Auw! Auw! Auw! Auw! Auw!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zit je nou te spoken met mijn post
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af.
We dansen. Op de vulkaan. 'till the end of love
Posten!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog een laatste topic voor 21 december, of posten we daarna nog vrolijk verder?
We weten het niet, we wachten af.
We dansen. Op de vulkaan. 'till the end of love
Interesseert me helemaal niets.quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee!
Wat vinden we hier http://www.nu.nl/muziek/2(...)ndse-topsector-.html van?
Nou dan vind je deze vast wel leukquote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Muziek van Tiesto vond ik in m'n puberteit al saai en Afrojack ken ik niet.
Och, wat klinkt dat slecht!quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan vind je deze vast wel leuk
![]()
Die is 4de geworden bij de Voice of Holland. Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen, vind het stiekem wel een lekker liedje. Beter dan de originele versie van Justin Bieber. Van hem vind ik het een zeikliedje.quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Och, wat klinkt dat slecht!
Waar is dat van? Dan weet ik hoe het te mijden in de toekomst.
4e? Wauw.quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is 4de geworden bij de Voice of Holland. Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen, vind het stiekem wel een lekker liedje. Beter dan de originele versie van Justin Bieber. Van hem vind ik het een zeikliedje.
Ongelooflijk.quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog het gehalte was
Of bultruggen die aansp... oh nee, zielig.quote:Op maandag 17 december 2012 11:52 schreef HyperViper het volgende:
Mensen die the voice kijken verdienen het niet om te leven. Die mensen moeten afgemaakt worden. Net als apen met een cyste in hun hersenen.
Mensen die zich druk maken om dieren.quote:Op maandag 17 december 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of bultruggen die aansp... oh nee, zielig.
Je kunt je best druk maken om dierenleed, ik vind het alleen vaak zo selectief.quote:Op maandag 17 december 2012 11:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om dieren.Teringvolk.
Alsof dieren zich druk maken om mij. Ik heb wel wat beters te doen. Dieren eten bijvoorbeeld. Als ik mij druk wil maken denk ik wel even aan de rijstbuikbaby's. Maar daar krijg ik alleen maar honger van.quote:Op maandag 17 december 2012 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt je best druk maken om dierenleed, ik vind het alleen vaak zo selectief.
Ik hoor het al. Jij doet niet mee aan SRquote:Op maandag 17 december 2012 11:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof dieren zich druk maken om mij. Ik heb wel wat beters te doen. Dieren eten bijvoorbeeld. Als ik mij druk wil maken denk ik wel even aan de rijstbuikbaby's. Maar daar krijg ik alleen maar honger van.
SR? Wasda?quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij doet niet mee aan SR
Het Rode Kruis? Dat zijn toch die prikfascisten? Wat denk je zelf. Ik wil niks te maken hebben met die kwaadaardige babymoordenaars.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serious Request. Voor het Rode Kruis.
Nee hoor, ik vraag helemaal nietsquote:Op maandag 17 december 2012 12:04 schreef HyperViper het volgende:
Straks ga je mij nog vragen of ik cliniclowns steun.Je weet wel, die organistatie die veroordeelde criminelen bij ernstig zieke kinderen zet. Nou mooi niet, niet onder mijn dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |