Nee joh, ik beroof oude alleenstaande vrouwtjes. Geld zat voor nieuwe spuiten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Toverheks het volgende:
hoop toch wel met schone spuiten en niet die bij de pisbakken voor het oprapen liggen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, ik beroof oude alleenstaande vrouwtjes. Geld zat voor nieuwe spuiten.
Grappig, mijn moeder ook vandaag precies een jaar. Ik aanstaande maart alweer vier jaar. Tijd vliegt, gezond.mquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik realiseer me net dat ik precies een jaar geleden gestopt ben met roken. Hoera voor mij
en sinds wanneer scheert die ouwe zich iedere dag?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gebruikt iedere dag Axe na het scheren
[ afbeelding ]
en als hij geen Axe gebruikt, gebruikt hij Fresh Up
Zat je niet naar de Stones te kijken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
ik weet niet wat die ouwe nu weer allemaal zit te gebaren en te wauwelen, maar volgens mij doet z'n geluid het weer eens niet
Nee, deze docu. heb ik pas nog op de BBC gezien!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zat je niet naar de Stones te kijken?
Ik had bijna alle beelden ook al eens gezien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, deze docu. heb ik pas nog op de BBC gezien!
Volgens mij heb je 'm weggejaagdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
ik weet niet wat die ouwe nu weer allemaal zit te gebaren en te wauwelen, maar volgens mij doet z'n geluid het weer eens niet
Heb hem net gezien, echt geweldigquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, deze docu. heb ik pas nog op de BBC gezien!
Nee, daar is ie weer, ..... met geluid nuquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 'm weggejaagd
Op zaterdag eet hij altijd hetzelfde, da's zelfs geen poll waardig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb hem net gezien, echt geweldig![]()
Oh ja , Oop. Wat heeft hij gegeten vanavond?
True true. Vis dus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zaterdag eet hij altijd hetzelfde, da's zelfs geen poll waardig.
Misschien moeten ze Johannes de B. ook een paar flesjes Cara voeren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die moet zwemmen, dus vanavond neemt ie een paar flesjes Cara extra
Je denkt toch niet dat, dat beest dat bocht zuipt, die heeft het al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Johannes de B. ook een paar flesjes Cara voeren.
Optimistquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef Copycat het volgende:
Old Spice heeft zichzelf heruitgevonden. Met een allround campagne.
Je weet maar nooit of bepaalde geurvreters er lering uit trekken.
I'm on a horse!
Oop gebruikt Fresh Upquote:
Is die campagne een succes geworden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef Copycat het volgende:
Old Spice heeft zichzelf heruitgevonden. Met een allround campagne.
Je weet maar nooit of bepaalde geurvreters er lering uit trekken.
I'm on a horse!
Volgens mij wel, imago-wise, met name via virals en op social media waar erg de interactie werd gezocht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die campagne een succes geworden?
Je moet ook wel met iets bijzonders komen om een product met zo'n oubollig imago nieuw leven in te blazen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wel, imago-wise, met name via virals en op social media waar erg de interactie werd gezocht.
Ik vind 'm erg grappig, vind 'm dus sowieso geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |