echt wel, Lekker met zo'n SWAT bak door de PC hooft..quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Jieuwst het volgende:
Haha, die SWAT truck is wel echt bruut zeg!![]()
Ik ga morgen op pad in een iets minder bruut wagentje.
Een Aygo naar Groningen (wie weet nog een vervolgspoedje er achteraan)
Ja, klopt. Hoe je die lui kwijt moet rijden, wat je moet doen als er op je geschoten wordt en wat je moet doen als je gevolgd wordt maar plots een file in rijdt. Zieke shit hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Maar dat is wel bijzonderder dan wat EW doet hoor. Die gasten krijgen toch ook trainingen over wat te doen als ze worden gevolgd etc.?
Maat van mij had namelijk iemand als rijlesinstructeur die dat daarvoor had gedaan, en dan ook op zo'n niveau.
Johquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar als je net ontslagen bent en je solliciteert bij Top Chauffeur ga je dat salaris niet krijgen hoor.
Onkostenvergoeding is geloof ik ¤0,35 per rit die rijdt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef zazzel het volgende:
Bij mij is het meer dat het hoort te zijn...Maar eens kijken op het loonstrookje wat ze gedaan hebben dan
EDIT: onkosten vergoeding ¤2,10.. Waar komt deze vandaan? Ik heb niets voorgeschoten..
Hoe kun je nou last hebben van gratis geld?quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Meer mensen die hier last van hebben?
Lekker lekker! Gelijk mobiele nummer gegeven en volgende keer buiten EasyWay om zeker?quote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu alweer terug van de rit. Goede fooi gekregen en de klant vroeg of ik vaker haar wilde chauffeuren.. Nou, graag!
Er staat in je contract wat andersquote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lekker lekker! Gelijk mobiele nummer gegeven en volgende keer buiten EasyWay om zeker?
Dat is i.i.g. wat ik zou doen.
Ik ben geen privechauffeur, maar ik denk dat er iets instaat in de vorm van betaalde diensten uitvoeren van bestaande klanten of?quote:Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Er staat in je contract wat anders
Ik ook niet maar als ik weet wat er staat als hiker dan denk ik dat niet veel verschilt met privéchauffeurquote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik ben geen privechauffeur, maar ik denk dat er iets instaat in de vorm van betaalde diensten uitvoeren van bestaande klanten of?
Foto of scan kan ookquote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Elmer901 het volgende:
Hallo Mensen,
Ik ben vorige week ook aangenomen als Hiker bij EW in regio Nijmegen.
Nu vroeg ik me af of ik gewoon het aanvraagformulier van die verklaring van gedrag op moet sturen naar hun toe?
Hmm het is zelfs nog wat strenger dan ik dacht!quote:Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik weet wat er staat als hiker dan denk ik dat niet veel verschilt met privéchauffeur
quote:Artikel 12: verbod van nevenwerkzaamheden
12.1 De werknemer onthoudt zich van het verrichten van werkzaamheden voor derden gelijk aan of
vergelijkbaar met de voor de werkgever te verrichten werkzaamheden, van het doen van zaken
voor eigen rekening gelijk aan of vergelijkbaar met de zaken van de werkgever, alsmede van
elke directe of indirecte betrokkenheid of financiële interesse bij dergelijke werkzaamheden of
zaken, een en ander behoudens de uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van
de werkgever.
Ja hoorquote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef Elmer901 het volgende:
Waar mag dat scannetje dan heen? Gewoon even Personeelszaken mailen?
Altijd eerst lezen waar je je krabbel onderzetquote:Op maandag 17 december 2012 16:45 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hmm het is zelfs nog wat strenger dan ik dacht!
[..]
Had ik misschien toch die documenten is moeten doorlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Oh nee dat niet, ze bedoelde gewoon via EW. Ik heb geen zin om klanten van EW af te pakken.quote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu alweer terug van de rit. Goede fooi gekregen en de klant vroeg of ik vaker haar wilde chauffeuren.. Nou, graag!
Of meld het in ieder geval niet hierquote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oh nee dat niet, ze bedoelde gewoon via EW. Ik heb geen zin om klanten van EW af te pakken.
Is het risico ook niet waard eigenlijk.
Haha nee dat zou ik dan ook niet doen nee.quote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Of meld het in ieder geval niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |