SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Dit is Miley.
doe wel lief tegen miley ja
.
.
Mooiste dame van het topic:.quote:Leila forever...
[ Bericht 5% gewijzigd door Ga.aguyim op 15-12-2012 19:05:26 ]
Miley?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Oke, het minste wat ik kan doen is je chick in de op plaatsen. Wie appel?
Zielig ben ik hé?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef timmmmm het volgende:
Lief zijn, kindjes. De lapo opent het nieuwe topic. Altijd
Welke meet mijn zoon?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
word de meet leuk ik hoop van wel
Pic?quote:
Jaja, sorry appelquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef timmmmm het volgende:
Leila en Miley zijn volkshelden hier, dat is anders.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef Akantha het volgende:
Chicks mogen niet in de op van Conflict.
Miley.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pic?
[..]
Jaja, sorry appel
[..]
Leila en Miley zijn volkshelden hier, dat is anders.
Als ik kom sowiesoquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
word de meet leuk ik hoop van wel
Precies.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pic?
[..]
Jaja, sorry appel
[..]
Leila en Miley zijn volkshelden hier, dat is anders.
Omdat groen sexy isquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies.
oh en waarom ben jij groen? Die kleur kende ik nog niet.
Ik ook neit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies.
oh en waarom ben jij groen? Die kleur kende ik nog niet.
Wel goed. Zo maar even nog wat boodschappen in huis halen. Donderdag nog een flinke shopper vol gehaald. T'is allemaal weer op.quote:
Hmm dat gaat snel als ik dat zo hoor. Sterkte ermee, en zorg dat je niet arm wordt gegeten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel goed. Zo maar even nog wat boodschappen in huis halen. Donderdag nog een flinke shopper vol gehaald. T'is allemaal weer op.
msacrasquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef msacras het volgende:
Eindelijk thuis
en deze TT, wats deze?
Haar ogen zijn engquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:59 schreef Akantha het volgende:
Waarom moeten jullie voor Miley of zo gaan, waarom nooit een normale chick zoals deze.
[ afbeelding ]
Wat een enge neus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:59 schreef Akantha het volgende:
Waarom moeten jullie voor Miley of zo gaan, waarom nooit een normale chick zoals deze.
[ afbeelding ]
quote:
Ben benieuwd met wat voorn vriendin jullie later komen aanzetten.quote:
Dit noem ik niet normaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:59 schreef Akantha het volgende:
Is toch niets mis mee?Maar nee Miley etc overated.
[ afbeelding ]
Vriend, wat cockblock je mij?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
msacras, ga niet in op de goedkope versiertrucs van timmm!!!!
Waarom niet?quote:
Mwoah van dichtbij is ze ook niet lelijk hoor. Ik denk dan altijd aanquote:
lolwatquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
msacras, ga niet in op de goedkope versiertrucs van timmm!!!!
Vinquote:
Beetje hippie-achtig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Mwoah van dichtbij is ze ook niet lelijk hoor. Ik denk dan altijd aan
[ afbeelding ]
Nee, je had Miley beloofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[quoteimg]http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] [b]Op
[..]
Eindelijk dat
Dat plaatje had ik ook in m'n hoofd.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, je had Miley beloofd.JA GAYGAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Appel![]()
Mwoah ze was Indiaan achtig gekleed vanwege het thema.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[quoteimg]http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] [b]Op
[..]
Eindelijk dat
Dat plaatje had ik ook in m'n hoofd.
Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Afgezien van de voetpijn en hoofdpijn enzo wel goed! En met u?
Het was een indianen thema-achtige shoot.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef timmmmm het volgende:
O, van die hipsterdames die denken dat ze geil zijn als ze zo'n ding rond hun kop doen: preventief ruimen
Indiaan-achtig vind ik niet normaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mwoah ze was Indiaan achtig gekleed vanwege het thema.
[..]Met jou kan ik praten.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, je had Miley beloofd.Miley staat erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak supersof dan, die is makkelijkquote:Ze is wel mooi ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Mwoah van dichtbij is ze ook niet lelijk hoor. Ik denk dan altijd aan
[ afbeelding ]
Slecht ontvangst.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Telefoon wifi weer stuk. Waar heb ik dit aan verdiend?
Alles.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ach ja dat is het thema van de shoot, ik hou sowieso meer van stoere vrouwen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indiaan-achtig vind ik niet normaal.
Doe wel lief tegen Miley jij!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Miley staat erin.
[..]
Pak supersof dan, die is makkelijk
[..]
Ze is wel mooi ja.
Ik noem je altijd gaagu.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je mag me ook ga.aguyim noemen.
Ontvangst op je telefoon is 9/10 keer minder goed dan op je laptop.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laptop doet het wel en vanmiddag deed die het een half uurtje
Stoer <....................> schattigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ach ja dat is het thema van de shoot, ik hou sowieso meer van stoere vrouwen.![]()
Of schattige.
Wat voor telefoon heb je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar voorheen deed die het fantastisch..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontvangst op je telefoon is 9/10 keer minder goed dan op je laptop.
[..]
Stoer <....................> schattig
Ja er zit natuurlijk van alles tussen maar een vrouw die stoer uitziet hou ik wel van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontvangst op je telefoon is 9/10 keer minder goed dan op je laptop.
[..]
Stoer <....................> schattig
Wie ben ik?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik noem iedereen bij zijn/haar user-id.
Gewerktquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Mooi! Ja, hier gaat het ook wel goed
Dat kanquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja er zit natuurlijk van alles tussen maar een vrouw die stoer uitziet hou ik wel van.
nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je mag me ook ga.aguyim noemen.
Ah okequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewerkten een beetje slecht geslapen. Nu lekker eten en dan haasten voor een feestje, haha.
Als jij hem betaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke telefoon.
nee hoor mij noem je altijd gewoon msacrasquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik noem iedereen bij zijn/haar user-id.
Nouja als je 8,5 uur werkt waar je alleen maar staat/loopt en dat op 5 jaar oude schoenen dan krijg je na een heel dag wel een beetje pijn aan je voeten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Maar hoe komt het dan dat je last van je voet hebt?
Eet smakelijk en veel plezier vanavond
Lief en schattig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoer en schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
Waarom trek je dan geen nieuwere schoenen aan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja als je 8,5 uur werkt waar je alleen maar staat/loopt en dat op 5 jaar oude schoenen dan krijg je na een heel dag wel een beetje pijn aan je voeten.
Straks de hele avond op 12,5 cm hakken lopen![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Lief en schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoer en schattig.
Dat 2de plaatje, mensen die zo rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet van kunst snappen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat 2de plaatje, mensen die zo roken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Lief en schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoer en schattig.
Meh, ik wil wel wat posten, maar dat mag hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tevens: Susan Coffey
Fixed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat 2de plaatje, mensen die roken
Hhmm waarom niet? Naakt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik wil wel wat posten, maar dat mag hier niet.
Ohja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef msacras het volgende:
[..]
nee hoor mij noem je altijd gewoon msacras
Die schoenen zijn relaxed en zitten lekker over het algemeen, maar na zo'n lange dag doen je voeten sowieso pijn, ongeacht je schoenenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom trek je dan geen nieuwere schoenen aan?
NiceDaar houd ik wel van
![]()
Ja. En dan gaat het me om het gezicht, maar dan mag ik het hier nog niet postenquote:
Hmm oke, ja daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Die schoenen zijn relaxed en zitten lekker over het algemeen, maar na zo'n lange dag doen je voeten sowieso pijn, ongeacht je schoenen
Dat is wel zonde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. En dan gaat het me om het gezicht, maar dan mag ik het hier nog niet posten.
[..]
Hmm oke, ja daar heb je wel een punt.
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef Akantha het volgende:
Niet mis met af en toe roken, kettingroken is wel vies.
Zolang je maar niet verslaafd raakt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef Akantha het volgende:
Niet mis met af en toe roken, kettingroken is wel vies.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt
Dat is waar, overigens heb je wel een leuke vrouw in je ui, ik vind dat zij in de OP moet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zolang je maar niet verslaafd raakt.
Ik zal even verder zoekenquote:
3 peuken in het uur noem ik niet af en toe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal even verder zoeken.
[..]
3 peuken in het uur noem ik niet af en toe.
Dm kan ook uiteraard.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal even verder zoeken.
[..]
3 peuken in het uur noem ik niet af en toe.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, je rookt ongeveer 5min per sigaret dus 12sigaretten in het uur is veel.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, je rookt ongeveer 5min per sigaret dus 12sigaretten in het uur is veel.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben verliefd geworden op google docs.
Je doet er zelf ook aan meequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Triest toch de jeugd van tegenwoordig?
Niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je doet er zelf ook aan mee
Appel is een schatje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je doet er zelf ook aan mee
Niet meer dan 1x in de maand een joint.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je gaf zelf toe dat je wel eens wookt
Maar dat kan ik niet over iemand zeggen die ouder is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'hypo ook' moet je zeggen, lul.
Je gebruikt zelfs drugs!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet meer dan 1x in de maand een joint.
LOLquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Elke letter die je verandert wordt automatisch opgeslagen.
roken is sowieso drugs.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je gebruikt zelfs drugs!
Waar gaat het heen met deze jeugd, in deze maatschappij kunnen wij niet meer leven!
natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet over iemand zeggen die ouder is.
Heb al iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat leuke stijl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb al iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat leuke stijl:Niet mis hoe heet ze? Maar ze is wel een hoogwaardiger model, niet even iets dat ik op hetzelfde niveau als mij zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
Een keer in de week wiet of hasj is gezonder dan elke uur 3 sigaretten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar jij doet aan wiet en hasj, dat is echt verschrikkelijk.
Alleen wiet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar jij doet aan wiet en hasj, dat is echt verschrikkelijk.
Dat is ook niet bepaald moeilijker, maar alsnog lief.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sgatje je bent nog schattiger en mooier dan Miley en alles!![]()
maandquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een keer in de week wiet of hasj is gezonder dan elke uur 3 sigaretten.
Weet je hoe moeilijk het was voor mij om dat te zeggen jah?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is ook niet bepaald moeilijker, maar alsnog lief.
En geen van beide is het gezondst.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een keer in de week wiet of hasj is gezonder dan elke uur 3 sigaretten.
Meen je het ook?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het was voor mij om dat te zeggen jah?
Geen idee, van deze Tumblr af.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niet mis hoe heet ze? Maar ze is wel een hoogwaardiger model, niet even iets dat ik op hetzelfde niveau als mij zet.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En geen van beide is het gezondst.
Mooi gevonden wel maar het zijn wel allemaal modellen die wat hoger in de hiërarchie staan.quote:
Dik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het met je gingervriendinnetje?
Je ondertitel is ook niet lief en onschuldig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer lief en onschuldig.
Klopt. Die eerste is Brit Bliss, als het goed is. Die tweede en derde weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mooi gevonden wel maar het zijn wel allemaal modellen die wat hoger in de hiërarchie staan.
Was je toch al niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer lief en onschuldig.
Oké, bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je ondertitel is ook niet lief en onschuldig.
Ik ga nu eens uitgebreid naar de toilet.
Ja, ik heb haar gezoend...quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en verder?hebben jullie nu echt iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appel is een verknipte jongeman.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en verder?hebben jullie nu echt iets?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar gezoend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Uhhh toen ik eten had gezellig...quote:
Toen je het eten had welquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhhh toen ik eten had gezellig...
Bedenk me nu alleen dat al me boodschappen nog in me auto liggen
Kortom... BRBboodschappen uitladen
ja want toen was ze te druk met eten inplaats te schelden op haar telfort ontvanger voor der tvquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen je het eten had wel. Oke succes
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja want toen was ze te druk met eten inplaats te schelden op haar telfort ontvanger voor der tv
Dankje!
Ik heb nog wel een bakje met brokjes voor je.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
honger waar blijft mijn verdomme eten
Das te duur voor hem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bakje met brokjes voor je.
Ik ga ook lekker bieren straks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
zo ben er weerrrr
Even hertog en jan weer mee naar bovenen straks als me eten gezakt is lekker stroopwafels opwarmen
MAg ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
zo ben er weerrrr
Even hertog en jan weer mee naar bovenen straks als me eten gezakt is lekker stroopwafels opwarmen
Proostquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
zo ben er weerrrr
Dronken posten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proost. Ik ga straks aan de whiskey
Oh.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet gelijk dronken bij een paar borrels hoor
Lekkahhhquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker bieren straks.
Je weet wat voor foto's er gister gemaakt zijn he... dus zou oppassenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proost. Ik ga straks aan de whiskey
Nee joh, dat is zondequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh.ik dacht dat je die hele fles op ging drinken.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkahhh
[..]
Je weet wat voor foto's er gister gemaakt zijn he... dus zou oppassenDat was omdat ik moe was, niet omdat ik gedronken hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo![]()
Jajaquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
Dat was omdat ik moe was, niet omdat ik gedronken had
Goed zo
Nein.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Moeten jullie soms ook zo hard hoesten dat je ervan gaat kotsen?
Nope.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Je deepthroat gewoon te vaak.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
eigenlijk wel. Maar niet echt kotsen. Bijna.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Naar gevoel dat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eigenlijk wel. Maar niet echt kotsen. Bijna.
dat je bijna geen lucht meer krijg, ja ik ken dat gevoelquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Hopelijk wel met uitzicht op de zee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
Prima, lig lekker te chillen met mijn iPad op een ziekenhuisbed in Benidorm
Nee helaas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hopelijk wel met uitzicht op de zee?
Daar gebruik ik altijd mijn maandag voorquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
sollicitatiebrieven schrijven op zaterdagavond
Ik kom niet verder dan de eerste regel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar gebruik ik altijd mijn maandag voor
Het begin is ook altijd het moeilijkst hoor, heb er ook altijd nog moeite meequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de eerste regel.
Ik drink wel eerst een biertje. Misschien ben ik daarna minder geremd en ga ik helemaal los op mijn toetsenbord.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het begin is ook altijd het moeilijkst hoor, heb er ook altijd nog moeite mee
Gewoon goed kijken naar voorbeelden op het internet en dan je eigen draai er aan geven!
Wie zou je ooit aannemen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan de eerste regel.
Als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De mensen achter het station.
Wie weetquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik drink wel eerst een biertje. Misschien ben ik daarna minder geremd en ga ik helemaal los op mijn toetsenbord.
Yoooquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef -niemand- het volgende:
hey keals
uiteraard ook hallo naar de dames
Fappen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef -niemand- het volgende:
ik verveel me, wat moet ik gaan doen
de chocolade fontein van ome gargamel over springen in een boog van regenbogenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef -niemand- het volgende:
slapen serie kijken fappen slapen muziek luisteren met ons praten facebook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef -niemand- het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
slapen serie kijken fappen slapen muziek luisteren met ons praten facebook.
Weet ik veel.
maak er even eentje, ik weet niet hoe dat werktquote:
mhh mwah, neequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
slapen serie kijken fappen slapen muziek luisteren met ons praten facebook.
Weet ik veel.
ja ik snap dat niet, gewoon effe wachten als iedereen er is komt er weer 1quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef -niemand- het volgende:
[..]
maak er even eentje, ik weet niet hoe dat werkt![]()
ik heb m'n webcam wel weer aan de praat gekregen
Ga uit het raam hangen als het regent.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Maloena het volgende:
Jongens ik heb een probleem. Ik heb dorst maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen en wat te drinken te pakken.
ik ben geen jongenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Maloena het volgende:
Jongens ik heb een probleem. Ik heb dorst maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen en wat te drinken te pakken.
Wel nog op tijd thuis voor kerstmis denk je?quote:
Ze kan niet praten als haar mond vol zitquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zolang ze d'r mond maar houdt.
TCquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Akantha het volgende:
Doodse stilte in een scthe fuque is going on?
Wati s een TC?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Taexon het volgende:
Meeste actieve mensen zitten in de TC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |