Nee, ik hou mijn dushi wel onder de duim hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je leeft nog.We dachten: die ligt in de goot of zit achter tralies.
Nice.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beetje wazig maar goed
[ afbeelding ]
Yep.quote:
kiwi pellen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen, het is zaterdagavond en ik lig in bed met een kiwi. Maar ik heb geen mesje meegenomen. Heeft iemand ervaring met het pellen van kiwi's? Bedankt.
Just what I would do to you.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kiwi pellen?gewoon topje eraf en dan uitlepelen vrind
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Just what I would do to you.
Update: ik gebruik nu het lepeltje om de kiwi doormidden te snijden. Work in progress dit, ik houd jullie op de hoogte.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Just what I would do to you.
Update: ik gebruik nu het lepeltje om de kiwi doormidden te snijden. Work in progress dit, ik houd jullie op de hoogte.
Srs mooiste chick van deze SC, srs srs srsquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beetje wazig maar goed
[ afbeelding ]
Veer is heel mooi jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Srs mooiste chick van deze SC, srs srs srs. Haters gonna hate, zie je direct
.
alleen het topje mangquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Panzermaus het volgende:
De kiwi ligt in twee stukken, het uitlepelen kan beginnen.
Fantastisch, fraai, geweldig, groots, heerlijk, kostelijk, luisterrijk, magnifiek, mooi, moorddadig, oogverblindend, schitterend, schoon, splendide, subliem, superbe, verrukkelijk, voortreffelijk, wondermooiquote:
Ze gaat niet met je neuken mang.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fantastisch, fraai, geweldig, groots, heerlijk, kostelijk, luisterrijk, magnifiek, mooi, moorddadig, oogverblindend, schitterend, schoon, splendide, subliem, superbe, verrukkelijk, voortreffelijk, wondermooi.
Heeft dit ooit gewerkt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fantastisch, fraai, geweldig, groots, heerlijk, kostelijk, luisterrijk, magnifiek, mooi, moorddadig, oogverblindend, schitterend, schoon, splendide, subliem, superbe, verrukkelijk, voortreffelijk, wondermooi.
jij wel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze gaat niet met je neuken mang.
dat zou echt het dieptepunt van mijn SC carriere zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze gaat niet met je neuken mang.
Thank you, ik heb wel eens zoetere fruitstukken gelepeld.quote:
Houd jij je mond nu maar met je zure pelvrucht.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als een Chineesje in een fabriek.
Ik heb passievrucht, zuur klopt, pelvrucht niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thank you, ik heb wel eens zoetere fruitstukken gelepeld.
[..]
Houd jij je mond nu maar met je zure pelvrucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |