort top 40 show
Maar ik heb mijn grenzen
Tijdens die SR dat je op vakantie bent bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop wel dat tijdens SR Swedish House mafia vaker voorbij gaat komen.
Lekker nummer
Je laat je wel erg gemakkelijk wegjagen, ik plaag je maarquote:
Ik plaag ook maar, mij krijg je echt niet wegquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je wel erg gemakkelijk wegjagen, ik plaag je maar
mijn ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe lul? Oh fijn, versterking!![]()
De meeste ouwe lullen hier laten het afweten![]()
Zingende dames hebben sowieso niet m'n voorkeur
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tijdens die SR dat je op vakantie bent bedoel je?
Een oud broekie. Versleten, met van die gaten erinquote:
Oh, gelukkig maar!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik plaag ook maar, mij krijg je echt niet weg
Die zegt me zo niets... Maar dan nog, doe mij maar een lekker zingende kerelquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn ook niet
Hoewel er wel uitzonderingen zijn
Sabrina Starke bijvoorbeeld
Ik heb mijn gat ook in een broekquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Een oud broekie. Versleten, met van die gaten erin
Die kun je ook annulerenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die heb je niet op huwelijken
Nee, geen ervaring meequote:
Da's iets positiefs? Of is dat een waarschuwing?quote:En ik heb een vrouw die WoW speelt
whehehehequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee
[..]
Da's iets positiefs? Of is dat een waarschuwing?
Ik ook, een flinke. Maar die bedoelde ik nietquote:
Verwarrend allemaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, een flinke. Maar die bedoelde ik niet
Sorry, dat was niet mijn bedoeling... Wil je erover praten? Ik heb een zeer rustig dienstje achter de rug op het werk, dus ik kan nog best even doorgaan met therapeutisch begeleidenquote:
Nee dank je, ik krop graag alles opquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet mijn bedoeling... Wil je erover praten? Ik heb een zeer rustig dienstje achter de rug op het werk, dus ik kan nog best even doorgaan met therapeutisch begeleiden
Nog steeds voor Radio49?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag eenmp3 speler gekocht. Mijn studio is nu bijna compleet....
Alleen nog een echo, start switches, en Dalet, dan heb ik alles wel ±D
MP3-speler begrijp ik nog, de rest is abracadabra...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag eenmp3 speler gekocht. Mijn studio is nu bijna compleet....
Alleen nog een echo, start switches, en Dalet, dan heb ik alles wel ±D
Radiomeuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
MP3-speler begrijp ik nog, de rest is abracadabra...
ookquote:
Echo, o, o, o, oquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
MP3-speler begrijp ik nog, de rest is abracadabra...
Je hebt het dj-virus te pakken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
Dit jaar niet meer, in januari weeren de zender in mijn sig.
Ik wil volgend jaar solliciteren bij een regionale zender
Oh... Zo kom je wel over namelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik verstandig ben
Ik ben slim, en intelligent. Dan lijk je al snel verstandigquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Zo kom je wel over namelijk
Lubach en Kamps komen nu op Nld3quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik weet zelf niet meer wat te luisteren, dus ik schakel nog maar even in
ik ken D. al heel lang op FOK! en ik vinnum al heel lang tofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Zo kom je wel over namelijk
Herkenbaar... Dan word je snel overschatquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben slim, en intelligent. Dan lijk je al snel verstandig
Dank jequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken D. al heel lang op FOK! en ik vinnum al heel lang tof
Tof zeker, dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken D. al heel lang op FOK! en ik vinnum al heel lang tof
Don't you just hate that?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Dan word je snel overschat
3 on stage? Dat komt om 0:30uquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kwam daar zo niet de 3voor12-uitzending op?
Ja. Hoor je dat nu pas?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
Zei Sander dat echt?! "Die dikke van The Gossip"?
Gruwelijk. Gaan mensen je ineens tof vinden enzo, terwijl dat eigenlijk stiekem helemaal niet zo isquote:
Neen, ik zag een retweet op Twitter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jij ziet dat zij het leest?
De techniek staat voor niets
Ow, dat ken ik allemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, ik zag een retweet op Twitter.
vorig jaar was echt tofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef Evertjan het volgende:
op het themakanaal van UPC zenden ze de hele tijd hoogtepunten uit van SR 2011echt grappig om terug te kijken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop trouwens dat Living Doll niet voorbij gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |