Dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 december 2012 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ga er maar vanauit dat we het eens zijn, dat we het oneens zijn.
Hier begon je een beetje van het padje af te raken. Kromo is gewoon 100% clean. Kijk er nu de foto's van 4 jaar geleden en haar ontwikkeling tot nu maar eens goed op na.quote:
Ik zie die bewijzen anders niet. Het is jouw gedachte en niet meer en niet minder. en daar hoef je een ander niet van te willen overtuigen, wat je nu dus wel doet, en daardoor je hele betoog een beetje gaat glijden.quote:Dat geldt toch ook voor jou? ik heb dat verhaal al zo vaak gehoord, dat iemand een topsporter kent en 100% weet dat hij/zij niet aan de doping zit, maar je spreekt wel voor iemand anders en de naam wordt ook niet genoemd.
Het is ook zo makkelijk om iemand weg te zetten die dingen noemt wat jou niet zint.
Bewijzen zijn er genoeg hoor, maar sommige willen het niet inzien of zijn er blind voor.
Jij hebt ook geen fluit bewijs voor wat je allemaal zegt. Wij moeten maar wel allemaal bewijzen wat we zeggen en als dat bewijs niet geleverd wordt, is iedere sporter een doper, maar zelf kom je ook totaal niet met bewijzen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor jou? ik heb dat verhaal al zo vaak gehoord, dat iemand een topsporter kent en 100% weet dat hij/zij niet aan de doping zit, maar je spreekt wel voor iemand anders en de naam wordt ook niet genoemd.
Het is ook zo makkelijk om iemand weg te zetten die dingen noemt wat jou niet zint.
Bewijzen zijn er genoeg hoor, maar sommige willen het niet inzien of zijn er blind voor.
hoezo van het padje af te raken? ze is gewoon 100% doped up, dat jij dat niet inziet, is een tekortkoming van jou kant. vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hier begon je een beetje van het padje af te raken. Kromo is gewoon 100% clean. Kijk er nu de foto's van 4 jaar geleden en haar ontwikkeling tot nu maar eens goed op na.
Wie is die sporter dan, die je zomaar ineens kent naar pagina's van discussie?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen fluit bewijs voor wat je allemaal zegt. Wij moeten maar wel allemaal bewijzen wat we zeggen en als dat bewijs niet geleverd wordt, is iedere sporter een doper, maar zelf kom je ook totaal niet met bewijzen.
Daarnaast nuanceer ik mijn mening toch behoorlijk. Ik heb nog geen genuanceerd woord van jou gelezen.
Ik zie geen tekortkoming in deze bij mezelf, maar jouw redenatie van 100% doped up is gewoon een mening, en niet meer dan dat. Je kunt het niet eens aantonen, laat staan bewijzen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo van het padje af te raken? ze is gewoon 100% doped up, dat jij dat niet inziet, is een tekortkoming van jou kant. vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.
Sinds wanneer heb ik pagina's lang met je gediscussieerd? Als het relevant is, zal ik het eens benoemen, want je hebt er geen fuck aan dat je die naam weet.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wie is die sporter dan, die je zomaar ineens kent naar pagina's van discussie?
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo van het padje af te raken? ze is gewoon 100% doped up, dat jij dat niet inziet, is een tekortkoming van jou kant. vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.
Als ik het kon bewijzen was ze nu al geschorst,maar als je wat van fysiologie afweet. dan weet je dat dit geen natuurlijk figuur is voor een vrouw.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zie geen tekortkoming in deze bij mezelf, maar jouw redenatie van 100% doped up is gewoon een mening, en niet meer dan dat. Je kunt het niet eens aantonen, laat staan bewijzen.
je ziet niet de waterretention door de testo in haar gezicht? zo'n bolle moonface?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik pagina's lang met je gediscussieerd? Als het relevant is, zal ik het eens benoemen, want je hebt er geen fuck aan dat je die naam weet.
[..]![]()
Waar is je bewijs nou? En dat uitgerekend jij iemand beschuldigt van tekortkomingen is al helemaal lachwekkend.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ik het kon bewijzen was ze nu al geschorst,maar als je wat van fysiologie afweet. dan weet je dat dit geen natuurlijk figuur is voor een vrouw.
Dit schreef je ook. En daar heb je gelijk in. Die uitzonderingen heten TOPSPORTERS!quote:vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.
ooh, leg mij verschil dan even uit? ze zijn genetisch begaafd?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
[..]
Dit schreef je ook. En daar heb je gelijk in. Die uitzonderingen heten TOPSPORTERS!
Je wilt het laatste woord, en je wilt gelijk hebben hé. Dat mag hoor! Maar lees je laatste rekatie nog eens, dan zie je dat je jezelf aan het tegenspreken bent.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, leg mij verschil dan even uit? ze zijn genetisch begaafd?
Nee, want topsporters hebben ook geen natuurlijk figuur. Ik mocht willen dat ik zo'n figuur had, maar ik hang dan ook niet elke dag een paar uur in de sportschool.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ik het kon bewijzen was ze nu al geschorst,maar als je wat van fysiologie afweet. dan weet je dat dit geen natuurlijk figuur is voor een vrouw.
ontwijken van vragen is ook een kunst, toch? spindoctorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je wilt het laatste woord, en je wilt gelijk hebben hé. Dat mag hoor! Maar lees je laatste rekatie nog eens, dan zie je dat je jezelf aan het tegenspreken bent.
ooh, je vader is een fysio en er zijn wetenschappers, hou toch op, ik heb zelf voor fysio gestudeerd en 15 jaar getraind, dus mij maakt niemand iets wat wijs.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want topsporters hebben ook geen natuurlijk figuur. Ik mocht willen dat ik zo'n figuur had, maar ik hang dan ook niet elke dag een paar uur in de sportschool.
Daarnaast, och zie hier onze fysiologische kennerMijn vader is fysiotherapeut en hij zegt dat het perfect kan. Er zijn bewegingswetenschappers en andere kenners die eveneens zeggen dat het prima kan. Tenzij jij de hoogst aangeschreven kenner van het menselijk lichaam is die er bestaat, wie ben jij dan wel niet om dat in twijfel te trekken
Nee, ze trainen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, leg mij verschil dan even uit? ze zijn genetisch begaafd?
Het is jammer, maar ik verwacht een reactie als "oeee je vader en oee wetenschappers nou enzo poepoe klopt niet die weten er weinig van en ik veel"quote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want topsporters hebben ook geen natuurlijk figuur. Ik mocht willen dat ik zo'n figuur had, maar ik hang dan ook niet elke dag een paar uur in de sportschool.
Daarnaast, och zie hier onze fysiologische kennerMijn vader is fysiotherapeut en hij zegt dat het perfect kan. Er zijn bewegingswetenschappers en andere kenners die eveneens zeggen dat het prima kan. Tenzij jij de hoogst aangeschreven kenner van het menselijk lichaam is die er bestaat, wie ben jij dan wel niet om dat in twijfel te trekken
OK, je vraagt er om.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ontwijken van vragen is ook een kunst, toch? spindoctor
Oooooh nu komt de aap uit de mouw. Je hebt zelf hard proberen te trainen, maar aangezien je genetisch niet zo goed in elkaar zit en de goede resultaten uitbleven, besloot je maar iedereen die meer resultaat boekte dan jij te gaan zien als doper. Had dat nou eerder gezegd, dat had ons de discussie bespaardquote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, je vader is een fysio en er zijn wetenschappers, hou toch op, ik heb zelf voor fysio gestudeerd en 15 jaar getraind, dus mij maakt niemand iets wat wijs.
Ze heeft hetzelfde figuur als die vroegere oost-duitse steroide zwemsters. als dat natuurlijk kon, hadden ze vroeger die steroiden ook niet nodig.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
OK, je vraagt er om.
Zelf zeg je dat vrouwen en het kewken van spiermassa een uitzondering is. Hiermee zeg je dus dat het wel voorkomt. Als je dat tijdig onderkent, kun je daar blijkbaar heel ver mee komen in bepaalde sporten. Dat heet dan talent. En of dat genetisch begaafd is zoals jij vraagt, dat weet ik niet, maar zoals je zelf dus ook beaamde, komt het voor. Ik noem dat topsporters.
Dit is wel de goedkoopste mening die je kan gebruiken in een discussie, erg kinderachtig van je om er maar iets persoonolijks van te maken, maar dat zie ik vaker men verliest de discussie, dus gaat men maar low blows uitdelenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oooooh nu komt de aap uit de mouw. Je hebt zelf hard proberen te trainen, maar aangezien je genetisch niet zo goed in elkaar zit en de goede resultaten uitbleven, besloot je maar iedereen die meer resultaat boekte dan jij te gaan zien als doper. Had dat nou eerder gezegd, dat had ons de discussie bespaard
Denken dat je de discussie aan het winnen bent.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit is wel de goedkoopste mening die je kan gebruiken in een discussie, erg kinderachtig van je om er maar iets persoonolijks van te maken, maar dat zie ik vaker men verliest de discussie, dus gaat men maar low blows uitdelen
Zegt iemand die anderen beschuldigt van tekortkomingen alleen maar omdat ze een andere mening hebben en wiens beweringen tot nu toe geen enkele keer met hard bewijs zijn ondersteund en dus gewoon op drijfzand rusten.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit is wel de goedkoopste mening die je kan gebruiken in een discussie, erg kinderachtig van je om er maar iets persoonolijks van te maken, maar dat zie ik vaker men verliest de discussie, dus gaat men maar low blows uitdelen
Er worden constant sporters betrapt op doping, dus bewijzen genoeg, verder kan ik wel links en video intervieuws plaatsen,maar die worden zelden gelezen of gekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt iemand die anderen beschuldigt van tekortkomingen alleen maar omdat ze een andere mening hebben en wiens beweringen tot nu toe geen enkele keer met hard bewijs zijn ondersteund en dus gewoon op drijfzand rusten.
Probeer het de volgende keer nog een keer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |