Hey buurman,quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hallo buurtjes!
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey buurman,
Ja, goed.
Het is hier altijd rustig.
Hoe dat komt?
We bespreken hier geen complotten en dan haakt de echte believer en debunker al snel af, want saai. Geen koetjes en kalfjes hier.
Verder; wat is het koud he?
Die houden we dan tegoed van je.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat liedje kan ik me nog van lang geleden herinneren, ja.
En tja, zonder intrige is er niet veel aan voor samenzweringsfans. Dat is wel te begrijpen.
Een liedje posten zou ik wel willen maar dat gaat niet vanaf mijn mobiel..
[..]
Je vergeet de pensioenen nog in je opsomming.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja, of over de sluiting van gevangenissen.. Wat doe je als het land naar de knoppen gaat door graaaiers? Je privatiseert nog meer publieke nutsvoorzieningen om nog meer graaiers ruim baan te geven. En nutsvoorzieningen vinden ze leuk hoor, omdat de samenleving niet zonder kan.
Knijpen maar, en lobbyen voor zwaardere straffen.. Bij de wetgevende macht die in dienst van het volk hoort te staan en bij de rechtspraak die onafhankelijk hoort te zijn.
De EU zou haar naam moeten veranderen in 'dystopia'.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die houden we dan tegoed van je.
We zouden de hele SC vol kunnen praten over Cyprus. Als je het over een complot hebt...
Ja, dat is schrikken hequote:Op zondag 24 maart 2013 10:37 schreef Gray het volgende:
OMG!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het BNW SC-topic leeft weer!
En nu vasthoudenquote:
Het recht op privacy is hier tot ware kunst verheven.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu vasthouden
nah....geen belangstelling op BNW voor een SC.
Het is allemaal veel te serieus
Hetgeen ook wel weer razend knap isquote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Het recht op privacy is hier tot ware kunst verheven.
Komt goed, blijf blij.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben bang dat de TT de realiteit angstig dicht benadert.
Het móet wel goed komen. Als mensheid hebben we geen keus.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet zo van overtuigd dat het goed komt.
Integendeel.
We hebben helaas te maken met megalomane mannetjes in Brussel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Het móet wel goed komen. Als mensheid hebben we geen keus.
Oude blanke mannen zijn de grootste horror die de mensheid heeft gekend.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben helaas te maken met megalomane mannetjes in Brussel.
Mwah. Wat kleur ermee te maken heeft begrijp ik niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Oude blanke mannen zijn de grootste horror die de mensheid heeft gekend.
Dat is ook niet heel belangrijk in dit geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Wat kleur ermee te maken heeft begrijp ik niet.
Die opmerking snap ik niet...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Gray het volgende:
[..]
De mensheid heeft ook geen keus, daarom komt het niet goedquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Óf we redden gezamenlijk onszelf, óf we gaan met zijn allen ten onder. Die laatste is geen optie, lijkt mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |