quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jeujjj meisjes jagen en bier drinken.
Wat heb ik daar aan? Ik jaag niet op vrouwen en bier lust ik niet.quote:
Er staan spannende dingen op stapel hier, maar daar kan ik nog even niks over zeggenquote:
Dan ga ik maar op jou jagen (en bier drinken).quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan? Ik jaag niet op vrouwen en bier lust ik niet.
+1quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan? Ik jaag niet op vrouwen en bier lust ik niet.
He'j de penis mooi opgepoetst en voldoende patronen bij je?quote:
Nee, die kopkaas moeten ze maar voor lief nemen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
He'j de penis mooi opgepoetst en voldoende patronen bij je?
Gratis extraatjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, die kopkaas moeten ze maar voor lief nemen!
Meen je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was een tijdje gek op Brie totdat iedereen het op FOK! over piemelbrie had.
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meen je dat?Nu lust je geen brie meer omdat de term "piemelbrie" voorbij kwam vliegen?
quote:
Ik heb na volgende week kerstvakantie. Dus dan ergens?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee. Na het weekend? Volgende week? Sorry van laatst.Een ding weet ik wel, dagen van tevoren afspreken gaat mis bij mij. Afzeggen ook trouwens.
Ah joh. Wat raar...quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Sylvana het volgende:
Ow hou op want ik vind brie ook heerlijk, maar idd niet op piemels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |