Auw! Auw! Auw! Auw! Auw!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zit je nou te spoken met mijn post
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af.
We dansen. Op de vulkaan. 'till the end of love
Posten!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af.
We dansen. Op de vulkaan. 'till the end of love
Interesseert me helemaal niets.quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee!
Wat vinden we hier http://www.nu.nl/muziek/2(...)ndse-topsector-.html van?
Nou dan vind je deze vast wel leukquote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Muziek van Tiesto vond ik in m'n puberteit al saai en Afrojack ken ik niet.
Och, wat klinkt dat slecht!quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan vind je deze vast wel leuk
![]()
Die is 4de geworden bij de Voice of Holland. Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen, vind het stiekem wel een lekker liedje. Beter dan de originele versie van Justin Bieber. Van hem vind ik het een zeikliedje.quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Och, wat klinkt dat slecht!
Waar is dat van? Dan weet ik hoe het te mijden in de toekomst.
4e? Wauw.quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is 4de geworden bij de Voice of Holland. Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen, vind het stiekem wel een lekker liedje. Beter dan de originele versie van Justin Bieber. Van hem vind ik het een zeikliedje.
Ongelooflijk.quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog het gehalte was
Of bultruggen die aansp... oh nee, zielig.quote:Op maandag 17 december 2012 11:52 schreef HyperViper het volgende:
Mensen die the voice kijken verdienen het niet om te leven. Die mensen moeten afgemaakt worden. Net als apen met een cyste in hun hersenen.
Mensen die zich druk maken om dieren.quote:Op maandag 17 december 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of bultruggen die aansp... oh nee, zielig.
Je kunt je best druk maken om dierenleed, ik vind het alleen vaak zo selectief.quote:Op maandag 17 december 2012 11:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om dieren.Teringvolk.
Alsof dieren zich druk maken om mij. Ik heb wel wat beters te doen. Dieren eten bijvoorbeeld. Als ik mij druk wil maken denk ik wel even aan de rijstbuikbaby's. Maar daar krijg ik alleen maar honger van.quote:Op maandag 17 december 2012 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt je best druk maken om dierenleed, ik vind het alleen vaak zo selectief.
Ik hoor het al. Jij doet niet mee aan SRquote:Op maandag 17 december 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof dieren zich druk maken om mij. Ik heb wel wat beters te doen. Dieren eten bijvoorbeeld. Als ik mij druk wil maken denk ik wel even aan de rijstbuikbaby's. Maar daar krijg ik alleen maar honger van.
SR? Wasda?quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij doet niet mee aan SR
Het Rode Kruis? Dat zijn toch die prikfascisten? Wat denk je zelf. Ik wil niks te maken hebben met die kwaadaardige babymoordenaars.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serious Request. Voor het Rode Kruis.
Nee hoor, ik vraag helemaal nietsquote:Op maandag 17 december 2012 12:04 schreef HyperViper het volgende:
Straks ga je mij nog vragen of ik cliniclowns steun.Je weet wel, die organistatie die veroordeelde criminelen bij ernstig zieke kinderen zet. Nou mooi niet, niet onder mijn dak.
Je hapt ook niet. Wat een teleurstelling ben jij vandaag.quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag helemaal niets
Sorry , maandag hequote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je hapt ook niet. Wat een teleurstelling ben jij vandaag.
Nou, dat zou best eens veel kunnen zijn. Weet alleen niet of het lekker zal smaken. Beetje tranerig vermoed ik.quote:Op maandag 17 december 2012 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lamme kutvis. Beetje op ons strand gaan liggen luieren.
Hoeveel Sushi zou je van zo'n beest kunnen maken als je hem niet eerst weg laat rotten?
Het is wel scharrelsushi. Sowieso raar. Bij sommige dieren is het diervriendelijk om ze wild te vangen en bij andere juist om ze wild met rust te laten en ze te kweken voor de voedselindustrie.quote:Op maandag 17 december 2012 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat zou best eens veel kunnen zijn. Weet alleen niet of het lekker zal smaken. Beetje tranerig vermoed ik.
Echt wat een idiote beschamende toestand is dat met die bultrug.quote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is wel scharrelsushi. Sowieso raar. Bij sommige dieren is het diervriendelijk om ze wild te vangen en bij andere juist om ze wild met rust te laten en ze te kweken voor de voedselindustrie.
Wat willen die milieuhippies nou eigenlijk?
Net als die massamoord in de VS; ze hebben er 3 per jaar, maar nu is het ineens weer een kwalijke zaak...quote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt wat een idiote beschamende toestand is dat met die bultrug.
Elke dag spoelen er visjes aan, grotere en kleine. Hoor je niemand over.
Nu vallen groeperingen en Lenie 't Hart over elkaar heen.
Gotspe is het.
En het is een heel groot land, dus ja, echt vergelijken kun je het niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Net als die massamoord in de VS; ze hebben er 3 per jaar, maar nu is het ineens weer een kwalijke zaak...
Precies. Gewoon omdat deze vis iets groter is. Maar als iemand zijn goudvis door de plee spoelt is er niets aan de hand....quote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt wat een idiote beschamende toestand is dat met die bultrug.
Elke dag spoelen er visjes aan, grotere en kleine. Hoor je niemand over.
Nu vallen groeperingen en Lenie 't Hart over elkaar heen.
Gotspe is het.
En dan een condoleanceregister openen en een stille tocht willenquote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Gewoon omdat deze vis iets groter is. Maar als iemand zijn goudvis door de plee spoelt is er niets aan de hand....![]()
Vooral die stille tocht....quote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan een condoleanceregister openen en een stille tocht willen
Nou, dat condoleanceregister is natuurlijk ook bizar. Want de familie Potvis leest dat en is diep ontroerdquote:
Jemig!!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Summers het volgende:
wow , hij had de baby al van de grond
Ze hebben het over dode babies...kunnen ze beter niet hun tijd,energie en geld besteden om te vragen die VS en Israel te stoppen met bommen gooien?quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serious Request. Voor het Rode Kruis.
Ja hoor, dat vreselijk slechte Westen ook . Weg met onsquote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze hebben het over dode babies...kunnen ze beter niet hun tijd,energie en geld besteden om te vragen die VS en Israel te stoppen met bommen gooien?
En Westerse bom fabrikanten te stoppen met verkoop voor 'n paar dagen.
En westerse industrie(zoals mineralen mijnen)die profiteert van arme,hongerige mensen.
Die meesten ellenden ter wereld kunnen opgelost.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dat vreselijk slechte Westen ook . Weg met ons![]()
En het gaat over voorlichting en preventie. Om de kindersterfte daar te voorkomen.
Nou, nee, dit is jouw mening dus daar ga ik niet eens aan beginnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die meesten ellenden ter wereld kunnen opgelost.
Westerse regeringen en corporaties houden Afrika arme.
Je hoeft alleen te kijken wat is gebeuren met Irak,Afghanistan,Libya....en nu Syria.....al deze conflicten/oorlogen zijn gebaseerd op westerse leugens en propaganda.
Tell me why I may be wrong.
Ik heb geen twijfel dat ze zijn 'sincere' en t is goed bedoeld.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, nee, dit is jouw mening dus daar ga ik niet eens aan beginnen.
Maar SR is dus opgezet door dat volgens jou zo verderfelijke Westen om ongeboren en pasgeboren kinderen in Afrika te helpen.
Ik denk ook dat het goed bedoeld is. Dat zijn al dit soort acties.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen twijfel dat ze zijn 'sincere' en t is goed bedoeld.
Sorry maar misschien wordt ik cynisch in m'n old age.
Ik heb zelf bepaalde acties gedaan,geld gegeven, enz.Ik vond Live Aid enz. helemaal geweldig toen.
Vriendin van mij die werkt als vrijwillige verpleegster in Sudan zei dat als je wil echt helpen kan je beter vrijwilligers werk doen in je eigen buurt.
Hoax. Was pas op TV. Helemaal nep.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Summers het volgende:
wow , hij had de baby al van de grond
Ja ik weet hetquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hoax. Was pas op TV. Helemaal nep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |