SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik niet uit kiezen alleen uitquote:
Dan is het perposition question word.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:19 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Kan ik niet uit kiezen alleen uit
Count noun/uncount nou
Personal pronoun/possessice pronoun
Verb
Adjective
Adverb
Definite article/indefinite article
Perposition question word
Sorry, ik heb niet opgelet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:21 schreef fb12fb12 het volgende:
En ambipur het kan verschillende betekenissen hebben
Heb hem al het was definite articlequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is het perposition question word.
Ha sorry dan zat ik ernaast.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb hem al het was definite article
Je hebt me gekwetst door niet te antwoorden nu ga ik het niet meer zeggen hequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet opgelet.
Wat wil je weten?
Ik probeer je te leren, dat je niet zo fucked up lui moet zijn in het leven, gozer. Je moet toch alles zelf doen, dus doe je huiswerk ook zelf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Maakt niet uit jij probeerde tenminste te helpen en niert te zeggen GOOGLE
Ik snap hem niet, mis ik achtergrondkennis?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Beni Yunanistana kitlediler abi![]()
Respect als je zoveel zelfspot kan hebben
PINTI.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
Echte nietsgunner actie help hem gewoon. Laf uretecegine had je hem kunnen helpen.
Das stimmt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, afgunst voel ik. Ben misgunner toch?
I'm sorry babe.. Let's kiss and make up?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef xminator het volgende:
Omdat je nooit lief doet.
Waar is bortecinem eigenlijk, leeft ze nog?
Afferim.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef fb12fb12 het volgende:
Yes ben nu ook klaar met opdracht 2 dit is wel genoeg voor vandaag
Niet doen X ze is en blijft onaardig!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm sorry babe.. Let's kiss and make up?
Borte werd mij zat.
Kloon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:12 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Niet doen X ze is en blijft onaardig!!!
Abla eline operim, krijg ik aai over mn bol en dan is het goed. Ja?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm sorry babe.. Let's kiss and make up?
Borte werd mij zat.
Neee niet doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Abla eline operim, krijg ik aai over mn bol en dan is het goed. Ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |