quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:39 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om je in te schrijven bij de kamer van koophandel zonder dat je een winkel hebt om zo een KvK nummer te krijgen. Controleren ze of je wel echt een winkel runt als je gewoon betaald? Want bij GSM-abonnementen krijg je bijvoorbeeld veel korting als zakelijke klant, waardoor het met die 70-euro van het kvk nog steeds goedkoper is dan particulier. + Je kan naar Makro enzovoorts.
Kan hij mooi bij de belastingdienst lopen janken dat hij als particulier veel te veel betaalt..quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
EEN woord: de belastingdienst komt nog eventjes langs.
Kneusquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
[..]
Waarom zou je meer betalen voor minder als particulier
quote:
Misschien vanaf 100 ofzo, maar daaronder ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:24 schreef YoshiBignose het volgende:
misschien wel als je meerdere abo's afsluit binnen je onderneming.
En dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat is een hele zin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
die hoef je dan niet af te dragen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef SummerBreeze het volgende:
TS, is het wel echt goedkoper om een zakelijk abo af te sluiten? Vergeet je niet iets in de richting van BTW ofzo?
als je allerlei zaken opvoert bij de bd maar amper omzet draait gaat de bd na een paar jaar echt wel vragen stellenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:39 schreef shazaam het volgende:
zet een stichting op, veel makkelijker en kan gewoon.
Ik ben het ook van plan omdat bepaalde electronica zaken (grote) niet leveren aan consumenten. Ik ga binnenkort dus ff naar het KvK om een "Stichting facilitering hobby Shazaam" op te richten.
De nogal duidelijke nadelen zijn natuurlijk dat je boekhouding moet gaan voeren. En dat je btw moet afdragen als je aan jezelf diensten/producten verkoopt.
Ik bedoelde ook dat de prijzen vak ZONDER btw weergegeen staan en TS zich dus waarschijnlijk onterecht rijk rekentquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:11 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
die hoef je dan niet af te dragen!
verder: kansloos topic / ts
Echt. Ik wist niet dat het bestondquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
[..]
Waarom zou je meer betalen voor minder als particulier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |