abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120347123
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie met een jongen. Hij woont nog steeds thuis en ik ook, maar blijven vaak bij elkaar slapen.

Zelf heb ik al een hele tijd het gevoel dat hij iets voor mij verborgen houd of eigenlijk denk ik dat hij vreemdgaat. Ik heb alleen helemaal niks om dit te bewijzen en dit bleef alleen maar bij verdenkingen. Waarom ik dit perse denk weet ik ook niet, ik denk gewoon vrouwelijk instinct of iets.

Ik heb hem al een keer gevraagd of er iets is en of hij nog wel toekomst voor ons ziet. Niet raar om te weten of die ander ook volledig voor de relatie gaat en niet je tijd verdoet en aan het lijntje gehouden wordt. Hij zei dat ik gek ben ooit zoiets te denken en dat hij gewoon wat drukker was. Toen besteedde hij ook alweer wat meer aandacht aan mij en had ik het gevoel weer dat alles weer goed was.

Nog wel had ik telkens die gevoelens dat hij iets verborgen hield of vreemdging whatever. Iets wat ik niet uit mijn hoofd kon krijgen. Expres heb ik nooit in zijn telefoon, laptop of facebook gekeken puur uit vertrouwen en wil ook niet die jaloerse en achterdochtige bitch uithangen. En aangezien hij thuiswoont lijkt het me, dat hij niet vreemd kan gaan.

Bij dat laatste ging het tussen ons mis. Ik heb dus een haarspeldje met een blonde haar gevonden naast zijn bed. Zelf ben ik brunette, dus niet van mij. Misschien dat ik vergeetachtig was, maar die was echt niet mij. Meteen had ik weer die gedachte van dat vreemdgaan en mijn hart bonsde in mijn keel. Toen hij op de kamer kwam deed hij dit af als: “is die niet van jou dan”, terwijl er een blonde haar aan zat. “oh zal wel van *naam* zijn ( zijn zusje ). Nouja dat zou wel kunnen want die is blond maar wat doet die daar dan ?

Omdat ik het niet vertrouwde ook om hoe hij hier op reageerde vroeg ik of ik zijn telefoon mocht zien. “ja doe eens normaal denk je dat ik vreemdga ofzo”, was zijn antwoord. Waarop ik zei dat als er niks aan de hand is ik zijn telefoon toch wel mocht zien??? Hij zei dat als ik dat echt wil, ik maar naar huis moest gaan. Ik was zo boos geworden dat ik mijn spullen heb gepakt en naar huis ben gegaan.

Die avond was ik echt boos. Ik heb thuis een fles wijn leeg gezopen en eigenlijk toen pas lopen janken. In een dronken bui alles aan mijn vriendin vertelt. Die reageerde dat ik misschien wat overdreven had gereageerd. Waarom had ik dat gedaan en maak ik zo ruzie om een haarspeld dat ook van zijn zusje had kunnen zijn maar dan weer naast het bed lag en waar komen die gevoelens vandaan….

Waar ik vooral nu mee zit is waarom, waarom en nog eens waarom. Ben ik nou toch die jaloerse bitch of had ik echt een punt….
pi_120347248
Je klinkt als een zeikwijf
pi_120347251
Je bent een jaloerse achterdochtige bitch.
pi_120347290
Naja, hoe dan ook, waarom mocht je niet in zijn telefoon kijken?
Bedoel helemaal open is hij dus ook niet, zou er echt bout aan hebben wie er in mijn telefoon keek hoor. Zeker als het om een relatie gaat, en je van een ander houd, wat heb je dan te verliezen als iemand je telefoon in kijkt terwijl daar niks mis mee is?
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:01:55 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_120347302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:56 schreef caisy90 het volgende:
Omdat ik het niet vertrouwde ook om hoe hij hier op reageerde vroeg ik of ik zijn telefoon mocht zien. “ja doe eens normaal denk je dat ik vreemdga ofzo”, was zijn antwoord. Waarop ik zei dat als er niks aan de hand is ik zijn telefoon toch wel mocht zien??? Hij zei dat als ik dat echt wil, ik maar naar huis moest gaan. Ik was zo boos geworden dat ik mijn spullen heb gepakt en naar huis ben gegaan.
Of je gelijk had of niet, op die manier je partners telefoon opeisen is meestal wel het einde van de relatie.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_120347305
Nou je hebt niet echt veel om op af te gaan he
en je maakt wel steeds drama
als kerel zou ik daar ook niet op in gaan dus dat wil niks zeggen

waarom je dit doet is alleen bij jou bekend
ben je misschien onzeker?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:03:52 #7
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_120347371
Oh ja, hij mag niet vreemdgaan maar jij hebt er nog wel een vriendin naast? Hypocriet :{w
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:04:54 #8
192798 gnimmel
Gnimmel all the way!
pi_120347410
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:56 schreef caisy90 het volgende:
(...)
Bij dat laatste ging het tussen ons mis. Ik heb dus een haarspeldje met een blonde haar gevonden naast zijn bed. Zelf ben ik brunette, dus niet van mij. Misschien dat ik vergeetachtig was, maar die was echt niet mij. Meteen had ik weer die gedachte van dat vreemdgaan en mijn hart bonsde in mijn keel. Toen hij op de kamer kwam deed hij dit af als: “is die niet van jou dan”, terwijl er een blonde haar aan zat. “oh zal wel van *naam* zijn ( zijn zusje ). Nouja dat zou wel kunnen want die is blond maar wat doet die daar dan ?
(...)
Je probeert te zeggen dat jouw broers/zussen nooit op je kamer komen?
Kan wel een miljoen manieren bedenken hoe er een speldje met een blonde haar op z'n kamer komt:
- Zusje komt op kamer om iets te pakken.
- Zusje is speldje al eerder kwijtgeraakt en bleef onder sok van je vriend hangen
- Speldje zat in het wasgoed.
Gnimmeltje gnimmeltje aan de wand...
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:05:51 #9
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_120347440
Misschien gaat hij wel vreemd met zijn zusje.
pi_120347513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef Karelnoord het volgende:
Je bent een jaloerse achterdochtige bitch.
Dat wil ik totaal niet zijn, ik word ook gek van mijzelf en mijn gevoelens om dit alles.
pi_120347587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
Nou je hebt niet echt veel om op af te gaan he
en je maakt wel steeds drama
als kerel zou ik daar ook niet op in gaan dus dat wil niks zeggen

waarom je dit doet is alleen bij jou bekend
ben je misschien onzeker?
Weet ik het zijn allemaal verdenkingen die ik niet kan bewijzen. Maar ik vraag mij nog steeds af waarom hij zijn telefoon dan niet wou afgeven als hij er vanaf wou zijn.
pi_120347660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Weet ik het zijn allemaal verdenkingen die ik niet kan bewijzen. Maar ik vraag mij nog steeds af waarom hij zijn telefoon dan niet wou afgeven als hij er vanaf wou zijn.
ik had hem ook niet gegeven ook al was er niks
ik ga toch niet mee doen aan de paranoia van een dramaqueen? Dan is het hek van de dam
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120347695
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef gnimmel het volgende:

[..]

Je probeert te zeggen dat jouw broers/zussen nooit op je kamer komen?
Kan wel een miljoen manieren bedenken hoe er een speldje met een blonde haar op z'n kamer komt:
- Zusje komt op kamer om iets te pakken.
- Zusje is speldje al eerder kwijtgeraakt en bleef onder sok van je vriend hangen
- Speldje zat in het wasgoed.
Het is ook de combinatie van mijn gevoelens en wat er toen gebeurde. Misschien niet terecht, maar waarom dan zo geheimzinnig doen. En jouw mogelijkheden vallen al af omdat het op zijn nachtkastje lag alsof het was afgedaan.
pi_120347734
Meteen fles wijn leegzuipen ook :')

Ah de jeugd van tegenwoordig.

Maar hier zul je met hem over moeten praten, rustig, kalm.
Uitleggen dat je steeds maar denkt dat hij vreemd gaat of het nou klopt of niet.
Dat je niet denkt dat het aan hem ligt, maar dat je steeds die gedachtes hebt.

Mannen houden van duidelijkheid.
pi_120347769
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:12 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Het is ook de combinatie van mijn gevoelens en wat er toen gebeurde. Misschien niet terecht, maar waarom dan zo geheimzinnig doen. En jouw mogelijkheden vallen al af omdat het op zijn nachtkastje lag alsof het was afgedaan.
of alsof iemand het op de grond vond en dacht 'he? Nou zo maar even naar mijn zusje brengen' en dan compleet vergeet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120348191
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

of alsof iemand het op de grond vond en dacht 'he? Nou zo maar even naar mijn zusje brengen' en dan compleet vergeet
Dat zou ook kunnen. Misschien ben ik dan toch te impulsief geweest, maar dat komt ook omdat ik de laatste tijd ook al die gevoelens had en dit voelde verkeerd. En dan die telefoon... alles zo bij elkaar op...
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:29:39 #17
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_120348260
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen. Misschien ben ik dan toch te impulsief geweest, maar dat komt ook omdat ik de laatste tijd ook al die gevoelens had en dit voelde verkeerd. En dan die telefoon... alles zo bij elkaar op...
Het enige 'bewijs' wat je hebt is die haarspeld, verder zijn het alleen je labiele gevoelens. Die telefoon had ik je ook niet geven als je de dramaqueen aan het uithangen was, ongeacht wat erop stond.
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:31:11 #18
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_120348290
Wat een reactie ook. "Als je niets gedaan hebt dan mag ik toch wel in je telefoon kijken?". Lekkere drogreden!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:34:05 #19
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_120348356
Zal wel een blonde stoot zijn die elke keer via de regenpijp naar zijn kamer klimt. Kan me niet voorstellen dat, als je al een jaar samen bent, zijn ouders zonder blikken of blozen het gedrag van de zoon zouden goedkeuren (zou hij vreemdgaan). Hangt nu een beetje van hem af hoe pissed hij is of het goed komt, of wanneer je deze chronische achterdocht kan laten waaien.

Hij heeft daarna niks laten horen?
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:40:19 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_120348542
Die blonde haar heb je zeker onder de microscoop gehouden ?
pi_120348607
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik had hem ook niet gegeven ook al was er niks
ik ga toch niet mee doen aan de paranoia van een dramaqueen? Dan is het hek van de dam
Dat is jouw reden om je telefoon niet af te geven ?
pi_120348662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Meteen fles wijn leegzuipen ook :')

Ah de jeugd van tegenwoordig.

Maar hier zul je met hem over moeten praten, rustig, kalm.
Uitleggen dat je steeds maar denkt dat hij vreemd gaat of het nou klopt of niet.
Dat je niet denkt dat het aan hem ligt, maar dat je steeds die gedachtes hebt.

Mannen houden van duidelijkheid.
Misschien wel, maar als hij dus wel vreemdgaat word ik dus aan het lijntje gehouden. En als mannen dan ook een keer zo duidelijk terug willen zijn.
pi_120348697
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar als hij dus wel vreemdgaat word ik dus aan het lijntje gehouden. En als mannen dan ook een keer zo duidelijk terug willen zijn.
Maar waarin is hij precies onduidelijk?

Jij ziet dingen of denkt dingen zonder enige grondslag ervoor.

Dus wat is nou het probleem?
pi_120348700
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef Detroit het volgende:
Wat een reactie ook. "Als je niets gedaan hebt dan mag ik toch wel in je telefoon kijken?". Lekkere drogreden!
Het ging mij er ook meer om of hij het wel of niet zou doen. Als hij ja zou zeggen dan zou ik niet eens in zijn telefoon kijken.
pi_120348739
Meid, maak het uit...

Dan heb je die problemen ook niet meer.

Je maakt er nu twee ongelukkig.

Wat ik wel hoop is: dat je dit gedrag niet je hele leven, bij iedere vriend, gaat vertonen.

Succes verder...........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')