Het is Jehova's getuigen. Het zijn getuigen van Jehova en dat zijn inderdaad sneue mensen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:44 schreef Hangwang het volgende:
Oke, ik heb deze mensen echter nog nooit aan de deur gehad en leek me eigenlijk wel gezellig als ze eens op bezoek zouden komen. Dan zou ik ze binnenlaten en een kopje thee aanbieden en mogen ze mij uitleggen wie god nou is.
Vandaag stonden ze er, twee kale mannen met felblauwe (poppen)ogen in een lange zwarte pedojas tot op hun knieën die met 2 knoopjes ter hoogte van hun navel vast zaten geknoopt. Daaronder zat een fleecevest met een stropdas die strak om hun strot heen zat gesnoerd. Ik moet zeggen dat grevemeerden altijd wat apart zijn maar deze twee mannen gaven mij de indruk dat ik de deur maar niet te ver open moest doen. Na een korte inleiding van de wat stevige man over kerst besloot ik mijn vraag te stellen; wie de is god.
Volgens hen was god een goede geest en daarbij noemden ze het voorbeeld dat mijn huis is gebouwd door god, het begon allemaal door god. Ik kon mijn lach niet onderdrukken want dit huis is gebouwd door mijn bloedeigen vader. Kortom, om een lang verhaal samen te voegen, ik vond ze behoorlijk eng en ze zouden terugkomen met de bijbel zodat ik die kon lezen wat ik allemaal best vond want ik heb nog nooit een bijbel gezien. Na een glimlach van mijn kant wensten ze mij ''een prettige voortzetting van de dag'' met een luguber ondertoontje en liepen ze de dam af.
Klacht; enge jehovagetuigen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
Daarom altijd preventief dit schema hebben klaarliggen
[ afbeelding ]
haha fail mussen kunenn helemaal niet pratenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:48 schreef Meloewa het volgende:
Ik had laatst ook van die heilige mussen aan de deur. Kreeg ik brochures. Jippie.
Met bewegend beeld:quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze plaatjes schetsen een beter beeld van de huidige voortgang van de menselijke evolutie.
Ik had bij dit soort mensen ook meer van die oude besjes verwacht, maar dit waren twee volwassen kerels met een heel eng iets over zich heen. Die komen niet binnenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:51 schreef Philosocles het volgende:
Vroeger veel last van gehad, iedere paar zondagen was het raak. Toen maar eens binnengelaten en een praatje gemaakt, met twee van die ouwe besjes. Daarna zijn ze nooit meer geweest. Ze hadden vermoedelijk het adres van hun lijstje gestreept.
Of aan hun niet-meer-te-redden-lijstje toegevoegd.
Gewoon deur dichtdoen, maar ik heb wel interesse voor dit soort onzindingen dus ik luister gewoon wat ze te vertellen hebben. Al vond ik dit eng..quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:47 schreef Weka het volgende:
TL;DR maar jehova getuigen kun je gewoon vertellen dat je liever hebt dat ze weg gaan. Dan gaan ze ook weg. Die teringfabel dat ze dan blijven is zo waarheidsgetrouw als de maanlanding.
TS is Jezusquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:44 schreef Hangwang het volgende:
Volgens hen was god een goede geest en daarbij noemden ze het voorbeeld dat mijn huis is gebouwd door god, het begon allemaal door god. Ik kon mijn lach niet onderdrukken want dit huis is gebouwd door mijn bloedeigen vader.
De mensch gaat achteruit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze plaatjes schetsen een beter beeld van de huidige voortgang van de menselijke evolutie.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mooi goedkoop een slijterij beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |