abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 december 2012 @ 21:31:13 #251
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_120794518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik ga er maar vanauit dat we het eens zijn, dat we het oneens zijn.
Dat denk ik ook ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 26 december 2012 @ 21:33:39 #252
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120794597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

in your dreams :')
Hier begon je een beetje van het padje af te raken. Kromo is gewoon 100% clean. Kijk er nu de foto's van 4 jaar geleden en haar ontwikkeling tot nu maar eens goed op na.

quote:
Dat geldt toch ook voor jou? ik heb dat verhaal al zo vaak gehoord, dat iemand een topsporter kent en 100% weet dat hij/zij niet aan de doping zit, maar je spreekt wel voor iemand anders en de naam wordt ook niet genoemd.
Het is ook zo makkelijk om iemand weg te zetten die dingen noemt wat jou niet zint.
Bewijzen zijn er genoeg hoor, maar sommige willen het niet inzien of zijn er blind voor.
Ik zie die bewijzen anders niet. Het is jouw gedachte en niet meer en niet minder. en daar hoef je een ander niet van te willen overtuigen, wat je nu dus wel doet, en daardoor je hele betoog een beetje gaat glijden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_120794642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat geldt toch ook voor jou? ik heb dat verhaal al zo vaak gehoord, dat iemand een topsporter kent en 100% weet dat hij/zij niet aan de doping zit, maar je spreekt wel voor iemand anders en de naam wordt ook niet genoemd.
Het is ook zo makkelijk om iemand weg te zetten die dingen noemt wat jou niet zint.
Bewijzen zijn er genoeg hoor, maar sommige willen het niet inzien of zijn er blind voor.
Jij hebt ook geen fluit bewijs voor wat je allemaal zegt. Wij moeten maar wel allemaal bewijzen wat we zeggen en als dat bewijs niet geleverd wordt, is iedere sporter een doper, maar zelf kom je ook totaal niet met bewijzen.

Daarnaast nuanceer ik mijn mening toch behoorlijk. Ik heb nog geen genuanceerd woord van jou gelezen.
pi_120794708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:33 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Hier begon je een beetje van het padje af te raken. Kromo is gewoon 100% clean. Kijk er nu de foto's van 4 jaar geleden en haar ontwikkeling tot nu maar eens goed op na.
hoezo van het padje af te raken? ze is gewoon 100% doped up, dat jij dat niet inziet, is een tekortkoming van jou kant. vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.
pi_120794729
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef TheArt het volgende:

[..]

Jij hebt ook geen fluit bewijs voor wat je allemaal zegt. Wij moeten maar wel allemaal bewijzen wat we zeggen en als dat bewijs niet geleverd wordt, is iedere sporter een doper, maar zelf kom je ook totaal niet met bewijzen.

Daarnaast nuanceer ik mijn mening toch behoorlijk. Ik heb nog geen genuanceerd woord van jou gelezen.
Wie is die sporter dan, die je zomaar ineens kent naar pagina's van discussie?
er worden sporters gepakt,maar er zijn ook sporters die nooit gepakt worden terwijl ze wel alle grote prijzen wonnen, zoals Armstrong. als iemand gepakt wordt, hebben ze ergens een fout gemaakt in hun dopingprogramma.
  woensdag 26 december 2012 @ 21:39:53 #256
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120794809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoezo van het padje af te raken? ze is gewoon 100% doped up, dat jij dat niet inziet, is een tekortkoming van jou kant. vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.
Ik zie geen tekortkoming in deze bij mezelf, maar jouw redenatie van 100% doped up is gewoon een mening, en niet meer dan dat. Je kunt het niet eens aantonen, laat staan bewijzen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_120794822
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wie is die sporter dan, die je zomaar ineens kent naar pagina's van discussie?
Sinds wanneer heb ik pagina's lang met je gediscussieerd? Als het relevant is, zal ik het eens benoemen, want je hebt er geen fuck aan dat je die naam weet.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

_O-

Waar is je bewijs nou? En dat uitgerekend jij iemand beschuldigt van tekortkomingen is al helemaal lachwekkend.
pi_120794851
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik zie geen tekortkoming in deze bij mezelf, maar jouw redenatie van 100% doped up is gewoon een mening, en niet meer dan dat. Je kunt het niet eens aantonen, laat staan bewijzen.
Als ik het kon bewijzen was ze nu al geschorst,maar als je wat van fysiologie afweet. dan weet je dat dit geen natuurlijk figuur is voor een vrouw.
pi_120794918
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb ik pagina's lang met je gediscussieerd? Als het relevant is, zal ik het eens benoemen, want je hebt er geen fuck aan dat je die naam weet.

[..]

_O-

Waar is je bewijs nou? En dat uitgerekend jij iemand beschuldigt van tekortkomingen is al helemaal lachwekkend.
je ziet niet de waterretention door de testo in haar gezicht? zo'n bolle moonface?
ja, daar kan ik niks aan doen, dat mijn kennis verder reikt dan die van jou.
  woensdag 26 december 2012 @ 21:43:16 #260
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120794927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als ik het kon bewijzen was ze nu al geschorst,maar als je wat van fysiologie afweet. dan weet je dat dit geen natuurlijk figuur is voor een vrouw.
quote:
vrouwen en spiermassa opbouwen is een uitzondering.
Dit schreef je ook. En daar heb je gelijk in. Die uitzonderingen heten TOPSPORTERS!
pi_120794956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

[..]

Dit schreef je ook. En daar heb je gelijk in. Die uitzonderingen heten TOPSPORTERS!
ooh, leg mij verschil dan even uit? ze zijn genetisch begaafd?
  woensdag 26 december 2012 @ 21:45:51 #262
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120795033
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je wilt het laatste woord, en je wilt gelijk hebben hé. Dat mag hoor! Maar lees je laatste rekatie nog eens, dan zie je dat je jezelf aan het tegenspreken bent.
pi_120795048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Nee, want topsporters hebben ook geen natuurlijk figuur. Ik mocht willen dat ik zo'n figuur had, maar ik hang dan ook niet elke dag een paar uur in de sportschool.

Daarnaast, och zie hier onze fysiologische kenner :') Mijn vader is fysiotherapeut en hij zegt dat het perfect kan. Er zijn bewegingswetenschappers en andere kenners die eveneens zeggen dat het prima kan. Tenzij jij de hoogst aangeschreven kenner van het menselijk lichaam is die er bestaat, wie ben jij dan wel niet om dat in twijfel te trekken :')
pi_120795063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Je wilt het laatste woord, en je wilt gelijk hebben hé. Dat mag hoor! Maar lees je laatste rekatie nog eens, dan zie je dat je jezelf aan het tegenspreken bent.
ontwijken van vragen is ook een kunst, toch? spindoctor
pi_120795119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee, want topsporters hebben ook geen natuurlijk figuur. Ik mocht willen dat ik zo'n figuur had, maar ik hang dan ook niet elke dag een paar uur in de sportschool.

Daarnaast, och zie hier onze fysiologische kenner :') Mijn vader is fysiotherapeut en hij zegt dat het perfect kan. Er zijn bewegingswetenschappers en andere kenners die eveneens zeggen dat het prima kan. Tenzij jij de hoogst aangeschreven kenner van het menselijk lichaam is die er bestaat, wie ben jij dan wel niet om dat in twijfel te trekken :')
ooh, je vader is een fysio en er zijn wetenschappers, hou toch op, ik heb zelf voor fysio gestudeerd en 15 jaar getraind, dus mij maakt niemand iets wat wijs.
pi_120795135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Nee, ze trainen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120795161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, ze trainen.
dat doen andere mensen ook, maar om harder en langer te trainen heb je toch de dope nodig.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 december 2012 @ 21:49:26 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_120795165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is jammer, maar ik verwacht een reactie als "oeee je vader en oee wetenschappers nou enzo poepoe klopt niet die weten er weinig van en ik veel" :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 26 december 2012 @ 21:50:09 #269
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120795191
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ontwijken van vragen is ook een kunst, toch? spindoctor
OK, je vraagt er om.

Zelf zeg je dat vrouwen en het kewken van spiermassa een uitzondering is. Hiermee zeg je dus dat het wel voorkomt. Als je dat tijdig onderkent, kun je daar blijkbaar heel ver mee komen in bepaalde sporten. Dat heet dan talent. En of dat genetisch begaafd is zoals jij vraagt, dat weet ik niet, maar zoals je zelf dus ook beaamde, komt het voor. Ik noem dat topsporters.
pi_120795238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ooh, je vader is een fysio en er zijn wetenschappers, hou toch op, ik heb zelf voor fysio gestudeerd en 15 jaar getraind, dus mij maakt niemand iets wat wijs.
Oooooh nu komt de aap uit de mouw. Je hebt zelf hard proberen te trainen, maar aangezien je genetisch niet zo goed in elkaar zit en de goede resultaten uitbleven, besloot je maar iedereen die meer resultaat boekte dan jij te gaan zien als doper. Had dat nou eerder gezegd, dat had ons de discussie bespaard ^O^
pi_120795259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

OK, je vraagt er om.

Zelf zeg je dat vrouwen en het kewken van spiermassa een uitzondering is. Hiermee zeg je dus dat het wel voorkomt. Als je dat tijdig onderkent, kun je daar blijkbaar heel ver mee komen in bepaalde sporten. Dat heet dan talent. En of dat genetisch begaafd is zoals jij vraagt, dat weet ik niet, maar zoals je zelf dus ook beaamde, komt het voor. Ik noem dat topsporters.
Ze heeft hetzelfde figuur als die vroegere oost-duitse steroide zwemsters. als dat natuurlijk kon, hadden ze vroeger die steroiden ook niet nodig.
pi_120795316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oooooh nu komt de aap uit de mouw. Je hebt zelf hard proberen te trainen, maar aangezien je genetisch niet zo goed in elkaar zit en de goede resultaten uitbleven, besloot je maar iedereen die meer resultaat boekte dan jij te gaan zien als doper. Had dat nou eerder gezegd, dat had ons de discussie bespaard ^O^
Dit is wel de goedkoopste mening die je kan gebruiken in een discussie, erg kinderachtig van je om er maar iets persoonolijks van te maken, maar dat zie ik vaker men verliest de discussie, dus gaat men maar low blows uitdelen :W
pi_120795379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit is wel de goedkoopste mening die je kan gebruiken in een discussie, erg kinderachtig van je om er maar iets persoonolijks van te maken, maar dat zie ik vaker men verliest de discussie, dus gaat men maar low blows uitdelen :W
Denken dat je de discussie aan het winnen bent.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120795401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Zegt iemand die anderen beschuldigt van tekortkomingen alleen maar omdat ze een andere mening hebben en wiens beweringen tot nu toe geen enkele keer met hard bewijs zijn ondersteund en dus gewoon op drijfzand rusten.

Probeer het de volgende keer nog een keer joh.
pi_120795568
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zegt iemand die anderen beschuldigt van tekortkomingen alleen maar omdat ze een andere mening hebben en wiens beweringen tot nu toe geen enkele keer met hard bewijs zijn ondersteund en dus gewoon op drijfzand rusten.

Probeer het de volgende keer nog een keer joh.
Er worden constant sporters betrapt op doping, dus bewijzen genoeg, verder kan ik wel links en video intervieuws plaatsen,maar die worden zelden gelezen of gekeken.
Ik denk eerder dat naieviteit, het drijzand bij sommige is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')