abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120621504
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Sealnova het volgende:

[..]

Vriendje wil dus niet communiceren :')
Als je een jaar met iemand gaat, dan ga je toch gewoon langs om te vragen wtf er aan de hand is?

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dus jr verkiest je FB status veranderen boven langsgaan voor een gesprek?
maak t dan gewoon uit!!
Dit dus.
Woord.
pi_120623617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Sealnova het volgende:

[..]

Vriendje wil dus niet communiceren :')
Wat een waanzinnig topic overigens. Enerzijds kan ik mij hier kapot aan ergeren, terwijl ik er aan de andere kant dubbel om lig. Het is triest dat TS gewoon zo ver in haar eigen wereldje lijkt te zitten dat ze geen sorry wilt zeggen. Natuurlijk heeft ze heel groot gelijk met het feit dat het zacht gezegt raar is dat haar (ex-) vriendje niet reageert. Maar dan nog: ga langs als je er echt om geeft. Leg niet zo de focus op het digitale (hij neemt niet op, hij reageert niet op berichtjes op FB/SMS/WhatsApp) maar praat. In persoon. En wees bereid om een offer (ik denk dat TS het sorry zeggen zo ziet in ieder geval) te maken.

Maar dat was teveel moeite. Jammer, want nu hebben ze beiden een bittere rotkerst. Jammer dat ze iets moois weggooien om iets stompzinnigs. Maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed, gezien ze er beiden eigenlijk nog niet klaar lijken te zijn. Overigens heeft TS haar ex partner misschien wel een gezellige kerst, met zijn zusje. De speld van haar zusje lag namelijk natuurlijk met een reden op zijn nachtkastje!

:')
Verwijder het achterwiel niet.
  zaterdag 22 december 2012 @ 01:26:05 #253
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_120623948
Wat een gezeik over een Facebook status.

Ik heb nu een half jaar met m'n vriendin en dat ding staat ook nog steeds op single. :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 02:03:38 #254
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_120624719
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een gezeik over een Facebook status.

Ik heb nu een half jaar met m'n vriendin en dat ding staat ook nog steeds op single. :P
Zolang je FB status nog op single staat mag je gewoon vreemd gaan.
pi_120626923
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:17 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Het is al bijna kerst ga geen weekje meer wachten. Ik had gehoopt dat hij nu zo voor kerst al contact zou opnemen, niet dus. Heb net mijn facebook status gewijzigd, kijken of hij nu wel kan reageren/wakker wordt. Jammer dat het nu via facebook moet.
Ja dat is zeker jammer.

Maar ja relaties lopen stuk en het kan later altijd plots weer goed komen.

Zoals ik al zei, anders ga je op zoek naar een lieve vent. :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 09:06:33 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120626976
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef caisy90 het volgende:

Nu alsnog op single gezet jullie hebben ook gelijk. Wat een klote gedoe allemaal zeg. Zo'n kut status wijzigen.

Ga maar snel een nieuw vriendje zoeken in de ballenbak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120627009
Uitmaken via/op Facebook. :'(. Überhaupt zoveel waarde hechten aan Facebook. :'(.

Die relatie van jullie is was jullie allebei niets waard. :'(.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 09:13:11 ]
pi_120678225
Caisy, ik ben blij om te horen dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en deze vreemdganger hebt gedumpt! Goed dat je niet naar de 'adviezen' van sommige mensen hier hebt geluisterd.
  zondag 23 december 2012 @ 18:18:52 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_120679534
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef CrazyB het volgende:
Caisy, ik ben blij om te horen dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en deze vreemdganger hebt gedumpt! Goed dat je niet naar de 'adviezen' van sommige mensen hier hebt geluisterd.
Hebben we hem weer :'). Wat the fuck kan jou het schelen wat een wildvreemde met dr relatie doet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_120708368
Is er nog een update ts?
pi_120708926
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Hebben we hem weer :'). Wat the fuck kan jou het schelen wat een wildvreemde met dr relatie doet?
Hij hoopt rebound te kunnen zijn :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  maandag 24 december 2012 @ 10:14:15 #262
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_120709165
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef CrazyB het volgende:
Laten we allemaal juichen om de posts van deze man, allemaal stuk voor stuk kwaliteitposts.

Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_120938230
Dit is t enige topic waarin ts heeft gepost zo te zien. Heel irritant van die eendagsvliegen ..ben benieuwd of ze nog online gaat komen.
pi_121127859
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef aapinator het volgende:

[..]

Wat een waanzinnig topic overigens. Enerzijds kan ik mij hier kapot aan ergeren, terwijl ik er aan de andere kant dubbel om lig. Het is triest dat TS gewoon zo ver in haar eigen wereldje lijkt te zitten dat ze geen sorry wilt zeggen. Natuurlijk heeft ze heel groot gelijk met het feit dat het zacht gezegt raar is dat haar (ex-) vriendje niet reageert. Maar dan nog: ga langs als je er echt om geeft. Leg niet zo de focus op het digitale (hij neemt niet op, hij reageert niet op berichtjes op FB/SMS/WhatsApp) maar praat. In persoon. En wees bereid om een offer (ik denk dat TS het sorry zeggen zo ziet in ieder geval) te maken.

Maar dat was teveel moeite. Jammer, want nu hebben ze beiden een bittere rotkerst. Jammer dat ze iets moois weggooien om iets stompzinnigs. Maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed, gezien ze er beiden eigenlijk nog niet klaar lijken te zijn. Overigens heeft TS haar ex partner misschien wel een gezellige kerst, met zijn zusje. De speld van haar zusje lag namelijk natuurlijk met een reden op zijn nachtkastje!

Een offer maken in een relatie om iets goed te krijgen waar de ander totaal geen moeite voor doet vind ik zinloos. Als je dan na zoveel dagen nog niet iemand kunt vergeven is een offer ook niet eens nodig.
pi_121128130
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef madeliefff het volgende:
Is er nog een update ts?
Ik kwam hem uiteindelijk na kerst tegen in een discotheek waar hij mij negeerde en met een ander meisje aan het aanpappen was en zo dat ik het zo duidelijk mogelijk kon zien. Ben ook helemaal klaar met hem nu. Net voor oud en nieuw durft hij ook nog een berichtje te sturen of we het goed kunnen praten en dat hij spijt heeft. Spijt nadat hij heeft lopen kussen voor mijn neus met een ander. Enige waar ik echt verbaast van ben is dat mensen zo ineens kunnen veranderen in een super vreemd iemand voor je.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:21:19 #266
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121128248
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Dit is t enige topic waarin ts heeft gepost zo te zien. Heel irritant van die eendagsvliegen ..ben benieuwd of ze nog online gaat komen.
Ja dus :D
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:25:59 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121128477
Kom er maar in CrazyB
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121129794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:19 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Enige waar ik echt verbaast van ben is dat mensen zo ineens kunnen veranderen in een super vreemd iemand voor je.
O je bent er nog :)
Ja dat is ook vreemd inderdaad! wat een eikel zeg. En wat stuurde je toen terug?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 21:53:53 ]
pi_121129849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja dus :D
Nou jammer dat je dan nooit de afloop te horen krijgt, maar ts is er al weer.
pi_121131187
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:13 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Een offer maken in een relatie om iets goed te krijgen waar de ander totaal geen moeite voor doet vind ik zinloos. Als je dan na zoveel dagen nog niet iemand kunt vergeven is een offer ook niet eens nodig.
Blijkbaar liggen de zaken anders dan dat je ze in het begin beschreef. Of heb ik ze verkeerd opgevat natuurlijk, dat lijkt mij logischer. Naar mijn mening had je - op basis van wat je beschreef - je excuses gelijk of een dag later aan moeten bieden. Dat hij je nu gewoon in je eigen sop gaar heeft laten koken door zo'n (in mijn ogen) triviale ruzie is heel vreemd.

Hoe dan ook ben je beter af zonder hem. Dat blijkt wel uit het feit dat hij gewoon expres voor jouw ogen met een andere meid gaat staan bekken.. Ik denk ook dat jullie beiden nog niet 'klaar' waren (en zijn) voor een serieuze relatie.

Edit: kut voor je trouwens, dat hij zo ineens veranderd en je probeert te kwetsen.
Verwijder het achterwiel niet.
pi_121132002
Ik denk dat deze soap nog niet over is dus ik pak de popcorn er vast bij O-)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:37:20 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121136550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:23 schreef aapinator het volgende:

[..]

Blijkbaar liggen de zaken anders dan dat je ze in het begin beschreef. Of heb ik ze verkeerd opgevat natuurlijk, dat lijkt mij logischer. Naar mijn mening had je - op basis van wat je beschreef - je excuses gelijk of een dag later aan moeten bieden. Dat hij je nu gewoon in je eigen sop gaar heeft laten koken door zo'n (in mijn ogen) triviale ruzie is heel vreemd.

Hoe dan ook ben je beter af zonder hem. Dat blijkt wel uit het feit dat hij gewoon expres voor jouw ogen met een andere meid gaat staan bekken.. Ik denk ook dat jullie beiden nog niet 'klaar' waren (en zijn) voor een serieuze relatie.

Edit: kut voor je trouwens, dat hij zo ineens veranderd en je probeert te kwetsen.
Ik vind het niet zo raar hoor, dat hij gigantisch op haar afknapte.. Zeer invoelbaar zelfs..

Maar er had wel communicatie over moeten zijn..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_140208150
Zien jullie nou wel. Was gewoon een vreemdganger. 314, Scorpie en Syntos, ik hoop dat jullie hier lering uit trekken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')