quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jeujjj meisjes jagen en bier drinken.
Wat heb ik daar aan? Ik jaag niet op vrouwen en bier lust ik niet.quote:
Er staan spannende dingen op stapel hier, maar daar kan ik nog even niks over zeggenquote:
Dan ga ik maar op jou jagen (en bier drinken).quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan? Ik jaag niet op vrouwen en bier lust ik niet.
+1quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan? Ik jaag niet op vrouwen en bier lust ik niet.
He'j de penis mooi opgepoetst en voldoende patronen bij je?quote:
Nee, die kopkaas moeten ze maar voor lief nemen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
He'j de penis mooi opgepoetst en voldoende patronen bij je?
Gratis extraatjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, die kopkaas moeten ze maar voor lief nemen!
Meen je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was een tijdje gek op Brie totdat iedereen het op FOK! over piemelbrie had.
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen je dat?Nu lust je geen brie meer omdat de term "piemelbrie" voorbij kwam vliegen?
quote:
Ik heb na volgende week kerstvakantie. Dus dan ergens?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee. Na het weekend? Volgende week? Sorry van laatst.Een ding weet ik wel, dagen van tevoren afspreken gaat mis bij mij. Afzeggen ook trouwens.
Ah joh. Wat raar...quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Sylvana het volgende:
Ow hou op want ik vind brie ook heerlijk, maar idd niet op piemels
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed!mooi om te horen dat het de goede kant op gaat. ik hoop je binnenkort een keer te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Das goed bericht idd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi om te horen dat het de goede kant op gaat. ik hoop je binnenkort een keer te zien.
Last Christmasquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga zo bijna 2 uur lang kerstnummers draaien
Ik vind het wel karig dat ze zo'n dun boek over 3 films uitsmeren.quote:Op zondag 16 december 2012 00:16 schreef Kreator het volgende:
The Hobbit was wel ok. Soort LOTR maar dan in 3d.
Das idd schijnheilig jaquote:Op zondag 16 december 2012 02:15 schreef ACT-F het volgende:
Het glazen huis was wel ok. Zogenaamd honger lijden, maar dan schijnheilig. Want toen de sponsors met hapjes aankwamen werd er volop gebunkerd
Ja dat vind ik ook. Je merkt het soms ookdat het wordt utgesmeerd. Maar ja, commercieel uitbuiten he.quote:Op zondag 16 december 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het wel karig dat ze zo'n dun boek over 3 films uitsmeren.
Ik niet, ik vind het helemaal fantastischquote:Op zondag 16 december 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het wel karig dat ze zo'n dun boek over 3 films uitsmeren.
Probeer het zelf eens, wat een kunst is dat.quote:Op zondag 16 december 2012 09:50 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag naar het Beeklustpark om voor het eerst van mijn leven midwinterhoornblazers in het echt te zien/horen
Het enige wat ik uit een midwinterhoorn krijg is een scheetgeluid.quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens, wat een kunst is dat.
Lol ik denk dat er bij mij ook weinig geluid uit komt. Ik heb al moeite met een kaars uitblazen. Ik ben meer van het zuigenquote:Op zondag 16 december 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik uit een midwinterhoorn krijg is een scheetgeluid.
Donderdag avond stonden er twee op de Oude Markt, echt gaaf.
Zelfde hier, al zo vaak voorgenomen om het te leren..quote:Op zondag 16 december 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik uit een midwinterhoorn krijg is een scheetgeluid.
Donderdag avond stonden er twee op de Oude Markt, echt gaaf.
Lolquote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol ik denk dat er bij mij ook weinig geluid uit komt. Ik heb al moeite met een kaars uitblazen. Ik ben meer van het zuigen
Henquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |