http://bodyvision.net/collections/quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.facebook.com/ISbodyjewelry
http://www.bodyartforms.com/
Ik heb twee forward helixen, zie mn post. En het erop slapen gaat na een weekje of vier wel weer. Wel gevoelig, maar geen pijn oid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef beach7 het volgende:
zijn er hier mensen met een helix? hoe lang hadden jullie er last van, met slapen vooral?
ik lees op internet zulke uiteenlopende verhalen!
Ja het ligt aan de persoon. Het is voor iedereen anders hoe zoiets geneest en hoe gevoelig het is. Het valt dus moeilijk in te schatten voor jezelf hoe het gaat zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef beach7 het volgende:
hmm dat is nog best lang.
Ik lees van sommige mensen dat ze er 9 maanden lang af en aan last van hadden en van anderen dat ze er na twee of drie nachtjes alweer op sliepen...
Mooi Semtex!quote:
Het zetten was vrijwel pijnloos, het maakte gewoon een heel naar geluid. Was zo gebeurd, dus heb niet lang gehuiverd van het gekraak, haha. Oja, het bloed dus niet, misschien een dropje, maar nauwelijks dus. Heb denk ik een weekje op het andere oor geslapen omdat het gevoelig was en daarna nooit, maar dan ook echt nooit meer last gehad. Ik heb een ringetje van 1.2 mm dikte en 0,8 mm rond. Vind zelf een ringetje mooier dan een staafje, maar dat is natuurlijk super persoonlijk. Een foto close upquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
en; hoe was het zetten, genezen en hoe ziet het er nu uit? En om de rest er ook bij te betrekken, wat voor sieraadje vind je mooi voor een trachus (ringetje, labret, wat voor b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wat wel erg gevoelig was (althans, langer dan bij het zetten) was dat ik hem pas van 0.8 mm dikte heb opgerekt naar 1.2 mm dikte. Hij was vroeger maar op 0,8 mm gezet namelijk, en ik wilde hem iets opvallender hebben. (en dezelfde maat ring als m'n nieuwe septum) En eerst had ik een barbell, nu een smooth segment ring.
Dus laat 'm meteen op 1,2 zetten, niet op 1 mm (of 0,8), want een 1,2mm gat daar kan uiteraard wel een 1 mm ring/staafje in, maar de andere volgorde is dus erg gevoelig.
En voordat je het vraagt; oordopjes kunnen gewoon in. (muziekdopjes en slaapdopjes) Alleen wil je nog oordopjes op maat laten gieten, doe dat dan voor dat je de tragus laat zetten, want hij moet uit als je dat wil laten doen. (Gewoon een tip)
[ Bericht 29% gewijzigd door Luna3 op 11-01-2013 00:45:02 ]
Ik heb wel een \plastic balletjes gehad, die verloor ik veel sneller dan de gewone normalequote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om lang een tongpiercing in te houden die van chirurgisch staal is.
Dus dan zou je eigenlijk zo'n acryl moeten nemen? Alleen lijkt het mij dat die acryl dingen veel te snel losschieten, en dat je dus zo die tongpiercing opeet bij het eten. Of zit die net zo strak vast als eentje van metaal?
Ja precies en dat is nog steeds m'n angstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb wel een \plastic balletjes gehad, die verloor ik veel sneller dan de gewone normale
welnee die staaf flapt er niet meteen uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja precies en dat is nog steeds m'n angstDat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
Onbewust beweeg je wel hoor, of in je slaap bijv. Of na het eten bijv. als er nog stukjes pinda ergens zitten of weet ik veel wat en je wil het weglikkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welnee die staaf flapt er niet meteen uit.
Hooguit slik je een balletje door, maar die is kleiner dan het gemiddelde tabletje.
Ik heb er nooit mee gespeeld, bewust of onbewust. Kwestie van het gewoon niet doen denk ik.
Ja maar dat is bewegen met je tong, niet met je piercing spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Onbewust beweeg je wel hoor, of in je slaap bijv. Of na het eten bijv. als er nog stukjes pinda ergens zitten of weet ik veel wat en je wil het weglikken
Als jij nu je tanden aflikt hoor je dan niet getik?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dat is bewegen met je tong, niet met je piercing spelen.
Ik had ooit een stagiare die dat ding tussen d'r voortanden klemde, en hem dan tussen haar tanden heen en weer trok. hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik heb hem er al een tijdje uit, was hem spuugzat en het was toch nooit écht schoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als jij nu je tanden aflikt hoor je dan niet getik?
Ik denk dat mijne te lang is eigenlijk dan. Of altijd al te lang geweest is. Want als ik nu met het puntje van m'n tong tussen m'n bovenlip en voortanden ga dan hoor ik het alsnog af en toe ergens tegenaan tikkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb hem er al een tijdje uit, was hem spuugzat en het was toch nooit écht schoon.
maar inderdaad, het tikte praktisch nooit.
je kunt kijken of hij korter kan, maar kijk wel uit, in het begin was de mijne te kort en zat het onderste balletje steeds in mijn tong, da's ook geen pretje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk dat mijne te lang is eigenlijk dan. Of altijd al te lang geweest is. Want als ik nu met het puntje van m'n tong tussen m'n bovenlip en voortanden ga dan hoor ik het alsnog af en toe ergens tegenaan tikken
Ja moet eens een nieuwe halen dan, deze is net iets te lang. Ook als ik hem uit m'n mond doe en echt helemaal naar boven druk dan is die wel echt te lang denk ik jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt kijken of hij korter kan, maar kijk wel uit, in het begin was de mijne te kort en zat het onderste balletje steeds in mijn tong, da's ook geen pretje.
anders laat je de piercer zelf toch ff kijken wat de beste maat voor je is?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja moet eens een nieuwe halen dan, deze is net iets te lang. Ook als ik hem uit m'n mond doe en echt helemaal naar boven druk dan is die wel echt te lang denk ik jaKan ook niet flexibel echt m'n tanden aflikken of zo. Altijd al zo geweest. Geen idee waarom het zo lang heeft geduurd
Maar idd binnenkort maar weer een nieuwe kortere halen. Neem toch eens in de zoveel tijd altijd een nieuwe maar wel altijd deze lengte voor het gemak
Ja of ik moet hem er eens uit halen, weet nog niet echt. Na 6 jaar zal het wel niet dichtgroeien mocht ik hem weer terug willen toch? Kan jij hem nu nog indoen? Want laat m'n tong echt niet nog een keer piercen lol wat een hel was dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
anders laat je de piercer zelf toch ff kijken wat de beste maat voor je is?
geen idee eigenlijk, heb die behoefte ook niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja of ik moet hem er eens uit halen, weet nog niet echt. Na 6 jaar zal het wel niet dichtgroeien mocht ik hem weer terug willen toch? Kan jij hem nu nog indoen? Want laat m'n tong echt niet nog een keer piercen lol wat een hel was dat.
Ja daar zit ik ook mee, na een tijdje wordt je ook wat ouder, of het nog wel nodig is. Maar het is wel leuk en geilquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, heb die behoefte ook niet eerlijk gezegd
Geil, meh, allang niet meer. Ik weet niet, op gegeven moment word je er te oud voor joh. Het was leuk toen ik jong was, zeg maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook mee, na een tijdje wordt je ook wat ouder, of het nog wel nodig is. Maar het is wel leuk en geil
Ja ik haal hem er wel geregeld uit en maak hem schoon en gebruik ook nog listerine en al die zooi erbij en dus 1 keer per jaar een nieuw staafje en balletjes of zo. Heb ook een stuk of 30 tongpiercings in alle kleuren en maten en zo, maar die gekleurde gaan dus snel kapot en slik je door dus doe meestal alleen de metalen in zwart of zilverquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geil, meh, allang niet meer. Ik weet niet, op gegeven moment word je er te oud voor joh. Het was leuk toen ik jong was, zeg maar.
En uiteindelijk blijft het nooit echt goed schoon, er zit altijd troep in de schroefdraad enzo, bah.
Grappig, want ik wilde er nog bij zetten dat ik het jammer vond dat de industrial zilverkleur was, en de spiral zwart, maar toen dacht ik, 'och, dit kan eigenlijk best', haha.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef SEMTEX het volgende:
Aangezien ik nu toch van de zwarte piercings ben, deze vind ik wel erg mooi voor mijn industrial:
[ afbeelding ]
Grappig dat je denkt dat het in je keel blijft hangen, mijn grootste angst als ik een tongpiercing zou hebben zou toch wel zijn dat ik perongeluk eropbijt en m'n kies kapot isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja precies en dat is nog steeds m'n angstDat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |