abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121394522
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121395345
zijn er hier mensen met een helix? hoe lang hadden jullie er last van, met slapen vooral?

ik lees op internet zulke uiteenlopende verhalen!
pi_121396682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef beach7 het volgende:
zijn er hier mensen met een helix? hoe lang hadden jullie er last van, met slapen vooral?

ik lees op internet zulke uiteenlopende verhalen!
Ik heb twee forward helixen, zie mn post. En het erop slapen gaat na een weekje of vier wel weer. Wel gevoelig, maar geen pijn oid.
pi_121400578
hmm dat is nog best lang.

Ik lees van sommige mensen dat ze er 9 maanden lang af en aan last van hadden en van anderen dat ze er na twee of drie nachtjes alweer op sliepen...
pi_121400732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef beach7 het volgende:
hmm dat is nog best lang.

Ik lees van sommige mensen dat ze er 9 maanden lang af en aan last van hadden en van anderen dat ze er na twee of drie nachtjes alweer op sliepen...
Ja het ligt aan de persoon. Het is voor iedereen anders hoe zoiets geneest en hoe gevoelig het is. Het valt dus moeilijk in te schatten voor jezelf hoe het gaat zijn.
pi_121401504
mja dat snap ik, twijfel behoorlijk.

ik weet zeker dat ik het wil, maar ik slaap altijd op m'n rug, buik, rechterzij, linkerzij en het liefst ook nog door heel m'n bed heen :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:20:32 #97
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_121417590
Tragus was mn eerste piercing :) heb er een hoop gedoe mee gehad omdat hij steeds ging ontsteken, uiteindelijk bleek een staafje ipv ringetje de oplossing, al vind ik dat veel minder mooi.
an urge to help mankind overcomes me
pi_121420107
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Jee O+
[ afbeelding ]
Mooi Semtex!

Een behoorlijk inkrijg-gedoe lijkt me. But worth it ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
en; hoe was het zetten, genezen en hoe ziet het er nu uit? En om de rest er ook bij te betrekken, wat voor sieraadje vind je mooi voor een trachus (ringetje, labret, wat voor b
Het zetten was vrijwel pijnloos, het maakte gewoon een heel naar geluid. Was zo gebeurd, dus heb niet lang gehuiverd van het gekraak, haha. Oja, het bloed dus niet, misschien een dropje, maar nauwelijks dus. Heb denk ik een weekje op het andere oor geslapen omdat het gevoelig was en daarna nooit, maar dan ook echt nooit meer last gehad. Ik heb een ringetje van 1.2 mm dikte en 0,8 mm rond. Vind zelf een ringetje mooier dan een staafje, maar dat is natuurlijk super persoonlijk. Een foto close up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wat wel erg gevoelig was (althans, langer dan bij het zetten) was dat ik hem pas van 0.8 mm dikte heb opgerekt naar 1.2 mm dikte. Hij was vroeger maar op 0,8 mm gezet namelijk, en ik wilde hem iets opvallender hebben. (en dezelfde maat ring als m'n nieuwe septum) En eerst had ik een barbell, nu een smooth segment ring.

Dus laat 'm meteen op 1,2 zetten, niet op 1 mm (of 0,8), want een 1,2mm gat daar kan uiteraard wel een 1 mm ring/staafje in, maar de andere volgorde is dus erg gevoelig.

En voordat je het vraagt; oordopjes kunnen gewoon in. (muziekdopjes en slaapdopjes) Alleen wil je nog oordopjes op maat laten gieten, doe dat dan voor dat je de tragus laat zetten, want hij moet uit als je dat wil laten doen. (Gewoon een tip)

[ Bericht 29% gewijzigd door Luna3 op 11-01-2013 00:45:02 ]
pi_121421484
Vond dit wel leuk, (setje van 2 losse ringen voor hand)
http://www.hm.com/nl/product/06861?article=06861-A

Moet wel zeggen dat de spikes bij mij in m'n vingers die ernaast zitten prikken.
Niet echt aangenaam, maja, leuk voor af & toe.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 08:36:12 #100
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424075
Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om lang een tongpiercing in te houden die van chirurgisch staal is.

Dus dan zou je eigenlijk zo'n acryl moeten nemen? Alleen lijkt het mij dat die acryl dingen veel te snel losschieten, en dat je dus zo die tongpiercing opeet bij het eten. Of zit die net zo strak vast als eentje van metaal?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om lang een tongpiercing in te houden die van chirurgisch staal is.

Dus dan zou je eigenlijk zo'n acryl moeten nemen? Alleen lijkt het mij dat die acryl dingen veel te snel losschieten, en dat je dus zo die tongpiercing opeet bij het eten. Of zit die net zo strak vast als eentje van metaal?
Ik heb wel een \plastic balletjes gehad, die verloor ik veel sneller dan de gewone normale
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:00:44 #102
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb wel een \plastic balletjes gehad, die verloor ik veel sneller dan de gewone normale
Ja precies en dat is nog steeds m'n angst :') Dat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424426
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja precies en dat is nog steeds m'n angst :') Dat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
welnee die staaf flapt er niet meteen uit.
Hooguit slik je een balletje door, maar die is kleiner dan het gemiddelde tabletje.
Ik heb er nooit mee gespeeld, bewust of onbewust. Kwestie van het gewoon niet doen denk ik.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:03:13 #104
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424448
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

welnee die staaf flapt er niet meteen uit.
Hooguit slik je een balletje door, maar die is kleiner dan het gemiddelde tabletje.
Ik heb er nooit mee gespeeld, bewust of onbewust. Kwestie van het gewoon niet doen denk ik.
Onbewust beweeg je wel hoor, of in je slaap bijv. Of na het eten bijv. als er nog stukjes pinda ergens zitten of weet ik veel wat en je wil het weglikken
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Onbewust beweeg je wel hoor, of in je slaap bijv. Of na het eten bijv. als er nog stukjes pinda ergens zitten of weet ik veel wat en je wil het weglikken
Ja maar dat is bewegen met je tong, niet met je piercing spelen.

Ik had ooit een stagiare die dat ding tussen d'r voortanden klemde, en hem dan tussen haar tanden heen en weer trok. hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:04:54 #106
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424483
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja maar dat is bewegen met je tong, niet met je piercing spelen.

Ik had ooit een stagiare die dat ding tussen d'r voortanden klemde, en hem dan tussen haar tanden heen en weer trok. hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu
Als jij nu je tanden aflikt hoor je dan niet getik?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als jij nu je tanden aflikt hoor je dan niet getik?
Ik heb hem er al een tijdje uit, was hem spuugzat en het was toch nooit écht schoon.
maar inderdaad, het tikte praktisch nooit.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:06:05 #108
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb hem er al een tijdje uit, was hem spuugzat en het was toch nooit écht schoon.
maar inderdaad, het tikte praktisch nooit.
Ik denk dat mijne te lang is eigenlijk dan. Of altijd al te lang geweest is. Want als ik nu met het puntje van m'n tong tussen m'n bovenlip en voortanden ga dan hoor ik het alsnog af en toe ergens tegenaan tikken :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424517
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik denk dat mijne te lang is eigenlijk dan. Of altijd al te lang geweest is. Want als ik nu met het puntje van m'n tong tussen m'n bovenlip en voortanden ga dan hoor ik het alsnog af en toe ergens tegenaan tikken :P
je kunt kijken of hij korter kan, maar kijk wel uit, in het begin was de mijne te kort en zat het onderste balletje steeds in mijn tong, da's ook geen pretje.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:08:44 #110
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je kunt kijken of hij korter kan, maar kijk wel uit, in het begin was de mijne te kort en zat het onderste balletje steeds in mijn tong, da's ook geen pretje.
Ja moet eens een nieuwe halen dan, deze is net iets te lang. Ook als ik hem uit m'n mond doe en echt helemaal naar boven druk dan is die wel echt te lang denk ik ja :') Tussen m'n tong en het bovenste balletje past wel een pink. Kan ook niet flexibel echt m'n tanden aflikken of zo. Altijd al zo geweest. Geen idee waarom het zo lang heeft geduurd :') Maar idd binnenkort maar weer een nieuwe kortere halen. Neem toch eens in de zoveel tijd altijd een nieuwe maar wel altijd deze lengte voor het gemak
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424573
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja moet eens een nieuwe halen dan, deze is net iets te lang. Ook als ik hem uit m'n mond doe en echt helemaal naar boven druk dan is die wel echt te lang denk ik ja :') Kan ook niet flexibel echt m'n tanden aflikken of zo. Altijd al zo geweest. Geen idee waarom het zo lang heeft geduurd :') Maar idd binnenkort maar weer een nieuwe kortere halen. Neem toch eens in de zoveel tijd altijd een nieuwe maar wel altijd deze lengte voor het gemak
anders laat je de piercer zelf toch ff kijken wat de beste maat voor je is?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:10:47 #112
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424605
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

anders laat je de piercer zelf toch ff kijken wat de beste maat voor je is?
Ja of ik moet hem er eens uit halen, weet nog niet echt. Na 6 jaar zal het wel niet dichtgroeien mocht ik hem weer terug willen toch? Kan jij hem nu nog indoen? Want laat m'n tong echt niet nog een keer piercen lol wat een hel was dat.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja of ik moet hem er eens uit halen, weet nog niet echt. Na 6 jaar zal het wel niet dichtgroeien mocht ik hem weer terug willen toch? Kan jij hem nu nog indoen? Want laat m'n tong echt niet nog een keer piercen lol wat een hel was dat.
geen idee eigenlijk, heb die behoefte ook niet eerlijk gezegd :@
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:11:59 #114
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk, heb die behoefte ook niet eerlijk gezegd :@
Ja daar zit ik ook mee, na een tijdje wordt je ook wat ouder, of het nog wel nodig is. Maar het is wel leuk en geil
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja daar zit ik ook mee, na een tijdje wordt je ook wat ouder, of het nog wel nodig is. Maar het is wel leuk en geil
Geil, meh, allang niet meer. Ik weet niet, op gegeven moment word je er te oud voor joh. Het was leuk toen ik jong was, zeg maar.
En uiteindelijk blijft het nooit echt goed schoon, er zit altijd troep in de schroefdraad enzo, bah.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:14:30 #116
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Geil, meh, allang niet meer. Ik weet niet, op gegeven moment word je er te oud voor joh. Het was leuk toen ik jong was, zeg maar.
En uiteindelijk blijft het nooit echt goed schoon, er zit altijd troep in de schroefdraad enzo, bah.
Ja ik haal hem er wel geregeld uit en maak hem schoon en gebruik ook nog listerine en al die zooi erbij en dus 1 keer per jaar een nieuw staafje en balletjes of zo. Heb ook een stuk of 30 tongpiercings in alle kleuren en maten en zo, maar die gekleurde gaan dus snel kapot en slik je door dus doe meestal alleen de metalen in zwart of zilver
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:17:04 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121425989
Aangezien ik nu toch van de zwarte piercings ben, deze vind ik wel erg mooi voor mijn industrial:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121428765
Ik heb al 2 jaar dezelfde tongpiercing in volgens mij, met dezelfde balletjes. :') Maar ik wil een Nog korter staafje. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121429571
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef SEMTEX het volgende:
Aangezien ik nu toch van de zwarte piercings ben, deze vind ik wel erg mooi voor mijn industrial:
[ afbeelding ]
Grappig, want ik wilde er nog bij zetten dat ik het jammer vond dat de industrial zilverkleur was, en de spiral zwart, maar toen dacht ik, 'och, dit kan eigenlijk best', haha.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:22:37 #120
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121429647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Grappig dat je denkt dat het in je keel blijft hangen, mijn grootste angst als ik een tongpiercing zou hebben zou toch wel zijn dat ik perongeluk eropbijt en m'n kies kapot is :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')