Uggs zijn altijd foutquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
(Lekkere) chicks met Uggs is niks mis mee, maar als ze zo pauper zijn om er zo bij te lopen zeg ik er gewoon wat van.
bij mij is dat toch wel een instant afknapper, volgens mij omdat ze gepaard gaan met domme tokkiesquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
(Lekkere) chicks met Uggs is niks mis mee, maar als ze zo pauper zijn om er zo bij te lopen zeg ik er gewoon wat van.
Ik draag ze alleen thuis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uggs zijn gewoon kkschoenen, en iedereen die ze draagt is debiel.
datquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uggs zijn gewoon kkschoenen, en iedereen die ze draagt is debiel.
Noquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
Ik vind Uggs standaard lelijk. Wat een vreselijke schoenenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
navelshotje van makenquote:
Sommige meisjes staan ze best leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind Uggs standaard lelijk. Wat een vreselijke schoenen
Weet niet in welk milieu jij je begeeft, maar hier in mijn buurt heeft haast elke chick wel één of meer paarquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef n8n het volgende:
[..]
bij mij is dat toch wel een instant afknapper, volgens mij omdat ze gepaard gaan met domme tokkies
Wie kopt deze in? Vas?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet in welk milieu jij je begeeft, maar hier in mijn buurt heeft elke chick wel één of meer paar.
Ja domme oud zuid snollenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet in welk milieu jij je begeeft, maar hier in mijn buurt heeft haast elke chick wel één of meer paar.
je woont op het kamp¿quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet in welk milieu jij je begeeft, maar hier in mijn buurt heeft haast elke chick wel één of meer paar.
Oh das bij pc hooft he, daar zijn ze niet fout.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over tokkies, maar hoe dan ook Uggs zijn foutquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn per definitie geen tokkies.
holland spoor den haag zie ik ze op de kunstacademie nooit. beterquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |