Handjevol in de grachtengordel.quote:Op zondag 16 december 2012 11:17 schreef Ludd het volgende:
Wonen er nog zoveel witten in Amsterdam dan?
Ga eens praten met mensen die voor zwarte/gemengde klassen staan in het westen/grote steden.quote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Leandra het volgende:
Als ze nou eens echt willen investeren dan huren ze wat extra leerkrachten in en gebruiken ze die lege lokalen om de klassen kleiner te maken.
Gaat de kwaliteit van de school ook weer omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het de ouders gaat om de samenstelling van de klassen, niet om de grootte van de klassen.quote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Leandra het volgende:
Als ze nou eens echt willen investeren dan huren ze wat extra leerkrachten in en gebruiken ze die lege lokalen om de klassen kleiner te maken.
Gaat de kwaliteit van de school ook weer omhoog.
Ik ben ook gevlucht toen mijn dochter werd geboren.quote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef jandeklop het volgende:
[..]
Ga eens praten met mensen die voor zwarte/gemengde klassen staan in het westen/grote steden.
Als je van je kind houdt en het beste voor hem/haar wil dan zet je je kind niet in een dergelijke klas.
Laat de linkse politici maar het voorbeeld geven eerst.
Dat is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat het juist in zulke klassen geen kwaad kan als de klassen kleiner worden.quote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef jandeklop het volgende:
[..]
Ga eens praten met mensen die voor zwarte/gemengde klassen staan in het westen/grote steden.
Als je van je kind houdt en het beste voor hem/haar wil dan zet je je kind niet in een dergelijke klas.
Die samenstelling heeft meestal weer tot gevolg dat het niveau naar beneden gaat, een negatief effect dat je zou kunnen verminderen door de klassen kleiner te maken.quote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik denk dat het de ouders gaat om de samenstelling van de klassen, niet om de grootte van de klassen.
Of aan het onvermogen (of wellicht onwil) van scholen om de leerlingen die hun normen aan hun medeleerlingen op willen dringen goed aan te pakken. Als iemand in elkaar wordt geslagen omdat hij tijdens de ramadan een broodje in de pauze eet en je grijpt als schoolhoofd niet in verdien je het gewoon dat je schooltje ten gronde gaat.quote:Juist ja...het ligt aan de ouders en niet aan de politiek ic de Partij van de Arbeid
Hallo, 2012. Er is een crisis, weinig geld en we moeten bezuinigen.quote:Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar dat neemt niet weg dat het juist in zulke klassen geen kwaad kan als de klassen kleiner worden.
Deels waar. Ik denk echter dat deze ouders het niet alleen gaat over het niveau van de school, maar ook door de cultuur/sfeer op school.quote:Op zondag 16 december 2012 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die samenstelling heeft meestal weer tot gevolg dat het niveau naar beneden gaat, een negatief effect dat je zou kunnen verminderen door de klassen kleiner te maken.
Wat een dikke bullshit. Ik was de enige Nederlander is mijn klas en ik kon me geen betere tijd wensen op de middelbare school. Elke dag was gegarandeerd lachen. Ik weet nog dat mijn vriendengroep bestond uit een Jood, een Pakistaan, een Marokkaan en een aantal chinezen en iedereen kon elkaar ook gewoon beledigen zonder dat de ander zich beledigd voelde. Ik moet er niet aan denken om op zo'n witte kak school gezeten te zouden moeten hebben met allemaal van die sjonnie's die denken dat ze alles zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef jandeklop het volgende:
[..]
Dat was een multiculti Walhalla die school van jouquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat een dikke bullshit. Ik was de enige Nederlander is mijn klas en ik kon me geen betere tijd wensen op de middelbare school. Elke dag was gegarandeerd lachen. Ik weet nog dat mijn vriendengroep bestond uit een Jood, een Pakistaan, een Marokkaan en een aantal chinezen en iedereen kon elkaar ook gewoon beledigen zonder dat de ander zich beledigd voelde. Ik moet er niet aan denken om op zo'n witte kak school gezeten te zouden moeten hebben met allemaal van die sjonnie's die denken dat ze alles zijn.
De jood was geen Nederlander?quote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat een dikke bullshit. Ik was de enige Nederlander is mijn klas en ik kon me geen betere tijd wensen op de middelbare school. Elke dag was gegarandeerd lachen. Ik weet nog dat mijn vriendengroep bestond uit een Jood, een Pakistaan, een Marokkaan en een aantal chinezen en iedereen kon elkaar ook gewoon beledigen zonder dat de ander zich beledigd voelde. Ik moet er niet aan denken om op zo'n witte kak school gezeten te zouden moeten hebben met allemaal van die sjonnie's die denken dat ze alles zijn.
Correctie, dan vindt JIJ dikke bullshit. Dat jij t daar leuk heb gehad, hoeft niet te gelden voor een ander. Als jij op n school had gezeten waar je in elkaaf was gebeukt om je broodje ham tijdens ramadan, had je hier wat anders getikt.quote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Komen dat soort dingen echt, letterlijk zo voor, of is dit zo'n typische overdrijving om het punt te maken?quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Red_85 het volgende:
Als jij op n school had gezeten waar je in elkaaf was gebeukt om je broodje ham tijdens ramadan, had je hier wat anders getikt.
op de school van de grensrechter doders gebeurde dat.quote:Op zondag 16 december 2012 13:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Komen dat soort dingen echt, letterlijk zo voor, of is dit zo'n typische overdrijving om het punt te maken?
Bron?quote:Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef jandeklop het volgende:
[..]
op de school van de grensrechter doders gebeurde dat.
Nee de overheid niet, dat zijn ambtenaren met een: wij van WC eend adviseren...quote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef 99.999 het volgende:
Dit is de andere kant van de vrijheid van onderwijs als van de overheid verwacht wordt dat ze allerlei soorten scholen betalen mag de overheid dan ook meepraten over het toelatingsbeleid?
http://www.geenstijl.nl/m(...)ngen_van_het_hu.htmlquote:
prachtig he dat volk.quote:Enkele voorbeelden
- in de klas is een rugtas gevuld met boeken en onder andere bosatlas tegen mijn broertjes achterhoofd gegooid, de leraar greep niet in.
- tijdens de ramadan mocht mijn broertje niet eten want anders kreeg hij een vuist tegen zijn slokdarm waardoor hij om nog te kunnen eten op het toilet moest lunchen.
- ook buiten de ramadan konden wij hem geen ham op zijn brood meegeven omdat hij dan geslagen werd tijdens de lunch, ook hier werd niets tegen gedaan.
- in de winter is mijn broertje met min vijf graden in elkaar geslagen door tien jongens, zijn jas, schoenen, mobiele telefoon, strippenkaart, fietssleutels en astmamedicijnen zijn afgepakt, zodat hij met een astma-aanval niet om hulp kon bellen en op blote voeten zonder jas in de kou vier kilometer naar huis moest lopen.
- tijdens de gymles is mijn broertje geslagen door een groep van vijf jongens maar toen mijn broertje één klap terug gaf, werd hij geschorst.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden uit vier jaar lang pesterijen waarbij zijn gymkleding, jas, mobiele telefoons etc etc zijn ook tientallen keren gestolen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |