Als je een jaar met iemand gaat, dan ga je toch gewoon langs om te vragen wtf er aan de hand is?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Vriendje wil dus niet communiceren
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dus jr verkiest je FB status veranderen boven langsgaan voor een gesprek?
maak t dan gewoon uit!!
Wat een waanzinnig topic overigens. Enerzijds kan ik mij hier kapot aan ergeren, terwijl ik er aan de andere kant dubbel om lig. Het is triest dat TS gewoon zo ver in haar eigen wereldje lijkt te zitten dat ze geen sorry wilt zeggen. Natuurlijk heeft ze heel groot gelijk met het feit dat het zacht gezegt raar is dat haar (ex-) vriendje niet reageert. Maar dan nog: ga langs als je er echt om geeft. Leg niet zo de focus op het digitale (hij neemt niet op, hij reageert niet op berichtjes op FB/SMS/WhatsApp) maar praat. In persoon. En wees bereid om een offer (ik denk dat TS het sorry zeggen zo ziet in ieder geval) te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Vriendje wil dus niet communiceren
Zolang je FB status nog op single staat mag je gewoon vreemd gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een gezeik over een Facebook status.
Ik heb nu een half jaar met m'n vriendin en dat ding staat ook nog steeds op single.
Ja dat is zeker jammer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:17 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Het is al bijna kerst ga geen weekje meer wachten. Ik had gehoopt dat hij nu zo voor kerst al contact zou opnemen, niet dus. Heb net mijn facebook status gewijzigd, kijken of hij nu wel kan reageren/wakker wordt. Jammer dat het nu via facebook moet.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef caisy90 het volgende:
Nu alsnog op single gezet jullie hebben ook gelijk. Wat een klote gedoe allemaal zeg. Zo'n kut status wijzigen.
Hebben we hem weerquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef CrazyB het volgende:
Caisy, ik ben blij om te horen dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en deze vreemdganger hebt gedumpt! Goed dat je niet naar de 'adviezen' van sommige mensen hier hebt geluisterd.
Hij hoopt rebound te kunnen zijnquote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebben we hem weer. Wat the fuck kan jou het schelen wat een wildvreemde met dr relatie doet?
Laten we allemaal juichen om de posts van deze man, allemaal stuk voor stuk kwaliteitposts.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef CrazyB het volgende:
Caisy, ik ben blij om te horen dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en deze vreemdganger hebt gedumpt! Goed dat je niet naar de 'adviezen' van sommige mensen hier hebt geluisterd.
Een offer maken in een relatie om iets goed te krijgen waar de ander totaal geen moeite voor doet vind ik zinloos. Als je dan na zoveel dagen nog niet iemand kunt vergeven is een offer ook niet eens nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef aapinator het volgende:
[..]
Wat een waanzinnig topic overigens. Enerzijds kan ik mij hier kapot aan ergeren, terwijl ik er aan de andere kant dubbel om lig. Het is triest dat TS gewoon zo ver in haar eigen wereldje lijkt te zitten dat ze geen sorry wilt zeggen. Natuurlijk heeft ze heel groot gelijk met het feit dat het zacht gezegt raar is dat haar (ex-) vriendje niet reageert. Maar dan nog: ga langs als je er echt om geeft. Leg niet zo de focus op het digitale (hij neemt niet op, hij reageert niet op berichtjes op FB/SMS/WhatsApp) maar praat. In persoon. En wees bereid om een offer (ik denk dat TS het sorry zeggen zo ziet in ieder geval) te maken.
Maar dat was teveel moeite. Jammer, want nu hebben ze beiden een bittere rotkerst. Jammer dat ze iets moois weggooien om iets stompzinnigs. Maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed, gezien ze er beiden eigenlijk nog niet klaar lijken te zijn. Overigens heeft TS haar ex partner misschien wel een gezellige kerst, met zijn zusje. De speld van haar zusje lag namelijk natuurlijk met een reden op zijn nachtkastje!
Ik kwam hem uiteindelijk na kerst tegen in een discotheek waar hij mij negeerde en met een ander meisje aan het aanpappen was en zo dat ik het zo duidelijk mogelijk kon zien. Ben ook helemaal klaar met hem nu. Net voor oud en nieuw durft hij ook nog een berichtje te sturen of we het goed kunnen praten en dat hij spijt heeft. Spijt nadat hij heeft lopen kussen voor mijn neus met een ander. Enige waar ik echt verbaast van ben is dat mensen zo ineens kunnen veranderen in een super vreemd iemand voor je.quote:
Ja dusquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Dit is t enige topic waarin ts heeft gepost zo te zien. Heel irritant van die eendagsvliegen ..ben benieuwd of ze nog online gaat komen.
O je bent er nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Enige waar ik echt verbaast van ben is dat mensen zo ineens kunnen veranderen in een super vreemd iemand voor je.
Blijkbaar liggen de zaken anders dan dat je ze in het begin beschreef. Of heb ik ze verkeerd opgevat natuurlijk, dat lijkt mij logischer. Naar mijn mening had je - op basis van wat je beschreef - je excuses gelijk of een dag later aan moeten bieden. Dat hij je nu gewoon in je eigen sop gaar heeft laten koken door zo'n (in mijn ogen) triviale ruzie is heel vreemd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Een offer maken in een relatie om iets goed te krijgen waar de ander totaal geen moeite voor doet vind ik zinloos. Als je dan na zoveel dagen nog niet iemand kunt vergeven is een offer ook niet eens nodig.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat hij gigantisch op haar afknapte.. Zeer invoelbaar zelfs..quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef aapinator het volgende:
[..]
Blijkbaar liggen de zaken anders dan dat je ze in het begin beschreef. Of heb ik ze verkeerd opgevat natuurlijk, dat lijkt mij logischer. Naar mijn mening had je - op basis van wat je beschreef - je excuses gelijk of een dag later aan moeten bieden. Dat hij je nu gewoon in je eigen sop gaar heeft laten koken door zo'n (in mijn ogen) triviale ruzie is heel vreemd.
Hoe dan ook ben je beter af zonder hem. Dat blijkt wel uit het feit dat hij gewoon expres voor jouw ogen met een andere meid gaat staan bekken.. Ik denk ook dat jullie beiden nog niet 'klaar' waren (en zijn) voor een serieuze relatie.
Edit: kut voor je trouwens, dat hij zo ineens veranderd en je probeert te kwetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |