Ik vind Meerkerk eigenlijk wel fijn om mn dag te eindigen(ik woon ik utrecht). Zeker de feestlocatie. Ik vind het dorpje wel charme hebben ofzo:p Lekker naar de snackbar als de bus nog lang op zich wachten:) Mijn dag voelt helemaal goed en vertrouwd als ik in Houten begin en in Meerkerk eindig. Zo gaat dat 3 van de 4 keer bij mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie nou echte nadelen aan het werk? Er is eentje waar ik me persoonlijk altijd mateloos aan kan irriteren. Meerkerk, grrrrr! Wie heeft bedacht om een bedrijf te vestigen op zo'n lastig bereikbare plek met OV!
En verder natuurlijk dat je vaak in industrieterreinen terecht komt waardoor je vaak heel lang op de bus aan het wachten bent.
Dit ja, en inderdaad ook die smerige bakken van sommige klanten. Ik doe mijn pantalon niet aan om in andersmans zooi te zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef Rubenr3 het volgende:
Wat ik echt een groot nadeel vind is de onzekerheid of je kunt werken. En daarmee het wachten op een telefoontje die misschien toch niet komt.
Precies dit ja! Vanuit Utrecht is dat inderdaad de ideale manier van werken, hoewel het dan geen lange ritten zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik vind Meerkerk eigenlijk wel fijn om mn dag te eindigen(ik woon ik utrecht). Zeker de feestlocatie. Ik vind het dorpje wel charme hebben ofzo:p Lekker naar de snackbar als de bus nog lang op zich wachten:) Mijn dag voelt helemaal goed en vertrouwd als ik in Houten begin en in Meerkerk eindig. Zo gaat dat 3 van de 4 keer bij mij.
Grootste ergenissen vind ik het lage loon en het gebrek aan een leuk sociaal aspect. Daaronder vallen het ontbreken van directe collega's, afstandelijkheid van 'het team', en soms inderdaad vervelende klanten. Met dat laatste heb ik eigenlijk nog niet echt erge gevallen gehad.
Ik vind het ook wel irritant dat ik zelden lange ritten heb. In het begin wel eens in Limburg geweest, maar verder 9 van de 10 keer randstad ritten.
Langzaam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Rubenr3 het volgende:
Straks nog even een ritje Groningen-Bodegraven in een 508 hybrid4. Ben benieuwd hoe die dingen rijden.
Ze zijn niet ontworpen voor snelheid, maar een auto die 8.6 sec naar 100 doet vind ik niet langzaam.quote:
Als je bent uitgeschreven kan je niet meer inloggen. Waarschijnlijk gewoon erg rustig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef joppie_saus het volgende:
Zou me niks verbazen als ik al lang en breed uitgeschreven sta bij Easyway. Ben de afgelopen twee weken ondanks beschikbaarheid gewoon niet gebeld
Haha dat is wel netjes zeg! Mocht je gewoon door de slagboom op Schiphol?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef MG_13 het volgende:
Zo, dat was weer een leuk dagje vandaag!
Ik kom net thuis, zie ik een kaartje liggen van EW, ik dacht een kerstkaart ofzo, maar nee.![]()
Ze hebben speciaal een kaartje geschreven vanwege dat gedicht wat ik bij m'n beschikbaarheid had gezet. "je hebt onze dag gemaakt met die fantastische rijm over doomsday"
Wat een leuke verrassing!![]()
![]()
Die Audi A6 was vandaag was echt relaxed. Vond het ook wel cool naar Schiphol bij valet parking.
Ja, dankzij jouw uitleg ging het helemaal goed. Er stond een man bij de slagboom, ik vertelde gewoon dat ik namens de LM een auto kwam afleveren voor Valet Parking, toen deed hij de slagboom open.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:27 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha dat is wel netjes zeg! Mocht je gewoon door de slagboom op Schiphol?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:36 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Ja, dankzij jouw uitleg ging het helemaal goed. Er stond een man bij de slagboom, ik vertelde gewoon dat ik namens de LM een auto kwam afleveren voor Valet Parking, toen deed hij de slagboom open.
Sowieso de provincie Zeelandquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef Panthera. het volgende:
De trein in ZeelandStation Ryland-Bath in de intercity...
En twee minuten later Krabbendijke.
Lekker wijf joh, die Neeltje Jans.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Wat is daar nou te beleven?
Ik kreeg een kruisje te zien, geen plaatje. Zag jij hem dus wel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef MG_13 het volgende:
haha waar is die 1 serie ineens gebleven?
Was een half uurtje eerder, fileinfo bekeken en het was nog te doen dus via Antwerpen gereden. Wel behoorlijk druk maar het reed allemaal goed door. Weer eens wat andersquote:Op donderdag 20 december 2012 18:42 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet wagen om via Antwerpen te gaan.. Denk dat het rond 15:00 uur wel begint, vrijdag, vakantie begint.. En Antwerpese ring is echt een crime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |