vrouwen met een korter onder- dan bovenlichaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Die bh had ze moeten latenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik deze al 's gepost, maar zou wifen.
Jenniferquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:29 schreef BobbyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Nou iew hoor het is niet strak geshoppedquote:
Pls, vieze bil. Deal with it.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou iew hoor het is niet strak geshopped
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om het af te leren.
[ afbeelding ]
Ik zou rakenquote:
agreed.quote:
quote:
Deze mensenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:34 schreef VeerEli het volgende:
Wtf is er ineens mis met mijn lappie. Sinds vandaag kan ik geen youtube filmpje nog normaal afspelen. Na een paar sec begint ie vast te lopen en komt ie ook niet meer op gang. Fokking irritant
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, inderdaad. Dat is echt een ránzige ass!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben goed.
Ik zeg ook niet dat het afgrijselijk is, ik zeg iew. Stelletje zeurkonten (hihi) zijn jullie zeg, laat me die bil lelijk vindenquote:
Is dat Juicyhil?quote:
Deal with it hoor. Echt een vieze bil.quote:
Echt, deze chickquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deal with it hoor. Echt een vieze bil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |