SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik niet uit kiezen alleen uitquote:
Dan is het perposition question word.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:19 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Kan ik niet uit kiezen alleen uit
Count noun/uncount nou
Personal pronoun/possessice pronoun
Verb
Adjective
Adverb
Definite article/indefinite article
Perposition question word
Sorry, ik heb niet opgelet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:21 schreef fb12fb12 het volgende:
En ambipur het kan verschillende betekenissen hebben
Heb hem al het was definite articlequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is het perposition question word.
Ha sorry dan zat ik ernaast.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb hem al het was definite article
Je hebt me gekwetst door niet te antwoorden nu ga ik het niet meer zeggen hequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet opgelet.
Wat wil je weten?
Ik probeer je te leren, dat je niet zo fucked up lui moet zijn in het leven, gozer. Je moet toch alles zelf doen, dus doe je huiswerk ook zelf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Maakt niet uit jij probeerde tenminste te helpen en niert te zeggen GOOGLE
Ik snap hem niet, mis ik achtergrondkennis?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Beni Yunanistana kitlediler abi![]()
Respect als je zoveel zelfspot kan hebben
PINTI.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
Echte nietsgunner actie help hem gewoon. Laf uretecegine had je hem kunnen helpen.
Das stimmt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, afgunst voel ik. Ben misgunner toch?
I'm sorry babe.. Let's kiss and make up?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef xminator het volgende:
Omdat je nooit lief doet.
Waar is bortecinem eigenlijk, leeft ze nog?
Afferim.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef fb12fb12 het volgende:
Yes ben nu ook klaar met opdracht 2 dit is wel genoeg voor vandaag
Niet doen X ze is en blijft onaardig!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm sorry babe.. Let's kiss and make up?
Borte werd mij zat.
Kloon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:12 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Niet doen X ze is en blijft onaardig!!!
Abla eline operim, krijg ik aai over mn bol en dan is het goed. Ja?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm sorry babe.. Let's kiss and make up?
Borte werd mij zat.
Neee niet doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Abla eline operim, krijg ik aai over mn bol en dan is het goed. Ja?
Je mag me elders kussen, schatje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Abla eline operim, krijg ik aai over mn bol en dan is het goed. Ja?
Ze stalkt ons heus vast nog welquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef xminator het volgende:
Omdat je nooit lief doet.
Waar is bortecinem eigenlijk, leeft ze nog?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Jaaa! Dansen is het mooiste in deze leven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik verveel me, zullen we dansen?
Nog een paar daagjes.. Ik verwacht het nu dus wel he bij de meet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Buyuklerin eli opulur, hebben je ouders jou dat niet geleerd ofzo?
Oke en danquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes.. Ik verwacht het nu dus wel he bij de meet?
Dat zeg ik niet,maar wel dat ik het nu dus verwacht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke en dan? Utanilacak ne var?
Dan moet je gedrag gaan tonen waardoor je dat verdientquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet,maar wel dat ik het nu dus verwacht.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jaaa! Dansen is het mooiste in deze leven.
Omg X, jou plaag ik echt niet meer..quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moet je gedrag gaan tonen waardoor je dat verdient.
Als je ergens anders gaat kussen zoals ze het wou (in het openbaar), zou ik zelfs rood wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke en dan? Utanilacak biseymi var?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
That's scary, for sure.quote:
Much love.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg X, jou plaag ik echt niet meer..
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je ergens anders gaat kussen zoals ze het wou (in het openbaar), zou ik zelfs rood worden!
Mooiboyyyy, swag alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom schurenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik verveel me, zullen we dansen?
wellicht behoorde jij wel tot die 8 procent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik wil het wel zo doen:quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Zeg dat nooit meerquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wellicht behoorde jij wel tot die 8 procent.Bijdehandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dus?quote:
Tamam askim, ogle olsun ozaman.quote:
Aaaaahhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tamam askim, ogle olsun ozaman.
Ok. Wil je ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ok. Wil je ...Wil ik eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik zit nu een pizza te bakken op Habbo, misschien wou je wel een stukje met mij delen op een holografische tafel, dat alleen beschikbaar is voor VIP members.;)quote:
Sure babe. Maar habbo? Dat doet mijn neefje van 13....quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zit nu een pizza te bakken op Habbo, misschien wou je wel een stukje met mij delen op een holografische tafel, dat alleen beschikbaar is voor VIP members.;)
ik ben nog net 19, moet niet gekker wordenquote:
jup kubos aka ambipur, mensen die niet wetenquote:
Ha, oude damequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:30 schreef Ambipur het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)-zelfmoord-zoon.html
Net 19 is 20 in TR. Ik ben mesela geen 29, mr gewoon 30
Ambi abla. Dat klinkt best wel coolquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bana abla diyebilirsinHoewel ik je IQ/EQ hoger schat dan hoe ik mij gedraag
Ik vind milf ook toegepast, als je het niet erg vindt. Tevens snapte ik uw laatste zin niet: Hoewel ik je IQ/EQ hoger schat dan hoe ik mij gedraag. Bedoel je nou mijn IQ ivm. met mijn gedrag of uw gedrag ivm. met mijn IQ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bana abla diyebilirsinHoewel ik je IQ/EQ hoger schat dan hoe ik mij gedraag
Oelen. Wat is met jou.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind milf ook toegepast, als je het niet erg vindt. Tevens snapte ik uw laatste zin niet: Hoewel ik je IQ/EQ hoger schat dan hoe ik mij gedraag. Bedoel je nou mijn IQ ivm. met mijn gedrag of uw gedrag ivm. met mijn IQ?
Ik neem uw vraag op hoge baten en zal hierbij mijn tijd nemen om het zo simpel mogelijk te beantwoorden, zodat men met een lage IQ/EQ het ook kan begrijpen.quote:
AILF it isquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:24 schreef Ambipur het volgende:
Dat je je volwassener gedraagt en slimmer ook.
MILF is goedgekeurd, maar AILF is beter, ben nml geen moeder.
yemeğin tuzu azmışquote:
Ik heb een oom die 'agzina tukurdugumunu' nogal letterlijk neemt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Kennen jullie deze?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-of-hij-groeit.dhtml
Godzijdank heb ik zoiets nooit in mijn eigen familie meegemaakt(gelukkig zijn zelfs de mannen te preuts bij ons in de familie voor zulke rare dingen) maar ik weet dat zulke dingen helaas in de duistere hoeken van onze cultuur bestaan.
"Hadi oglum amcana pipini göster" en zulke achterlijke dingen![]()
Als je zulke dingen ook nog eens met bij een Hollandse familie uithaaltHoe dom kan je zijn
Edit:
Heb het op Fok nog niet gezien trouwens, wat zou dat een bash topic worden![]()
![]()
Je vriendin gaat naar Enschede met een ander meisje. Moet jij je niet zorgen maken?quote:
Dat doen lama's ook, maar je kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb een oom die 'agzina tukurdugumunu' nogal letterlijk neemt.![]()
Je beantwoordt zijn vraag niet, wat nogal contradictionair is met je onderschrift gezien het aantal woorden dat je daarvoor nodig hebt. Voorts tel ik drie taalfouten, wie weet hoeveel het er voor de edit waren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik neem uw vraag op hoge baten en zal hierbij mijn tijd nemen om het zo simpel mogelijk te beantwoorden, zodat men met een lage IQ/EQ het ook kan begrijpen.
Maar vooraf wil ik u er op aanduiden dat een vraagzin met een vraagteken eindigt.
Nu weer verder met uw vraag: 'Wat is met jou?'
Op ervaring spreek het mij aan dat men hiermee bedoelt wat er mis is met mij en zal dus mijn antwoord daarop baseren.
Ik baad graag in lichaamssappen, ongeacht herkomst.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat doen lama's ook, maar je kan het ze niet kwalijk nemen
Goede Bash!! Hahahahah...quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je beantwoordt zijn vraag niet, wat nogal contradictionair is met je onderschrift gezien het aantal woorden dat je daarvoor nodig hebt. Voorts tel ik drie taalfouten, wie weet hoeveel het er voor de edit waren.
[..]
Ik baad graag in lichaamssappen, ongeacht herkomst.
Niyeki?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben het roerend met je eens kameraad.
Come on, Arcadia..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De taal die PWF hanteerde en waarop jij voortging sprak me niet aan, het stoot me zelfs af.
Haha bedankt voor het tellen van mijn taalfoutenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je beantwoordt zijn vraag niet, wat nogal contradictionair is met je onderschrift gezien het aantal woorden dat je daarvoor nodig hebt. Voorts tel ik drie taalfouten, wie weet hoeveel het er voor de edit waren.
[..]
Ik baad graag in lichaamssappen, ongeacht herkomst.
Kijk ook deel tweequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef Bilge het volgende:
Gisteren zag ik de film Ip Man, die ik iedereen wil aanbevelen. Het is met afstand de beste film die ik ooit heb gezien.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Al is het zelfs grappend bedoeld, het is nog steeds niet leuk. Ik kom misschien zeurderig over, maar ik vind het (persoonlijk) niet passen bij jouw edel karakter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Come on, Arcadia..![]()
Oordelen op wat zinnen. Je kent me nu beter.
Da's jouw meningquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Al is het zelfs grappend bedoeld, het is nog steeds niet leuk. Ik kom misschien zeurderig over, maar ik vind het (persoonlijk) niet passen bij jouw edel karakter.
Vind je een dergelijke aanloop naar een antwoord op een simpele vraag zelf niet wat omslachtig?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haha bedankt voor het tellen van mijn taalfouten. Ik had maar een verbetering gemaakt en dat was voor een typo en niet voor een taal en stijl fout, maar toch bedankt. En ten tweede vroeg ik na mijn tekst zonder antwoord of ik verder moest gaan. Ik ging er van uit dat het niet hoefde nadat niemand antwoord gaf. x
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk ook deel tweeReeds gedownload. 29,8 gb.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 3 heb ik ook alvast binnengeslurpt.
![]()
Zo ff popcorn maken en genieten.
Wellicht was mijn aansprong iets te langdradig, maar ik wou het spannend houden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vind je een dergelijke aanloop naar een antwoord op een simpele vraag zelf niet wat omslachtig?
[..]
Reeds gedownload. 29,8 gb.Deel 3 heb ik ook alvast binnengeslurpt.
![]()
Zo ff popcorn maken en genieten.
Volgens mij nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
Popcorn yeme
Ik ga nu a/d kumpir, zwagerim sagolsun.
Mag ik dan wel vis?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
Popcorn yeme
Ik ga nu a/d kumpir, zwagerim sagolsun.
De spanning is om te snijden! Zal PWF nog een inhoudelijk antwoord geven, zoja, hoe zal dat dan luiden????? Je zit het bij de volgende aflevering, stay tuned.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wellicht was mijn aansprong iets te langdradig, maar ik wou het spannend houden.
Have fun, I won't spoiler
exquisitequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mag ik dan wel vis?
[..]
De spanning is om te snijden! Zal PWF nog een inhoudelijk antwoord geven, zoja, hoe zal dat dan luiden????? Je zit het bij de volgende aflevering, stay tuned.
Thnx.
Ik weet het laten we het nu wat opfleuren!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
En toen kwam jij, als een geschenk uit de hemel.
Vertel een mop!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik weet het laten we het nu wat opfleuren!!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
En toen kwam jij, als een geschenk uit de hemel.
1.Ken je die mop van die mummiequote:
Blegh. Beter 4 op een rij met mij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen, het is weekend! Relaxen. Zo okey spelen.
Live okey. For real yaniquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blegh. Beter 4 op een rij met mij.
Jij sws mooiboyquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:
Morgen dugun in Luik. Even die mooiboy uithangen morgen. Jammer dat ik geen pak heb.
Whahahahaha. Ik lig dubbel hier. Hij was te ingewikkeld!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
1.Ken je die mop van die mummie
Nee
Ik ook niet hij was te ingewikkeld
2.Waarom staan nederlanders in de winter met hun patar/friet buiten?
Gratis zout
3.Jantje vraagt aan zijn moeder mama? wat is een hoer?
zegt zijn moeder dat is een fiets.
Dan gaat Jantje naar zijn vader en vraagt wat neuken is
neuken is fietsen zegt zijn vader dan gaat hij naar zijn
broer en vraagt wat een condoom is dat is een
fietsketting zegt zijn broer
De volgende dag kwam Jantje te laat op school de
meester vraagt waarom hij te laat is
Nou zegt Jantje ik stapte op m'n hoer begon te neuken
en toen vloog m'n condoom er 3 keer af!
4.vrouwen zijn net als typex
eerst zijn ze je type en dan je ex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kees de sluipschutter komt thuis bij zijn vrouw!
Zijn vrouw is net terug van een gezellig uitstapje en vraagt aan haar man: “Hoe was je dag schat?”
Hij antwoord: “Niet goed, ik heb je gemist.”
In een pak kun je je groovy danspasjes niet demonstreren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:
Morgen dugun in Luik. Even die mooiboy uithangen morgen. Jammer dat ik geen pak heb.
Hoeft ook niet. Ik ga uit verplichting omdat ik met de vriend heb samengewoond, anders zou ik niet gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
In een pak kun je je groovy danspasjes niet demonstreren.
Alles op ilahi na.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je definieert als muziek.
Hou wel van ilahi hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ken wel wat muzikale ilahis hoor
Ik vind sommige heel mooi. Sami Yusuf is topquote:
quote:
wou graag van werk meenemen net maar heb me bedachtquote:
waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
wou graag van werk meenemen net maar heb me bedacht
Het is inderdaad belachelijk duur.quote:
Beidenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Trouwens Ambi, kan je Alevitische muziek ook zien als ilahi of is het meer volksmuziek?
Ik denk het 2de maar wat vind jij ervan?
Bij mij op werk is het 6,45, misschien dat ik er korting voor krijg maar alsnog niet normaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk duur.
Maar ik eet nooit een hele beker in 1 keer.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Whahahahaha. Ik lig dubbel hier. Hij was te ingewikkeld!!!
Waarom geef je me geen compliment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kees de sluipschutter komt thuis bij zijn vrouw!
Zijn vrouw is net terug van een gezellig uitstapje en vraagt aan haar man: “Hoe was je dag schat?”
Hij antwoord: “Niet goed, ik heb je gemist.”
ik vind cookie dough niet lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Bij mij op werk is het 6,45, misschien dat ik er korting voor krijg maar alsnog niet normaal.
Cookie Dough was hier bij de AH 4 euro terwijl de rest 5,- was, maar sinds een tijdje is die ook 5,-![]()
Neppe ben&jerry van aldi/lidl smaakt ook nergens naar
Hm, dat klopt, de meeste wat ik luister ligt toch wel aan de türkü kantquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
BeidenLigt aan 't soort muziek.
Cookie dough niet lekker vindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vind cookie dough niet lekker.
Ik heb new york super fudge chunk.
I know. Ben een weirdo jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Cookie dough niet lekker vinden
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I know. Ben een weirdo ja
Muziek bedwelmt/ hypnotiseert waardoor het niet wezenlijk verschilt van drugs/ alcohol. Het effect is wel wat zachter, maar toch. Het is een wolf in schaapskleren, eenvoudig te onderschatten. Als het mij ooit lukt om een staatsgreep te plegen zal ik het meteen verbieden, netzoals voetbal, games, porno en andere nutteloze bezigheden die de intellectuele ontplooiing dwarsbomen.quote:
Staatsgreep in welk land eigenlijk? Nederland? Turkije?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik BuZa, jij premier. Onder onze bezielende leiding zal het rijk floreren als nooit tevoren.
Als ik het zeg boos wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I know. Ben een weirdo ja
Pussaaaaaaaayquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
Volgens mij moet ik me verontschuldigen voor mijn afstoot gevende gedrag, Het spijt me Arcadia,
Beide landen verdienen ons stuurmansschap, vind je niet kameraad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Staatsgreep in welk land eigenlijk? Nederland? Turkije?
Je moet dan ook niet met vuur spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
Volgens mij moet ik me verontschuldigen voor mijn afstoot gevende gedrag, Het spijt me Arcadia,
Ik dacht meer aan een oprichting van een nieuw khalifaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beide landen verdienen ons stuurmansschap, vind je niet kameraad.
Interne gelegenheden kan dat best, maar extern sta ik een ander beleid voor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een oprichting van een nieuw khalifaat.
Dan krijg je weer zionistjes zoals Weiss wanneer je sterk bent profiteren en wanneer je zwak bent je kapot maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een oprichting van een nieuw khalifaat.
De expansie zal doorgaan tot de wereld is veroverd, geen externe macht die overblijft.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan krijg je weer zionistjes zoals Weiss wanneer je sterk bent profiteren en wanneer je zwak bent je kapot maken.
Yeah, I love you too....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan krijg je weer zionistjes zoals Weiss wanneer je sterk bent profiteren en wanneer je zwak bent je kapot maken.
In yo dreams denk ik dan. Dat was zelfs de profeet niet gegund?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De expansie zal doorgaan tot de wereld is veroverd, geen externe macht die overblijft.
Leg uit?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Interne gelegenheden kan dat best, maar extern sta ik een ander beleid voor.
Bewijs?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In yo dreams denk ik dan. Dat was zelfs de profeet niet gegund?
BMWquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef xaban06 het volgende:
V&A / [TK] BMW M6 style 17" velgen kopen?
...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg externe machten ten tijde van zijn leven?
Nee, niet voor dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
Sorry kunnen zeggen vereist juist ballen.
Stel dat een freefighter in de ring staat tegenover een bokser. Beiden hebben even hard getraind en zijn even getalenteerd. Wie wint er dan?quote:
Zolang je invloed hebt jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang ik rijk en sterk ben zeker?
De gene die Turkse genen heeft. Omdat turkai altijd bir.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Stel dat een freefighter in de ring staat tegenover een bokser. Beiden hebben even hard getraind en zijn even getalenteerd. Wie wint er dan?
quote:
I agree the terms of conditions.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
De gene die Turkse genen heeft. Omdat turkai altijd bir.
Degene met de hogere macht aan zijn zijde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Stel dat een freefighter in de ring staat tegenover een bokser. Beiden hebben even hard getraind en zijn even getalenteerd. Wie wint er dan?
En als de hogere macht zich afzijdig houdt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene met de hogere macht aan zijn zijde.
babyquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist het!!!!
Ik heb invloed baby
Fitneci. Je probeert onenigheid te creërenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Turk vs Turk, de één freefighter, de ander judoka. Wie wint?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fitneci. Je probeert onenigheid te creëren
Betwijfel ik. Totdat de mens zichzelf corrumpeert zullen wij altijd die factor aan onze kant hebben - zoals de interne problematiek ten tijden laat 1800~quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
En als de hogere macht zich afzijdig houdt?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
Het is simpel als je twee Turken in een kooi stopt komen er drie eruit.
Ook met twee mannen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
How dare you to laugh, you concluded that I was a pussy!!quote:
quote:
Tegenwoordig welquote:
En dus is dat een geldig argumentquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In yo dreams denk ik dan. Dat was zelfs de profeet niet gegund?
En precies daarom is ons rijk beter uit als ik de minister van Buitenlandse Zaken word.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Totdat de mens zichzelf corrumpeert zullen wij altijd die factor aan onze kant hebben - zoals de interne problematiek ten tijden laat 1800~
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Bah!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel
Zoals Weissman het zei: Geen probleem, Masallah
Waar is de befaamde Turkse gastvrijheid?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
Who the fuck is Muhasib dan ? Waar komen al die turken vandaan aq
Arcadia?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef Muhasib het volgende:
[..]
En dus is dat een geldig argument? De expansie van Islam was groter onder het leiderschap van de eerste vier Khalifaten vergeleken met de Profeet (vrede zij met hem).
Daarom...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef Muhasib het volgende:
[..]
En dus is dat een geldig argument? De expansie van Islam was groter onder het leiderschap van de eerste vier Khalifaten vergeleken met de Profeet (vrede zij met hem).
Ya abi tamamda, 1 degil 2 degil, 5 nieuwe klonen per week word me een beetje te veel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar is de befaamde Turkse gastvrijheid?
Is het wel een kloon uberhaupt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ya abi tamamda, 1 degil 2 degil, 5 nieuwe klonen per week word me een beetje te veel.
Sorry maar, lang geleden leefden men nog goed samen. Maar alles veranderde toen 'The Soap' aanviel. Alleen de seks verslaafde, meester van alle sekspeeltjes kon ze stoppen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij. Honderd jaar ging voorbij, en mijn broer ik vonden de nieuwe seks verslaafde, een toy master genaamd vibrator. Zijn vibratie techniek is geweldig, maar hij moet nog veel leren voordat hij anderen kan helpen.quote:
No babe, not you. Your action was qualified as pussy.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
How dare you to laugh, you concluded that I was a pussy!!
dafuq did I just readquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sorry maar, lang geleden leefden men nog goed samen. Maar alles veranderde toen 'The Soap' aanviel. Alleen de seks verslaafde, meester van alle sekspeeltjes kon ze stoppen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij. Honderd jaar ging voorbij, en mijn broer ik vonden de nieuwe seks verslaafde, een toy master genaamd vibrator. Zijn vibratie techniek is geweldig, maar hij moet nog veel leren voordat hij anderen kan helpen.
Maar ik geloof dan toy master de wereld kan redden.’
waar the fuck gaat dit over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sorry maar, lang geleden leefden men nog goed samen. Maar alles veranderde toen 'The Soap' aanviel. Alleen de seks verslaafde, meester van alle sekspeeltjes kon ze stoppen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij. Honderd jaar ging voorbij, en mijn broer ik vonden de nieuwe seks verslaafde, een toy master genaamd vibrator. Zijn vibratie techniek is geweldig, maar hij moet nog veel leren voordat hij anderen kan helpen.
Maar ik geloof dan toy master de wereld kan redden.’
Jij bent geen Jood.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben een Jood, ik betaal niemand. Jullie betalen mij maar.
over hoe twee mannen zich in een kooi voortplanten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar the fuck gaat dit over.
Fok!-leden mogen sowieso niet in het leger, die sterven al van uitputtendheid na de eerste 3 stappen uit hun bureaustoel. Nee, laat ze maar jizya betalen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Sultanim we hebben ook soldaten nodig.![]()
Je hebt de neus er niet voor, hihiquote:
De Grieken hadden ook veel seksuele interactie tussen mannen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
over hoe twee mannen zich in een kooi voortplanten.
Kijk eens hoe het nu met Griekenland gaatquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De Grieken hadden ook veel seksuele interactie tussen mannen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fok!-leden mogen sowieso niet in het leger, die sterven al van uitputtendheid na de eerste 3 stappen uit hun bureaustoel. Nee, laat ze maar jizya betalen.
Geloof me, ik heb een grote neus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je hebt de neus er niet voor, hihi
Bildirki hurmalar, gotumu tirmalar.quote:
Op jouw hoofd!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk eens hoe het nu met Griekenland gaat
Waar slaat dit op?
TÜRK'E KEFEN BİÇENİN, ÖLÜMÜ KORKUNÇ OLURquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kijk eens hoe het nu met Griekenland gaat
Waar slaat dit op?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
TÜRK'E KEFEN BİÇENİN, ÖLÜMÜ KORKUNÇ OLUR
Je bent pas gevaarlijk als je een BMW hebt zoals amenthe en gulmezquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik mag wel een FOK!ker zijn, maar ik heb zo mijn hobbies
[ afbeelding ]
Dus pas op
Mooi, jij mag in de frontlinie meneer met de grote mond.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik mag wel een FOK!ker zijn, maar ik heb zo mijn hobbies
[ afbeelding ]
Dus pas op
Eigenlijk vind ik het nog belachelijk dat men nog zich aan een land kan vast hechten, terwijl je weet dat de wereld één geheel isquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
De kist van Turkse makelij is gemaakt voor zijn vijand.
Wie zegt land? Ik spreek over een volk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nog belachelijk dat men nog zich aan een land kan vast hechten, terwijl je weet dat de wereld één geheel is
Waar gaan we heenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi, jij mag in de frontlinie meneer met de grote mond.
Volk, land, kleur één pot natquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie zegt land? Ik spreek over een volk.
Tell mequote:
Vanwaar dan de drang je te laten geloven Joods te zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb een grote neus.
[..]
Bildirki hurmalar, gotumu tirmalar.
Is daar geen torrent van?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:02 schreef Arcadia het volgende:
http://www.islamicbookstore.com/b3030.html
Wie wilt mij een boekenreeksje cadeau doen?
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vraag is wel, is dat niet haram dan
of een uittrekselquote:
Jij gelooft me niet, dat is heel wat anders dan dat ik het niet ben, niet de zaken gaan omdraaien. Heel subtiel, uyanik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanwaar dan de drang je te laten geloven Joods te zijn?
Sinds wanneer is kennis en liefde voor uw geloof delen haram?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vraag is wel, is dat niet haram dan
Mwuah, you're trying too hard, too much, daar zit het hem in, naast het feit dat je kennis over het Joodse herritage zeer gering is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet, dat is heel wat anders dan dat ik het niet ben, niet de zaken gaan omdraaien. Heel subtiel, uyanik.
Ik moet erbij vermelden dat ik geen alim ben en geen fatwa's mag uitvaardigen, maar de mannen die deze boekenreeks zijn begonnen zijn inmiddels dood en hebben niks aan geld, de hasanat die ze krijgen doordat ik dit lees zal ze meer helpen.quote:
ho-ho, ik ben misschien uit vorm maar ben wel nog steeds de meest ervaren soldaat hierquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fok!-leden mogen sowieso niet in het leger, die sterven al van uitputtendheid na de eerste 3 stappen uit hun bureaustoel. Nee, laat ze maar jizya betalen.
Tering, dit is wel een hele goeie manier om je eigen ''haram'' recht te lullen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moet erbij vermelden dat ik geen alim ben en geen fatwa's mag uitvaardigen, maar de mannen die deze boekenreeks zijn begonnen zijn inmiddels dood en hebben niks aan geld, de hasanat die ze krijgen doordat ik dit lees zal ze meer helpen.
wellicht in black-ops maar niet irl.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ho-ho, ik ben misschien uit vorm maar ben wel nog steeds de meest ervaren soldaat hier
Ya trigger, siktir echt waarquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, you're trying too hard, too much, daar zit het hem in, naast het feit dat je kennis over het Joodse herritage zeer gering is.
Je zit redenen te bedenken waardoor het oke is om iets waar je voor normaliter geld zou betalen onrechtmatig te verkrijgen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moet erbij vermelden dat ik geen alim ben en geen fatwa's mag uitvaardigen, maar de mannen die deze boekenreeks zijn begonnen zijn inmiddels dood en hebben niks aan geld, de hasanat die ze krijgen doordat ik dit lees zal ze meer helpen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tering, dit is wel een hele goeie manier om je eigen ''haram'' recht te lullen.
Baas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tering, dit is wel een hele goeie manier om je eigen ''haram'' recht te lullen.
ik steel helemaal niks :-).quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zit redenen te bedenken waardoor het oke is om iets waar je voor normaliter geld zou betalen onrechtmatig te verkrijgen.
Als ik mijn google skills kon gebruiken zou ik je mijn eerdere foto's laten zien maar ben zG niet helaasquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wellicht in black-ops maar niet irl.
Als er moeite is gestoken in het opstellen van deze reeks en er word een vergoeding voor gevraagd, dan verkrijg je het onrechtmatig door niet te betalen en dat is stelen.quote:
Tear it off girl ;3quote:
Zelfs track and destroy is te moeilijk voor jou. Pfuh schaam je.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Als ik mijn google skills kon gebruiken zou ik je mijn eerdere foto's laten zien maar ben zG niet helaas![]()
Heb trouwens black-ops nooit gespeeld, SoF, MoH en BiA wel ooit
Als je naar een bibliotheek gaat, met deze volledige boekenreeks en je leest dat daar, wat is het verschil?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als er moeite is gestoken in het opstellen van deze reeks en er word een vergoeding voor gevraagd, dan verkrijg je het onrechtmatig door niet te betalen en dat is stelen.
Als ik jou het leen is er geen probleem idd. Als iemand het boek van mij steelt en het vervolgens verspreid ben jij net zo medeplichtig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je naar een bibliotheek gaat, met deze volledige boekenreeks en je leest dat daar, wat is het verschil?
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zelfs track and destroy is te moeilijk voor jou. Pfuh schaam je.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:34 schreef Eagle_99 het volgende:
Zomer uniform in het Turkse leger. Vanaf mei zou het ook 's winters gedragen worden maar lijkt me niet logisch.
[ afbeelding ]
's Winters hadden we deze aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als ik het download, lees en verwijder. Is dat niet digitaal lenen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik jou het leen is er geen probleem idd. Als iemand het boek van mij steelt en het vervolgens verspreid ben jij net zo medeplichtig.
Steel iets van mij, gooi het daarna weg of geef het terug, good?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En als ik het download, lees en verwijder. Is dat niet digitaal lenen?
quote:
wat kan je daarmeequote:
Ten eerste, wanneer ik iets van jou steel, dan ontneem ik jouw product, dat is in dit geval niet, ten tweede er wordt niks weggegooid, want wederom jij bent niks kwijt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Steel iets van mij, gooi het daarna weg of geef het terug, good?
Jij ontneemt diegene zijn vergoeding waar hij recht op heeft? nadat je het hebt gekocht gebruik je het voor mijn part als wc papier, het is legitiem verkregen. De persoon in kwestie loopt zijn inkomsten mis waar hij moeite voor heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ten eerste, wanneer ik iets van jou steel, dan ontneem ik jouw product, dat is in dit geval niet, ten tweede er wordt niks weggegooid, want wederom jij bent niks kwijt.
Mwuah, als ik kosten maak?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
Er moet toch sowieso geen financieel winst in het verspreiden van de islam zijn?
Beetje 800 dollar vragen voor de verhalen over de profeten. Haram!
Jouw ass kicken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
wat kan je daarmee"?
Dat moet komen van de donaties aan de moskee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, als ik kosten maak?
Reizen om het te vergaren, drukken, verspreiden kost allemaal geld, daarnaast moet ik ook eten?
Los van de idiote prijzen natuurlijk.
Okay. Even opnieuw.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij ontneemt diegene zijn vergoeding waar hij recht op heeft? nadat je het hebt gekocht gebruik je het voor mijn part als wc papier, het is legitiem verkregen. De persoon in kwestie loopt zijn inkomsten mis waar hij moeite voor heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |