abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120795686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Er worden constant sporters betrapt op doping, dus bewijzen genoeg, verder kan ik wel links en video intervieuws plaatsen,maar die worden zelden gelezen of gekeken.
Ik denk eerder dat naieviteit, het drijzand bij sommige is.
Natuurlijk worden er constant sporters betrapt op doping, aangezien doping bij de sport hoort. Er zullen altijd sporters doping gebruiken, maar dat betekent niet dat ELKE sporter doping gebruikt. Het één heeft niets, maar dan ook niets met het ander te maken.

En je kan iedereen wel constant van naïviteit beschuldigen alleen maar omdat ze het niet met je eens zijn, maar daarmee alleen lukt het ook niet om bewijs aan te voeren.
pi_120795904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Natuurlijk worden er constant sporters betrapt op doping, aangezien doping bij de sport hoort. Er zullen altijd sporters doping gebruiken, maar dat betekent niet dat ELKE sporter doping gebruikt. Het één heeft niets, maar dan ook niets met het ander te maken.

En je kan iedereen wel constant van naïviteit beschuldigen alleen maar omdat ze het niet met je eens zijn, maar daarmee alleen lukt het ook niet om bewijs aan te voeren.
10 jaar geleden dacht iedereen dat boogerd 100% schoon was, vandaag is dat behoorlijk veranderd, je kan zelf de timeline nalezen, van wat hij 9,8,7,6,5,4,3,2,1 jaar gelden gezegd heeft. Onlangs heeft hij gezegd dat hij die arts wel kende er mee contact heeft gehad en er naar toe is gevlogen.
inter en extrapolatie zijn jullie vreemd?
pi_120795994
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

10 jaar geleden dacht iedereen dat boogerd 100% schoon was, vandaag is dat behoorlijk veranderd, je kan zelf de timeline nalezen, van wat hij 9,8,7,6,5,4,3,2,1 jaar gelden gezegd heeft. Onlangs heeft hij gezegd dat hij die arts wel kende er mee contact heeft gehad en er naar toe is gevlogen.
inter en extrapolatie zijn jullie vreemd?
Dus Boogerd staat synoniem voor iedere sporter die op deze aardkloot rondloopt? En ik geloof Boogerd al jaren niet, dus ik voel me ook absoluut niet aangesproken door je.
pi_120796045
En elke uitschieter veroordelen of onder het 'kopje' doping scharen is wel erg kortaf en dat haalt alle nuance uit een discussie weg.

Toen ik 12 was werd ik ook al gigantisch ingemaakt door andere kids met tienkampen, maar dat was dan ook o.a. Ingmar Vos die even oud is en nu op WK's meedoet.

Misschien heeft hij naast z'n talent uiteindelijk ook nog wel voor doping moeten kiezen, maar je lijkt amper te vinden dat topsporters ook freaks zijn, outliers, mazzelaars, uitzonderingen...zowel fysiologisch, als mentaal... Ik denk dat het ook een heel groot deel door die factoren wordt veroorzaakt dat ze zo kunnen presteren, al is het dus des te vreemder als sommige sporters nog eens veel beter dan de competitie / concurrenten zijn. Dan gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen ja...

Verder ben ik het met je eens dat er een hoop sportvolgers naief zijn en het wel prima vinden en gewoon entertainment willen zien, maar de meesten die hier discussieren hebben wel een wat genuanceerdere mening en dachten heus niet dat Boogerd VDB clean kon volgen op de St. Nicolas hoor...
Jack does it in real time...
pi_120796077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dus Boogerd staat synoniem voor iedere sporter die op deze aardkloot rondloopt? En ik geloof Boogerd al jaren niet, dus ik voel me ook absoluut niet aangesproken door je.
nee, hij staat niet synoniem daarvoor, dat zeg ik ook niet. je legt me weer woorden in de mond.
en wat betreft bewijzen, we zitten hier niet in een rechtbank! wie ben jij om bewijzen te eisen?
als er bewijzen waren, dan waren die sporters allang verbannen van de sport.
pi_120796149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef DeeBee het volgende:
En elke uitschieter veroordelen of onder het 'kopje' doping scharen is wel erg kortaf en dat haalt alle nuance uit een discussie weg.

Toen ik 12 was werd ik ook al gigantisch ingemaakt door andere kids met tienkampen, maar dat was dan ook o.a. Ingmar Vos die even oud is en nu op WK's meedoet.

Misschien heeft hij naast z'n talent uiteindelijk ook nog wel voor doping moeten kiezen, maar je lijkt amper te vinden dat topsporters ook freaks zijn, outliers, mazzelaars, uitzonderingen...zowel fysiologisch, als mentaal... Ik denk dat het ook een heel groot deel door die factoren wordt veroorzaakt dat ze zo kunnen presteren, al is het dus des te vreemder als sommige sporters nog eens veel beter dan de competitie / concurrenten zijn. Dan gaan bij mij ook de alarmbellen rinkelen ja...
Is Topsport gewoon niet beperkt tot hoe goed je dokter/voedingsdeskundige is? ook met veel geld koop je dus doping wat niet ontdekt kan worden, dus hoe je de voorsprong op de rest.
  woensdag 26 december 2012 @ 22:16:36 #282
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120796234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ze heeft hetzelfde figuur als die vroegere oost-duitse steroide zwemsters. als dat natuurlijk kon, hadden ze vroeger die steroiden ook niet nodig.
Niet iedereen die het figuur van Kate Moss heeft wordt ook een super model. Dus omgekeerd.... maar dat wil je niet begrijpen hé. Hoeft niet hoor. Blijf maar lekker achter je toetsenbord hangen dan gaan wij moregen wel weer lekker sporten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_120796312
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:16 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Niet iedereen die het figuur van Kate Moss heeft wordt ook een super model. Dus omgekeerd.... maar dat wil je niet begrijpen hé. Hoeft niet hoor. Blijf maar lekker achter je toetsenbord hangen dan gaan wij moregen wel weer lekker sporten.
Dus ik begrijp het niet of jij wilt mij niet begrijpen, vertel eens wat jij dan denkt of vind ipv van mij constant met oneigenlijke argumenten aan te vallen?
pi_120796366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, hij staat niet synoniem daarvoor, dat zeg ik ook niet. je legt me weer woorden in de mond.
en wat betreft bewijzen, we zitten hier niet in een rechtbank! wie ben jij om bewijzen te eisen?
als er bewijzen waren, dan waren die sporters allang verbannen van de sport.
Waarom kom je dan met dat Boogerd-voorbeeld aanzetten? Wat doet dat ertoe. Dat ook sporters liegen, is al langer dan vandaag bekend.

En waarom voer je dan in godsnaam een discussie. Dan klopt mijn eerdere constatering dat je op een kruistocht bent dus toch. Waar ben je in hemelsnaam op uit als je niets eens iets kan bewijzen wat je beweert?
pi_120796428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

10 jaar geleden dacht iedereen dat boogerd 100% schoon was,
Hier ga je al de fout in.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120796467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Waarom kom je dan met dat Boogerd-voorbeeld aanzetten? Wat doet dat ertoe. Dat ook sporters liegen, is al langer dan vandaag bekend.

En waarom voer je dan in godsnaam een discussie. Dan klopt mijn eerdere constatering dat je op een kruistocht bent dus toch. Waar ben je in hemelsnaam op uit als je niets eens iets kan bewijzen wat je beweert?
Ik vertel gewoon wat ik vind op basis van mijn kennis, ik onderbouw ook vaker mijn beweringen met links, intervieuws en clips.
verder hoef ik aan jou geen verantwoording af te leggen.
pi_120796487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hier ga je al de fout in.
ja, jij ook, met je onliners zonder onderbouwing
pi_120796538
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Is Topsport gewoon niet beperkt tot hoe goed je dokter/voedingsdeskundige is? ook met veel geld koop je dus doping wat niet ontdekt kan worden, dus hoe je de voorsprong op de rest.
Ja je uiteindelijke succes of hoeveelheid prijzen die je pakt wel, dat vrees ik wel na de verhalen de laatste jaren...

Maar niet het meedoen an sich, dat is prima mogelijk als je een 'freak' bent en gezegend met topsport mogelijkheden. Vervolgens bepalen ook de grootte, geldbedragen en populariteit of het loont om te gaan doperen en hoeveel risico's mensen willen nemen. Zo loopt het in mijn ogen in grote lijnen in veel sporten...

De grootste teleurstelling (en grootste gebrek in de sportwereld) van dit jaar, vind ik wel het bewijs voor de lakse houdingen van sportbonden. Maar ja, dat is overal een geval 'slager keurt z'n eigen vlees', dus zodra de ATP niet gecontroleerd wordt door een WADA of zo laten ze lekker die out of competition controles van Serena Williams schieten en dat is gewoon waanzin...

Die regels moeten uniformer per sport.
  woensdag 26 december 2012 @ 22:24:49 #289
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120796567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dus ik begrijp het niet of jij wilt mij niet begrijpen, vertel eens wat jij dan denkt of vind ipv van mij constant met oneigenlijke argumenten aan te vallen?
Dat had je kunnen lezen als je wat meer aandacht aan de reakties besteedde.

Ik zei dus dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat Kromowidjojo niet 100% clean haar topsport bedrijft.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_120796656
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik vertel gewoon wat ik vind op basis van mijn kennis, ik onderbouw ook vaker mijn beweringen met links, intervieuws en clips.
verder hoef ik aan jou geen verantwoording af te leggen.
Je gaat er alleen de fout in dat je denkt dat wat jij als 'jouw kennis' ziet ook daadwerkelijk klopt. En iedereen, van wetenschappers en deskundigen tot ons hier op FOK aan toe, die ook maar ook maar een halve kanttekening bij jouw gezwets durft te plaatsen, wordt aangevlogen want die ondermijnt jouw gedachte dat alle, maar dan ook alle sporters valsspelers zijn.
pi_120796723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:24 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat had je kunnen lezen als je wat meer aandacht aan de reakties besteedde.

Ik zei dus dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat Kromowidjojo niet 100% clean haar topsport bedrijft.
ik vind haar uit zien als een kerel en je weet toch zelf ook hoe vrouwen uitzien na jarenlang schoon trainen, voor 99% hetzelfde.
er zijn genoeg mensen die denken dat ze aan de doping zit, daar ben ik niet de enigste in.
http://www.nujij.nl/sport(...)-vrij.18237850.lynkx
ben je soms fan of familie van haar?
pi_120796763
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je gaat er alleen de fout in dat je denkt dat wat jij als 'jouw kennis' ziet ook daadwerkelijk klopt. En iedereen, van wetenschappers en deskundigen tot ons hier op FOK aan toe, die ook maar ook maar een halve kanttekening bij jouw gezwets durft te plaatsen, wordt aangevlogen want die ondermijnt jouw gedachte dat alle, maar dan ook alle sporters valsspelers zijn.
huh,? niet alle sporters hoor.
  woensdag 26 december 2012 @ 22:30:48 #293
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120796786
Ben ik de enige die hoopt dat deze discussie bij aanvang van Doping #54 gedaan is?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120796826
quote:
9s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat deze discussie bij aanvang van Doping #54 gedaan is?
Het is weer eens wat anders dan alleen maar nieuwsberichten plaatsen, sterker nog, het is de basis van elk forum. :)
pi_120796865
quote:
9s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Neen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120796903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind haar uit zien als een kerel en je weet toch zelf ook hoe vrouwen uitzien na jarenlang schoon trainen, voor 99% hetzelfde.
er zijn genoeg mensen die denken dat ze aan de doping zit, daar ben ik niet de enigste in.
http://www.nujij.nl/sport(...)-vrij.18237850.lynkx
ben je soms fan of familie van haar?
Reacties op NU als 'bewijs'? Kom op, dat kan je echt veel beter. :)

Want je links zijn soms wel interessant (die over tennis laatst bijv.). Maar dat afgunstige mensen op NU / Telegraaf / Geenstijl denken dat iemand doping gebruikt is toch helemaal niets waard...
  woensdag 26 december 2012 @ 22:35:17 #297
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120796957
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is weer eens wat anders dan alleen maar nieuwsberichten plaatsen, sterker nog, het is de basis van elk forum. :)
Jij lijkt te denken dat dit een boeiende discussie is. Voor de buitenstaander is het echter een strontvervelende herhaling van statements waarbij het overduidelijk is dat het nergens meer naar toe gaat, maar dat het eigenlijk een uur geleden al was afgelopen.

PS: ik ga trouwens niet blijven reageren op je flauwekul, ik weet wel beter.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120796962
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Reacties op NU als 'bewijs'? Kom op, dat kan je echt veel beter. :)

Want je links zijn soms wel interessant (die over tennis laatst bijv.). Maar dat afgunstige mensen op NU / Telegraaf / Geenstijl denken dat iemand doping gebruikt is toch helemaal niets waard...
niet als bewijs, maar meer ondersteunende mening.
pi_120797011
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Jij lijkt te denken dat dit een boeiende discussie is. Voor de buitenstaander is het echter een strontvervelende herhaling van statements waarbij het overduidelijk is dat het nergens meer naar toe gaat, maar dat het eigenlijk een uur geleden al was afgelopen.
nee hoor, dat is jouw mening. jij vind het vervelend en dan geldt het voor iedere buitenstaander?
pi_120797105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die zwemster ziet er nog breder uit dan haar vroegere oost-duitse collega's en daarvan is bekend dat die op een regeringsprogramma van steroiden zaten.
en wbt je ex, je weet toch ook wel dat een duursport zoals triathlon spieren verbrand ipv dat je ermee kan kweken.
Niet waar. Je verbrandt door duurtraining geen spieren.

Ze deed sinds jongs af aan aan wedstrijdzwemmen en later triatlon. Ik ken meer meiden van die club die ontzettend gespierd zijn en gewoon op amateurniveau sporten. Als je veel zwemt word je toch wel gespierder.

Ik doe nu een paar jaar aan wedstrijdwielrennen. Door die trainingen ben ik magerder geworden, behalve m'n benen. Die zijn door het vele fietsen en krachttraining een stuk dikker geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')